*voelt beledigd*quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt in grote getale kunnen waarnemen op dit subforum![]()
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groterquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt in grote getale kunnen waarnemen op dit subforum![]()
Dat is zo. Nieuw bloed, nieuwe verhalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Judah het volgende:
Ik vind 't wel leuk, zo'n totaal nieuwe bewoner. Ik heb ook niet echt een beeld van hem. Oké, hij ziet er wat overtrokken gay uit, maar verder lijkt hij mij zo op het eerste gezicht niet echt onaardig.
Alles beter dan zo'n standaard nieuwe bewoner als Palma of Mitch. Dan zou 't pas echt saai worden.
Tegen Brian durft ie niet. De lafbek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil hem klein krijgen.
Haha, prachtige hypothesequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groter![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groter![]()
Ik heb geen idee.... In Opties: Negeer : Vrouw...quote:
nou ik vind dat mitch natas nog redelijk netjes van het lijf houdt !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Meganog het volgende:
Mitsie en Natasia.
Wat een randdebielen.
Tegen Brian mag ie niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Tegen Brian durft ie niet. De lafbek.
huldequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |