Op de uitspraak van Brian, dat hij Lieke al kent. Ik zie daar ook wel logica in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
[..]
waar baseer je dat op peter?
Ik hoop het.
Bij Lieke Huub en Jaap bedoel je.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen met IQ gaan er niet in, die zitten op; FOK
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Amanda, jaaaaaaaaaaaah daar is ie: wat voor sterrenbeeld ben je?
Hij zit op het randje, 23 oktober!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
Daar is de sterrebeeld vraag
Maar niet als eerste
Schorpieon geloof ik
Oke Ik snap het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de uitspraak van Brian, dat hij Lieke al kent. Ik zie daar ook wel logica in.
En uit teleurstelling dat die blog van BAN wordt BAND fake is.
Hij is al klein.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil hem klein krijgen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat is VOLquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?![]()
Nee de actueelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?![]()
"dus je bent niet zelfstandig?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat rijk klopt niet, maar kan niet meer terughalen wat ze precies zei.![]()
Ik heb ze nog niet echt in grote getale kunnen waarnemen op dit subforumquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent en net 18quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |