Wil je me spelfout uit de TT halen, thxquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
Hop , weer die tongue in cheek..
Vooralsnog kan ik nog wel met hem door een deur.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is iedereen hier negatief over Dennis.
Ja vind ik ook een beetje snelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, ging erover dat hij nog thuiswoont.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Dus je bent niet rijk om zelfstandig te zijn....
Verstond ik dat nou goed![]()
Wat zal Brian daar ziek van zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Lieke en Amanda gaan mee...
hij lijkt me wel leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ie wel wat heeft eigenlijk, iig aantrekkelijker dan Brian....
yeah, en Brian para...ik kan nu al genietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Lieke en Amanda gaan mee...
Tja, het is moeilijk bescheiden te blijven he ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
zorg jij eens voor wat tegenwichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
z o gedetaileerd heb ik hem no gniet bekeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef Taurus het volgende:
Ja ik vind hem er leuker uit zien dan op die debiele foto's hoor. Hij heeft ook voor de gelegenheid z'n oorbelletjes uit gedaan of zag ik dat verkeerd?
Het is een playertje... lukt et niet bij Lieke dan misschien bij Amanda... beide keren zijn Brian en Huub over de zeik...quote:
I know, maar dit was dus wat ze erna als conclusie trokquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ging erover dat hij nog thuiswoont.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef Lauzie het volgende:
Huub tegen Dennis: heb jij huiswerk?
Ik ook wel opeens..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Ik ben er over uit, ik mag Dennis toch wel.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Taurus het volgende:
[..]Nee joh. Heb jij je huiswerk goed gedaan zei ie
![]()
Nee, dat rijk klopt niet, maar kan niet meer terughalen wat ze precies zei.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
I know, maar dit was dus wat ze erna als conclusie trok
Ik denk niet dat hij het bij beide zal proberen, dan snijdt hij zichzelf in de vingers en is over 2 maanden weer weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een playertje... lukt et niet bij Lieke dan misschien bij Amanda... beide keren zijn Brian en Huub over de zeik...
Het verhaal Lieke ne Huub was ook te makkelijk.... dit wordt een grote test voor Huub.... en Lieke lacht me veel te guitig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef tipsch het volgende:
fout fout fout, lieke en dennis zijn bekenden van elkaar![]()
Brian is idd wel 'n stuk ruiger dan deze Dennis. En heb je die bal op 't feesje van Huub en Eric gezien, ook zo'n ruige ventquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef easysatellite het volgende:
amanda gaat niet op hem valle, veel te gladjes amanda houd van ruige manne
waar baseer je dat op peter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik weet nu al dat hij zich bij Lieke en Huub aansluit.
Die gaan er niet in, en als ze wel de villa in gaan dan gaat iedereen lopen zeiken dat ze te "saai" isquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Ik heb niets tegen Dennis maar ik zat te wachten op een lekker wijf met IQ...
Vrouwen met IQ gaan er niet in, die zitten op; FOKquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Ik heb niets tegen Dennis maar ik zat te wachten op een lekker wijf met IQ...
vrees niet Peter... Hij zal zich best nog wel eens aan je amandaatje vergrijpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik weet nu al dat hij zich bij Lieke en Huub aansluit.
Harrejakkesquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef Sebi het volgende:
Natas: Mitsie mot mijn borst maseren, want hij is weer hard
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
Wil degene die de vraag van Amanda heft voorspeld: Wat voor sterrebeeld ben je? Zich nu melden....?
Hij lijkt verstand te hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
[..]
waar baseer je dat op peter?
Ik hoop het.
Bij Lieke Huub en Jaap bedoel je.![]()
nee hoor; lelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaan er niet in, en als ze wel de villa in gaan dan gaat iedereen lopen zeiken dat ze te "saai" is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |