Of op z'n oost Brabants/Land van Cuijks/Noord Limburgs vrolliequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
je weet wel, luitjes, leute...
Of in het Gronings, Vraauwlu
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef TweakerGirl het volgende:
Hallo iedereen!!![]()
Ik ben hier nieuw en dacht ga ff een kijkje nemen;)
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zal ik vanavond uitgaan of niet..
Ben zonet nog de stad ingeweest om een cadeautje te kopen voor m'n moeder. 'k Weet 't niet, de stad was onrustig. Erg onrustig...
Ja misschienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ze oefent nu een soort van magische aantrekkingskracht uit?
Loopt daar nu nog veel volk rond in het kader van de EK voetbal onder de 21 waardoor er nogal wat buitenlande gasten zijn in Grun ?
Een heel lief cadeautjequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dan vergeet ik natuurlijk nog het belangrijkste te vragen ?
heb je een leuk cadeau voor je moeder kunnen vinden![]()
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een heel lief cadeautje
Vers vleesquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Topicopa heet ik TweakerGirl van harte welkom in het L topic![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
*werk zoekt*
* vanitasvanitatumetomniava is best wel een mama's kindje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goedzo want je hebt maar 1 moeder en die kan je niet genoeg in de watten leggen![]()
![]()
Betaal jij de hypotheek dan?quote:
Het einde lukt niet trouwensquote:
3 pogingen verder, uiteindelijk maar voor een clean install gekozen (hij deed echt fokking helemaal niks meer) ben ik dan toch weer online... En m'n spullen nog niet eens kwijt ook niet (was toch niet veel, ik save tegenwoordig toch alles extern).quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja gezien het feit dat Maedel nog steeds niet gepost heeft of ze nu die Vista versie al heeft geinstalleerd en probleemloos verder kan fokken
Nieuwe input is altijd leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef TweakerGirl het volgende:
Ha ha vers vlees is hier altijd welcome of niet??
Zo is dat.quote:
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo is dat.![]()
Nou heb ik deze ochtend al meer blue screens gezien dan in de hele XP-periode moet ik zeggen
Ik heb mijn antivirus programma nog niet aan de praat bijvoorbeeld....
ik ben ook wel ooit sjaggie/sjaggo maar ik ben nog nooit bij een IKEA winkel binnen geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:11 schreef maedel het volgende:
Gisteren was ik een beetje sjacherijnig ervan geworden. Dus, zijn we naar Ikea gegaan.
Bank en klerenkast gekocht![]()
Nou de basis/fundament ligt er nu dus, dan zou de rest toch ook gemakkelijker moeten gaan omdat het complementair is, toch ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef maedel het volgende:
nou, het draait intussen hoor.
*twijfelt of de rest van de software er wel zo nodig op moet
ik zal wel moeten, want ik heb het voor m'n werk nodig...
Alle grafische meuk uitzettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitas![]()
Maar Faithz stuurt vast wel een pm met hints en tips waar je op dient te letten![]()
ik kan je niet helpen want ik ben nog in het XP stadium
Nou onderdeel van die sjacherijnigheid was ook dat we nog een lading meubels moeten kopen en dat dat er maar niet van komt de hele tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook wel ooit sjaggie/sjaggo maar ik ben nog nooit bij een IKEA winkel binnen geweest![]()
zou dat helpen tegen die blue screens?quote:
Ja, sorry hoor, huisje ,boompje, beestje enzo...Ik vind het eigenlijk wel lekker moet ik zeggen.quote:Vanitas: plattegronden van huizen, baby's
BAH wat burgerlijk.
Als hij crashed omdat ie niet meer naar het geheugen kan schrijven wel. Het kan ook zijn dat je een niet stabiele driver hebt die dit veroorzaakt. Maar daar zou je een memory dump voor moeten maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:56 schreef maedel het volgende:
[..]
zou dat helpen tegen die blue screens?
Wat is er mis met burgelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, huisje ,boompje, beestje enzo...Ik vind het eigenlijk wel lekker moet ik zeggen.
O, en wonderer, dank je voor die link! Ik ga nu knutselen!
Euh, okéquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als hij crashed omdat ie niet meer naar het geheugen kan schrijven wel. Het kan ook zijn dat je een niet stabiele driver hebt die dit veroorzaakt. Maar daar zou je een memory dump voor moeten maken.
Ja stel je voor zeg, straks blijkt het nog besmettelijk te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
die vrouw zei dat ze vond dat die lesbo's "sexual preditors" waren, dat ze die per se nietin de buurt van haar kinderen wilde hebben, omdat ze vond dat ze verdorven waren.
Ja, misschien verleiden ze wel je kind zeg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg, straks blijkt het nog besmettelijk te zijn
en met zulke waanideeën ben je zelf wel een lichtend voorbeeld van Gods liefde en verdraagzaamheid![]()
volgens mij was het een omgebouwdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij is bang dat ze hem in elkaar slaat als hij eerlijk tegen haar is ofzo?
dat was kort!quote:
Ja, je zei dat je er was, dus nam ik aan dat je ook weer weg was, maar je bent er nog, dus was je er niet, maar ben je er.quote:
Is er al een meet gepland?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wanneer gaan we nu eens knuffelen ?
Oh, zoo. Mjah, spreektaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei dat je er was, dus nam ik aan dat je ook weer weg was, maar je bent er nog, dus was je er niet, maar ben je er.
Je bent zo iemand die altijd overal te laat komt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Vandaar!
Ik ben er ook nog, maar zeg geloof ik al een half uur dat ik weg moet.
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die altijd overal te laat komt?
Ik ook, dus ik ben altijd kei-erg op tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat te laat komen.
Je kunt het beter meteen doen, ben je er zsm van afquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.
Ik hoef ook nergens te zijn, maar ik moet poetsen en daar heb ik een hekel aan
weet ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt het beter meteen doen, ben je er zsm van af
je weet zeker dat je m'n zus niet bent? die zei namelijk hetzelfde net.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.
Ik hoef ook nergens te zijn, maar ik moet poetsen en daar heb ik een hekel aan
Ik ook. Maardat is ook omdat je als je te laat komt iedereen zo naar je kijkt als je binnenkomt (en dan heb ik het over klassen en groepen enzo, verjaardagen natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ben altijd kei-erg op tijd.
Dat zou ik dan weer niet zo'n dringende reden vinden eik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maardat is ook omdat je als je te laat komt iedereen zo naar je kijkt als je binnenkomt (en dan heb ik het over klassen en groepen enzo, verjaardagen natuurlijk niet zo)
Kei-irritant is het wel ja..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja,d at is een van mijn fobieën, starende mensen.
Mijn zus is niet getrouwd, heeft geen grote tuin en volgens mij valt ze op mannen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:45 schreef maedel het volgende:
[..]
je weet zeker dat je m'n zus niet bent? die zei namelijk hetzelfde net.
Ik ben ook wel benieuwd!quote:
Ja, hoe laat en waar?quote:
geen idee eigenlijk, ben nog nooit in het pitoreske Bergen op Zoom geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, hoe laat en waar?
wij gaan ook namelijk
ik was van plan om toch 's avonds weer in mijn eigen bedje te liggen, maar dat kan die dag nog best veranderenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef maedel het volgende:
ah, maar er is eigenlijk niks afgesproken ofzo?
Nou, wij gaan in ieder geval wel een dagje, misschien maken we er wel een kort weekendje van.
Ik heb wat gebladerd en kon het niet zo snel vinden... Zal wel niet kunnen zoeken danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat staat er ook hoor, als je die link aanklikt!![]()
Ah in het plaatje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
Je hoeft niet te bladeren, staat rechts![]()
Die heb ik een tijd (jaar? Twee jaar?) geleden ook gezien. Ik was echt zo verontwaardigd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand toevallig "jouw vrouw mijn vrouw" gezien? Hetging over een lesbisch stel met kind, en een gelovig republikeins gezin.
Damn, heftig toen ze met elkaar rond de tafel gingen zitten op het eind. Die glovige vrouw was een heks. Zelfs ik werd er boos van.
Gelukkig maar, dan voel ik me weer iets minder blond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hebt moeilijk gedaan terwijl het ook gemakkelijk kon!
Dat doen we allemaal weleens![]()
Nee, verhuizers.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met hulp uit Zwolle als wederdienst ?
quote:
Goedig.quote:Hoe is het verder met iedereen?
wat goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister goed nieuws(zie blog
)
Hoe is het verder met iedereen?
Ik ook. Straks word ik gebeld door de excavator met een voorlopige schatting van de kosten en daarna ga ik even naar buren want dat is een hypotheker, even wat dingen vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Oeh, ik hoop dat de plannen allemaal slagen
!
[..]
Goedig.
en ben je gisteravond nog de stad in geweest, nog toegegeven aan de onrust ? of gewoon braaf op tijd de veren opgezochtquote:
Nouja, ik bedoel, ik ben een professional, dus ik zeg niet zomaar dingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitas![]()
Dat laatste.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je gisteravond nog de stad in geweest, nog toegegeven aan de onrust ? of gewoon braaf op tijd de veren opgezocht
Maar buiten dat, gewoon het feit dat jij zo actief Maedel afgeraden had om Vista te installerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel, ik ben een professional, dus ik zeg niet zomaar dingen.
Haha Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:55 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nieuwe input is altijd leuk
We zullen je niet met huid en haar opeten![]()
Ja, maar ik betrek dat niet op mezelf. Ik geef gewoon objectief advies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar buiten dat, gewoon het feit dat jij zo actief Maedel afgeraden had om Vista te installeren![]()
Hey, zonder mij in te lichtenquote:
Hier is het vrij normaal om in pak naar je werk te gaan, geloof ik (op kantoor in ieder geval). Op zijn vorige werk moest dat in ieder geval wel. Alle zes de weken dat ie daar werkte...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat is toch meestal niet verplicht? Bij mij op het werk doen ze alleen een pak aan als er een afspraak is.
O, en bolletje beschuit is best lekker, daar had ik niet eens aan gedacht(mag je trouwens wel reclame maken?)![]()
Ik waardeer het advies natuurlijk helemaal, maar documenten toevertrouwen aan Windows doe ik al sinds versie '98 niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Probleem is, zodra ze dit stabiel heeft, en er een tijdje mee werkt (en dus al haar gegevens er aan toevertrouwt, dan kan er op een onbewaakd moment het systeem toch nog crashen, met als resultaat dat ze gegevens kwijtraakt.
Dan ben ik ook wel heel benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een schrijfwedstrijd(je) gewonnen. In de Opzij
Dus als jullie dat kopen kunnen jullie allemaal lezen hoe ik Brad voor het eerst ontmoette.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Dus als jullie dat kopen kunnen jullie allemaal lezen hoe ik Brad voor het eerst ontmoette.
In welk nummer komt het?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
tof wonderer, er begint allemaal echt schot in te komen nu hč?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister goed nieuws(zie blog
)
Hoe is het verder met iedereen?
Fijn zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Goed hoor, mijn vried heeft eindelijk de knoop doorgehakt en besloten dat ie minder gaat werken, datgeeft hem rust en maakt hem een stuk prettiger in de omgang.
Hij is gewoon heel erg leuk, alleen hij is (was, hoop ik) te vaak chagrijnig of depri, al acht jaar lang maanden per jaar, dat is gewoon te zwaar, ik word er zelf ook chagrijnig van dan.
Maar nu zit ie lekker in zijn vel en dan gaat het eigenlijk altijd heel goed tusen ons.
Je wist dat ik aan het lurken was ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh dames!
edit:sorry.. en heren natuurlijk
Als ik je een goede raad mag geven: probeer er ook voor te zorgen dat jouw geluk niet alleen afhankelijk is van dat van hem...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat ie WEER teveel hooi op zijn vork gaat nemen en weer in een gat terecht komt, maar goed, het is nu fijn, dus probeer ik daar maar van te genieten!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef Stroekie het volgende:
Maar heel goed en fijn om Dr34m3r hier weer te zien posten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat sowieso niet, ik zit zelf best lekker in mijn vel, maar dat is moeilijk als iemand die heel veel bij je is, steeds chagrijnig is en boos wordt om niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik je een goede raad mag geven: probeer er ook voor te zorgen dat jouw geluk niet alleen afhankelijk is van dat van hem...
*naar bibliotheek gaat*
hoi Stroekie, zin in koffie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wist dat ik aan het lurken was ?
Ik zag nog 2 pads Kenya Blend van Senseo liggen, en die heb ik nu maar opgemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Alsjeblieft dan!![]()
Ik heb net aan de cappucino gezeten! van dat oplosspul van buijsman...
Ik vind die Sydney wel lekker, maar iik houd sowieso niet van sterke koffie, tot een jaar erug ofzo(misschien anderhalf) dronk ik nooit koffie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zag nog 2 pads Kenya Blend van Senseo liggen, en die heb ik nu maar opgemaakt
heerlijk zo laat brunchen met eeen straffe bak koffie als begin![]()
Ja, die ijskoffie is heerlijk. maar heb je dat weleens gehad bij de Mac? Eerst kreeg je daar zo'n groot glas, nu zo'n klein kartonnen bekertje en dan gaat dat mens achter de kassa me ook nog wijs proberen te maken dat er net zoveel in zitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb ook liever een bakkie thee hoor
al vind ik wiener melange of ijskoffie wel weer lekker
Nee, bij de mac nog niet. Ik kom er ook zelden. Wel uit de supermarkt, en eerlijk, ik vind die van de Lidl nog de lekkerstequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die ijskoffie is heerlijk. maar heb je dat weleens gehad bij de Mac? Eerst kreeg je daar zo'n groot glas, nu zo'n klein kartonnen bekertje en dan gaat dat mens achter de kassa me ook nog wijs proberen te maken dat er net zoveel in zit![]()
Ik kom er ook bijna nooit, en eten doe ik er helemaal nooit(vind het gewoon niet lekker) maar ijsjes halen we weleens als we in de stad zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, bij de mac nog niet. Ik kom er ook zelden. Wel uit de supermarkt, en eerlijk, ik vind die van de Lidl nog de lekkerste
tja, ook ijs is sinds ik aan het lijnen ben uit den boze helaas. Maar het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er ook bijna nooit, en eten doe ik er helemaal nooit(vind het gewoon niet lekker) maar ijsjes halen we weleens als we in de stad zijn.
Ik kom nooit bij de lidl, die zit hier geen dichtbij.
Knap!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, ook ijs is sinds ik aan het lijnen ben uit den boze helaas. Maar het is voor een goed doel.
8,5 kg kwijt en zakkend...
Ik eet nog steeds gewoon net als altijd, ik laat alleen de frisdrank en de tussendoortjes achterwegequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Knap!
Ik schommel altijd, maar moet misschien wel een beetje uit gaan kijken dat ik niet doorsla!
Een vrouwenblad met als titel superdik zomernummer? Dat moet wel een feministisch blad zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef wonderer het volgende:
Het moet het "superdikke zomernummer" zijn of zoiets. Ik weet het ook niet.
Als ik het zelf onder ogen krijg, post ik wel een foto, en ik zal het stukje ook wel op mijn blog zetten of zo. Het is heel kort.
Hallo allemaal
Wheheh. Weet niet zeker of dat de term is maar ik ben te lui om het op te zoeken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een vrouwenblad met als titel superdik zomernummer? Dat moet wel een feministisch blad zijn.
(zo, nu hebben we alle vooroordelen weer op een rijtje gezet)
en hij is mooi wonderer, lief!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Weet niet zeker of dat de term is maar ik ben te lui om het op te zoeken.
Ik heb hem op mijn blog gezet.
Thank. Bij nader inzien ben ik er best tevreden over ja.quote:
Ik heb 'm gekocht vanmiddag, nog niet opgezocht dat stukje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef wonderer het volgende:
Het moet het "superdikke zomernummer" zijn of zoiets. Ik weet het ook niet.
Als ik het zelf onder ogen krijg, post ik wel een foto, en ik zal het stukje ook wel op mijn blog zetten of zo. Het is heel kort.
Hallo allemaal
Ja, dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht vanmiddag, nog niet opgezocht dat stukje.
Staat het onder je eigen naam?
edit: potdorie, koop ik dat blad, staat ie op je blog![]()
-nee hoor, ik koop dat zomernummer eigenlijk elk jaar-
*nieuwsgierig is*quote:Op zondag 24 juni 2007 09:05 schreef maedel het volgende:
ok... en nu heb ik over Wonderer gedroomd...
Ja, sorryquote:
Okay....quote:
Over al die dingen die je opnoemt dusquote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Okay....
ik droom altijd over ontwerpproblemen/oplossingen, situaties of muziek. Maar over mensen dromen? Hoe droom je over iemand? Over diens gezicht? Of diens gehele verschijning? Over diens wijze van doen en laten?
Die heb ik laatst bij de Jumbo gekochtquote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef maedel het volgende:
Lesbeau TV tip:
Vanavond op Ned 2 om 23.45u Tipping the Velvet.
Zeer de moeite waard voor degenen die dat nog niet gezien hebben.
Ik gebruik mijn naam niet op 't internet, tenzij het over neutrale subjecten gaat.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:26 schreef Sitethief het volgende:
Vanitas: http://www.noooxml.org/petition/
*ook*quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Vanavond Tipping the velvet! Die heb ik nog nooit gezien. Meld ook maar even in het lesbeautopic, Sebasser(al zal iedereen daar hem al wel kennen
).
quote:Op [b]zondag 24 juni 2007 11:49 schreef maedel het volgende:[/b]
Lesbeau TV tip:
Vanavond op Ned 2 om 23.45u Tipping the Velvet.
Zeer de moeite waard voor degenen die dat nog niet gezien hebben.
Ik zou het wel willen pm'en, maar ja.... je inbox is volquote:
Danny heeft mijn PB afgepaktquote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen pm'en, maar ja.... je inbox is vol![]()
heeft fok! nou kuren of ligt dat aan mij?
*film klijken gaat...
Haaai. Ja hoor. Met jou ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Even checken of Sebasser wel doet wat ik zeg. Hoi trouwens
. Alles goed hier?
.
Hihiquote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe.
Hey, had nanking niet haar avatar uit die film?
dat PM systeem van FOK! noemt ook wel Personal message system.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Danny heeft mijn PB afgepaktJe kunt ook mailen
Ik ben iemand's pc aan 't fixen en ben klaar, dus ik dacht laat ik eens op FOK! kijkenquote:
Zozo.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben iemand's pc aan 't fixen en ben klaar, dus ik dacht laat ik eens op FOK! kijken.
Sinds eh, volgens mij was dat een woensdag.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh sinds wanneer?
Ik wist wel dat je ging verhuizen.
Bevalt het een beetje?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds eh, volgens mij was dat een woensdag.
Deze week nog.
Maar pas sinds vrijdag al mijn spullen.
Ik heb niet echt door dat ik verhuisd ben, dus tjeh, dat zie ik wel als ik het een beetje doorheb.quote:
Wonderertjequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wonderertje![]()
.
Helaasch moet ik zeggen dat ik nog (lang) niet klaar ben met lezen.
Naja, stuur maar gewoon wat je hebt dan. Heb ik dat in ieder geval.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wonderertje![]()
.
Helaasch moet ik zeggen dat ik nog (lang) niet klaar ben met lezen.
Probeerde?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh. Nou ja, ik probeerde alleen maar aardig te zijn
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Probeerde?
Het wás/ís gewoon heel aardig![]()
Gisteren Loving Annabelle gezien. Die film maakte de ellende van Love Sick dubbel en dwars goed.
film wat mij betreft.
Niet alleen deze weekquote:Op maandag 25 juni 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi dan mag jij deze week weer lang opblijven en MSN testen ?
goed werk meneerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet alleen deze week. IK ben klaar met school, heb een 8 gehaald voor mijn eindproject, en nu ben ik voor 99% klaar
. Nu hopen dat ik door de loting kom voor mijn volgende opleiding
.
Maar dus wel een praatje met hem gemaakt ?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren een enorm leuke en knappe jongen ontmoet, maar zoals te verwachten viel heb ik waarschijnlijk geen indruk achtergelaten, en maak ik bij voorbaat al geen enkele kans.
maar je hebt dus z'n profiel dus je kan nog gewoon met hem in contact blijven /komen door berichten voor hem achter te latenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik was met een vriendin in de stad, en toen kwamen we hun twee tegen en er is wel wat gepraat, maar ik ben dan natuurlijk zo dom en onzeker dat ik weinig druf te zeggen, laat staan een gesprek kan voeren, en die vriendin van me is zo dat ze altijd praat makkelijk en veel.
Ja, mag ik een link?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Het meeste is niet zo bijzonder, maar sommige verhalen hebben nog wel voor napret gezorgd toen ik de film eenmaal gezien had.
En anders bij mij wel....quote:Topfilm idd en die liefdesscčne is echt meesterlijk. Normaal gesproken vind ik het niet bepaald realistisch overkomen, maar dit deed echt m'n adem stokken
.
Jawel, niet van vrouwenfilms.quote:
Tuukquote:
Wat saai. Is het eenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, niet van vrouwenfilms.
En niet van Harry Potter en niet van horror en niet van films als the blair witch enz enz.
Oh, jummiequote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuuk. Er is een fan fiction contest geweest, waarbij de schrijvers (of vooral: schrijfsters
) een alternate ending konden schrijven. Vandaar al dit materiaal
.
De link: http://www.myfandoms.com/hotfandom/index.php/main/cat/177/1620#
Persoonlijk vind ik die van Piranha215 en Blurfluvspoulet de beste, al zit er wel veel seks in (vooral in de laatstgenoemde, geloof ik) en als je al die extra stukken allemaal echt in de film zou proppen, zou het wel erg over the top worden. Maar hoe dan ook leuk vermaak
. Geloofwaardig, schattig, lief, sexy etc
.
Ook, en thrillers, en heel af en toe een comedy.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat saai. Is het eenactiefilmkijker
?
Ik heb al een aantal homofilms gezien met Brad. En HIJ pikte ze uit de kast van "zullen we die gaan kijken?"quote:Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef Faithz het volgende:
Handig als je als vrouw met een andere vrouw samenwoont
Vrouwenfilms kijken
k ben er gisteravond nog een keer overheen gegaan voor de fouten, en ik ga hem zo op het verhalenforum posten voor feedback. Als je echt bereid bent om er grondig naar te kijken en niet zuinig te zijn met commentaar, wil ik hem wel mailen.quote:
Iddquote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal homofilms gezien met Brad. En HIJ pikte ze uit de kast van "zullen we die gaan kijken?"
Ik heb zoveel mazzel
Woensdag afspraak met de makelaar
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef Sitethief het volgende:
Hoest trouwens met iedereen, ik was de laatste tijd een beetje afwezig in verband met school enzo, maar nu ik klaar ben.
Blair witchquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, niet van vrouwenfilms.
En niet van Harry Potter en niet van horror en niet van films als the blair witch enz enz.
nahjah... dat mag wel wat liever hoor... vanwaar dat handje?quote:
was juist als een roeptoeter bedoelt, om het gillen te benadrukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nahjah... dat mag wel wat liever hoor... vanwaar dat handje?![]()
Het liefst zie ikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was juist als een roeptoeter bedoelt, om het gillen te benadrukken![]()
maar jij ziet dus liever dit![]()
Venkelthee is goed voor je maag!quote:
Jawel(ik zit er nu) maar de instellingen enzo daar klopt geen zak van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:22 schreef Faithz het volgende:
Je computer op je werk is niet aangesloten?
Hoe moeilijk kan dat nou zijn?
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:50 schreef maedel het volgende:
zo, zal ik dan maar gewoon weer normaal doen?
Goedemorgen!anyone?
en anders kan ik wel een field engineer van m'n werk sturen naar JB toequote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef Faithz het volgende:
Dat is ook helemaal niet zo moeilijk
Sterker nog, dat is mijn werk voor een klein deel
Ssttttquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en anders kan ik wel een field engineer van m'n werk sturen naar JB toe![]()
Ja ik durf in het L topic juist geen opmerking te maken over dingen naar binnen toe schuivenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sstttt
Eerst ff proberen om ons product naar binnen te schuiven![]()
alleen voor mij dan, want ik heb nooit aan karate judo of andere oosterse bezigheden gedaan en ben ik zo stijf als een plankquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Twijfel, onzekerheid, angst.
knuffel!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
geeft Erik een stevige hugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jij er bent komt het hier vanzelf wel tot levenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Is hier nog wat leven of wat?
en het was hier vanochtend best wel ranzig als de L mensen zelf al dingen naar binnen toe wensn te schuiven. Ik vond dat veel meer een opmerking voor het H dan voor het L topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Is hier nog wat leven of wat?
Wij doen het met ongeveer 600, dat gaat gewoon, alleen heb ik geen idee hoe duur het leven daar is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
*leeft*
Is het normaal om ongeveer 700 dollar (550 euro) over te hebben per maand na alle kosten of is dat weinig?
Je moet ook wat reserves opbouwen. (voor als de wasmachine kaduuk is ofzo)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
*leeft*
Is het normaal om ongeveer 700 dollar (550 euro) over te hebben per maand na alle kosten of is dat weinig?
Da's idd slim...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moet ook wat reserves opbouwen. (voor als de wasmachine kaduuk is ofzo)
Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het was hier vanochtend best wel ranzig als de L mensen zelf al dingen naar binnen toe wensn te schuiven. Ik vond dat veel meer een opmerking voor het H dan voor het L topic![]()
Heb je dan al boodschappen gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
*leeft*
Yeah, alle maandelijkse kosten (tot en met de tandarts) hebben we uitgerekend met de hypotheek erbij, en dan houden we ongeveer $700 over (met zijn huidige salaris). We hebben al afgesproken dat we minstens 300 per maand opzij zetten, voor vakanties en home improvement enzo.quote:
Das toch hardstikke netjes dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, alle maandelijkse kosten (tot en met de tandarts) hebben we uitgerekend met de hypotheek erbij, en dan houden we ongeveer $700 over (met zijn huidige salaris). We hebben al afgesproken dat we minstens 300 per maand opzij zetten, voor vakanties en home improvement enzo.
Ik had alleen geen idee of dat normaal was.
Wel grappig op zich, Brad zegt maar steeds "dat kunnen we niet betalen, dat is veel te veel", en toen gingen we het dus uitrekenen en daar kwam dit uit. Dus zelfs met zijn huidige salaris zouden we het huis kunnen betalen.
Ik ga even een blogje schrijven.
'k Had je Opzij-stukje gelezen. Sweet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, alle maandelijkse kosten (tot en met de tandarts) hebben we uitgerekend met de hypotheek erbij, en dan houden we ongeveer $700 over (met zijn huidige salaris). We hebben al afgesproken dat we minstens 300 per maand opzij zetten, voor vakanties en home improvement enzo.
Ik had alleen geen idee of dat normaal was.
Wel grappig op zich, Brad zegt maar steeds "dat kunnen we niet betalen, dat is veel te veel", en toen gingen we het dus uitrekenen en daar kwam dit uit. Dus zelfs met zijn huidige salaris zouden we het huis kunnen betalen.
Ik ga even een blogje schrijven.
Thanksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Had je Opzij-stukje gelezen. Sweet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |