dat PM systeem van FOK! noemt ook wel Personal message system.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Danny heeft mijn PB afgepaktJe kunt ook mailen
Ik ben iemand's pc aan 't fixen en ben klaar, dus ik dacht laat ik eens op FOK! kijkenquote:
Zozo.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben iemand's pc aan 't fixen en ben klaar, dus ik dacht laat ik eens op FOK! kijken.
Sinds eh, volgens mij was dat een woensdag.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh sinds wanneer?
Ik wist wel dat je ging verhuizen.
Bevalt het een beetje?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds eh, volgens mij was dat een woensdag.
Deze week nog.
Maar pas sinds vrijdag al mijn spullen.
Ik heb niet echt door dat ik verhuisd ben, dus tjeh, dat zie ik wel als ik het een beetje doorheb.quote:
Wonderertjequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wonderertje![]()
.
Helaasch moet ik zeggen dat ik nog (lang) niet klaar ben met lezen.
Naja, stuur maar gewoon wat je hebt dan. Heb ik dat in ieder geval.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wonderertje![]()
.
Helaasch moet ik zeggen dat ik nog (lang) niet klaar ben met lezen.
Probeerde?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh. Nou ja, ik probeerde alleen maar aardig te zijn
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Probeerde?
Het wás/ís gewoon heel aardig![]()
Gisteren Loving Annabelle gezien. Die film maakte de ellende van Love Sick dubbel en dwars goed.
film wat mij betreft.
Niet alleen deze weekquote:Op maandag 25 juni 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi dan mag jij deze week weer lang opblijven en MSN testen ?
goed werk meneerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet alleen deze week. IK ben klaar met school, heb een 8 gehaald voor mijn eindproject, en nu ben ik voor 99% klaar
. Nu hopen dat ik door de loting kom voor mijn volgende opleiding
.
Maar dus wel een praatje met hem gemaakt ?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren een enorm leuke en knappe jongen ontmoet, maar zoals te verwachten viel heb ik waarschijnlijk geen indruk achtergelaten, en maak ik bij voorbaat al geen enkele kans.
maar je hebt dus z'n profiel dus je kan nog gewoon met hem in contact blijven /komen door berichten voor hem achter te latenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik was met een vriendin in de stad, en toen kwamen we hun twee tegen en er is wel wat gepraat, maar ik ben dan natuurlijk zo dom en onzeker dat ik weinig druf te zeggen, laat staan een gesprek kan voeren, en die vriendin van me is zo dat ze altijd praat makkelijk en veel.
Ja, mag ik een link?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Het meeste is niet zo bijzonder, maar sommige verhalen hebben nog wel voor napret gezorgd toen ik de film eenmaal gezien had.
En anders bij mij wel....quote:Topfilm idd en die liefdesscène is echt meesterlijk. Normaal gesproken vind ik het niet bepaald realistisch overkomen, maar dit deed echt m'n adem stokken
.
Jawel, niet van vrouwenfilms.quote:
Tuukquote:
Wat saai. Is het eenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, niet van vrouwenfilms.
En niet van Harry Potter en niet van horror en niet van films als the blair witch enz enz.
Oh, jummiequote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuuk. Er is een fan fiction contest geweest, waarbij de schrijvers (of vooral: schrijfsters
) een alternate ending konden schrijven. Vandaar al dit materiaal
.
De link: http://www.myfandoms.com/hotfandom/index.php/main/cat/177/1620#
Persoonlijk vind ik die van Piranha215 en Blurfluvspoulet de beste, al zit er wel veel seks in (vooral in de laatstgenoemde, geloof ik) en als je al die extra stukken allemaal echt in de film zou proppen, zou het wel erg over the top worden. Maar hoe dan ook leuk vermaak
. Geloofwaardig, schattig, lief, sexy etc
.
Ook, en thrillers, en heel af en toe een comedy.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat saai. Is het eenactiefilmkijker
?
Ik heb al een aantal homofilms gezien met Brad. En HIJ pikte ze uit de kast van "zullen we die gaan kijken?"quote:Op maandag 25 juni 2007 15:41 schreef Faithz het volgende:
Handig als je als vrouw met een andere vrouw samenwoont
Vrouwenfilms kijken
k ben er gisteravond nog een keer overheen gegaan voor de fouten, en ik ga hem zo op het verhalenforum posten voor feedback. Als je echt bereid bent om er grondig naar te kijken en niet zuinig te zijn met commentaar, wil ik hem wel mailen.quote:
Iddquote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal homofilms gezien met Brad. En HIJ pikte ze uit de kast van "zullen we die gaan kijken?"
Ik heb zoveel mazzel
Woensdag afspraak met de makelaar
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef Sitethief het volgende:
Hoest trouwens met iedereen, ik was de laatste tijd een beetje afwezig in verband met school enzo, maar nu ik klaar ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |