Je wist dat ik aan het lurken was ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh dames!
edit:sorry.. en heren natuurlijk
Als ik je een goede raad mag geven: probeer er ook voor te zorgen dat jouw geluk niet alleen afhankelijk is van dat van hem...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat ie WEER teveel hooi op zijn vork gaat nemen en weer in een gat terecht komt, maar goed, het is nu fijn, dus probeer ik daar maar van te genieten!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef Stroekie het volgende:
Maar heel goed en fijn om Dr34m3r hier weer te zien posten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat sowieso niet, ik zit zelf best lekker in mijn vel, maar dat is moeilijk als iemand die heel veel bij je is, steeds chagrijnig is en boos wordt om niks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als ik je een goede raad mag geven: probeer er ook voor te zorgen dat jouw geluk niet alleen afhankelijk is van dat van hem...
*naar bibliotheek gaat*
hoi Stroekie, zin in koffie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wist dat ik aan het lurken was ?
Ik zag nog 2 pads Kenya Blend van Senseo liggen, en die heb ik nu maar opgemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Alsjeblieft dan!![]()
Ik heb net aan de cappucino gezeten! van dat oplosspul van buijsman...
Ik vind die Sydney wel lekker, maar iik houd sowieso niet van sterke koffie, tot een jaar erug ofzo(misschien anderhalf) dronk ik nooit koffie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zag nog 2 pads Kenya Blend van Senseo liggen, en die heb ik nu maar opgemaakt
heerlijk zo laat brunchen met eeen straffe bak koffie als begin![]()
Ja, die ijskoffie is heerlijk. maar heb je dat weleens gehad bij de Mac? Eerst kreeg je daar zo'n groot glas, nu zo'n klein kartonnen bekertje en dan gaat dat mens achter de kassa me ook nog wijs proberen te maken dat er net zoveel in zitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb ook liever een bakkie thee hoor
al vind ik wiener melange of ijskoffie wel weer lekker
Nee, bij de mac nog niet. Ik kom er ook zelden. Wel uit de supermarkt, en eerlijk, ik vind die van de Lidl nog de lekkerstequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die ijskoffie is heerlijk. maar heb je dat weleens gehad bij de Mac? Eerst kreeg je daar zo'n groot glas, nu zo'n klein kartonnen bekertje en dan gaat dat mens achter de kassa me ook nog wijs proberen te maken dat er net zoveel in zit![]()
Ik kom er ook bijna nooit, en eten doe ik er helemaal nooit(vind het gewoon niet lekker) maar ijsjes halen we weleens als we in de stad zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, bij de mac nog niet. Ik kom er ook zelden. Wel uit de supermarkt, en eerlijk, ik vind die van de Lidl nog de lekkerste
tja, ook ijs is sinds ik aan het lijnen ben uit den boze helaas. Maar het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er ook bijna nooit, en eten doe ik er helemaal nooit(vind het gewoon niet lekker) maar ijsjes halen we weleens als we in de stad zijn.
Ik kom nooit bij de lidl, die zit hier geen dichtbij.
Knap!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, ook ijs is sinds ik aan het lijnen ben uit den boze helaas. Maar het is voor een goed doel.
8,5 kg kwijt en zakkend...
Ik eet nog steeds gewoon net als altijd, ik laat alleen de frisdrank en de tussendoortjes achterwegequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Knap!
Ik schommel altijd, maar moet misschien wel een beetje uit gaan kijken dat ik niet doorsla!
Een vrouwenblad met als titel superdik zomernummer? Dat moet wel een feministisch blad zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef wonderer het volgende:
Het moet het "superdikke zomernummer" zijn of zoiets. Ik weet het ook niet.
Als ik het zelf onder ogen krijg, post ik wel een foto, en ik zal het stukje ook wel op mijn blog zetten of zo. Het is heel kort.
Hallo allemaal
Wheheh. Weet niet zeker of dat de term is maar ik ben te lui om het op te zoeken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een vrouwenblad met als titel superdik zomernummer? Dat moet wel een feministisch blad zijn.
(zo, nu hebben we alle vooroordelen weer op een rijtje gezet)
en hij is mooi wonderer, lief!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Weet niet zeker of dat de term is maar ik ben te lui om het op te zoeken.
Ik heb hem op mijn blog gezet.
Thank. Bij nader inzien ben ik er best tevreden over ja.quote:
Ik heb 'm gekocht vanmiddag, nog niet opgezocht dat stukje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef wonderer het volgende:
Het moet het "superdikke zomernummer" zijn of zoiets. Ik weet het ook niet.
Als ik het zelf onder ogen krijg, post ik wel een foto, en ik zal het stukje ook wel op mijn blog zetten of zo. Het is heel kort.
Hallo allemaal
Ja, dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht vanmiddag, nog niet opgezocht dat stukje.
Staat het onder je eigen naam?
edit: potdorie, koop ik dat blad, staat ie op je blog![]()
-nee hoor, ik koop dat zomernummer eigenlijk elk jaar-
*nieuwsgierig is*quote:Op zondag 24 juni 2007 09:05 schreef maedel het volgende:
ok... en nu heb ik over Wonderer gedroomd...
Ja, sorryquote:
Okay....quote:
Over al die dingen die je opnoemt dusquote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Okay....
ik droom altijd over ontwerpproblemen/oplossingen, situaties of muziek. Maar over mensen dromen? Hoe droom je over iemand? Over diens gezicht? Of diens gehele verschijning? Over diens wijze van doen en laten?
Die heb ik laatst bij de Jumbo gekochtquote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef maedel het volgende:
Lesbeau TV tip:
Vanavond op Ned 2 om 23.45u Tipping the Velvet.
Zeer de moeite waard voor degenen die dat nog niet gezien hebben.
Ik gebruik mijn naam niet op 't internet, tenzij het over neutrale subjecten gaat.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:26 schreef Sitethief het volgende:
Vanitas: http://www.noooxml.org/petition/
*ook*quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Vanavond Tipping the velvet! Die heb ik nog nooit gezien. Meld ook maar even in het lesbeautopic, Sebasser(al zal iedereen daar hem al wel kennen
).
quote:Op [b]zondag 24 juni 2007 11:49 schreef maedel het volgende:[/b]
Lesbeau TV tip:
Vanavond op Ned 2 om 23.45u Tipping the Velvet.
Zeer de moeite waard voor degenen die dat nog niet gezien hebben.
Ik zou het wel willen pm'en, maar ja.... je inbox is volquote:
Danny heeft mijn PB afgepaktquote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen pm'en, maar ja.... je inbox is vol![]()
heeft fok! nou kuren of ligt dat aan mij?
*film klijken gaat...
Haaai. Ja hoor. Met jou ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Even checken of Sebasser wel doet wat ik zeg. Hoi trouwens
. Alles goed hier?
.
Hihiquote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe.
Hey, had nanking niet haar avatar uit die film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |