volgens mij was het een omgebouwdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij is bang dat ze hem in elkaar slaat als hij eerlijk tegen haar is ofzo?
dat was kort!quote:
Ja, je zei dat je er was, dus nam ik aan dat je ook weer weg was, maar je bent er nog, dus was je er niet, maar ben je er.quote:
Is er al een meet gepland?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wanneer gaan we nu eens knuffelen ?
Oh, zoo. Mjah, spreektaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je zei dat je er was, dus nam ik aan dat je ook weer weg was, maar je bent er nog, dus was je er niet, maar ben je er.
Je bent zo iemand die altijd overal te laat komt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Vandaar!
Ik ben er ook nog, maar zeg geloof ik al een half uur dat ik weg moet.
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent zo iemand die altijd overal te laat komt?
Ik ook, dus ik ben altijd kei-erg op tijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat te laat komen.
Je kunt het beter meteen doen, ben je er zsm van afquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.
Ik hoef ook nergens te zijn, maar ik moet poetsen en daar heb ik een hekel aan
weet ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt het beter meteen doen, ben je er zsm van af
je weet zeker dat je m'n zus niet bent? die zei namelijk hetzelfde net.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik houd niet van te laat komen, ik ben liever tien minuten te vroeg, dan eentje te laat.
Ik hoef ook nergens te zijn, maar ik moet poetsen en daar heb ik een hekel aan
Ik ook. Maardat is ook omdat je als je te laat komt iedereen zo naar je kijkt als je binnenkomt (en dan heb ik het over klassen en groepen enzo, verjaardagen natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ben altijd kei-erg op tijd.
Dat zou ik dan weer niet zo'n dringende reden vinden eik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Maardat is ook omdat je als je te laat komt iedereen zo naar je kijkt als je binnenkomt (en dan heb ik het over klassen en groepen enzo, verjaardagen natuurlijk niet zo)
Kei-irritant is het wel ja..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja,d at is een van mijn fobieën, starende mensen.
Mijn zus is niet getrouwd, heeft geen grote tuin en volgens mij valt ze op mannen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:45 schreef maedel het volgende:
[..]
je weet zeker dat je m'n zus niet bent? die zei namelijk hetzelfde net.
Ik ben ook wel benieuwd!quote:
Ja, hoe laat en waar?quote:
geen idee eigenlijk, ben nog nooit in het pitoreske Bergen op Zoom geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, hoe laat en waar?
wij gaan ook namelijk
ik was van plan om toch 's avonds weer in mijn eigen bedje te liggen, maar dat kan die dag nog best veranderenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef maedel het volgende:
ah, maar er is eigenlijk niks afgesproken ofzo?
Nou, wij gaan in ieder geval wel een dagje, misschien maken we er wel een kort weekendje van.
Ik heb wat gebladerd en kon het niet zo snel vinden... Zal wel niet kunnen zoeken danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dat staat er ook hoor, als je die link aanklikt!![]()
Ah in het plaatje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
Je hoeft niet te bladeren, staat rechts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |