quote:Heineken stopt met Biertje?-campagne
ANP
AMSTERDAM - Heineken stopt na zes jaar met de campagne Biertje?. Dat liet de brouwer dinsdag weten. De nieuwe lijfspreuk van ‘s lands grootste brouwer is ‘Serving the planet’.
Heineken kiest onder meer voor de nieuwe lijfspreuk om zijn voornaamste biermerk beter te onderscheiden van zijn andere merken Amstel en Brand.
niet worst, biertjequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Worst TT ever.
Maar aan burgeroorlog gaat ook gestegen fanatisme vóóraf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Monidique het volgende:
Alleen, sja, als er een burgeroorlog is, dan, komt-ie weer, krijg je die dynamiek, waarin men sneller fanatieker wordt.
Uiteraard! Heb je daar een ?-PI voor nodig?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar aan burgeroorlog gaat ook gestegen fanatisme vóóraf.
Je hebt na drie glazen een loodvergiftiging te pakken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef sigme het volgende:
Slootwater![]()
Kijk dit: [afbeelding]
proeft alsof ze Amsterdams grachtwater gebruiken. [afbeelding]
http://www.cbsnews.com/st(...)al/main2956093.shtmlquote:While the U.S. military searches for a soldier missing in Iraq, kidnapped by insurgents possibly allied with al Qaeda, his wife back home in Massachusetts may be deported by the U.S. government.
Army Spec. Alex Jimenez, who has been missing since his unit was attacked by insurgents in Iraq on May 12, had petitioned for a green card for his wife, Yaderlin Hiraldo, whom he married in 2004.
Dit is gewoon niet waar he. De ene groepering onderdrukte de andere met keiharde hand. Daarom was het rustig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Monidique het volgende:
Soennieten onder Saddam waren Irakezen, net zo Irakees als sji'ieten.
Onder Saddam werd iedereen onderdrukt. Sji'ieten mochten uiteindelijk geen leuke uitjes meer houden, want ja, inderdaad, de bevolking moest zoveel mogelijk onder de duim gehouden worden. Natuurlijk zijn er verschillen en verschillen geweest, maar in het Irak van voor de bezetting streden sji'ieten niet tegen soennieten, maar de Irakezen tegen de Baath-partij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar he. De ene groepering onderdrukte de andere met keiharde hand. Daarom was het rustig.
Als je het laat klinken alsof fanatisme een gevolg is van burgeroorlog vraag ik me af hoe je het fanatisme voorafgaand aan die burgeroorlog plaatst. Oorzakelijk gevolgsgewijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteraard! Heb je daar een ?-PI voor nodig?
http://edition.cnn.com/20(...)mbabwe.ap/index.htmlquote:lack market exchange rates -- fueled by the central bank buying at the illegal rates to pay the mounting debts of crumbling state fuel and power utilities -- rose to upward of 300,000 Zimbabwe dollars to one U.S. dollar in large offshore deals, said one trader.
The official exchange rate is 15,000-1.
"It's gone crazy," said the trader, who spoke on condition of anonymity because his dealings are illegal. "People are holding out for the highest bidder and mentioning as much as 400,000-1 which could be tomorrow's price. It's changing by the hour."
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/6645715.stmquote:Zimbabwe has been elected to head the UN's commission on Sustainable Development (CSD) despite strong objections from Western diplomats.
nederlands dagbladquote:Homo's Jeruzalem de straat op
JERUZALEM - Homo's, lesbiennes en transseksuelen gaan vanmiddag in Jeruzalem de straat op om gelijke rechten te eisen. De politie is massaal op de been om te voorkomen dat er geweld uitbreekt.
Ultra-orthodoxe Joden zijn fel tegen de Gay Parade; ze vinden dat deze niet thuishoort in een heilige stad. Deze week deden zich al zware rellen voor.
Deelnemers aan de wat officieel de 'Jeruzalem Mars voor Trots en Verdraagzaamheid' heet, verzamelen zich vanmiddag om vijf uur plaatselijke tijd op een kruispunt in het centrum van de stad. Daarna lopen ze ongeveer een kilometer naar een park. De mars voert niet door orthodoxe wijken en niet langs heilige plaatsen.
Uri Lupoliansky, de ultra-orthodoxe burgemeester van Jeruzalem, heeft er bij het gerechtshof op aangedrongen de mars te verbieden omdat deze de balans tussen de diverse bevolkingsgroepen in de stad zou kunnen verstoren. Drie andere petities vroegen om een verbod omdat deze religieuze gevoeligheden kwetst in de stad, die heilig is voor Joden, moslims en christenen. Enkele ultra-orthodoxe leiders hebben een vloekgebed uitgesproken tegen de organisatoren van de mars.
Psycholoog Jerry Levinson van 'Open House' vertelt dat de teamleden van deze homogemeenschap in Jeruzalem vele malen bedreigd zijn. Hij peinst er niet over de mars naar Tel Aviv te verplaatsen om de religieuze gevoelens in Jeruzalem te sparen. ,,Wij wonen nu eenmaal in Jeruzalem'', zegt hij. ,,We lijden onder een geweldige druk. Homoseksuele en lesbische jongeren lopen het risico zelfmoord te plegen, fysiek letsel op te lopen of uit huis gegooid te worden. We lijden ook op wettelijk gebied. We hebben dus alle recht te demonstreren tegen discriminatie. Ook al vinden sommige groeperingen dat wij niet mogen bestaan. Zij bestaan nu eenmaal, wij ook en we zullen voor gelijke rechten vechten. Juist waar de onderdrukking het hevigst is, zoals in Jeruzalem.''
Twee jaar geleden hielden leiders van de drie monotheïstische godsdiensten een gezamenlijke persconferentie tegen een internationale homomanifestatie, de World Pride 2005. Dit evenement ging niet door, maar kleine, plaatselijke marsen in 2005 en 2006 wel. In 2005 bewerkte een ultra-orthodoxe man een van de deelnemers aan de mars met een mes. Ook vorig jaar november was het onrustig in Jeruzalem, toen de homogemeenschap een mars wilde houden. Die ging toen niet door. Wel werd een bijeenkomst in een sportstadion gehouden.
Een aantal orthodoxe rabbijnen heeft volgelingen gemaand niet mee te doen aan rellen. Levinson zegt dat de druk om de mars af te gelasten dit jaar kleiner is. Volgens hem beseffen veel ultra-orthodoxe leiders dat de publiciteit hen niet helpt. Ouders moeten door de protesten aan hun kinderen uitleggen wat homo’s en lesbiennes zijn. ,,Ze realiseren zich dat ze verloren hebben als ze dat moeten doen.’’
Levinson zegt dat de moslimleiders zich uitgesproken hebben tegen de parade, maar hij wil niet van druk uit die hoek spreken. Er waren namelijk geen moslimdemonstraties tegen de mars.
Het rooms-katholieke Latijns patriarchaat, dat in 2005 nog vertegenwoordigd was bij de protesten, kon gistermiddag geen reactie geven. Een zegsman van de evangelische internationale christelijke ambassade in Jeruzalem zegt dat zijn organisatie de mars afwijst, maar afziet van protesten.
En rara, welke groepering had de overgrote meerderheid in die partij en de macht terwijl ze in het land veruit in de minderheid waren? Juist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onder Saddam werd iedereen onderdrukt. Sji'ieten mochten uiteindelijk geen leuke uitjes meer houden, want ja, inderdaad, de bevolking moest zoveel mogelijk onder de duim gehouden worden. Natuurlijk zijn er verschillen en verschillen geweest, maar in het Irak van voor de bezetting streden sji'ieten niet tegen soennieten, maar de Irakezen tegen de Baath-partij.
waar op zich natuurlijk niets mis mee is, kijk wat een kolere zooi het is in landen waar moslims zomaar kunnen doen wat in ze opkomt. Onderdrukken die hap, met harde hand!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef raaretsalsdoG het volgende:
bullshit natuurlijk, de shiiten werden eeuwen lang keihard onderdrukt..
Plaatje van Hitler er achteraan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
waar op zich natuurlijk niets mis mee is, kijk wat een kolere zooi het is in landen waar moslims zomaar kunnen doen wat in ze opkomt. Onderdrukken die hap, met harde hand!
Adolf, een miskend geniequote:
Zo ver bekend geen pedo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Adolf, een miskend genie
[afbeelding]
Zou een leuk TTK topic kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Adolf, een miskend genie
[afbeelding]
Saddamfan ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Onderdrukken die hap, met harde hand!
Dat zijn toch al die Bush-haters?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
Saddamfan ?
Ja... en...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En rara, welke groepering had de overgrote meerderheid in die partij en de macht terwijl ze in het land veruit in de minderheid waren? Juist.
Dit topic had ik onder andere speciaal voor jou geopend: De broeikastheorie ontkracht Je zei dat het zonder moeite ontkracht kon worden, dus ik werd wel benieuwd, helaas werd je daarna alweer snel geband. Ik ben nog steeds benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zijn toch al die Bush-haters?
quote:Jij hebt de betekenis van dat "uitstapje" feilloos begrepen.
Het wordt nogeens ondersteund door begrippen als DAWA.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Wist je daarvan?
Hoe voelt het nou dat je "onderbuik gevoelens" gestaaft worden met echte bewijzen?
Het zijn dus geen onderbuik gevoelens maar serieuze gedachten die ook nog eens blijken te kloppen.
Zoiets moet je op een andere manier formuleren, volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De verwijzingen naar de zogenaamde pedofilie van Ryan3 zijn niet nodig en worden in het vervolg verwijderd.
Vind je het niet duidelijk dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoiets moet je op een andere manier formuleren, volgens mij.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
-edit- reactie op edit -edit-
Volgens mij moet je het over het gehanteerde principe van deze heren hebben. Stigmatisering ten einde politieke tegenhangers weg te intimideren. Zoiets dient niet toelaatbaar te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vind je het niet duidelijk dan?
Ja, dat kan natuurlijk niet herhaald worden hè.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Monidique het volgende:
Wat was er gezegd?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij moet je het over het gehanteerde principe van deze heren hebben. Stigmatisering ten einde politieke tegenhangers weg te intimideren. Zoiets dient niet toelaatbaar te zijn.
Hoe denk je zelf dat je gezien wordt op Fok!, PJ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ryan, je bent veel te amusant als mascotte-achtige forumdebiel om je weg te willen hébben.
Grappig dat het zogenaamde bewijs totaal niet in de tekst voorkomt, alleen in de kop.quote:
Ik ben niet zo'n type die twee jaar lang wrokkig ligt te wezen over wat anderen van hem denken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe denk je zelf dat je gezien wordt op Fok!, PJ?.
Nee, je opent alleen een eigen forumquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n type die twee jaar lang wrokkig ligt te wezen over wat anderen van hem denken.
En waarom zouden zij dat als kop boven hun text zetten, PJ? Zo maar, voor de gein, omdat ze even niets anders konden verzinnen, omdat het ongerelateerd is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grappig dat het zogenaamde bewijs totaal niet in de tekst voorkomt, alleen in de kop.
Prima toch? Heb ik geen last van jouw frustraties, en kan ik lekker onder vienden zijn.quote:
Vandaar dat je dweept met dat boze mensen forumpje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n type die twee jaar lang wrokkig ligt te wezen over wat anderen van hem denken.
Wil je me nu verleiden tot toeschrijvingen over de al dan niet bestaande gedachtegangen van journalisten?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
En waarom zouden zij dat als kop boven hun text zetten, PJ? Zo maar, voor de gein, omdat ze even niets anders konden verzinnen, omdat het ongerelateerd is?
Raap jij je zeepje maar op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Vandaar dat je dweept met dat boze mensen forumpje?
Wat jij van me denkt, dat interesseert me niets, jullie tactieken echter daar maak ik me meer druk over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrienden ? Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prima toch? Heb ik geen last van jouw frustraties, en kan ik lekker onder vienden zijn.
Het staat op hun website, PJ. Heropvoeden van Nederland.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wil je me nu verleiden tot toeschrijvingen over de al dan niet bestaande gedachtegangen van journalisten?
Het is te merken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wat jij van me denkt, dat interesseert me niets, jullie tactieken echter daar maak ik me meer druk over.
Waarom zou dat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef Monidique het volgende:
Als een van de oprichters van het VoorbijFokBuro gaat beweren dat hij niet geïnterresseerd is wat anderen van hem denken, dan is dat nogal tegenstrijdig.
Waar sla ik door?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is te merken.Beetje commentaar en je slaat volledig door.
Als die types je vrienden moeten zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prima toch? Heb ik geen last van jouw frustraties, en kan ik lekker onder vienden zijn.
Ze hebben hun methoden afgekeken van de dierproefactivisten. En ze zijn er nog trots op ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dit nou die beschaafde discussie of toch dat kraakpandfascisme?
Dat, mijn waarde, is bescherming van kwetsbare kinderoogjes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef Monidique het volgende:
Is dit nou die beschaafde discussie of toch dat kraakpandfascisme?
Het was een grapje, zeiklul met je snor! Je bent ook zoooo makelijk op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het over het gehanteerde principe van deze heren hebben. Stigmatisering ten einde politieke tegenhangers weg te intimideren. Zoiets dient niet toelaatbaar te zijn.
Doen die gasten dat tegenwoordig ook btw?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben hun methoden afgekeken van de dierproefactivisten. En ze zijn er nog trots op ook.
Ik vond mijn antwoord wel to the point, lolbroek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was een grapje, zeiklul met je snor! Je bent ook zoooo makelijk op de kast te krijgen.
Jezus gggristus je bent nog zuurder als Drenthen soms. Kom je soms uit Ons bin Zuunig-loand?
Uh-huh.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kom je soms uit Ons bin Zuunig-loand?
Ik heb liever een steniging.quote:
Best wel owke geloof ik. Vraag me alleen af waar DoG uithangt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef kLowJow het volgende:
Hoe is het met NWS?
Lokale kroeg/hockeyclub al geprobeerd? Anders misschien gewoon op vakantie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Best wel owke geloof ik. Vraag me alleen af waar DoG uithangt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Napalm het volgende:
denkers;
een verjaardagscadeau voor een 22 jarig meisje (familie!).
denkt voor mij.
lekker geurtje, iets voor de inrichting van een kamer, drank etcquote:
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5320371quote:Compleet Chileens meer verdwenen
In het zuiden van Chili is een compleet meer verdwenen. Het meer had de grootte van 10 voetbalvelden en was er in maart nog gewoon. Twee maanden later constateerden onderzoekers dat het volledig was verdwenen. Waar vroeger de bodem van het gletsjermeer was liggen nu alleen nog wat brokken ijs. Ook is een grote spleet te zien. Geologen gaan onderzoeken hoe het meer zomaar heeft kunnen verdwijnen. Mogelijk is een aardbeving oorzaak van de verdwijning.
Dat is best apart ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt steeds gekker op het zuidelijk halfrond:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5320371
Ik denk dat het daar in Indonesië bij dat moddermeer weer naar boven is gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef zakjapannertje het volgende:
het wordt steeds gekker op het zuidelijk halfrond:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5320371
En dat zegt iemand die op 6 maart 2003 zoiets beweerde?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef gelly het volgende:
Wat is dat toch met mensen die steeds je posthistory bekijken, hebben die zelf geen leven ?
Ryan die onbekend is met Engelstalig strooigoed, u ziet het goed.quote:
Er staat niet wat betekent pwnd, er staat wat bedoel je.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ryan die onbekend is met Engelstalig strooigoed, u ziet het goed.
Er staat ''wat?'' .quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staat niet wat betekent pwnd, er staat wat bedoel je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |