En rara, welke groepering had de overgrote meerderheid in die partij en de macht terwijl ze in het land veruit in de minderheid waren? Juist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onder Saddam werd iedereen onderdrukt. Sji'ieten mochten uiteindelijk geen leuke uitjes meer houden, want ja, inderdaad, de bevolking moest zoveel mogelijk onder de duim gehouden worden. Natuurlijk zijn er verschillen en verschillen geweest, maar in het Irak van voor de bezetting streden sji'ieten niet tegen soennieten, maar de Irakezen tegen de Baath-partij.
waar op zich natuurlijk niets mis mee is, kijk wat een kolere zooi het is in landen waar moslims zomaar kunnen doen wat in ze opkomt. Onderdrukken die hap, met harde hand!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef raaretsalsdoG het volgende:
bullshit natuurlijk, de shiiten werden eeuwen lang keihard onderdrukt..
Plaatje van Hitler er achteraan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
waar op zich natuurlijk niets mis mee is, kijk wat een kolere zooi het is in landen waar moslims zomaar kunnen doen wat in ze opkomt. Onderdrukken die hap, met harde hand!
Adolf, een miskend geniequote:
Zo ver bekend geen pedo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Adolf, een miskend genie
[afbeelding]
Zou een leuk TTK topic kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Adolf, een miskend genie
[afbeelding]
Saddamfan ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Onderdrukken die hap, met harde hand!
Dat zijn toch al die Bush-haters?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
Saddamfan ?
Ja... en...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En rara, welke groepering had de overgrote meerderheid in die partij en de macht terwijl ze in het land veruit in de minderheid waren? Juist.
Dit topic had ik onder andere speciaal voor jou geopend: De broeikastheorie ontkracht Je zei dat het zonder moeite ontkracht kon worden, dus ik werd wel benieuwd, helaas werd je daarna alweer snel geband. Ik ben nog steeds benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zijn toch al die Bush-haters?
quote:Jij hebt de betekenis van dat "uitstapje" feilloos begrepen.
Het wordt nogeens ondersteund door begrippen als DAWA.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Wist je daarvan?
Hoe voelt het nou dat je "onderbuik gevoelens" gestaaft worden met echte bewijzen?
Het zijn dus geen onderbuik gevoelens maar serieuze gedachten die ook nog eens blijken te kloppen.
Zoiets moet je op een andere manier formuleren, volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De verwijzingen naar de zogenaamde pedofilie van Ryan3 zijn niet nodig en worden in het vervolg verwijderd.
Vind je het niet duidelijk dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoiets moet je op een andere manier formuleren, volgens mij.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
-edit- reactie op edit -edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |