Wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Morgen dean! Hoe is het weer in Denemarken?
Word wel een mooie dag daar? Hier in Berlijn word het een beetje minder volgens mij, Vanavond Fete de la Musique! Om te vieren dat het zomer is...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel goedBegon vanochtend wat grijs, maar klaart nu weer wat op en de zon probeert er ook weer door te komen.
Is wel de bedoeling geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Word wel een mooie dag daar? Hier in Berlijn word het een beetje minder volgens mij, Vanavond Fete de la Musique! Om te vieren dat het zomer is...!maar op het moment verwachten ze regen vanavond...! (dacht ik)
Ik heb dan wel 2 hele weken vakantiequote:
sorry ik kon het niet voor me houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme ik zei toch gister dat jullie het niet door moesten vertellen?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/923151.html
Dus jij bent die klootzak! nou mag jij niet meer meevliegen! Je koopt maar je eigen vliegtuig!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet voor me houden
Lulligquote:Auto twee keer gestolen op 1 dag
Een Honda Accord die in Yakima County twee keer op dezelfde dag is gestolen, zullen dieven in het vervolg wel laten staan. In beide gevallen werd een verdachte gearresteerd. De auto werd vrijdagmorgen vroeg als gestolen opgegeven, en kort daarna opgemerkt door een agent. Hij zag twee Accords een wedstrijdje doen en zette de achtervolging op de gestolen Honda in. Even later verliet de man van 21 jaar de auto en trapte de deur van een huis in, waarna hij werd aangehouden op verdenking van diefstal, het hinderen van een agent in functie en huisvredebreuk. Intussen had een 22-jarige zijn kans gegrepen en was er met de auto vandoor gegaan. Hij liep echter al gauw vast toen hij merkte dat een van de banden lek was. Ook deze man kon vrij snel aangehouden worden. De politie is nog op zoek naar de andere Accord; het kenteken is bekend, maar ook deze wagen bleek gestolen te zijn.
Damzkieee zijn post wat doe jequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
Enquete over Senseo gebruik
ik zou zeggen, vul em ook ff in
ps, i know
ETA die reactie van jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:
Done!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:4)Hoe bent u met de senseo in aanraking gekomen?
vrachtwagen, scherpe bocht, geen schade..............
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................quote:
Ben snelquote:
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vindenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef ETA het volgende:
[..]
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................
da ga nog alquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef miss-scofield het volgende:
Dit is trouwens mijn 210e stage topic
Mjah mwah, nu nog zonnig...!quote:
Heb geen zicht op de lucht opt moment, maar hoop dat het hier zometeen tot 4 uur gaat regenen en dat het daarna HEEEEEL ERG ZONNIG WORD!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Hiero ook, alhoewel de zon wt weg aan het vallen is
Dank je..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
En een mooie zomer zal het zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vinden
zolang je niet tot 6:30 nederlandse tijd er zit is het toch niet een HEEL groot probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........ja,over 10-15 minuten is ie weer vrij..... met dit tempo zit ik hier weer tot 6:30
En bedankt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Toch die vakantiebaan maar aangenomen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb dit jaar geen vakantie lijkt het... iig komende maanden niet![]()
Ik ben er gewoon, ondanks dat ik niet meer op stage zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!![]()
(weet iemand verslapen in het engels? dat is toch gewoon overslept?)
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet van
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
sleeping in?quote:
10 Augustus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliIk zit er dus ook nog wel ff hoor
Ja, overslept is goed.
Hehe, moet je zelf weten! Dat was mijn punt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikvoor jou
![]()
![]()
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste stage SC was nummer 53 dachtik
225 zal mn laatste zijn denk ik...
ex-harde kern meldt zichquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil terugggquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
10 Augustus!nou ja eigenlijk tot 17 maar moet de 14de al in Zweden zijn...!
Ik ga ook zeker wel genieten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
Had ik verredikkeme niet gelezen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????
misschien krijg ik zo wel antwoord![]()
Jaloers... Ik mag maar 5 maandenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker wel genieten!Heerlijk een jaar weg!
![]()
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
studeren in het buitenland...... beste tijd ooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooit
En nu loop ik stage. KUT.
OMFG dat gaat furkeerd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:57 schreef ETA het volgende:
ohja, FYI, vergadering is nog steeds niet gestart........... en het is nogal belangrijk voor mij, wordt een project waarin ik persoonlijk veel aan kan gaan doen.....
Ik heb de IB groep al de aanmelding voor de maandelijkse lening toegestuurd zodat ik zeker weet dat ik geld zat heb daar..!quote:
Phoo nou echt ik ga daar genieten! van het weer! de omgeving! de vrouwen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooit
Haha, ik heb me daar in de piepzak gezeten over cijfers joh, zeker omdat ik álles in het duits moest doen en niks in het engels. Later had ik gewoon alles gehaald, voor niks zorgen gemaakt haha. Ik wil ook weer naar het buitenland terug!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef ETA het volgende:
[..]
studeren in het buitenland...... beste tijd ooitzeer zeker waar!! Aan iedereen die komend jaar in buitenland gaat studeren, have fun, maak je niet teveel zorgen over je cijfers
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had ik verredikkeme niet gelezen!!!
Zie topic van gisteren!
Geslaagd als een malle, we hadden een 8
Roycooooo zit nu alleen nog een van zn 2 openstaande toetsen te maken @ school.
Je bent nog in het buitenland lieve schat...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, ik heb me daar in de piepzak gezeten over cijfers joh, zeker omdat ik álles in het duits moest doen en niks in het engels. Later had ik gewoon alles gehaald, voor niks zorgen gemaakt haha. Ik wil ook weer naar het buitenland terug!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeeejj. goed zo!! Lekker joh!!
Jij heb je diploma dus binnen!!!![]()
Een 8 is ook echt een mooie cijfer, super!!
Sorry, was gister op school..en had echt geen zin om alles terug te lezen
Maar als ik in NL ben wil ik weer terug naar "land x", begrijp dat danquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent nog in het buitenland lieve schat...!![]()
Ja, maar wel gehaald enzo!! Dus je hebt 'm wel binnen! Achquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb mn diploma nog niet, de uitreiking is 12juli
wat heeft ie je geflikt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand hoe ik die NSB-er op mijn werk subtiel, maar effectief kan terugpakken..?
Good luck / veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:04 schreef ETA het volgende:
oeh, het gaat echt beginnne, de langverwachte vergadering, en dat terwijl het nog licht buiten is!!!
Dank, jij ook succes vandaagquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar wel gehaald enzo!! Dus je hebt 'm wel binnen! Ach
GEFELICITEERD!!!
Nou hopen dat Roy alles haalt
Ik ga naar school!!
Succes vandaag!!![]()
In welke context?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de afkorting tn in het engels betekend?
Till Never?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
describe your function tn the organisationquote:
mjah dat dacht ik zelf ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:08 schreef DaFan het volgende:
Betekent*
telephone numberquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik denk dat het een TYPO is en dat er IN moet staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
describe your function tn the organisation
Yayquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
HOI![]()
Ook weer aanbeland op de zaak. Tentamen ging goed (voor mijn gevoel dan). Nu maandag nog 1 en dan is t hopelijk voorbij
![]()
zou ook heel goed kunnen, maar dan is het echt te slecht voor zoiets omdat het in een document zit wat mn hogeschool naar mn stage bedrijf heeft gestuurd...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk dat het een TYPO is en dat er IN moet staan
herkansing maar daar heb ik totaal geen kracht voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yay
Hopen dat je ze allebei haalt. Als je ze niet haalt, wat dan?
word hij een neger!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yay
Hopen dat je ze allebei haalt. Als je ze niet haalt, wat dan?
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat hij dat al was...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!
Gaat me iets te ver... te rascistisch...!
Het is niet dat ik verdwijn ofzo, ben dan alleen geen officiële stagiair meer... Over een half jaar weer ergens eind januariquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ben geen negert!quote:
Naam van mij? Verklaar je nader? Kansloos??? Tsssquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!
Gaat me iets te ver... te rascistisch...!
Dan ben ik ook weer terug.. als afstudeerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is niet dat ik verdwijn ofzo, ben dan alleen geen officiële stagiair meer... Over een half jaar weer ergens eind januari
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ben ik ook weer terug.. als afstudeerder
Echt gast nu moet je eens kappen je zo aan te stellen! je weet best dat ik een grapje maak!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen negert!
[..]
Naam van mij? Verklaar je nader? Kansloos??? Tsss
Dan weet je ook dat het van mij een grapje isquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt gast nu moet je eens kappen je zo aan te stellen! je weet best dat ik een grapje maak!![]()
![]()
Tuurlijk weet ik dat! ik ben niet helemaal kansloos!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het van mij een grapje is![]()
![]()
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat! ik ben niet helemaal kansloos!![]()
(kunnen we niet een ruzie gaan faken? dat we echt weer even een stunt uithalen met de stage SC?)
Houd je bek joh met je nep spontaniteit!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Houd je bek joh met je nep spontaniteit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaat niet werken, laten we t maar weer over inhoudelijke zaken zoals de koetjes en de kalfjes hebben!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
zie pagina 6 onderaan vorig topic..quote:
Je bent hier toch nog wel over 2 topics...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doen![]()
Ohw, nu wil je het er niet over hebben. Jij ontwijkt altijd je problemen, ben je bang ofzo? Kom dan! Durf je niet he? KOM DAN!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Dit gaat niet werken, laten we t maar weer over inhoudelijke zaken zoals de koetjes en de kalfjes hebben!
Over hem roepen, Klik nu die sex sites is weg. Je lijd me af!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zie pagina 6 onderaan vorig topic..
ja gvd man. Heb t al zo moeilijk thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw, nu wil je het er niet over hebben. Jij ontwijkt altijd je problemen, ben je bang ofzo? Kom dan! Durf je niet he? KOM DAN!
Joah, volgende week ook nog hier hequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent hier toch nog wel over 2 topics...?doen we het dan gewoon...!
![]()
Kansloze kut neger dat je bent!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja gvd man. Heb t al zo moeilijk thuis! Komen jullie hier ook nog zeiken op mij. IK TREK HET NIET MEER!!! (woordspeling: trek whihiahahaiahaa
)
dan ben ik er niet...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, volgende week ook nog hier he
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kansloze kut neger dat je bent!![]()
Wattan joh?quote:
twee weekjes hoofdkantoor!quote:
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(kunnen we niet een ruzie gaan faken? dat we echt weer even een stunt uithalen met de stage SC?)
Zoiets wou ik ook zeggen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Over hem roepen, Klik nu die sex sites is weg. Je lijd me af!
Secreatresses!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..![]()
Nouhouquote:
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Secreatresses!
Ik kan niet! hier alleen maar Oud ossie vrouwen...!![]()
Secreatresses!quote:
Ik kom uit het oosten maar ik ken ze nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Secreatresses!Dat zijn vrouwen uit het oosten!
![]()
Jij moet helemaaaaal je smoel houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kansloze kut neger dat je bent!![]()
wat is nou eigenlijk een milf precies?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..![]()
Je dikke vinger bleef zeker steken bij de O, daarom staan er zo veel in je naam. Of ben je aan het compenseren voor je kleine jan? Pinkiewinkie!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
wat is nou eigenlijk een milf precies?
word ik oud?![]()
iemand nog een bedrijfsrelletje ofzo? mijn chef zei net over een andere collega "ohnee, dat shirt kan echt niet, daar heeft ie echt een dikke buik in", ik had echt zoiets vanwtf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou niet?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij moet helemaaaaal je smoel houden![]()
Dit is GVD MIJN ruzie met Roycooooo! Jij wou niet, dus nu is het mijn beurt!!!!
![]()
ja man gvd, Kuno!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij moet helemaaaaal je smoel houden![]()
Dit is GVD MIJN ruzie met Roycooooo! Jij wou niet, dus nu is het mijn beurt!!!!
![]()
He KUT NEGER HOU JIJ JE ER NOU GEWOON EVEN BUITEN!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man gvd, Kuno!!!!!!!!!
Go(o)vert
[afbeelding]
Ohw ja, geef de neger maar weer de schuld! Dikke Duitser!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou niet?!Die KUT NEGER! DIE WOU NIET!
![]()
Dat is die shit man. Bij ons in de negertfamily jeweets, is dat regular manquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Je dikke vinger bleef zeker steken bij de O, daarom staan er zo veel in je naam. Of ben je aan het compenseren voor je kleine jan? Pinkiewinkie!
Die neger is de schuld van alles hier! En noem me godverdomme niet dik!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw ja, geef de neger maar weer de schuld! Dikke Duitser!
Dan zijn het toch echt die worstenvingers van je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat is die shit man. Bij ons in de negertfamily jeweets, is dat regular man!
En negerts (zoals ik swa) hebben nooit een kleine jan, wel een lange jan!
Tuurlijk, vooroodelen he draak, negerts worden altijd en overal van beschuldigd. Koekwausquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die neger is de schuld van alles hier! En noem me godverdomme niet dik!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]Ah bedankt hoor, ik voel me weer helemaal trendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levenswerk: Berlijn Blog.
Nou altijd... Altijd...! Meestal! en die vooroordelen klopen al voordat het nadelen worden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooroodelen he draak, negerts worden altijd en overal van beschuldigd. Koekwaus![]()
Wat heb je aan een jan als je er toch niets mee kan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat is die shit man. Bij ons in de negertfamily jeweets, is dat regular man!
En negerts (zoals ik swa) hebben nooit een kleine jan, wel een lange jan!
Neej man swa. Word hier focking para brotha!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan zijn het toch echt die worstenvingers van je!![]()
Wannabe cup-a-soup neger! ( http://www.royco.be )quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man swa. Word hier focking para brotha!!!!!!
Mijn hele family (homies jeweetsswa)hebben ook allemaal een o achter hun naam: Doroteo, Natasio, nigelo jeweets! Dat is focking die shit man!!!!!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat heb je aan een jan als je er toch niets mee kan!Ken die benaming al langer als vandaag dus eigen grap? GAAT TE FUR!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KUTGRAP!!!
A.F.C.A.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Wannabe cup-a-soup neger! ( http://www.royco.be )
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Wannabe cup-a-soup neger! ( http://www.royco.be )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
ja? Ohwquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ken die benaming al langer als vandaag dus eigen grap? GAAT TE FUR!!!!!!!!!!!!!!!!
KUTGRAP!!!![]()
Echt sterf gewoon man! kut negert!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej man swa. Word hier focking para brotha!!!!!!
Mijn hele family (homies jeweetsswa)hebben ook allemaal een o achter hun naam: Doroteo, Natasio, nigelo jeweets! Dat is focking die shit man!!!!!
JA!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
Ok nu ben ik er wel weer klaar mee![]()
Was gezellig hoor
[..]
ja? Ohw
Doodsbedreiging! BANquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt sterf gewoon man! kut negert!
is weer genoeg geweest ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
Ok nu ben ik er wel weer klaar mee![]()
Was gezellig hoor
nietus...!quote:
Idd, heb er weinig zin inquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is weer genoeg geweest ja...Ik meende het niet hoor roy...!
je bent heul geen neger...!
en die doodsbedreiging was ook een garpje hoor...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, heb er weinig zin in!
Tof jongens, op Goovert en Kuno kan ik nu bouwen!
hij zit met zn beeldscherm richting de muur.. hij kijkt op mijn rug zeg maar. ik kan zijn beeldscherm niet zien..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoiets wou ik ook zeggen..
Je moet zeggen hé wat doe de site van PNVD op jouw desktop![]()
Dan is het meteen dag dag stage
nee...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Frrreek het volgende:
Ik ga een mod roepen!
Kuno knijpt hem alquote:
nee hoor..! want als dat modje het topic doorleest zit hij ook dat het een grap was..!quote:
jaa klopt.. Was echt een knetter goeie garp!!!einzweidrei~~!!```11111~~!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hoor..! want als dat modje het topic doorleest zit hij ook dat het een grap was..!![]()
![]()
Hoo Kuno. Rustig blijven mnjongen. Geen gestressquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
FAAAAAAAAAACKKKKKKKK! wat een kut school is die hogeschool utrecht!Die lui kunnen GODVERDOMME NIET EENS EEN NORMAAL KUT WORD DOCUMENT BOUWEN! KANSLOZE AMBTENAREN DAAR!
nee echt, die lui hebben het voormekaar gekregen door als ik in een document 1 tab plaats er NIETS meer van klopt...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoo Kuno. Rustig blijven mnjongen. Geen gestress![]()
Snap er geen fuck vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee echt, die lui hebben het voormekaar gekregen door als ik in een document 1 tab plaats er NIETS meer van klopt...!![]()
ze hebben een papier dat ik moet invullen 5 pagina's informatie over mn bedrijf waar ik de helft niet van kan invullen omdat ik gewon confidential moet blijven...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snap er geen fuck van! Maar ze hebben dus iets voor je verneukt, heerlijk weer, school
![]()
Ik ook niet, maar het klinkt niet echt fijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snap er geen fuck van! Maar ze hebben dus iets voor je verneukt, heerlijk weer, school
![]()
Aah das poepvervelend. Succes er mee danquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze hebben een papier dat ik moet invullen 5 pagina's informatie over mn bedrijf waar ik de helft niet van kan invullen omdat ik gewon confidential moet blijven...!ik plaats 1 tab omdat het dan mooi in een rijtje staat... verspringt een hele pagina, en nu staat alles door elkaar...!
![]()
haha.. weer een doel bereiktquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
het enige fijne aan dit moment is dat ik nog maar 2 posts hoef te plaatsen voor de 2750...!
doeei!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef DaFan het volgende:
Ok ik ga, afspraak inAlmere
![]()
Ben rond 3 uur wel terug
Het document gemaakt door een stel ambtenaren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doeei!![]()
Ik kan wel huilen..! ik moet dit volgende week opt hoofdkantoor laten zien aan de grote marketing baas van mn bedrijf..!![]()
ja... Staat in hoe het me bevalt, wat mn doelen zijn wat ik tot nu toe heb geleerd enzo..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het document gemaakt door een stel ambtenaren?![]()
Wat zei je: joh, zou op zich wel handig zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef Goover het volgende:
Ik heb hier trouwens dinsdag mijn verslag afgegeven aan twee mensen van het bedrijf. Dan konden ze commentaar geven zodat ik het na wat aanpassingen bij school kon inleveren. Vraag ik er daarnet naar, blijken beide personen het nog niet eens open gehad te hebben. "Ohw, ja je wil het zeker vandaag hebben omdat het je laatste dag is?"
Ik zei inderdaad: "Ja, dat zou wel handig zijn"quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat zei je: joh, zou op zich wel handig zijn?!
ReMcOrE is dr toch niet?quote:
im not for sale!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef denB het volgende:
Hoi mensen...
Bootje kopen?
Heb met een yacht uit geknipt in photoshop
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef Goover het volgende:
Ik heb hier trouwens dinsdag mijn verslag afgegeven aan twee mensen van het bedrijf. Dan konden ze commentaar geven zodat ik het na wat aanpassingen bij school kon inleveren. Vraag ik er daarnet naar, blijken beide personen het nog niet eens open gehad te hebben. "Ohw, ja je wil het zeker vandaag hebben omdat het je laatste dag is?"
Ooh toch welquote:
ik was al aan het meelezen, maar nog geen postquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh toch wel! Had geen quote van jouw gezien
![]()
Dan zal die gozert wel een glazen bol naast zich hebben waarin hij ziet dat jij hier aan het meeloeren bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was al aan het meelezen, maar nog geen posttoen zag ik jouw reactie en dat was ff een quote waard
Presentatie met je ouders dr bijquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
verhaal
dank jequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Presentatie met je ouders dr bij!?
GEFELICITEERD KEREL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie hadden gisteren ook alweer hun presentatie? En hoe was dat afgelopen, want dat heb ik ff niet meegekregen (en geen zin om terug te zoeken).
quote:
dankjewelquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik had vanmorgen mijn presentatie.
Ik was vanaf dinsdag al zenuwachtig ervoorVanochtend om 8:30 uur de presentatie gedaan. Één keer was ik het even kwijt, verder kon ik de vragen wel goed beantwoorden. Mijn presentatie moest eigenlijk 15 tot 20 minuten duren, maar ik was na 12 minuten al klaar
Nadat ik mijn presentatie gedaan had en de vragen gesteld waren. Moest ik met mijn ouders de gang op en zouden mijn docent en de begeleider van mijn stage overleg hebben voor het cijfer.
Dat wachten was nog erger dan de presentatie zelf
En het duurde maar en het duurde maar. Ik dacht echt van: "dat het zolang duurt, kan vast geen goed teken zijn"
Toen ging er een deur open, dus ik dacht ze klaar waren met het overleg, was het de deur van het lokaal ernaastDus ik moest nog steeds blijven wachten.
Uiteindelijk ging de deur van het juiste lokaal open en zouden ze het cijfer bekend maken.
Ik heb uiteindelijk mijn presentatie met een 6 (zes) afgesloten.Hierdoor ben ik nu dus officiëel geslaagd
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik had vanmorgen mijn presentatie.
Hast du ja recht gehabt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het gaat heir zo onweren volgens mij!
Oeh wat moet dat een heeeeerlijk gevoel zijn zeg! van harte beste jongen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
- knip knip knip-
hier is het nog aardig licht, geen zonnetje, lichte bewolking... van (komend) onweer ook nog geen sprakequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het gaat heir zo onweren volgens mij!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeh wat moet dat een heeeeerlijk gevoel zijn zeg! van harte beste jongen!![]()
Wou dat ik dat kon. Heb er echt zooooooo geen kracht meer voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]eindelijk alles achter de rug. Moet nu alleen nog ff logboek inleveren. Maar dat ga ik dinsdag doen. Voor de rest van de dag ga in lekker ontspannen
succes met kado kopen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier ook regen, ga nu ff verslag doorlezen, ondertussen foto's en filmpjes van DefQon.1 RAR-en en uploaden en dan richting Enschede voor een cadeau
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon. Heb er echt zooooooo geen kracht meer voor![]()
In Enske regent het ook niet. Wel grijs en grauw!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Istie weer hoor. Geweldige fotoquote:
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Enske
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?
Die heb jij al aan iemand gegeven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Net over de duitse grens dus...!quote:
Idd en brief met de inhoud: Anaal vanavond?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, klaar dan toch?
Bos bloemen, doos bonbons, klaar.
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Net over de duitse grens dus...!![]()
niet dan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!
![]()
in het Westland is het nu aan het miezeren... verwacht straks wel een onweersbuiquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijnquote:
Doe mij maar een cornetto danquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
Is het gewoon Nederland...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef ETA het volgende:
leuk en aardig dat tropische eiland shit, alleen brengt dat nadelen mee... Wilde gaan slapen gisteravond, net voordat ik licht uit doe, zie ik een gigantische zwarte vlek op mn muur dat zich langzaam voortbeweegt. Een megakakkerlak.........
Om vlekken op de muur te voorkomen heb ik geprobeerd dat beest te vangen en buiten te vermorzelen, echter die beesten zijn rap! Heb ongeveer 30 minuten besteed om dat beest te vangen, echter zonder veel succes. Op het laatst een grote bak gebruikt om hem te vangen tegen de muur, dat was gelukt, maar op een of ander manier ontsnapte dat beest weer..... toen een grote koekepan gepakt en een stralende witte muur opgeofferd, spletch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe groot dat beest was? Ongeveer zo groot als een hele duim, dat zonder alle rare bewegende uitsteeksels....
Perenijsje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
Had m nog heul niet gelezen. Idd een giller van een verhaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
wat een verhaal weer
en voor de mensen die klaar zijn met stage, goed bezig
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
Jagshemash. I likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
daar was ik sowieso van plan om langs te gaan, thnx for the tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Wonen daar serieus mensen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingen
het jankt hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in Middelburg is er nog altijd de dreiging dat het gaat regenen, maar voorlopig is het nog altijd droog
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
Ik wel, naast mijn Enzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Japie, in de wagen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
als ik die had, dan zat ik daar nu in. al heb ik liever een Mustangquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Ik heb ze netjes in een rijtje in de parkeergarage onder mn huis staan!quote:
baas ze starten de wagen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Japie, in de wagen!!!
[afbeelding]
![]()
quote:
Mijn Mercedes SLK 5.5 staat gewoon in mijn parkeerkelderquote:
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
onbegrijpelijk... Ik dacht dat we na de watersnoodramp van 1952 collectief hadden afgesproken dat niet meer in dat gebied ging wonen...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik weet ook niet waarom, maar ja. En ze hebben daar alleen maar 80 kilometer-wegen
(als maximum, minder natuurlijk ook in de bebouwde kom
)
Ik moet wel eens naar de overkant voor wedstrijden
dat zeg jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!
ja want mijn moeder weet heul niet hoe internet werkt!quote:
waarschijnlijk zijn ze daar na de waternoodsramp van 1953 weer op terug gekomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
onbegrijpelijk... Ik dacht dat we na de watersnoodramp van 1952 collectief hadden afgesproken dat niet meer in dat gebied ging wonen...!
milf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef superhero87 het volgende:
Oh jee, mijn stagebegeleidster komt op bezoek over 11 minuten![]()
Dat zal jij ook niet wetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja want mijn moeder weet heul niet hoe internet werkt!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zal jij ook niet weten
Je weet alleen hoe je het gebruikt
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn ze daar na de waternoodsramp van 1953 weer op terug gekomen
weekend van 7 en 8 juli in berlijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er trouwens al een datum bekend voor de meet?
13-3-7?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omgquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
gmtaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Houniet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
maar die stage meeting gaat niet door hoorde ik
K heb t ff gemist nadat ik zei dat ik bijna geen tijd had om te komen. Niet meer nee? Wel jammer, wil die playah van een DaFan met zijn toffe pet wel eens sprekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
maar die stage meeting gaat niet door hoorde ik
nee?quote:
Zeg, ik ben je bitch nietquote:
Maar dan moet het wel ergens zijn als ik ook kan...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb t ff gemist nadat ik zei dat ik bijna geen tijd had om te komen. Niet meer nee? Wel jammer, wil die playah van een DaFan met zijn toffe pet wel eens spreken![]()
renkerdekenker. Ben geen negertquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel ergens zijn als ik ook kan...!want ik wil die kut neger kop van jou ook wel eens zien...!
![]()
Ja maar in het echt ben je vast veel lelijker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
renkerdekenker. Ben geen negert!
K heb al picca op mijn f0b0![]()
WTF! De 2e van vandaag die niet weet wat milf betekend!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
watte''
en mijn stagebegeleidster is officieel te laat![]()
Neujquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja maar in het echt ben je vast veel lelijker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |