Wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Morgen dean! Hoe is het weer in Denemarken?
Word wel een mooie dag daar? Hier in Berlijn word het een beetje minder volgens mij, Vanavond Fete de la Musique! Om te vieren dat het zomer is...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel goedBegon vanochtend wat grijs, maar klaart nu weer wat op en de zon probeert er ook weer door te komen.
Is wel de bedoeling geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Word wel een mooie dag daar? Hier in Berlijn word het een beetje minder volgens mij, Vanavond Fete de la Musique! Om te vieren dat het zomer is...!maar op het moment verwachten ze regen vanavond...! (dacht ik)
Ik heb dan wel 2 hele weken vakantiequote:
sorry ik kon het niet voor me houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme ik zei toch gister dat jullie het niet door moesten vertellen?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/923151.html
Dus jij bent die klootzak! nou mag jij niet meer meevliegen! Je koopt maar je eigen vliegtuig!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet voor me houden
Lulligquote:Auto twee keer gestolen op 1 dag
Een Honda Accord die in Yakima County twee keer op dezelfde dag is gestolen, zullen dieven in het vervolg wel laten staan. In beide gevallen werd een verdachte gearresteerd. De auto werd vrijdagmorgen vroeg als gestolen opgegeven, en kort daarna opgemerkt door een agent. Hij zag twee Accords een wedstrijdje doen en zette de achtervolging op de gestolen Honda in. Even later verliet de man van 21 jaar de auto en trapte de deur van een huis in, waarna hij werd aangehouden op verdenking van diefstal, het hinderen van een agent in functie en huisvredebreuk. Intussen had een 22-jarige zijn kans gegrepen en was er met de auto vandoor gegaan. Hij liep echter al gauw vast toen hij merkte dat een van de banden lek was. Ook deze man kon vrij snel aangehouden worden. De politie is nog op zoek naar de andere Accord; het kenteken is bekend, maar ook deze wagen bleek gestolen te zijn.
Damzkieee zijn post wat doe jequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
Enquete over Senseo gebruik
ik zou zeggen, vul em ook ff in
ps, i know
ETA die reactie van jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:
Done!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:4)Hoe bent u met de senseo in aanraking gekomen?
vrachtwagen, scherpe bocht, geen schade..............
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................quote:
Ben snelquote:
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vindenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef ETA het volgende:
[..]
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................
da ga nog alquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef miss-scofield het volgende:
Dit is trouwens mijn 210e stage topic
Mjah mwah, nu nog zonnig...!quote:
Heb geen zicht op de lucht opt moment, maar hoop dat het hier zometeen tot 4 uur gaat regenen en dat het daarna HEEEEEL ERG ZONNIG WORD!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Hiero ook, alhoewel de zon wt weg aan het vallen is
Dank je..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
En een mooie zomer zal het zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vinden
zolang je niet tot 6:30 nederlandse tijd er zit is het toch niet een HEEL groot probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........ja,over 10-15 minuten is ie weer vrij..... met dit tempo zit ik hier weer tot 6:30
En bedankt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Toch die vakantiebaan maar aangenomen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb dit jaar geen vakantie lijkt het... iig komende maanden niet![]()
Ik ben er gewoon, ondanks dat ik niet meer op stage zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!![]()
(weet iemand verslapen in het engels? dat is toch gewoon overslept?)
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet van
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
sleeping in?quote:
10 Augustus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliIk zit er dus ook nog wel ff hoor
Ja, overslept is goed.
Hehe, moet je zelf weten! Dat was mijn punt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikvoor jou
![]()
![]()
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste stage SC was nummer 53 dachtik
225 zal mn laatste zijn denk ik...
ex-harde kern meldt zichquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil terugggquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
10 Augustus!nou ja eigenlijk tot 17 maar moet de 14de al in Zweden zijn...!
Ik ga ook zeker wel genieten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
Had ik verredikkeme niet gelezen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????
misschien krijg ik zo wel antwoord![]()
Jaloers... Ik mag maar 5 maandenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker wel genieten!Heerlijk een jaar weg!
![]()
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
studeren in het buitenland...... beste tijd ooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooit
En nu loop ik stage. KUT.
OMFG dat gaat furkeerd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:57 schreef ETA het volgende:
ohja, FYI, vergadering is nog steeds niet gestart........... en het is nogal belangrijk voor mij, wordt een project waarin ik persoonlijk veel aan kan gaan doen.....
Ik heb de IB groep al de aanmelding voor de maandelijkse lening toegestuurd zodat ik zeker weet dat ik geld zat heb daar..!quote:
Phoo nou echt ik ga daar genieten! van het weer! de omgeving! de vrouwen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooit
Haha, ik heb me daar in de piepzak gezeten over cijfers joh, zeker omdat ik álles in het duits moest doen en niks in het engels. Later had ik gewoon alles gehaald, voor niks zorgen gemaakt haha. Ik wil ook weer naar het buitenland terug!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef ETA het volgende:
[..]
studeren in het buitenland...... beste tijd ooitzeer zeker waar!! Aan iedereen die komend jaar in buitenland gaat studeren, have fun, maak je niet teveel zorgen over je cijfers
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had ik verredikkeme niet gelezen!!!
Zie topic van gisteren!
Geslaagd als een malle, we hadden een 8
Roycooooo zit nu alleen nog een van zn 2 openstaande toetsen te maken @ school.
Je bent nog in het buitenland lieve schat...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, ik heb me daar in de piepzak gezeten over cijfers joh, zeker omdat ik álles in het duits moest doen en niks in het engels. Later had ik gewoon alles gehaald, voor niks zorgen gemaakt haha. Ik wil ook weer naar het buitenland terug!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeeejj. goed zo!! Lekker joh!!
Jij heb je diploma dus binnen!!!![]()
Een 8 is ook echt een mooie cijfer, super!!
Sorry, was gister op school..en had echt geen zin om alles terug te lezen
Maar als ik in NL ben wil ik weer terug naar "land x", begrijp dat danquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent nog in het buitenland lieve schat...!![]()
Ja, maar wel gehaald enzo!! Dus je hebt 'm wel binnen! Achquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb mn diploma nog niet, de uitreiking is 12juli
wat heeft ie je geflikt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand hoe ik die NSB-er op mijn werk subtiel, maar effectief kan terugpakken..?
Good luck / veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:04 schreef ETA het volgende:
oeh, het gaat echt beginnne, de langverwachte vergadering, en dat terwijl het nog licht buiten is!!!
Dank, jij ook succes vandaagquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar wel gehaald enzo!! Dus je hebt 'm wel binnen! Ach
GEFELICITEERD!!!
Nou hopen dat Roy alles haalt
Ik ga naar school!!
Succes vandaag!!![]()
In welke context?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de afkorting tn in het engels betekend?
Till Never?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
describe your function tn the organisationquote:
mjah dat dacht ik zelf ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:08 schreef DaFan het volgende:
Betekent*
telephone numberquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik denk dat het een TYPO is en dat er IN moet staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
describe your function tn the organisation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |