Luister eigenlijk altijd naar 538quote:
Monsoooooooooooonquote:
Om 6 uur feestje van de buren omdat ze een jaar bestaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemiddag ben er ook weer
Jezus wat gaat de dag hard vandaag het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Vandaag 17.10 naar huis
Taart en bier voor iedereenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Om 6 uur feestje van de buren omdat ze een jaar bestaan [afbeelding]
Dagquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
ik ben er trouwens weer van tussen [afbeelding]
We got ourself a winner.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef Goover het volgende:
Around the world!
Komen vandaag om in taart en bierquote:
Stagiair?quote:
Ooooh op die fiets..quote:
van ATC --> http://en.wikipedia.org/wiki/A_Touch_of_Class_%28band%29 ???quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef Goover het volgende:
Around the world!
Ijsmeis, dat is een tijd geledenquote:
K ga zo ook nog ff leren!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer vantussen, ff 2 (of 3) hoofdstukken theorie doorlezen![]()
ciao
Dat verschrikkelijke bandjequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van ATC --> http://en.wikipedia.org/wiki/A_Touch_of_Class_%28band%29 ???
Vraag toch ook netjes of ze stagiair is?quote:
Is ook primaquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vraag toch ook netjes of ze stagiair is?![]()
Oh nee, zo bedoelde ik het niet.. Had je nog nooit gezien (niet in het Stage topique) vandaar mijn vraag of je een stagiar was. Geen bijbedoeling oidquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Goover en PieterBas!
[..]
Is ook prima. Zo hou je de niet-stagiairs buiten
.
Netjes?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vraag toch ook netjes of ze stagiair is?![]()
Ho eens even, niet alle niet-stagiairs hoeven buiten te blijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Goover en PieterBas!
[..]
.
2 jaar geleden was ze er welquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoelde ik het niet.. Had je nog nooit gezien (niet in het Stage topique) vandaar mijn vraag of je een stagiar was. Geen bijbedoeling oid![]()
Hoeveel notes hebben de leden van dit topic al opgelopen door de waarschuwingen van de mod's?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Goover en PieterBas!
[..]
.
Jij? Geen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoeveel notes hebben de leden van dit topic al opgelopen door de waarschuwingen van de mod's?![]()
Doegquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
jongens! ik ga naar huis, daarna naar lilly.. mossels!
Thanks beeb. Toevallig heb ik vandaag te horen gekregen dat ik geslaagd ben.quote:
Deze ging ook bijna op slotquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was toen echt de allerallerallerallereerste. Die moest toentertijd ook op slot![]()
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
ReMcOrE.
[..]
Thanks beeb. Toevallig heb ik vandaag te horen gekregen dat ik geslaagd ben.
Helemaal top.
Daar weet ik helaas alles vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was toen echt de allerallerallerallereerste. Die moest toentertijd ook op slot![]()
.
beeb?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
ReMcOrE.
[..]
Helemaal top.
Babe?quote:
Oftewel dames, elke dag neuken, hebben jullie veel meer aan de mannenquote:Seks verlengt leven van mannen
Regelmatig seks doet mannen langer leven. Hoera! Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit. Mannen hebben een 50% grotere kans de tachtig te halen als ze ‘het’ minstens één keer per week doen. Heren die regelmatig aan seks doen, hebben een veel lagere kans op hartfalen, hartziektes in het algemeen en diabetes. Mannen die weduwnaar zijn rond de pensioenleeftijd, leven het kortst. De kans dat zij de tachtig gaan halen is 70% kleiner. Vrouwen die rond de 65 alleen komen te staan, halen veel vaker wel de tachtig. Dr. Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt. Dat seks moet worden terugbetaald door het ziekenfonds, is dan weer overdreven.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
ReMcOrE.
[..]
Helemaal top.
Nog iets nodig van de Lidl?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:
Vanavond gaat er iemand voor me koken... ben benieuwd
en wie is die iemand??quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:
Vanavond gaat er iemand voor me koken... ben benieuwd
even de post na haar post lezen!quote:
whehehe, ben jij de gelukkige jah?!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
even de post na haar post lezen!![]()
Kuno verwacht natuurlijk wel wat terug, hij kookt niet zomaar voor je...dus dat wordt ook nog wel ff genieten voor Kuno!quote:
Genieten van mijn aanwezigheid natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kuno verwacht natuurlijk wel wat terug, hij kookt niet zomaar voor je...dus dat wordt ook nog wel ff genieten voor Kuno!
Ja dat jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Genieten van mijn aanwezigheid natuurlijk![]()
Niet alleen die van mij hoor, er komt meer bezoek.quote:
25 min ofzo daarna gaan we naar beneden, BBQ van het bedrijf hiernaast. Ziet er wel sjiek uit al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alleen die van mij hoor, er komt meer bezoek.
Nog een half uur, hoelang moet jij nog bikkelen?
Ik heb net een paar regels in mijn stageverslag geschreven over de doelgroep, gaat goed hier!
Haha ik ken het probleem, niet dat ze mij altijd bellen, maar ik ben altijd de gene die weer iets moet weten van de techhies. Mijn verslag, ik heb al 2 pagina´s, een halve inleiding en een halve swot. Wat moet dat toch worden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
25 min ofzo daarna gaan we naar beneden, BBQ van het bedrijf hiernaast. Ziet er wel sjiek uit al.
Ik typ ook af en toe wat regels in mn verslag. Ben ook bezig met het maken van een document om alle IT-problemen uit te leggen hoe ze het op kunnen lossen anders word ik om de haverklap gebeld omdat er weer s iets fout gaat
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaloers, ik moet nog twee weken![]()
En idd volgend jaar weer rustig verder
Volgende 2 jaren doe ik daar niet aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaloers, ik moet nog twee 1,5 week![]()
En idd volgend jaar weer rustig verder
Hoe ging je presentatie?!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgende 2 jaren doe ik daar niet aan![]()
Wat denk jij!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef PieterBas het volgende:
dus nu straks goed betaald FOK!ken?
morgehquote:
Volgens mij zou vooral de taal mij te veel problemen gaan geven..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:56 schreef ETA het volgende:
pffff, dat was ff mazzelen.... net lunch gehad bij de foodcourt, ik deed een poging om eten in mn eentje te bestellen...... ik dacht dat de verkoopster iets zei over varkensvlees/karbonade, en ik zag idd een bord met een karbonade langs komen, dus ik zeg vol overtuiging "doemijdiemaar" in het chinees... en na paar minuten wachten verschijnt er idd een bord met een karbonade, ik wil hem al pakken maar de verkoopster schud druk nee, en geeft aan dat het niet voor mij is...... hmmm, ik was de eerste die bestelde, dus blijkbaar heb ik geen karbonade besteld..... oeps.
gelukkig zat ik er niet al tever naast, ik kreeg diepgefrituurde kipblokjes met rijstNiet wat ik exact wilde maar het had veel slechter kunnen aflopen
Wat een rampquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:38 schreef ETA het volgende:
Zak chips dat rood gekleurd is: Naturel toch? Nee, hier niet, hier is het garnalen smaak
Zak chips dat geel gekleurd is: Cheese Onion toch? Nee, hier niet, hier is het naturel
Zak chips dat blauw gekleurd is: Paprika toch? Nee, hier niet, hier is het seafood flavour
Zak chips dat groen gekleurd is: Bolognese toch? Nee, hier niet, hier is het seaweed flavoured
Morgen dean! Hoe is het weer in Denemarken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Die ETA maakt daar wel wat mee
Goeiemorgen allen
Ik zou het supertof vinden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een ramp
Hou je het daar wel vol, ik zou helemaal gek worden
Hey verkeerde chips zakken ! daar zou je toch helemaal gek van wordenquote:
TVP ?quote:
nee man dan zie je nog iets van de wereld, altijd maar dat bordje eten wat je moeder je voorzet is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey verkeerde chips zakken ! daar zou je toch helemaal gek van worden
Ga er anders nog even serieus op inquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man dan zie je nog iets van de wereld, altijd maar dat bordje eten wat je moeder je voorzet is ook niet alles hoor
luid antwoorden: "Is beter dan NSB'ertje spelen!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:37 schreef Bootje84 het volgende:
WTS duitse NSB-er...![]()
wat een kansloos figuur achter me..
ja, Tom doet echt niets nuttigs.. zit een beetje op WoW website te surfen.. voluit door de zaal te brullen.
wat kansloos![]()
*pakt zak groene chips erbij*quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga er anders nog even serieus op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |