Ik ben ook een idioot,quote:
ben je lief ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef fraubitch het volgende:
hoi ik ben een meisje, mag ik hier ook komen?
soms.quote:
Iedereenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef fraubitch het volgende:
hoi ik ben een meisje, mag ik hier ook komen?
ghighgihgigquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms.
dan leg ik mij hoofd op je schouder en laat ik me aaien
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie benquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Iedereen![]()
hoop wel dat je beetje idioot bent.![]()
Als ik alleen thuis ben draag ik een konijenpakquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie ben![]()
Je bent goed genoeg idioot,en bedankt Nielsquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
ik heb borderline
mag ik ook meechatten
Niet alleen danquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie ben
remlof haat mequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef remlof het volgende:
Ah is dit de Martijn-Ania slowchat?
Ow nee, AA, dan maar centraal
quote:
Aniaquote:
quote:
Je gebruikt dezelfde smiley's als die idioot sanniquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slaap lekker iedereen [afbeelding]
prrrquote:
jaquote:
dan had je het vast verdiendquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Remlof ging mij gister uitschelden voor klootzaken zo van "ik wil je nooit meer zien"
![]()
ik ben een doordenkerquote:
ik hou het bij aaienquote:
als je hinnikt hou ik ook van jouquote:
woefquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je hinnikt hou ik ook van jou
Ik vind paarden eng,ik hou het bij k'nijen aaienquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen, morgen vroeg opstaan
slaap lekker allen![]()
Slaap lekker fraubitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen, morgen vroeg opstaan
slaap lekker allen![]()
mag ik hem hebben,dan ben ik ook oldbiequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg vond net me eerste account terug... 3/4 jaar voor deze aangemaakt.. op 9 dec 2002
ik weet pass niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mag ik hem hebben,dan ben ik ook oldbie![]()
![]()
Ik weet de pas nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik weet pass niet meer
volgens mij hadden we toen nog worldonline internet
gehe,goeie oude tijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik weet pass niet meer
volgens mij hadden we toen nog worldonline internet
waar bier is,is een wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet de pas nog
hoiikbenrjhoihoi
quote:
Bel de kindertelefoonquote:
Doe ik heel vaak met vrienden en we verzinnen een leuk verhaaltjequote:
Nee, ik post niet meer in dat topicquote:
ik boycot et ook.. af en toe nog ff een flame tussen doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik post niet meer in dat topic![]()
Ah, dat ben jij dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe ik heel vaak met vrienden en we verzinnen een leuk verhaaltje![]()
Ik word soms ook gedwongenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik post niet meer in dat topic![]()
Wie zegt dat ik dat niet doe ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik boycot et ook.. af en toe nog ff een flame tussen door![]()
maja jij boycot het huidige.. ik minder gewoon int geheel
Kan je ook de kindertelefoon voor bellenquote:
Ik heb het echt meegemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat ben jij dusVolgende keer scheld ik je eerst de huid vol, voordat ik ophang
Ja dan moet ik D-H pijpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je ook de kindertelefoon voor bellen![]()
Das wel schraal opzichquote:
Gewoon goed ontsmetten daarna, merk je amper meer wat van na een weekquote:
Bij mij had er een vriend van mn huisgenoot in mn bed geslapen, omdat hij mn kamerdeur sleutel hadquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat een hoer.. jeez.. morgen eerst eens bellen dat dit geen streken zijn .. zucht
Vond ik ookquote:
ahha dat is wel naisty ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij had er een vriend van mn huisgenoot in mn bed geslapen, omdat hij mn kamerdeur sleutel hadDat is pas vies
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij had er een vriend van mn huisgenoot in mn bed geslapen, omdat hij mn kamerdeur sleutel hadDat is pas vies
![]()
Idd, ik heb vervolgens zn bed maar ff naar de tuin verplaatst, dat hielpquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ahha dat is wel naisty ja...
ik ga pitten![]()
Ik wilde het niet wetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..],hoop niet dat hij zat af te sjorren
![]()
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde het niet wetenGelijk mn beddezooi in de was geflikkerd
![]()
Welnee, het is bijna weekendquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
ochtend
brr voel nu al dat het zwaar wordt
uhuh dat welquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het is bijna weekend
Niet dat ik niks te doen heb dit weekend maar het idee dat de officiele werkweek er bijna opzit stemt me gelukkig.
Caffeine is goed. Mits tussen zeven en vier overdag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
uhuh dat wel
nog tot 1800 en dan weekend..
sta nu wel strak van de caffiene btw
mwa na vieren ook nog wel, als je tot 1800 moetquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Caffeine is goed. Mits tussen zeven en vier overdag.
Ik zit op m'n werk op een PC zonder speakersquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:40 schreef Leia het volgende:
http://www.speedyshare.com/237144748.html
Luister dit, geniale beat!
Ik denk ook niet dat jij het zo waardeert. Jou stuur ik gewoon herman brood en Johnny Cashquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk op een PC zonder speakers
omg ik downloadenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:40 schreef Leia het volgende:
http://www.speedyshare.com/237144748.html
Luister dit, geniale beat!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij het zo waardeert. Jou stuur ik gewoon herman brood en Johnny Cash![]()
neequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi ho...Dribbel_
nog geneukt?
is ze weer eens ongesteld?quote:
nee niet hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is ze weer eens ongesteld?
je hebt ook niks aan dr hé?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
blastoises zijn stoer
ik heb FireRed maar gescoord omdat die paupers geen leafgreen hadden
Nop, die is er niet voor GBA Micro volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg Tom, ga jij ook Pokémon diamond/pearl kopen?
quote:
quote:
Brathaaaaquote:
Duhquote:
zal het proberenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Double-Helix het volgende:
he MASD kan je een tekening maken van een wolf die de berber vlag(in me avatar) vast houd?
pls
Wat een dooie boel hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik neem zometeen een zout soepje
ben om 5 uur vrij,en daarna van 6 tot kwart over 12 werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |