Ik ben ook een idioot,quote:
ben je lief ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef fraubitch het volgende:
hoi ik ben een meisje, mag ik hier ook komen?
soms.quote:
Iedereenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:33 schreef fraubitch het volgende:
hoi ik ben een meisje, mag ik hier ook komen?
ghighgihgigquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms.
dan leg ik mij hoofd op je schouder en laat ik me aaien
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie benquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Iedereen![]()
hoop wel dat je beetje idioot bent.![]()
Als ik alleen thuis ben draag ik een konijenpakquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie ben![]()
Je bent goed genoeg idioot,en bedankt Nielsquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
ik heb borderline
mag ik ook meechatten
Niet alleen danquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik op me fiets naar huis fiets doe ik soms alsof ik een paarse ponie ben
remlof haat mequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef remlof het volgende:
Ah is dit de Martijn-Ania slowchat?
Ow nee, AA, dan maar centraal
quote:
Aniaquote:
quote:
Je gebruikt dezelfde smiley's als die idioot sanniquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slaap lekker iedereen [afbeelding]
prrrquote:
jaquote:
dan had je het vast verdiendquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Remlof ging mij gister uitschelden voor klootzaken zo van "ik wil je nooit meer zien"
![]()
ik ben een doordenkerquote:
ik hou het bij aaienquote:
als je hinnikt hou ik ook van jouquote:
woefquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als je hinnikt hou ik ook van jou
Ik vind paarden eng,ik hou het bij k'nijen aaienquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen, morgen vroeg opstaan
slaap lekker allen![]()
Slaap lekker fraubitchquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef fraubitch het volgende:
ik ga slapen, morgen vroeg opstaan
slaap lekker allen![]()
mag ik hem hebben,dan ben ik ook oldbiequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg vond net me eerste account terug... 3/4 jaar voor deze aangemaakt.. op 9 dec 2002
ik weet pass niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mag ik hem hebben,dan ben ik ook oldbie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |