Knap hoor! Doelman Bjoro ligt op de lijn te slapen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
* borisz scoort bij doelman bjoro met panenka
wilde net zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Knap hoor! Doelman Bjoro ligt op de lijn te slapen!![]()
kom er maar weer uitquote:
Heb afgelopen seizoen voor het eerst eentje gemist... Neem ze sinds de C's... Recht door het midden, een rollertje... Gewoon verkeerd raken, wat kan je je dan klein voelen zeg...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist, dus hoef geen rondje te geven zoals Drenthe, De Ridder en Kruiswijk.
was keeper en nam ze zelf nooit
Zo nam ik ze ook vaakquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb afgelopen seizoen voor het eerst eentje gemist... Neem ze sinds de C's... Recht door het midden, een rollertje... Gewoon verkeerd raken, wat kan je je dan klein voelen zeg...
Maakt het echt uit of er 150 of 151 rondjes zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Telt Donk's misser in de beker ook voor dat rondje?
Heb er ook nooit 1 gemist, was daarom altijd nr. 1 of nr. 5 op de lijst. Die moeten altijd zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist, dus hoef geen rondje te geven zoals Drenthe, De Ridder en Kruiswijk.
Hoog durf ik alleen op trainingquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zelf tweemaal raak geschoten, een via de onderkant van de lat en een op z'n Maduro's.
hij wil de dvd toch sjaakquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Beetje verslapen
Dndiek, als je lost wilt hebben moet je ff kijken op de nieuwsgroepen, zo gevonden
Dus ?? je kan daar de complete DVD's vanaf halen.quote:
Of Beckhamquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef DarkShine het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Seedorf staat te tappen in deze Hools.
Dan had hij dat vast ook wel gedaan denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus ?? je kan daar de complete DVD's vanaf halen.
Yupquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
PSV'ers onder elkaar.
2e ronde competitie volgend seizoen PSV-Heracles hè
Hoezo weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
zal wel weer een 1 -1 worden
2 jaar terug, maar dat was in Almelo.quote:
Ja, klopt dat was dan ook de enige keer dat PSV niet won. Daarom begreep ik Sientjes post niet. Maar goed Sientje en sommige voetbalfeiten....quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2 jaar terug, maar dat was in Almelo.
Munster is hier vlak over de grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef lookinforyou het volgende:
Gisteren belde de touroperator.
De terugvlucht op 17 juli vertrekt niet naar Amsterdam.
We zijn nu omgeboekt en vliegen met Air Berlin naar Munster.
Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
We gaan naar Turkije.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Oh en waar ga je heen op vakantie?
Ah dan is het nog korter ook terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
We gaan naar Turkije.
We vliegen heen wel vanaf Amsterdam trouwens.
En een goede vriend van mij haalt ons op uit Munster. Hij woont in Hardenberg, dus dat is wel te doen.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
Je hebt vandaag de generale Raymania?
Neem aan dat het een powerpoint is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en ik ken het niet goed uit m'n hoofd genoeg.
Doe het wel in het Nederlands nu, scheelt een stuk.
Ja, met Powerpoint. Komt wel goed, heb nog een week tot de echte.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neem aan dat het een powerpoint is?
Dan doe je het toch van de sheets?
Als je iets nog niet weet maak je een klein kaartje (papiertje met daarop wat steekwoorden).
Waar gaat het over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, met Powerpoint. Komt wel goed, heb nog een week tot de echte.
Duchenne Musculaire Dystrofie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar gaat het over als ik vragen mag?
Zijn dat de eerste 3 moeilijke woorden die in je opkwamen?quote:
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zijn dat de eerste 3 moeilijke woorden die in je opkwamen?
Pff...
Heb je handouts?
Wat had ik daar vroeger een hekel aan zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef lookinforyou het volgende:
Justin mag volgende week vrijdag afzwemmen![]()
Moet vandaag voor het eerst volledig gekleed zwemmen.
Ja ik ook, brrrr.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat had ik daar vroeger een hekel aan zeg.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duchenne_muscular_dystrophy
En jij gaat het genezen toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duchenne_muscular_dystrophy
Voor mij hopelijk ook nietquote:
Ik heb nog bijles in zwemmen gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef lookinforyou het volgende:
Justin mag volgende week vrijdag afzwemmen![]()
Moet vandaag voor het eerst volledig gekleed zwemmen.
een radiozender wat iets meer dan een jaar bestaat. Vroeger was het yorinfm. Nu gaat Arrow classic rock op die FM frequentie zitten.quote:
Okee, leuk voor Arrowquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
een radiozender wat iets meer dan een jaar bestaat. Vroeger was het yorinfm. Nu gaat Arrow classic rock op die FM frequentie zitten.
CAZ was meer van het zelfde wat we al hadden.
vandaag gewoon een broodje kipsate salade, broodje jam en een broodje eiersaladequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
Ik wilde bijna ed Kroket zeggen, maar dat is voor morgen
Bjoro![]()
hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof edquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leuk voor Arrow
Hebben we hier een aantal jarens standaard op gehad, maar we vonden er op den duur weinig variatie in zitten. Misschien is dat nu wat beter.
hoelang moet je nog ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vreselijk om nog te moeten afstudeer-stage-ën terwijl je je diploma al hebt gehaald
is dat een stuk goedkopper ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
Toe maar duur!
Ik heb 4 bammetjes met ham
welk genre ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof ed.
Niets dat ik tegen blof heb maar ze worden overal gedraaid, Arrow gaat wat anders uitzenden en dat vind ik positief. Het is wel een nonstop station, dat zal niet veranderen.
zuiverloon wordt zuuverloen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:
via youtube de penaltyreeks nog een keer aan het bekijken.
toch wel geinig hoe de engelsen de nederlandse spelersnamen uitspreken
Kruiswijk wordt Kroeswiek
Zulke dingen vergeet je inderdaad niet snelquote:
Nog 6 werkdagen na vandaagquote:
Mijn gemiste pingel was juist andersom. Ik wilde er per se een nemen omdat ik lekker in de wedstrijd zat. Op de paal dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Max.
Ik heb wel een keer verzuimd om aan te leggen bij een toernooi, toen ik net terug was van een zware blessure. Daar heb ik nog wel een tijd van gebaald, omdat degene die wel schoot miste.
En terugquote:
Wel bij Sparta'25 gespeeld, of helemaal niet gevoetbald ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist
ook nog niet raakgeschoten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel bij Sparta'25 gespeeld, of helemaal niet gevoetbald ?
Hmm kalm aan doen dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En terug
Mag niet werken van mijn huisarts momenteel. Krijg een kuur, moet volgende week terug op controle en half juli krijg ik een longfunctie onderzoek in het ziekenhuis...
Wat is het nu?quote:
Wel gevoetbaldquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het nu?
Ik stel 2 vragen, waarvan je er op 1 antwoord geeft, maar ik weet niet welke
Dat vind ik ook zo achterlijk. Laatst zou @home komen tussen 12.30 en 17.30quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef golfer het volgende:
Zit hier te wachten op een service-monteur voor onze CV-installatie.
Volgens hun schrijven komt ie tussen 13:00 en 16:30. Lekker vaag.
Zit je uren te wachten en kan je niet eens even je huis uit om boodschappen te doen.
Mijn stagebedrijf is ermee bezig, en de resultaten zijn positiefquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
En jij gaat het genezen toch?
Succes met je presentatie in ieder geval!
Haal die graffiti eens weg!quote:
Dat is wel tof, dat je op die manier iets kunt betekenen voor die mensen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn stagebedrijf is ermee bezig, en de resultaten zijn positief. Mijn opdracht had ermee te maken.
Liever dat inderdaad dan met dezelfde opleiding ervoor kunnen zorgen dat een verf 10 in plaats van 15 jaar tegen regen kanquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wel tof, dat je op die manier iets kunt betekenen voor die mensen.
Ik ben nu lekker bezig en stalk me niet zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef RayMania het volgende:
Bos, je moet echt stoppen in MEN. Past niet bij je.
Ik stalk wanneer ik wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu lekker bezig en stalk me niet zo
Tja, toch is dat ook wel handig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever dat inderdaad dan met dezelfde opleiding ervoor kunnen zorgen dat een verf 10 in plaats van 15 jaar tegen regen kan. Kan mij daar echt aan ergeren.
Mag stalken wel volgens de FOK! policy, ik dacht van niet namelijkquote:
Is de politie nodig??quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag stalken wel volgens de FOK! policy, ik dacht van niet namelijk
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.quote:
Neu, ik speel liever eigen rechtertjequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, die policy kan je heel ruim interpeteren. Zolang je maar niet gaat staken als mod zijnde.
Eerst koffie opdrinkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.
Twee, dan lasergamenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:
* sjimz smult lekker van zijn donut
Nog maar 3 uurtjes![]()
"Pappa pappie, ik ook vissie eten"quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn haring is weer op. Niet dat ik er veel van op heb trouwens
Het gaat meer van:quote:
e3n daar komen ze nu pas mee aanzetten? lekker achterlijk!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben boos![]()
Justin zou volgende week vrijdag afzwemmen, maar door de avond 4 daagse gaat dat niet door. Nu moet hij dus 6 juli afzwemmen, en ja, dan zitten wel al in Turkije. Kan hij na de vakantie weer voor A gaan lessen, tot er dan weer een groep afzwemt.
Uit Naarrrdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef RayMania het volgende:
Jij kwam toch ook uit zee, of ..?
Gelukkig ga je achter die befaamde billen in plaats van...oh laat maar.quote:
Mijn vader nam altijd haring en gerookte paling mee. Maar ik dacht dat ik dat niet lekker vondquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Suijk het volgende:
Mijn ouders waren nooit zo van die vis eters. Ja vissticks.![]()
Heb het dus wel moeten 'leren', maar eet het nu zeker 2 a 3 keer in de week.
Het aftellen tot aan de ontsluitingsverschijnselen is dus begonnen voor jullie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:46 schreef Againzender het volgende:
Vrouw is thuis, die is nu officieel met verlof
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
* EnGCatjuh is terug na een avond en dag internetproblemen. Ik heb jullie gemist
Die botsauto
Vroeger vond ik het ook nooit lekker.. maar ik heb 't ook leren eten.. en nuquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Suijk het volgende:
Mijn ouders waren nooit zo van die vis eters. Ja vissticks.![]()
Heb het dus wel moeten 'leren', maar eet het nu zeker 2 a 3 keer in de week.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
thuis
m'n ouders waren vanmiddag op visite bij kennissen, is vader achteruit tegen een poort aangereden terwijl ie dacht dat ie open stond. Gevolg flinke deuk in de bumper en in de achterklep. Bovendien ook nog lakschade. Klep kan niet eens meer op slot.
voor dat geld is ook wel wat beters te vinden dan zo'n dure amerikaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:
Waarschijnlijk een nieuwe auto. Een CHEVROLET KALOS 1.4 SPIRIT 3DRS voor 10.250 (met inruil en alle andere kosten!). Een jaar oud en nog 2 jaar fabrieksgarantie
Palingquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het ook nooit lekker.. maar ik heb 't ook leren eten.. en nu
PalingZalm
Alleen haring moet ik nog ff proberen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:oi
straks naar de Gofferthup Italië
Eensch.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:20 schreef borisz het volgende:
heb toevallig nu pasta met zalm op het menu staan
jeutjequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Vis, veel te kort geleden nog gehad (ca 6 maanden terug voor het laatst of zo)
Welke?quote:
is Klarenbeek bij jou in de buurt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
trouwens vanmiddag weer een gesprek gehad bij een bouwbedrijf, ziet er allemaal goed uit. Heb a.s maandag ook nog elders een gesprek, dan maar eens knopen gaan doorhakken
niet echt in de buurt voor mij, wat voor functie als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is Klarenbeek bij jou in de buurt ?
Ik hoorde dat daar een leuke functie vrijkomt op korte termijn !
geloof op de binnendienst-verkoop ofzo...bij een fabrikant van boarddeuren !quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef pascalheister het volgende:
niet echt in de buurt voor mij, wat voor functie als ik vragen mag?
aha niet echt mijn ding dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof op de binnendienst-verkoop ofzo...bij een fabrikant van boarddeuren !
oke !quote:
Mn moeder ook. Die vindt hem wel een apetijtelijk kereltje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Real en Chelsea hebben interesse voor Drenthe.
Barcelona en Real Madrid hebben interesse voor Limburg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Real en Chelsea hebben interesse voor Drenthe.
Valencia had daar wel interesse in!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overijssel, sjimz. Overijssel.
ach .... van wie wel hier in Hoolsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is jouw Spaans niet zo goed
Omega 3 - Bos81 0quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Vis, veel te kort geleden nog gehad (ca 6 maanden terug voor het laatst of zo)
Rossi vindt het ook niets en gaat maar weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bjoro het volgende:
is die wedstrijd nou zo slecht of komt het ook door het commentaar dat ik bijna in slaap val
Ik was halverwege de eerste helft al even in slaap gevallen en werd wakker van de reclames.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bjoro het volgende:
is die wedstrijd nou zo slecht of komt het ook door het commentaar dat ik bijna in slaap val ?
Dat ga ik ook nog doen. Als ik Word hebquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
Goede avond!
Heb mijn fotoboek wat opgeleukt met een verhaaltje!
Heb je toch geen Word voor nodig? Jouw verhaal kan nooit zo lang zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog doen. Als ik Word heb
Appelkruimeltaart was lekker
Ik typ liever in Word. Mijn verhaal is heel lang. Heb natuurlijk een heel indrukwekkende jeugd gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je toch geen Word voor nodig? Jouw verhaal kan nooit zo lang zijn![]()
Je zit nog in je jeugd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik typ liever in Word. Mijn verhaal is heel lang. Heb natuurlijk een heel indrukwekkende jeugd gehad
Dat lees ik nu pasquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik was halverwege de eerste helft al even in slaap gevallen en werd wakker van de reclames.
Ik heb nog steeds een heel indrukwekkende jeugd!quote:
Kan iemand mij vertellen waar Velzen ligt?quote:Rampschip Velzen had geen vergunning
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waar Velzen ligt?
Loslatend netvlies, dat is toch 1 van mijn angsten... (volgens de oogarts heb ik een zwakke plek op m'n netvlies, als ik rare lichtflitsen ga zien direct melden etc.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef DIGGER het volgende:
Mixed news hier.
- M'n pa is vandaag 10 jaar getrouwd (met z'n 2e vrouw that is, uiteraard)![]()
- Verona is zojuist officieel gedegradeerd naar de Serie C1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Maar m'n schoonma is accuut aan 1 oog blind geworden door een loslatend netvlies![]()
![]()
Dat laatste wordt volgende week geopereeerd en de herstelmogelijkheden zijn goed, maar het is en blijft super ruk
Daar heb ik ook een heel groot deel van gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beneden voor de docu van George Michael
Dan kan je inderdaad beter slapen, kan je tenminste nog dromen over bier en tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dol op muziekdocu's, ook van dit soort muzikanten waar ik een enkel nummer wel leuk van vind of een bepaalde herinnering bij heb.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?
gewoon een hekel aan voetbal lijkt mequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?
ik zapte in het eind. Ik dacht van: wie zijn die bimbo's? Natturlijk,. Pepsi & Sherliequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=45138quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Againzender het volgende:
ik zapte in het eind. Ik dacht van: wie zijn die bimbo's? Natturlijk,. Pepsi & Sherlie
Okeequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dol op muziekdocu's, ook van dit soort muzikanten waar ik een enkel nummer wel leuk van vind of een bepaalde herinnering bij heb.
Bovendien wilde ik hem zelf nou wel eens horen over al die rare roddels die alsmaar over hem verspreid werden/worden.
Ik droom nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
Dan kan je inderdaad beter slapen, kan je tenminste nog dromen over bier en tieten![]()
Jij toch ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, hoef jij ook niet! Jij hebt al bier en tieten!
Hoeveel tieten heeft M. dan?quote:
Doet u mij er maar twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een tosti maken
Nog meer liefhebbers?
helaas is het nog steedsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh was er voetbal?
Gezien je recepten van de laatste tijd, lijkt het me niet verstandig om ja te zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een tosti maken
Nog meer liefhebbers?
Tomaat hoef ik idd ook niet. De rest is bestquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Gezien je recepten van de laatste tijd, lijkt het me niet verstandig om ja te zeggen.
Ik heb geen zin in een tosti pindakaas/tomaat/abrikoos
dat is ook wel weer zo !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
Ik heb anders 120 minuten geen voetbal gezien.
je vergeetquote:
dat blijktquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef borisz het volgende:
beter dan portugal iig
Ik wil haar op een speciale manier ten huwelijk vragenquote:
Dat heb ik wel nodig denk ik.quote:
heb hier in Hools nog nooit een (serieus) huwelijksaanzoek voorbij zien komen, dus speciaal issie zeker !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil haar op een speciale manier ten huwelijk vragen![]()
ze hebben utreg omsingeld http://www.dekamarkt.nl/filialen.asp?steID=3&ID=108quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit er een Deka in Utreg? FF terugdenken aan mn DC-tijd.... Nee, volgens mij niet.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ze hebben utreg omsingeld http://www.dekamarkt.nl/filialen.asp?steID=3&ID=108![]()
Daar heb je wel gelijk in, maar trouwen is nog te vroeg. Laat haar eerst maar afstuderen dan heb ik meer financiele zekerheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb hier in Hools nog nooit een (serieus) huwelijksaanzoek voorbij zien komen, dus speciaal issie zeker !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |