hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof edquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leuk voor Arrow
Hebben we hier een aantal jarens standaard op gehad, maar we vonden er op den duur weinig variatie in zitten. Misschien is dat nu wat beter.
hoelang moet je nog ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vreselijk om nog te moeten afstudeer-stage-ën terwijl je je diploma al hebt gehaald
is dat een stuk goedkopper ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
Toe maar duur!
Ik heb 4 bammetjes met ham
welk genre ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof ed.
Niets dat ik tegen blof heb maar ze worden overal gedraaid, Arrow gaat wat anders uitzenden en dat vind ik positief. Het is wel een nonstop station, dat zal niet veranderen.
zuiverloon wordt zuuverloen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:
via youtube de penaltyreeks nog een keer aan het bekijken.
toch wel geinig hoe de engelsen de nederlandse spelersnamen uitspreken
Kruiswijk wordt Kroeswiek
Zulke dingen vergeet je inderdaad niet snelquote:
Nog 6 werkdagen na vandaagquote:
Mijn gemiste pingel was juist andersom. Ik wilde er per se een nemen omdat ik lekker in de wedstrijd zat. Op de paal dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Max.
Ik heb wel een keer verzuimd om aan te leggen bij een toernooi, toen ik net terug was van een zware blessure. Daar heb ik nog wel een tijd van gebaald, omdat degene die wel schoot miste.
En terugquote:
Wel bij Sparta'25 gespeeld, of helemaal niet gevoetbald ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist
ook nog niet raakgeschoten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel bij Sparta'25 gespeeld, of helemaal niet gevoetbald ?
Hmm kalm aan doen dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En terug
Mag niet werken van mijn huisarts momenteel. Krijg een kuur, moet volgende week terug op controle en half juli krijg ik een longfunctie onderzoek in het ziekenhuis...
Wat is het nu?quote:
Wel gevoetbaldquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is het nu?
Ik stel 2 vragen, waarvan je er op 1 antwoord geeft, maar ik weet niet welke
Dat vind ik ook zo achterlijk. Laatst zou @home komen tussen 12.30 en 17.30quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef golfer het volgende:
Zit hier te wachten op een service-monteur voor onze CV-installatie.
Volgens hun schrijven komt ie tussen 13:00 en 16:30. Lekker vaag.
Zit je uren te wachten en kan je niet eens even je huis uit om boodschappen te doen.
Mijn stagebedrijf is ermee bezig, en de resultaten zijn positiefquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
En jij gaat het genezen toch?
Succes met je presentatie in ieder geval!
Haal die graffiti eens weg!quote:
Dat is wel tof, dat je op die manier iets kunt betekenen voor die mensen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn stagebedrijf is ermee bezig, en de resultaten zijn positief. Mijn opdracht had ermee te maken.
Liever dat inderdaad dan met dezelfde opleiding ervoor kunnen zorgen dat een verf 10 in plaats van 15 jaar tegen regen kanquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wel tof, dat je op die manier iets kunt betekenen voor die mensen.
Ik ben nu lekker bezig en stalk me niet zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef RayMania het volgende:
Bos, je moet echt stoppen in MEN. Past niet bij je.
Ik stalk wanneer ik wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu lekker bezig en stalk me niet zo
Tja, toch is dat ook wel handig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever dat inderdaad dan met dezelfde opleiding ervoor kunnen zorgen dat een verf 10 in plaats van 15 jaar tegen regen kan. Kan mij daar echt aan ergeren.
Mag stalken wel volgens de FOK! policy, ik dacht van niet namelijkquote:
Is de politie nodig??quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag stalken wel volgens de FOK! policy, ik dacht van niet namelijk
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.quote:
Neu, ik speel liever eigen rechtertjequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, die policy kan je heel ruim interpeteren. Zolang je maar niet gaat staken als mod zijnde.
Eerst koffie opdrinkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, het is niet de bedoeling dat je er al zo snel bij bent. Eerst bellen we, dan moeten jullie zuchten, dan worden we boos en dan pas je pet opzetten.
Twee, dan lasergamenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:
* sjimz smult lekker van zijn donut
Nog maar 3 uurtjes![]()
"Pappa pappie, ik ook vissie eten"quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn haring is weer op. Niet dat ik er veel van op heb trouwens
Het gaat meer van:quote:
e3n daar komen ze nu pas mee aanzetten? lekker achterlijk!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben boos![]()
Justin zou volgende week vrijdag afzwemmen, maar door de avond 4 daagse gaat dat niet door. Nu moet hij dus 6 juli afzwemmen, en ja, dan zitten wel al in Turkije. Kan hij na de vakantie weer voor A gaan lessen, tot er dan weer een groep afzwemt.
Uit Naarrrdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef RayMania het volgende:
Jij kwam toch ook uit zee, of ..?
Gelukkig ga je achter die befaamde billen in plaats van...oh laat maar.quote:
Mijn vader nam altijd haring en gerookte paling mee. Maar ik dacht dat ik dat niet lekker vondquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Suijk het volgende:
Mijn ouders waren nooit zo van die vis eters. Ja vissticks.![]()
Heb het dus wel moeten 'leren', maar eet het nu zeker 2 a 3 keer in de week.
Het aftellen tot aan de ontsluitingsverschijnselen is dus begonnen voor jullie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:46 schreef Againzender het volgende:
Vrouw is thuis, die is nu officieel met verlof
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
* EnGCatjuh is terug na een avond en dag internetproblemen. Ik heb jullie gemist
Die botsauto
Vroeger vond ik het ook nooit lekker.. maar ik heb 't ook leren eten.. en nuquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Suijk het volgende:
Mijn ouders waren nooit zo van die vis eters. Ja vissticks.![]()
Heb het dus wel moeten 'leren', maar eet het nu zeker 2 a 3 keer in de week.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef pascalheister het volgende:
thuis
m'n ouders waren vanmiddag op visite bij kennissen, is vader achteruit tegen een poort aangereden terwijl ie dacht dat ie open stond. Gevolg flinke deuk in de bumper en in de achterklep. Bovendien ook nog lakschade. Klep kan niet eens meer op slot.
voor dat geld is ook wel wat beters te vinden dan zo'n dure amerikaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:
Waarschijnlijk een nieuwe auto. Een CHEVROLET KALOS 1.4 SPIRIT 3DRS voor 10.250 (met inruil en alle andere kosten!). Een jaar oud en nog 2 jaar fabrieksgarantie
Palingquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het ook nooit lekker.. maar ik heb 't ook leren eten.. en nu
PalingZalm
Alleen haring moet ik nog ff proberen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:oi
straks naar de Gofferthup Italië
Eensch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |