Okee, leuk voor Arrowquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
een radiozender wat iets meer dan een jaar bestaat. Vroeger was het yorinfm. Nu gaat Arrow classic rock op die FM frequentie zitten.
CAZ was meer van het zelfde wat we al hadden.
vandaag gewoon een broodje kipsate salade, broodje jam en een broodje eiersaladequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
Ik wilde bijna ed Kroket zeggen, maar dat is voor morgen
Bjoro![]()
hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof edquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leuk voor Arrow
Hebben we hier een aantal jarens standaard op gehad, maar we vonden er op den duur weinig variatie in zitten. Misschien is dat nu wat beter.
hoelang moet je nog ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vreselijk om nog te moeten afstudeer-stage-ën terwijl je je diploma al hebt gehaald
is dat een stuk goedkopper ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
Toe maar duur!
Ik heb 4 bammetjes met ham
welk genre ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
hier hebben we wat aan ja. Arrow zegt dat ze totaal iets anders uit gaan zenden. Dus geen blof ed.
Niets dat ik tegen blof heb maar ze worden overal gedraaid, Arrow gaat wat anders uitzenden en dat vind ik positief. Het is wel een nonstop station, dat zal niet veranderen.
zuiverloon wordt zuuverloen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef AirRaid het volgende:
via youtube de penaltyreeks nog een keer aan het bekijken.
toch wel geinig hoe de engelsen de nederlandse spelersnamen uitspreken
Kruiswijk wordt Kroeswiek
Zulke dingen vergeet je inderdaad niet snelquote:
Nog 6 werkdagen na vandaagquote:
Mijn gemiste pingel was juist andersom. Ik wilde er per se een nemen omdat ik lekker in de wedstrijd zat. Op de paal dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Max.
Ik heb wel een keer verzuimd om aan te leggen bij een toernooi, toen ik net terug was van een zware blessure. Daar heb ik nog wel een tijd van gebaald, omdat degene die wel schoot miste.
En terugquote:
Wel bij Sparta'25 gespeeld, of helemaal niet gevoetbald ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist
ook nog niet raakgeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |