Yupquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
PSV'ers onder elkaar.
2e ronde competitie volgend seizoen PSV-Heracles hè
Hoezo weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
zal wel weer een 1 -1 worden
2 jaar terug, maar dat was in Almelo.quote:
Ja, klopt dat was dan ook de enige keer dat PSV niet won. Daarom begreep ik Sientjes post niet. Maar goed Sientje en sommige voetbalfeiten....quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2 jaar terug, maar dat was in Almelo.
Munster is hier vlak over de grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef lookinforyou het volgende:
Gisteren belde de touroperator.
De terugvlucht op 17 juli vertrekt niet naar Amsterdam.
We zijn nu omgeboekt en vliegen met Air Berlin naar Munster.
Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
We gaan naar Turkije.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Oh en waar ga je heen op vakantie?
Ah dan is het nog korter ook terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
We gaan naar Turkije.
We vliegen heen wel vanaf Amsterdam trouwens.
En een goede vriend van mij haalt ons op uit Munster. Hij woont in Hardenberg, dus dat is wel te doen.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
Je hebt vandaag de generale Raymania?
Neem aan dat het een powerpoint is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en ik ken het niet goed uit m'n hoofd genoeg.
Doe het wel in het Nederlands nu, scheelt een stuk.
Ja, met Powerpoint. Komt wel goed, heb nog een week tot de echte.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neem aan dat het een powerpoint is?
Dan doe je het toch van de sheets?
Als je iets nog niet weet maak je een klein kaartje (papiertje met daarop wat steekwoorden).
Waar gaat het over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, met Powerpoint. Komt wel goed, heb nog een week tot de echte.
Duchenne Musculaire Dystrofie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar gaat het over als ik vragen mag?
Zijn dat de eerste 3 moeilijke woorden die in je opkwamen?quote:
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zijn dat de eerste 3 moeilijke woorden die in je opkwamen?
Pff...
Heb je handouts?
Wat had ik daar vroeger een hekel aan zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef lookinforyou het volgende:
Justin mag volgende week vrijdag afzwemmen![]()
Moet vandaag voor het eerst volledig gekleed zwemmen.
Ja ik ook, brrrr.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat had ik daar vroeger een hekel aan zeg.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duchenne_muscular_dystrophy
En jij gaat het genezen toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is allemaal geheim, dus mag niets zeggen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Duchenne_muscular_dystrophy
Voor mij hopelijk ook nietquote:
Ik heb nog bijles in zwemmen gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef lookinforyou het volgende:
Justin mag volgende week vrijdag afzwemmen![]()
Moet vandaag voor het eerst volledig gekleed zwemmen.
een radiozender wat iets meer dan een jaar bestaat. Vroeger was het yorinfm. Nu gaat Arrow classic rock op die FM frequentie zitten.quote:
Okee, leuk voor Arrowquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
een radiozender wat iets meer dan een jaar bestaat. Vroeger was het yorinfm. Nu gaat Arrow classic rock op die FM frequentie zitten.
CAZ was meer van het zelfde wat we al hadden.
vandaag gewoon een broodje kipsate salade, broodje jam en een broodje eiersaladequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef borisz het volgende:
Ik wilde bijna ed Kroket zeggen, maar dat is voor morgen
Bjoro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |