is Klarenbeek bij jou in de buurt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
trouwens vanmiddag weer een gesprek gehad bij een bouwbedrijf, ziet er allemaal goed uit. Heb a.s maandag ook nog elders een gesprek, dan maar eens knopen gaan doorhakken
niet echt in de buurt voor mij, wat voor functie als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is Klarenbeek bij jou in de buurt ?
Ik hoorde dat daar een leuke functie vrijkomt op korte termijn !
geloof op de binnendienst-verkoop ofzo...bij een fabrikant van boarddeuren !quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef pascalheister het volgende:
niet echt in de buurt voor mij, wat voor functie als ik vragen mag?
aha niet echt mijn ding dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof op de binnendienst-verkoop ofzo...bij een fabrikant van boarddeuren !
oke !quote:
Mn moeder ook. Die vindt hem wel een apetijtelijk kereltje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Real en Chelsea hebben interesse voor Drenthe.
Barcelona en Real Madrid hebben interesse voor Limburg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Real en Chelsea hebben interesse voor Drenthe.
Valencia had daar wel interesse in!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overijssel, sjimz. Overijssel.
ach .... van wie wel hier in Hoolsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is jouw Spaans niet zo goed
Omega 3 - Bos81 0quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Vis, veel te kort geleden nog gehad (ca 6 maanden terug voor het laatst of zo)
Rossi vindt het ook niets en gaat maar weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bjoro het volgende:
is die wedstrijd nou zo slecht of komt het ook door het commentaar dat ik bijna in slaap val
Ik was halverwege de eerste helft al even in slaap gevallen en werd wakker van de reclames.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bjoro het volgende:
is die wedstrijd nou zo slecht of komt het ook door het commentaar dat ik bijna in slaap val ?
Dat ga ik ook nog doen. Als ik Word hebquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
Goede avond!
Heb mijn fotoboek wat opgeleukt met een verhaaltje!
Heb je toch geen Word voor nodig? Jouw verhaal kan nooit zo lang zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog doen. Als ik Word heb
Appelkruimeltaart was lekker
Ik typ liever in Word. Mijn verhaal is heel lang. Heb natuurlijk een heel indrukwekkende jeugd gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je toch geen Word voor nodig? Jouw verhaal kan nooit zo lang zijn![]()
Je zit nog in je jeugd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik typ liever in Word. Mijn verhaal is heel lang. Heb natuurlijk een heel indrukwekkende jeugd gehad
Dat lees ik nu pasquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik was halverwege de eerste helft al even in slaap gevallen en werd wakker van de reclames.
Ik heb nog steeds een heel indrukwekkende jeugd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |