Stretch ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor de wortelbroek en de onder-de-oksel-taille mode.![]()
Hapquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft heul nix met maat of stretch te maken.......![]()
Vandaar die dikke reetquote:
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Ik ben weer eens gruwelijk misselijk........quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Neuh mag niet, maarre ik heb vandaag te weinig gegeten. Ik was me middag eten vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??
Ik moet zeggen, dat ik met Sonja meer en afwisselender eet dan als ik zelf eet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Dames vreet toch normaal. De Albert Heijn was vol gepropt met eierkoeken give me a break..
Kut Sonja Kut(eierkoeken) bakker.
BAH
Ben je wel goed bij je hoofdquote:
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofdTis 23:34
Oh ja vebouwings perikkelen. Bin there done itquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.
Alleen een spijkerbroek........... voor de rest ligt alles in de was, ik ben aan huis gekluisterd.quote:
Mwah... gaan de buurmannen klagen als je je in spijkerbroek op straat begeeft??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen een spijkerbroek........... voor de rest ligt alles in de was, ik ben aan huis gekluisterd.![]()
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... gaan de buurmannen klagen als je je in spijkerbroek op straat begeeft??
Hebbie zulke grote tetties dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.![]()
Geeft wel leuke printsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.![]()
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??quote:
Rellen in de helquote:
Hij is met stomheid geslagen nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??![]()
En? Hebben we al een rel??![]()
Ik hou er helemaal niet vanquote:
Gaat ie nu overal rondquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??![]()
En? Hebben we al een rel??![]()
Ik zoek iets en kan het niet vindenquote:
Ik heb ut nog niet gezien? Linkje iemandquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat ie nu overal rond
Dan had ik hem net zo goed kunnen plaatsen![]()
Kan mij het rotten, als je er maar een link bij geeftquote:
Daar heb je vaker last van he, heb je de link met je drankgebruik wel eens gelegd?quote:
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontjequote:
Wanneer moet ik m op m'n weblog zetten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat ie nu overal rond
Dan had ik hem net zo goed kunnen plaatsen![]()
Het ging ff goed, maar opeens hebben ze het over spijkerbroekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ben ik te laat of te vroeg voor de rel?
Oh je zocht dat korte lontjequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontje![]()
Veulen!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ben ik te laat of te vroeg voor de rel?
De joint filters lagen naast de whisky fles dank jequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontje![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
Het ging ff goed, maar opeens hebben ze het over spijkerbroeken
Ben jij zo een vuile hash spuiter?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De joint filters lagen naast de whisky fles dank je![]()
GA jij ff actie maken dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik ben er klaar voor. Ik heb cola light met dubbel ijs(blokjes). Kauwgom en dropjes... Kom maar op met die actie.![]()
Is dat nieuw ...quote:
Petraaquote:
Ik wil er niet eens wat van snappenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ik wil wel actie maken, maar eerlijk gezecht snapte ik van voorgaande rel de ballen![]()
Dat was zo ongeveer het algemene probleemquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ik wil wel actie maken, maar eerlijk gezecht snapte ik van voorgaande rel de ballen![]()
Wat een klote rel dan zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
Dat was zo ongeveer het algemene probleem
Ik ga neuken mazzelquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd..maar ik ga niet de enige zijn die iets vertelt.
I don't kiss and tellquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd..maar ik ga niet de enige zijn die iets vertelt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben een keer vreemd gegaan, sex gerelateerd nog wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Wil ik het weten ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat ben ik al jarenquote:
Je mag per SMS betalen... PM me maar voor het nummerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nu gratis meelurken?
Heb jij soms slaapproblemen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb even in de COS gekeken maar ik kon niet meepraten want ik vertik het om te betalen. Alleen misschien als Sylvia op bezoek komt wel![]()
quote:
Sinds Syl weg is vind ik er niks meer aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Syl ja. Die is gewoon leuk.
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan isquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sinds Syl weg is vind ik er niks meer aan![]()
Alleen in Barcelona, volgens de overleveringquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Syl ja. Die is gewoon leuk.
Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ze is weer terug naar Barcelona, dat vind ik een geweldige stadquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan is![]()
Ik ook, en ik mis d'r enorm. Ik las ergens dat ze volgende week misschien op bezoek zou komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan is![]()
Ben er nog nooit geweest, maar kan me voorstellen dat ik me er uitstekend zou vermakenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ze is weer terug naar Barcelona, dat vind ik een geweldige stad![]()
Ja dat las ik ook, ik hoop dat Huub haar uitnodigtquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook, en ik mis d'r enorm. Ik las ergens dat ze volgende week misschien op bezoek zou komen.![]()
Dat denk ik zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar kan me voorstellen dat ik me er uitstekend zou vermaken
Zeker iets om te onthouden...wat leuk naar Parijs met je zoonquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor volgend jaar... dit jaar heb ik met zoonlief een date in Parijs
Vorig jaar zomer waren we er (alweer) en toen zag hij reclame van de Moulin Rouge... en ik zei: daar gaan we pas naartoe als je 16 bent...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zeker iets om te onthouden...wat leuk naar Parijs met je zoon![]()
Ik negeer het niet, ik heb er gewoon niets over te zeggen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Waarom negeren jullie de verhalen van LP![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Vorig jaar zomer waren we er (alweer) en toen zag hij reclame van de Moulin Rouge... en ik zei: daar gaan we pas naartoe als je 16 bent...
Hij pakte gelijk zijn mobieltje en vulde "Parijs" in bij het weekend na zijn 16de verjaardag
Dat wordt het 3de weekend van november dus
Ik was de chips zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Mwah, qua sex ben ik niet zo snel in shock hoor, maar dit had allemaal vrij weinig met sex te maken... wel veel met andere dingen waar ik echt nix mee kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!
Leandra, het was 10 jaar geleden:)quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, qua sex ben ik niet zo snel in shock hoor, maar dit had allemaal vrij weinig met sex te maken... wel veel met andere dingen waar ik echt nix mee kan.
Als een vriendin van mij dit soort kutgeintjes bij kerels flikte kon ze oprotten....
Lieverd, ik ben ook 19 geweest (wat langer geleden) maar dit soort streken heb ik echt niet uitgehaald... en mijn vriendinnen ook absoluut niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leandra, het was 10 jaar geleden:)
Lieve LP, jij had zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd. Dat ik daar niks op zeg is niet zo dat ik je wilde negeren, ik wist alleen niks te zeggen daarop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!
Zoals ik al zei ik zou het nu echt nooit meer doen. Nu zou ik er boven staan:) Bovendien had ik dat erbij geschreven en had ik nog wat andere avonturen geschreven..quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben ook 19 geweest (wat langer geleden) maar dit soort streken heb ik echt niet uitgehaald... en mijn vriendinnen ook absoluut niet...
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je een profiel op gay.nl?
Lol nee maakt niet uit. Heb dat ene verhaal weggehaald omdat als ik het zo opschrijf het nogal megavals overkomt terwijl ik dat nu niet meer zou doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieve LP, jij had zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd. Dat ik daar niks op zeg is niet zo dat ik je wilde negeren, ik wist alleen niks te zeggen daarop.
Sorry![]()
Dat is voor kikkers ook veel te 'hoog' gegrepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).![]()
Ontzettende Eric die je er rondloopt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Lol nee maakt niet uit. Heb dat ene verhaal weggehaald omdat als ik het zo opschrijf het nogal megavals overkomt terwijl ik dat nu niet meer zou doen.
Ik heb misschien een leuke teakhouten tafel in de aanbieding. Knipperlichtje gaat een winkel opzetten met dat gebeuren en ik ga er indien mogelijk en het weer op z'n pootjes terecht komt de marketing en website ervoor doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).![]()
Salontafel!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb misschien een leuke teakhouten tafel in de aanbieding. Knipperlichtje gaat een winkel opzetten met dat gebeuren en ik ga er indien mogelijk en het weer op z'n pootjes terecht komt de marketing en website ervoor doen.
Maar wel gayquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
van de tafel naar bed op de vloer door naar de bankquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou op een tafel als ik ook een bed, vloer, bank heb!
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogtequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou op een tafel als ik ook een bed, vloer, bank heb!
Hij slaapt al........ het gaat hem dus vandaag ook niet worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogte
En als je een heel klein vriendje hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogte
Geen idee... ik ben zelf 1.77 en heb nooit kleinere vriendjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je een heel klein vriendje hebt?
Gewoon uit de cos en die hadden hem weer van nowlive of vol ofzo...quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Eend, hoe kom je aan de foto van Dennis?
(Heb een gebruikt bureau op kantoor)
Doe eens niet zo verwarrend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is de LP? Gemiddelde leeftijd is iets hoger hier volgens mij, bedoel je misschien iPod?
LP is de afkorting die voor user LoveProfusion gebruikt wordtquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is de LP? Gemiddelde leeftijd is iets hoger hier volgens mij, bedoel je misschien iPod?
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
piano's gelukkig welquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal niet![]()
Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee benquote:
Iets zinnigs.... hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
Okay... had er nog iemand wat zinnigs te zeggen???
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
Ben ik de enige die geen benul heeft waar dit over gaat![]()
Nou, niet dat ik het echt verwacht had, maar ik dacht "ik vraag het even" zodat ik naar bed kan gaan zonder achteraf het verwijt te krijgen geen gepaste belangstelling te hebben getoondquote:
Jij leest alles terug toch? als dat geen gepaste belangstelling is, weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik het echt verwacht had, maar ik dacht "ik vraag het even" zodat ik naar bed kan gaan zonder achteraf het verwijt te krijgen geen gepaste belangstelling te hebben getoond![]()
Oeh, eend tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij leest alles terug toch? als dat geen gepaste belangstelling is, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Volgens mij haal je zelf dingen in de war. Satie had je wel in de tijd van de iPods. Oorzaak en gevolg, typisch geval van doemdenken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal niet![]()
Die posts van jou zijn beter dan een sudokuquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Volgens mij haal je zelf dingen in de war. Satie had je wel in de tijd van de iPods. Oorzaak en gevolg, typisch geval van doemdenken.
En ja, ik ging in op de inmiddels vervlogen vertellingen van LP.
http://www.torrentspy.com/torrent/376759/Eric_Satie_Piano_Works
Net geheel beluisterd, nu Dixie Chicks
Sodeju?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoe noemt een Brabander een Sudoku die hij niet op kan lossen?
(ter plekke zelf bedacht)
Trusten Mootssssssssssssssssquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Truuuuuusten!
Je moet me wel ff op tafel zetten hequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die tafel niet een beetje te hoog voor die korte beentjes van jou?![]()
Helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
krek as't nie waar is
(even lekker zwaaien)
Ah.. dat dacht ik al.... het zal eens niet waar wezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet me wel ff op tafel zetten he
Volgens mij staat daar 'DOEI'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Poging tot creatief zwaaien:
Je moet het eens opnemen en dan achterstevoren afspelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het wel weer heel creatief dat het pas in een quote naar voren komt![]()
Weer een prima sudoku post![]()
Als niemand het gequote had was alles voor niks![]()
ieod??? Klinkt dat beter op een iPod??quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Je moet het eens opnemen en dan achterstevoren afspelen...
André van Duin toen hij nog leuk wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, vet dopi
(seop seop seop ...)
Done dealquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
André van Duin toen hij nog leuk was
En geef nog ff antwoord op m'n vraag trouwens
Rechtsboven in je scherm staat een rood knopje.... volgens mij gaat daarmee de deur naar buiten openquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames en Heren,
Wegens een technische storing van Apocalyptisch formaat zal Ian_Nick voorlopig niet in staat zijn te posten.
Ik dank u voor uw aandacht.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Goffer........ was ik helemaal lekker opgedraaid voor een bezoekje aan de apotheek....... krijg ik ze gewoon mee...![]()
Was het maar een fucking grap.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar een fucking grap.
(thank God dat ik deze craptop even heb weten kapen)
Beeldscherm is finaal naar de tering...
Opzich natuurlijk niet zo vreselijk ware het niet dat ik er 7 maanden geleden ontiegelijk veel geld aan heb uitgegeven.
Nu een of ander goedkoop oud kutscherm eraan gehangen...
Helaas:
Pc zelf krijg ik ook niet meer aan de praat.
Helaas het fucking zelfde verhaal...
Tering veul geld aan uitgegeven en lopen tweaken...
Op dit moment zit ik er met 2 mensen in te klooien en als het goed is komt vanavond een van de restaurantgasten die er achterlijk veel verstand van heeft ook nog even naar kijken.
Maar dankzij dit geweldige voorval is mijn humeur zodanig vernietigd dat ik denk dat het sowieso maar goed is als ik even niet ga lopen Fok!ken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar een fucking grap.
(thank God dat ik deze craptop even heb weten kapen)
Beeldscherm is finaal naar de tering...
Opzich natuurlijk niet zo vreselijk ware het niet dat ik er 7 maanden geleden ontiegelijk veel geld aan heb uitgegeven.
Nu een of ander goedkoop oud kutscherm eraan gehangen...
Helaas:
Pc zelf krijg ik ook niet meer aan de praat.
Helaas het fucking zelfde verhaal...
Tering veul geld aan uitgegeven en lopen tweaken...
Op dit moment zit ik er met 2 mensen in te klooien en als het goed is komt vanavond een van de restaurantgasten die er achterlijk veel verstand van heeft ook nog even naar kijken.
Maar dankzij dit geweldige voorval is mijn humeur zodanig vernietigd dat ik denk dat het sowieso maar goed is als ik even niet ga lopen Fok!ken.
Vraag gelijk of hij de streams even fixedquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ola, ik hoor nix of ben ik nog niet genoeg onder invloedquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef PC eend het volgende:
Speciaal bericht voor lobasca
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=753
Speciaal bericht voor soury hoor je het klappen?![]()
Hij loop echt op slippers, goed luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola, ik hoor nix of ben ik nog niet genoeg onder invloed![]()
Verdamd ... Klonk ook leuk tegen Peter's kont. swiffel swaffel ploiiiiinkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij loop echt op slippers, goed luisteren
Niet genoeg onder invloed kan ook een keer gebeuren, geen nood, de avond is nog jong![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdamd ... Klonk ook leuk tegen Peter's kont. swiffel swaffel ploiiiiink![]()
ik las net in de krant dat een of andere stichting onderzoek gaat doen naar DGK, vanwege onbetamelijk gedrag op een iets te vroeg uur. 25 klachten in 6 weken. Normaal zijn dat er 1 of 2 per maand....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Mike1964 het volgende:
Maar goed, we zullen het er maar op houden dat je er even in moet komen of zo.
Ik lul graag tegen mezelf ja...quote:
hey! gefeliciteerd Bommie!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik lul graag tegen mezelf ja...![]()
Ik lees trouwens net bij de buren dat Versabommie weer papa is geworden!![]()
weet niet, stond er nog niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey! gefeliciteerd Bommie!![]()
en is het een jongen of een meid?
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?quote:
ik kan niet eens vinden dat het daadwerkelijk geboren is...quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?
da's toch algemeen bekend?quote:
Ik voel me veel beter in de rol van zeikerd zonder enkele bevoegdheidquote:
wat moeten ze dan op het Centraal station?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.![]()
![]()
Oh kut das al de tweede keer dat ik dat doe...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat moeten ze dan op het Centraal station?![]()
Kon je me niet ff waarschuwen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me veel beter in de rol van zeikerd zonder enkele bevoegdheid![]()
Ik ben de stadswacht van dit forum![]()
Was het altijd zo gezellig daar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut das al de tweede keer dat ik dat doe...![]()
Kan het verleden niet loslaten![]()
Die zijn al op de bon gezwiept. Ben streng en medogeloosquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je me niet ff waarschuwen?
Dan kon ik ff melden dat ze van hun fiets moeten stappen![]()
De voorkant van het CS schijnt wel mooi te zijnquote:
Dat lijkt mij wel een geslaagd planquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Bovendien, datgene dat ik over DGK te melden had zal niet echt gewaardeerd worden door die figuren daar. ik denk dat als ik ook maar één dagje daar ga posten dat ik er in no time 20 -30 vijanden bij heb....![]()
Dat is nou juist het leeeeeeuke ervan!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Bovendien, datgene dat ik over DGK te melden had zal niet echt gewaardeerd worden door die figuren daar. ik denk dat als ik ook maar één dagje daar ga posten dat ik er in no time 20 -30 vijanden bij heb....![]()
je onderschat ze..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Nog twee weekjes wachten, dan heb ik 7 weken de tijd...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een geslaagd plan
Luciano heeft fok al meermaals van de ondergang gered, een beetje respect hequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Soort Luciano, maar dan net iets minder gek....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn al op de bon gezwiept. Ben streng en medogeloos![]()
Mag ik helpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Eend, mag ik je uit elkaar trekken?
Een Eend, kikker en een muis... OMGquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
Ik word helemaal opgewonden![]()
Ik kan niet wachten![]()
Kunnen we iig als beesten tekeer gaanquote:
Neem jij een tafel mee?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kunnen we iig als beesten tekeer gaan![]()
Ik ben een echte tafelheereendquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem jij een tafel mee? [afbeelding]
Ik heb geen tafelmanierenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een echte tafelheereend
Kan niet wachten tot jullie 'aanschuiven'![]()
Het resultaat zal een blauwbilgorgel wordenquote:
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het resultaat zal een blauwbilgorgel worden![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??![]()
![]()
Heb het ooit uit me hoofd geweten. Maar struikelde na de eerste alineaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??![]()
![]()
tjee, ik had het goed onthouden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het ooit uit me hoofd geweten. Maar struikelde na de eerste alinea![]()
Dan moet je wel een porulan zijn... Geen vergissing mogelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjee, ik had het goed onthouden!![]()
precies genoeg wijn gedronken steeds dus...![]()
Die Cees kon er ook wat van zo te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjee, ik had het goed onthouden!![]()
precies genoeg wijn gedronken steeds dus...![]()
kweenie waar hij op tripte...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die Cees kon er ook wat van zo te zien![]()
Ale verdenk ik hem van iets zwaarders
Is die katjesdrop ook van Cees. Of was dat Piet paaltjes.?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kweenie waar hij op tripte...![]()
schreef ook leuke boekjes over katten trouwens.![]()
Ach wat lief...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
er gebeurde net zoiets grappigs..![]()
middelste zoon, bijna 6, moest blijkbaar plassen. maar ipv vanuit zijn bed rechtsaf de badkamer in, gaat ie linksaf, de deur naar de trap door en staat ie zo van de trap te zeiken plassen...![]()
![]()
![]()
gelukkig liep ie niet verderkroop ook zo met natte teentjes z'n bed weer in. dat maar even gewassen en afgedroogd... volgens mij was ie toen nog niet wakker...
![]()
zulk slaapwandelen..![]()
Ook best wel eng (trap) doet ie dat vaker ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
middelste zoon, bijna 6, moest blijkbaar plassen. maar ipv vanuit zijn bed rechtsaf de badkamer in, gaat ie linksaf, de deur naar de trap door en staat ie zo van de trap te zeiken plassen...![]()
![]()
![]()
gelukkig liep ie niet verderkroop ook zo met natte teentjes z'n bed weer in. dat maar even gewassen en afgedroogd... volgens mij was ie toen nog niet wakker...
![]()
Op die leeftijd is het schattigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was paar jaar terug in een training in Denemarken en toen is een collega met zijn bezopen kop de deur (met electronish pasje) van zijn hotelkamer uitgelopen (naakt) .... Hahaha.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het schattig![]()
Mijn ex liep half in slaap en half dronken een keer de voordeur uit, ipv de badkamer in........ en sloeg de deur dicht.
Dan sta je ineens nakend op het plateautje voor het appartement om 3 uur 's nachts![]()
hij slaapwandeld wel vaker ja. heeft ie van zijn moeder...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook best wel eng (trap) doet ie dat vaker ?
en op die leeftijd is het hilarisch...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het schattig![]()
Mijn ex liep half in slaap en half dronken een keer de voordeur uit, ipv de badkamer in........ en sloeg de deur dicht.
Dan sta je ineens nakend op het plateautje voor het appartement om 3 uur 's nachts![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf wellis op de toilet ( ja dat nog wel) geplast met de deksel nog dicht....quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex heeft dat een paar jaar geleden trouwens ook gedaan... met z'n dronken kop
Ik had al het idee dat er iets mis ging, dus ik sta hem vanuit de slaapkamerdeur zo aan te kijken... en dan al zeikend nog zo heel schaapachtig terugkijken hè... zo'n blik van "ik weet dat er iets niet klopt maar ik weet nog niet wat"
Volgens mij is ons dat allemaal wel eens overkomen, maar ik vind het toch van een andere orde dan met je bezopen kop van de trap staan zeikenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelf wellis op de toilet ( ja dat nog wel) geplast met de deksel nog dicht....![]()
Oh Dacht dat we aan het zeiken warenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ons dat allemaal wel eens overkomen, maar ik vind het toch van een andere orde dan met je bezopen kop van de trap staan zeiken
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex heeft dat een paar jaar geleden trouwens ook gedaan... met z'n dronken kop
Ik had al het idee dat er iets mis ging, dus ik sta hem vanuit de slaapkamerdeur zo aan te kijken... en dan al zeikend nog zo heel schaapachtig terugkijken hè... zo'n blik van "ik weet dat er iets niet klopt maar ik weet nog niet wat"
ik klink nog steeds als Palmaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... hoe is het verder met iedereen??
Dat van Ian had ik gezien... lekker is dat, moeten we zelf baggerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik klink nog steeds als Palma![]()
Ian is helaas van elke vorm van communicatie afgesneden, pc en laptop broken beyond repair..![]()
en de rest weet ik nie![]()
Toen hij aanbelde en ik me gek schrok van de deurbel midden in de nacht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en op die leeftijd is het hilarisch...![]()
![]()
foto gemaakt? en wanneer kwam ie erachter?
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van Ian had ik gezien... lekker is dat, moeten we zelf baggeren
Je klinkt als Palma?? Damn... das niet best, maar ik ga er vanuit dat het bij jou tijdelijk is
wtf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........
Een wazige dronkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wtf...![]()
had ie een toiletfobie of wat?
Heeft jouw ex een FOK! account??quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........
Dan moet ik ff rekenen... nee... dan hebben wij niet dezelfde exquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Is al weer een jaar of 6 over ^_^
Huubquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:ik ga mijn nog steeds verkouden lijf richtig bed slepen. Daar had ik al zeker een uur willen liggen eigenlijk...
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje erg jong hoor![]()
Nog zo'n zeikerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoor![]()
Als ze jonger zijn dan![]()
Ik hanteer toch wel een ondergrens hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoor![]()
Als ze jonger zijn dan![]()
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer toch wel een ondergrens hoor
Ook een bovengrens trouwens![]()
Volgens mijn deed je laatst erg moeilijk over een broekie van 26 jaar, das wel een heel strikte grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de grens bij 1980 gelegd... vooralsnog![]()
Ik wou eigenlijk vragen of je een snoepje wouquote:
Dan zou je ook moeten zien dat ik geen snoepje wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk vragen of je een snoepje wou![]()
Zag een je oevoetoer dat je er waarschijnlijk wel pap van lust![]()
![]()
quote:
Klopt, het is idd een strikte grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mijn deed je laatst erg moeilijk over een broekie van 26 jaar, das wel een heel strikte grens
Vuile teasertquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef marrietje het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten zien dat ik geen snoepje wil![]()
Dat gaat wel een smeerboel wordenquote:
Oeh ik dacht ff dat ik een taalnazi te pakken hadquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het is idd een strikte grens![]()
Ik hou ook van fruitig, daar had ik het net nog overquote:
Je hebt aanwijzingen nodig op tafel?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Leandra erbij voor de coordinatie en we zijn klaar![]()
Doet zij de leeftijdscontrole?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Leandra erbij voor de coordinatie en we zijn klaar![]()
Alleen lieve dingen zeggen over Ian, hij kan zich niet verdedigenquote:
Ja met vier personen moet je toch de bloemenvaas en kopje thee zien te omzeilen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt aanwijzingen nodig op tafel?!![]()
Het is toch jouw specialiteit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt aanwijzingen nodig op tafel?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |