Die posts van jou zijn beter dan een sudokuquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Volgens mij haal je zelf dingen in de war. Satie had je wel in de tijd van de iPods. Oorzaak en gevolg, typisch geval van doemdenken.
En ja, ik ging in op de inmiddels vervlogen vertellingen van LP.
http://www.torrentspy.com/torrent/376759/Eric_Satie_Piano_Works
Net geheel beluisterd, nu Dixie Chicks
Sodeju?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoe noemt een Brabander een Sudoku die hij niet op kan lossen?
(ter plekke zelf bedacht)
Trusten Mootssssssssssssssssquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Truuuuuusten!
Je moet me wel ff op tafel zetten hequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die tafel niet een beetje te hoog voor die korte beentjes van jou?![]()
Helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
krek as't nie waar is
(even lekker zwaaien)
Ah.. dat dacht ik al.... het zal eens niet waar wezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet me wel ff op tafel zetten he
Volgens mij staat daar 'DOEI'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Poging tot creatief zwaaien:
Je moet het eens opnemen en dan achterstevoren afspelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het wel weer heel creatief dat het pas in een quote naar voren komt![]()
Weer een prima sudoku post![]()
Als niemand het gequote had was alles voor niks![]()
ieod??? Klinkt dat beter op een iPod??quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Je moet het eens opnemen en dan achterstevoren afspelen...
André van Duin toen hij nog leuk wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, vet dopi
(seop seop seop ...)
Done dealquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
André van Duin toen hij nog leuk was
En geef nog ff antwoord op m'n vraag trouwens
Rechtsboven in je scherm staat een rood knopje.... volgens mij gaat daarmee de deur naar buiten openquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames en Heren,
Wegens een technische storing van Apocalyptisch formaat zal Ian_Nick voorlopig niet in staat zijn te posten.
Ik dank u voor uw aandacht.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Goffer........ was ik helemaal lekker opgedraaid voor een bezoekje aan de apotheek....... krijg ik ze gewoon mee...![]()
Was het maar een fucking grap.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar een fucking grap.
(thank God dat ik deze craptop even heb weten kapen)
Beeldscherm is finaal naar de tering...
Opzich natuurlijk niet zo vreselijk ware het niet dat ik er 7 maanden geleden ontiegelijk veel geld aan heb uitgegeven.
Nu een of ander goedkoop oud kutscherm eraan gehangen...
Helaas:
Pc zelf krijg ik ook niet meer aan de praat.
Helaas het fucking zelfde verhaal...
Tering veul geld aan uitgegeven en lopen tweaken...
Op dit moment zit ik er met 2 mensen in te klooien en als het goed is komt vanavond een van de restaurantgasten die er achterlijk veel verstand van heeft ook nog even naar kijken.
Maar dankzij dit geweldige voorval is mijn humeur zodanig vernietigd dat ik denk dat het sowieso maar goed is als ik even niet ga lopen Fok!ken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het maar een fucking grap.
(thank God dat ik deze craptop even heb weten kapen)
Beeldscherm is finaal naar de tering...
Opzich natuurlijk niet zo vreselijk ware het niet dat ik er 7 maanden geleden ontiegelijk veel geld aan heb uitgegeven.
Nu een of ander goedkoop oud kutscherm eraan gehangen...
Helaas:
Pc zelf krijg ik ook niet meer aan de praat.
Helaas het fucking zelfde verhaal...
Tering veul geld aan uitgegeven en lopen tweaken...
Op dit moment zit ik er met 2 mensen in te klooien en als het goed is komt vanavond een van de restaurantgasten die er achterlijk veel verstand van heeft ook nog even naar kijken.
Maar dankzij dit geweldige voorval is mijn humeur zodanig vernietigd dat ik denk dat het sowieso maar goed is als ik even niet ga lopen Fok!ken.
Vraag gelijk of hij de streams even fixedquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ola, ik hoor nix of ben ik nog niet genoeg onder invloedquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef PC eend het volgende:
Speciaal bericht voor lobasca
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=753
Speciaal bericht voor soury hoor je het klappen?![]()
Hij loop echt op slippers, goed luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola, ik hoor nix of ben ik nog niet genoeg onder invloed![]()
Verdamd ... Klonk ook leuk tegen Peter's kont. swiffel swaffel ploiiiiinkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij loop echt op slippers, goed luisteren
Niet genoeg onder invloed kan ook een keer gebeuren, geen nood, de avond is nog jong![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Verdamd ... Klonk ook leuk tegen Peter's kont. swiffel swaffel ploiiiiink![]()
ik las net in de krant dat een of andere stichting onderzoek gaat doen naar DGK, vanwege onbetamelijk gedrag op een iets te vroeg uur. 25 klachten in 6 weken. Normaal zijn dat er 1 of 2 per maand....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Mike1964 het volgende:
Maar goed, we zullen het er maar op houden dat je er even in moet komen of zo.
Ik lul graag tegen mezelf ja...quote:
hey! gefeliciteerd Bommie!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik lul graag tegen mezelf ja...![]()
Ik lees trouwens net bij de buren dat Versabommie weer papa is geworden!![]()
weet niet, stond er nog niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey! gefeliciteerd Bommie!![]()
en is het een jongen of een meid?
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |