ik kan niet eens vinden dat het daadwerkelijk geboren is...quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier over de uitzending begint te lullen en niet in het daarvoor bestemde topic?
da's toch algemeen bekend?quote:
Ik voel me veel beter in de rol van zeikerd zonder enkele bevoegdheidquote:
wat moeten ze dan op het Centraal station?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.![]()
![]()
Oh kut das al de tweede keer dat ik dat doe...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat moeten ze dan op het Centraal station?![]()
Kon je me niet ff waarschuwen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in de cos ging het ook weer andersom : ) Iemand had de suggestie dat beplaalde personen maar naar de cs moeten gaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me veel beter in de rol van zeikerd zonder enkele bevoegdheid![]()
Ik ben de stadswacht van dit forum![]()
Was het altijd zo gezellig daar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kut das al de tweede keer dat ik dat doe...![]()
Kan het verleden niet loslaten![]()
Die zijn al op de bon gezwiept. Ben streng en medogeloosquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je me niet ff waarschuwen?
Dan kon ik ff melden dat ze van hun fiets moeten stappen![]()
De voorkant van het CS schijnt wel mooi te zijnquote:
Dat lijkt mij wel een geslaagd planquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Bovendien, datgene dat ik over DGK te melden had zal niet echt gewaardeerd worden door die figuren daar. ik denk dat als ik ook maar één dagje daar ga posten dat ik er in no time 20 -30 vijanden bij heb....![]()
Dat is nou juist het leeeeeeuke ervan!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Bovendien, datgene dat ik over DGK te melden had zal niet echt gewaardeerd worden door die figuren daar. ik denk dat als ik ook maar één dagje daar ga posten dat ik er in no time 20 -30 vijanden bij heb....![]()
je onderschat ze..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef Mike1964 het volgende:
Nog twee weekjes wachten, dan heb ik 7 weken de tijd...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een geslaagd plan
Luciano heeft fok al meermaals van de ondergang gered, een beetje respect hequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Soort Luciano, maar dan net iets minder gek....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn al op de bon gezwiept. Ben streng en medogeloos![]()
Mag ik helpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Eend, mag ik je uit elkaar trekken?
Een Eend, kikker en een muis... OMGquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
Ik word helemaal opgewonden![]()
Ik kan niet wachten![]()
Kunnen we iig als beesten tekeer gaanquote:
Neem jij een tafel mee?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kunnen we iig als beesten tekeer gaan![]()
Ik ben een echte tafelheereendquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem jij een tafel mee? [afbeelding]
Ik heb geen tafelmanierenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een echte tafelheereend
Kan niet wachten tot jullie 'aanschuiven'![]()
Het resultaat zal een blauwbilgorgel wordenquote:
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het resultaat zal een blauwbilgorgel worden![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??![]()
![]()
Heb het ooit uit me hoofd geweten. Maar struikelde na de eerste alineaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is pc-eend een porgel en ben jij een porulan dan??![]()
![]()
tjee, ik had het goed onthouden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het ooit uit me hoofd geweten. Maar struikelde na de eerste alinea![]()
Dan moet je wel een porulan zijn... Geen vergissing mogelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjee, ik had het goed onthouden!![]()
precies genoeg wijn gedronken steeds dus...![]()
Die Cees kon er ook wat van zo te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjee, ik had het goed onthouden!![]()
precies genoeg wijn gedronken steeds dus...![]()
kweenie waar hij op tripte...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die Cees kon er ook wat van zo te zien![]()
Ale verdenk ik hem van iets zwaarders
Is die katjesdrop ook van Cees. Of was dat Piet paaltjes.?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kweenie waar hij op tripte...![]()
schreef ook leuke boekjes over katten trouwens.![]()
Ach wat lief...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
er gebeurde net zoiets grappigs..![]()
middelste zoon, bijna 6, moest blijkbaar plassen. maar ipv vanuit zijn bed rechtsaf de badkamer in, gaat ie linksaf, de deur naar de trap door en staat ie zo van de trap te zeiken plassen...![]()
![]()
![]()
gelukkig liep ie niet verderkroop ook zo met natte teentjes z'n bed weer in. dat maar even gewassen en afgedroogd... volgens mij was ie toen nog niet wakker...
![]()
zulk slaapwandelen..![]()
Ook best wel eng (trap) doet ie dat vaker ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
middelste zoon, bijna 6, moest blijkbaar plassen. maar ipv vanuit zijn bed rechtsaf de badkamer in, gaat ie linksaf, de deur naar de trap door en staat ie zo van de trap te zeiken plassen...![]()
![]()
![]()
gelukkig liep ie niet verderkroop ook zo met natte teentjes z'n bed weer in. dat maar even gewassen en afgedroogd... volgens mij was ie toen nog niet wakker...
![]()
Op die leeftijd is het schattigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was paar jaar terug in een training in Denemarken en toen is een collega met zijn bezopen kop de deur (met electronish pasje) van zijn hotelkamer uitgelopen (naakt) .... Hahaha.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het schattig![]()
Mijn ex liep half in slaap en half dronken een keer de voordeur uit, ipv de badkamer in........ en sloeg de deur dicht.
Dan sta je ineens nakend op het plateautje voor het appartement om 3 uur 's nachts![]()
hij slaapwandeld wel vaker ja. heeft ie van zijn moeder...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook best wel eng (trap) doet ie dat vaker ?
en op die leeftijd is het hilarisch...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het schattig![]()
Mijn ex liep half in slaap en half dronken een keer de voordeur uit, ipv de badkamer in........ en sloeg de deur dicht.
Dan sta je ineens nakend op het plateautje voor het appartement om 3 uur 's nachts![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf wellis op de toilet ( ja dat nog wel) geplast met de deksel nog dicht....quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex heeft dat een paar jaar geleden trouwens ook gedaan... met z'n dronken kop
Ik had al het idee dat er iets mis ging, dus ik sta hem vanuit de slaapkamerdeur zo aan te kijken... en dan al zeikend nog zo heel schaapachtig terugkijken hè... zo'n blik van "ik weet dat er iets niet klopt maar ik weet nog niet wat"
Volgens mij is ons dat allemaal wel eens overkomen, maar ik vind het toch van een andere orde dan met je bezopen kop van de trap staan zeikenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelf wellis op de toilet ( ja dat nog wel) geplast met de deksel nog dicht....![]()
Oh Dacht dat we aan het zeiken warenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is ons dat allemaal wel eens overkomen, maar ik vind het toch van een andere orde dan met je bezopen kop van de trap staan zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |