quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex heeft dat een paar jaar geleden trouwens ook gedaan... met z'n dronken kop
Ik had al het idee dat er iets mis ging, dus ik sta hem vanuit de slaapkamerdeur zo aan te kijken... en dan al zeikend nog zo heel schaapachtig terugkijken hè... zo'n blik van "ik weet dat er iets niet klopt maar ik weet nog niet wat"
ik klink nog steeds als Palmaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... hoe is het verder met iedereen??
Dat van Ian had ik gezien... lekker is dat, moeten we zelf baggerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik klink nog steeds als Palma![]()
Ian is helaas van elke vorm van communicatie afgesneden, pc en laptop broken beyond repair..![]()
en de rest weet ik nie![]()
Toen hij aanbelde en ik me gek schrok van de deurbel midden in de nacht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en op die leeftijd is het hilarisch...![]()
![]()
foto gemaakt? en wanneer kwam ie erachter?
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ex heeft dat een paar jaar geleden trouwens ook gedaan... met z'n dronken kop
Ik had al het idee dat er iets mis ging, dus ik sta hem vanuit de slaapkamerdeur zo aan te kijken... en dan al zeikend nog zo heel schaapachtig terugkijken hè... zo'n blik van "ik weet dat er iets niet klopt maar ik weet nog niet wat"
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van Ian had ik gezien... lekker is dat, moeten we zelf baggeren
Je klinkt als Palma?? Damn... das niet best, maar ik ga er vanuit dat het bij jou tijdelijk is
wtf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........
Een wazige dronkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wtf...![]()
had ie een toiletfobie of wat?
Heeft jouw ex een FOK! account??quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf hebben wij dezelfde ex? Dronken in een kast pissen.... in een pan die nog op tafel stond......... in bed......... in een bak sla op het aanrecht........
Dan moet ik ff rekenen... nee... dan hebben wij niet dezelfde exquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Is al weer een jaar of 6 over ^_^
Huubquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:ik ga mijn nog steeds verkouden lijf richtig bed slepen. Daar had ik al zeker een uur willen liggen eigenlijk...
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje erg jong hoor![]()
Nog zo'n zeikerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoor![]()
Als ze jonger zijn dan![]()
Ik hanteer toch wel een ondergrens hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gezeik over die leeftijden doe ik niet aan hoor![]()
Als ze jonger zijn dan![]()
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hanteer toch wel een ondergrens hoor
Ook een bovengrens trouwens![]()
Volgens mijn deed je laatst erg moeilijk over een broekie van 26 jaar, das wel een heel strikte grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de grens bij 1980 gelegd... vooralsnog![]()
Ik wou eigenlijk vragen of je een snoepje wouquote:
Dan zou je ook moeten zien dat ik geen snoepje wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk vragen of je een snoepje wou![]()
Zag een je oevoetoer dat je er waarschijnlijk wel pap van lust![]()
![]()
quote:
Klopt, het is idd een strikte grensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mijn deed je laatst erg moeilijk over een broekie van 26 jaar, das wel een heel strikte grens
Vuile teasertquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef marrietje het volgende:
[..]
Dan zou je ook moeten zien dat ik geen snoepje wil![]()
Dat gaat wel een smeerboel wordenquote:
Oeh ik dacht ff dat ik een taalnazi te pakken hadquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het is idd een strikte grens![]()
Ik hou ook van fruitig, daar had ik het net nog overquote:
Je hebt aanwijzingen nodig op tafel?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Leandra erbij voor de coordinatie en we zijn klaar![]()
Doet zij de leeftijdscontrole?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
Leandra erbij voor de coordinatie en we zijn klaar![]()
Alleen lieve dingen zeggen over Ian, hij kan zich niet verdedigenquote:
Ja met vier personen moet je toch de bloemenvaas en kopje thee zien te omzeilen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt aanwijzingen nodig op tafel?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |