Ja die zal ze ook wel bedreigen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef DrsH het volgende:
N over de Febo : bij mij durven ze toch niet zo goed nee te zeggen......
dan zien ze prinses amanda nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef robert2006 het volgende:
WAAROM VINDEN TOMAATJES HET NIET LEUK IN DE KOELKAST?
Ik zou helemaal kriegel worden als een vent mij steeds op zo'n manier bij me hoofd vastpakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Zoals ze nu kijken denk je toch opgelucht: blij dat het mijn buren niet zijn.
[afbeelding]
Lekker met haar klauwtjes hup zo de krieltjes op het bord pleuren..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
N schept in tropentempo het eten op
Het wordt nooit meer rellen totdat de nieuwe bewoner er is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
Zou het rellen worden onder het eten?
WTF dat roept ze te pas en te onpas.......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef DrsH het volgende:
N tomaatjes vinden het niet leuk in de koelkast![]()
't Is wat dominant he. Ik zou het ook niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou helemaal kriegel worden als een vent mij steeds op zo'n manier bij me hoofd vastpakt.![]()
Ik ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
Zou het rellen worden onder het eten?
Kan best lekker zijn hoor als een vent je hoofd vastpakt..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou helemaal kriegel worden als een vent mij steeds op zo'n manier bij me hoofd vastpakt.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn hoor als een vent je hoofd vastpakt..![]()
Lees ff meneertje, ik zei OP DIE MANIERquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
jaap: ik voel me verdrietig dat eric weg is ik voel me emojaapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef agter het volgende:
Jaap hoeft die whiskas van natasia niet?
nouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een ietwat late reactie ben je inmiddels uitgekwijld?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat de tomaatjes liever niet zien: soepkippen of de koelkast
Krieltjes ? zijn die gecremeerd voor de plechtigheidquote:
Ik wil niet weten wat er op dat bord ligt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Krieltjes ? zijn die gecremeerd voor de plechtigheid
Die zijn lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
Pfff, eerst koken, daarna bakken... wat een werk, doe mij maar aardappelpartjes van de aviko ....
Krieltjes, balletjes gehakt, met een snufje traanzout, rijst met wat snot en sla.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er op dat bord ligt.
Dat heb je snel gedaan kleinschatje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
OP klaaar en aangepast
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook Saai.
Sinds Eric weg is ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
En hij is weer geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
OP klaaar en aangepast
ja ze moeten gauw gaan rellen anders wordt het toch de nieuwe libelle vrees ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
Dat rijmtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja ze moeten gauw gaan rellen anders wordt het toch de nieuwe libelle vrees ik
Zoals? De relativiteitstheorie??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen WB: Weet je wat fist fucking is?
Zou best prettig zijn als ze eens een ander onderwerp bespraken, naast Huub en sex.
You've got a point.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals? De realtiviteitstheorie??![]()
Ze hebben geen ander onderwerp![]()
bron: villa vandaag DGKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef grazygirl het volgende:
In de lijn van afscheid nemen, moet Brian opeens denken aan alle entrees die hij al heeft meegemaakt. “Welke entree vonden jullie het ‘coolst’?”, vraagt hij zijn mede-Miljonairs. “Ik vond die van Jaap wel oké! Of die van Nicolaas!”, gaat Brian verder. “Wat dacht je van die van Amanda?”, valt Huub hem bij. “Die was wel heftig!” Dat kunnen de aanwezige Miljonairs alleen maar beamen. “Ik moet zeggen dat ik mijn derde entree ook wel heftig vond”, gaat Huub verder. “Je had jullie koppen moeten zien!” Nou, omdat jullie het zo op prijs stellen, volgt er binnenkort weer een entree...
oneee dat gaan ze toch niet doen he,.....je ken alles bij amanda en brain verwachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen WB: Weet je wat fist fucking is?
Zou best prettig zijn als ze eens een ander onderwerp bespraken, naast Huub en sex.
ja, alhoewel ik nog steeds dol ben op olvarit, mijn moeder gaat ook nog regelmatig naar prenatal om mijn garderobe aan te vullen, zo goed?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef DrsH het volgende:
[..]
een ietwat late reactie ben je inmiddels uitgekwijld?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef SiRojK het volgende:
Mensen expres zeer doen ligt niet in de aard van Natasia..
Eric, JE MOEDER, JE MOEDER!!! OP JE DOOIE MOEDER!!!...
Gelukkig Natasia, jij bent een schatje
haar aanwezigheid is al zondermeer stuitend.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef AnTjUh het volgende:
met dat gebler kwets zij iedereen al
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef grazygirl het volgende:
Nou, omdat jullie het zo op prijs stellen, volgt er binnenkort weer een entree...
Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef SiRojK het volgende:
Mensen expres zeer doen ligt niet in de aard van Natasia..
Eric, JE MOEDER, JE MOEDER!!! OP JE DOOIE MOEDER!!!...
Gelukkig Natasia, jij bent een schatje
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Dark het volgende:
Als ik boos ben dan zeg ik dingen, maar dat doe ik niet om te kwetsen, zo gemeen ben ik niet - Natas
Het blijft een gevoelsmens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan niet![]()
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft hier een goed punt
Ze zal straks wel gaan zeggen wanneer ze weg gaat naar haar kindjes en haar ventje...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Zou ze dan nog harder en ordinairder gaan krijsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "De achterblijvers hebben mazzel dat ik een Wilgo en kindjes heb. Anders zou het echt na 23 september pas beginnen."
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!
Maar ik was even boos toen ik het zei, dus ik wilde je niet kwetsen![]()
Welnee! Ik was gewoon boos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb een hekel aan mensen die met twee maten meten. Het feit dat ik dat zelf ook vaak doe is waarom ik me daar zo aan stoor"
Ik heb ook een hekel aan mensen die met twee maten meten, maar niet omdat ik dat zelf ook doe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.
is japio nog boos op JJ en omgekeerd eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat is ook zo: Judith zou vandaag voor een kopje koffie komen.
in een rolladejurkjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Lekker in je string met pumps paardrijden.
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
geil voor brainquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Gelukkig had ze wel een string aan en niet helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
oe...slecht voor de baby hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderen![]()
Dat vindt WB geyl.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderen![]()
Fries is niet vooruit te branden, dat scheeltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda zit dit zooooo lekker. ( wel knap zonder zadel rijden overigens )
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor een rondje Oude Gracht en terrasjes, later.![]()
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Dark het volgende:
Volgens Brian komt juf Judith ook alleen maar terug omdat het zo populair is met de show, echt waar.
Ik meet met zoveel maten ik nodig heb, en bovendien is meten met met maten leuker dan alleen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.
Reuringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja denkt dat er een mooie vrouw komt die zorgt dat er ruhring (? weet ik veel hoe je dat moet schrijven) tussen B en A en H en L.
Dat denk ik ook.
Er komt vanavond geen miljonair, volgens Huub
Vanwege Jensen optredens o.a.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?![]()
Jah, dat was een leuke versprekingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Juf Judith heeft zon toffe auto, zo'n Citroen.
Dimitir: O die ja, die heb ik niet zien staan... .uuuuuhm die heb ik wel eens zien staan
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Judith alweer naar huis?
Ze dacht dat Jaap naar huis ging en niet Eric.. Toen ze Jaap zag keek ze verbaasd is ze weer vertrokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Judith alweer naar huis?
ben jij dan niet benieuwd wat jj over de toekomst gaat zeggen is echt heeeeeeeeel belangrijk hoor mag je niet missenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef milk-shake het volgende:
ga ook maar ff iets anders doen dan .....dgk
Ze bekijken regelmatig de kijkcijfers en zien dat DGK vaak het best bekeken programma van TIEN is. Verder zien ze natuurlijk dat heel veel sites de nieuwsberichten plaatsen, tijdschriften (Party, Prive) erover schrijven .....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?![]()
Ook mediageil dus....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef DaanDobber het volgende:
Juf Judith ziet er uit als een millionair!
Ik kan maar een plausibele reden bedenken voor haar komst, en dat is voor veel geld bewoonster worden.quote:
Judith is een veel lekkerder wijf dan Delley.quote:
Ik vertrouw het ook niet echt.... straks blijft ze. Vind het best een leuke vrouw maar niet in het huisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Rudieh het volgende:
die Judith bevalt me niks niet
volgens mij mij heb jij ook een brilletje nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Judith is een veel lekkerder wijf dan Delley.![]()
Ik gok iets met de bewoners doen... Ze wil weer zingen oid denk ik...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Wat is de functie van die Judith? Wat komt ze doen?
volgens mij is zij als bewoonster een echte bitchquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet echt.... straks blijft ze. Vind het best een leuke vrouw maar niet in het huis
juf judith is zanglerares en zij komt over de toekomst praten wat dat ook moge zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Ze kwam gewoon gezellig op bezoek, zo zei ze zelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Ze is wel hardnekkig zeg. Was de boodschap niet duidelijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik gok iets met de bewoners doen... Ze wil weer zingen oid denk ik...
Klopt, dat zei ze laatst ook aan de telefoon toen Eric haar belde. Gewoon een kopje koffie drinken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef My_ het volgende:
[..]
Ze kwam gewoon gezellig op bezoek, zo zei ze zelf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij mij heb jij ook een brilletje nodig
Juf Judith komt niet uit het oosten van het land en haar naam begint niet met een "R".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef Meganog het volgende:
Als we maar niet worden opgezadeld met Juf Judith (alleen die naam al) als nieuwe bewoonster...
Lekker koppie. Na Lieke het lekkerste wijf in DGK geschiedenis.quote:
Wonen in de villa.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
klopt, amanda krijgt ook bijna een toneelhaak, die moet oppassen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Wonen in de villa.
Nu is ze niet meer te dik voor tv, dat maakt alleen bij vrouwen uit.
Oorspronkelijk uit de Achterhoek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Juf Judith komt niet uit het oosten van het land en haar naam begint niet met een "R".
Ze was vooral leuk (lekker streng) voordat ze te persoonlijk werd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lekker koppie. Na Lieke het lekkerste wijf in DGK geschiedenis.![]()
Hahhaha, volgens mij is iedereen onderhand al vergeten dat ik alleen 'een gerucht' heb gehoord en totaal niet zeker weet wat er waar van is... Anyway, ik hoop natuurlijk dat het gebeurd, dan zeg ik elk topic 'ik zei het toch, ik zei het toch'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Juf Judith komt niet uit het oosten van het land en haar naam begint niet met een "R".
Ze heeft zich net als alle anderen aan de regels en voorschriften van achter gehouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was vooral leuk (lekker streng) voordat ze te persoonlijk werd.
Jammer, ik vond zijn uitvoering van Het Dorp zo mooi klinken....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
Brian heeft geen motivatie meer om door te gaan met zingen![]()
Jammer, hij zette zichzelf altijd zo prachtig voor lul tijdens zijn pogingen om een noot te vinden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
Brian heeft geen motivatie meer om door te gaan met zingen![]()
Zijn raplessen zijn ook amusantquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jammer, ik vond zijn uitvoering van Het Dorp zo mooi klinken....
ansichtkaaaaaaaaaart![]()
klinkt spannend allemaalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou de oorlog is uitgebroken op gay.nl bij berichten over Eric en ik doe lekker mee:)
Afijn er wordt gesuggereerd dat ene lucas erin komt, die is volgens mij een keer hulpje geweest van Palma. Maar dit is meer gesuggereerd omdat Lucas er zelf in zou willen..volgens mij is het een dikke pisnicht, maar de kans dat dit waar is schat ik op 5%. Van Eric wist ik het zeker destijds..
Een zeer expressief sensueel gezicht met levendige ogen, mmmmm..quote:
zou een goede meesteres zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Een zeer expressief sensueel gezicht, mmmmm..![]()
Lucas of R.S.. Wie zal het worden ? hahahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou de oorlog is uitgebroken op gay.nl bij berichten over Eric en ik doe lekker mee:)
Afijn er wordt gesuggereerd dat ene lucas erin komt, die is volgens mij een keer hulpje geweest van Palma. Maar dit is meer gesuggereerd omdat Lucas er zelf in zou willen..volgens mij is het een dikke pisnicht, maar de kans dat dit waar is schat ik op 5%. Van Eric wist ik het zeker destijds..
jaap was boos op jj en heeft op haar hoofd een ei kapotgeslagenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef koejoeloek het volgende:
Het is schijnbaar ooit misgegaan met die zanglerares en de bewoners in de kooi, wat was er gebeurd? Iemand die me daar wat meer over kan vertellen?
Ik denk R.S. Die Lucas werkte volgens mij in een gayhotel of ging dat doen waar Fajah Lourens de eigenaresse van was. Maar goed ik denk niet dat het hem wordt..al is zijn profiel wel verdwenen volgens mij...dat was bij Erics profiel ook het geval nadat ik hem hier had genoemd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lucas of R.S.. Wie zal het worden ? hahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=y1AupGyrclQquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef koejoeloek het volgende:
Het is schijnbaar ooit misgegaan met die zanglerares en de bewoners in de kooi, wat was er gebeurd? Iemand die me daar wat meer over kan vertellen?
Is ze ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok laat Judith de nieuwe bewoonster zijn!
Link?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
beetje oud 49 jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Lucas is 26 en komt uit Emmen
http://www.gay.nl/lucas26terug
Hij heeft van de week zijn profiel aangepast.
Ik heb het idee dat ze veel nonverbale hints aan Huub geeft, Huub heeft het allang door.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Judith gaf net een knipoog naar Huub. Daarmee bedoelt ze natuurlijk dat zij de nieuwe bewoonster is. Dat kan haast niet anders.
Pffffff, waar baseer je dat op ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Judith gaf net een knipoog naar Huub. Daarmee bedoelt ze natuurlijk dat zij de nieuwe bewoonster is. Dat kan haast niet anders.
ik denk dat jj niet zo stom is om tussen dat stel malloten te gaan zittenquote:
3 eitjes en ze loopt gillend de poort uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze veel nonverbale hints aan Huub geeft, Huub heeft het allang door.![]()
Vet contract doet veel, en 10 weet wat ze aan Judith hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat jj niet zo stom is om tussen dat stel malloten te gaan zitten![]()
Hij is 26! Hij heeft 49 voor de fun ingevuld. In zijn nickname staat lucas26... bij mijn leeftijd staat ook 2007.quote:
pass eens een link van 'de oorlog' waar je het net over had?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef LoveProfusion het volgende:
De heaumeaus zeggen dat het programma van de buis moet, alleen omdat Erik er uit is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Jah dat idee had ik dus ook. Ze moeten mij nemen. Ik ben een stralende ster..lol..maar dat vergt uren werk dus ook niet handig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef SiRojK het volgende:
Nee, Lucas is te lelijk voor televisie
Nopesquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat jj niet zo stom is om tussen dat stel malloten te gaan zitten![]()
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nooit.Wat een onzin om dat te gaan denken.
OMG, iedereen gaat er nog serieus op in ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.
Gelukkig, ik schrok al van die onzinnige speculatie. (En dat van jouw kantquote:
Fap fap fap fapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:18 schreef Rudieh het volgende:
hou eens op met die caps van Judith joh, sick fucks
Ze zou binnen drie uur weggetreiterd worden door Jaap. Hij is niet zo onder de indruk van haar zogenaamde "autoriteit", heb ik geloof ik een keer gezien laatst.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG, dat zou geweldig zijn. Me nieuwe favo.
OH oke, heb niet teruggelezen en was er hele dag niet, dus dat gemistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]Was een geintje. Doen we de hele dag al. De bekende fok-conclusies zegmaar. Vanmiddag wisten een aantal ook zeker dat ene Saskia de nieuwe zou zijn
Word je onder schot gehouden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nopes.. Heb ik vorige keer verteld... Dat doe ik niet, ik heb het allemaal via via, dat doe ik niet....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=y1AupGyrclQ
nou dat valt te bezien ,weet je nog hoe ze schold en geheel buiten zinnen was met jaap en dat eitje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
én ze krikt het niveau gelijk weer ff op
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Zij is wel neutraal... ik zie haar zich niet aansluiten bij een groepje
Ik zag ook een berichtje van Date 1 staan, dat er alleen maar wat gezoend was, en verder helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:11 schreef LoveProfusion het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.![]()
Ik lees geen oorlog, maar mss ben ik niet gevoelig genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.gay.nl/article/10294//TV_Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi hier het oorlogje op gay.nl
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Absoluut niet neutraal is ze, ze is een Hubist.![]()
ja ze heeft vandaag ook gekooktquote:
Blijft geweldig ja, en daarna de paardenbak invluchten met dat maniakale lachje.quote:
Ik denk de nieuwe promo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welk filmpje kijken ze daar nou?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze was kapot van Erics vertrek. Vlak dat ook niet uit hoor![]()
Ik zat alleen te kijken of ze nou wel of geen extensions had. Ze zei zelf wel 'm'n haar is opeens veel langer geworden'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Judith ziet er wel goed uit.
nu nog een goed coupe in heur haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze de borsten niet even laten zien??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Oeps, Natasia was bijna vergeten over haar borsten te vertellen!
Ze is ouder in het gezicht geworden vind ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Gut, nee. Ook al vergeten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft ze de borsten niet even laten zien??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
scanman is gewoon fan van JJ daar kan hij naast lieke mee dwepen
onmogeliijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar nog erger dan Natasia.
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk R.S. Die Lucas werkte volgens mij in een gayhotel of ging dat doen waar Fajah Lourens de eigenaresse van was. Maar goed ik denk niet dat het hem wordt..al is zijn profiel wel verdwenen volgens mij...dat was bij Erics profiel ook het geval nadat ik hem hier had genoemd.
geen idee ik was aan het werk vandaag en bij het teruglezen vielen mij die letters ook opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overdaarom toch maar een heel voorzichtig vraagje:
Kan iemand me even vertellen wie R.S. is?
JJ rijd even een rondje en keert dan terug als bewoonster...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Adothehague het volgende:
hoelaat komen die nieuwe bewoners?
Maar er kwamen toch 2 bewoners? Wie word die 2e dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
JJ rijd even een rondje en keert dan terug als bewoonster...
scanman zegt dat!![]()
Dat dacht ik ook.... totdat Judith haar intrede deed.quote:
een collega van een kennis van een kennis van een kennis van jorisk SiRojKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Heb een paar COSSEN teruggelezen maar vind er niks overdaarom toch maar een heel voorzichtig vraagje:
Kan iemand me even vertellen wie R.S. is?
ene R.S. uit het oosten van het land.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar er kwamen toch 2 bewoners? Wie word die 2e dan?
Hij lijkt hier op Henk Jan Smit's vrouw ongeboren embrioquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij lijkt hier op Henk Jan Smits in zijn jonge jaren
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |