En hij is weer geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
OP klaaar en aangepast
ja ze moeten gauw gaan rellen anders wordt het toch de nieuwe libelle vrees ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook Saai.
Dat rijmtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja ze moeten gauw gaan rellen anders wordt het toch de nieuwe libelle vrees ik
Zoals? De relativiteitstheorie??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen WB: Weet je wat fist fucking is?
Zou best prettig zijn als ze eens een ander onderwerp bespraken, naast Huub en sex.
You've got a point.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals? De realtiviteitstheorie??![]()
Ze hebben geen ander onderwerp![]()
bron: villa vandaag DGKquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef grazygirl het volgende:
In de lijn van afscheid nemen, moet Brian opeens denken aan alle entrees die hij al heeft meegemaakt. “Welke entree vonden jullie het ‘coolst’?”, vraagt hij zijn mede-Miljonairs. “Ik vond die van Jaap wel oké! Of die van Nicolaas!”, gaat Brian verder. “Wat dacht je van die van Amanda?”, valt Huub hem bij. “Die was wel heftig!” Dat kunnen de aanwezige Miljonairs alleen maar beamen. “Ik moet zeggen dat ik mijn derde entree ook wel heftig vond”, gaat Huub verder. “Je had jullie koppen moeten zien!” Nou, omdat jullie het zo op prijs stellen, volgt er binnenkort weer een entree...
oneee dat gaan ze toch niet doen he,.....je ken alles bij amanda en brain verwachtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen WB: Weet je wat fist fucking is?
Zou best prettig zijn als ze eens een ander onderwerp bespraken, naast Huub en sex.
ja, alhoewel ik nog steeds dol ben op olvarit, mijn moeder gaat ook nog regelmatig naar prenatal om mijn garderobe aan te vullen, zo goed?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef DrsH het volgende:
[..]
een ietwat late reactie ben je inmiddels uitgekwijld?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef SiRojK het volgende:
Mensen expres zeer doen ligt niet in de aard van Natasia..
Eric, JE MOEDER, JE MOEDER!!! OP JE DOOIE MOEDER!!!...
Gelukkig Natasia, jij bent een schatje
haar aanwezigheid is al zondermeer stuitend.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef AnTjUh het volgende:
met dat gebler kwets zij iedereen al
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef grazygirl het volgende:
Nou, omdat jullie het zo op prijs stellen, volgt er binnenkort weer een entree...
Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef SiRojK het volgende:
Mensen expres zeer doen ligt niet in de aard van Natasia..
Eric, JE MOEDER, JE MOEDER!!! OP JE DOOIE MOEDER!!!...
Gelukkig Natasia, jij bent een schatje
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Dark het volgende:
Als ik boos ben dan zeg ik dingen, maar dat doe ik niet om te kwetsen, zo gemeen ben ik niet - Natas
Het blijft een gevoelsmens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan niet![]()
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft hier een goed punt
Ze zal straks wel gaan zeggen wanneer ze weg gaat naar haar kindjes en haar ventje...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Zou ze dan nog harder en ordinairder gaan krijsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "De achterblijvers hebben mazzel dat ik een Wilgo en kindjes heb. Anders zou het echt na 23 september pas beginnen."
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!
Maar ik was even boos toen ik het zei, dus ik wilde je niet kwetsen![]()
Welnee! Ik was gewoon boos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb een hekel aan mensen die met twee maten meten. Het feit dat ik dat zelf ook vaak doe is waarom ik me daar zo aan stoor"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |