Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:15 schreef SiRojK het volgende:
Mensen expres zeer doen ligt niet in de aard van Natasia..
Eric, JE MOEDER, JE MOEDER!!! OP JE DOOIE MOEDER!!!...
Gelukkig Natasia, jij bent een schatje
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef Dark het volgende:
Als ik boos ben dan zeg ik dingen, maar dat doe ik niet om te kwetsen, zo gemeen ben ik niet - Natas
Het blijft een gevoelsmens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze uit pure boosheid, en volgens Natasja telt het dan niet![]()
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
natas heeft hier een goed punt
Ze zal straks wel gaan zeggen wanneer ze weg gaat naar haar kindjes en haar ventje...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef milk-shake het volgende:
Zou ze dan nog harder en ordinairder gaan krijsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "De achterblijvers hebben mazzel dat ik een Wilgo en kindjes heb. Anders zou het echt na 23 september pas beginnen."
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
GA JE KUT VERKOPEN ACHTER HET CS, VOOR EEN TIENTJE!!!!
Maar ik was even boos toen ik het zei, dus ik wilde je niet kwetsen![]()
Welnee! Ik was gewoon boos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ohw, maar dat deed je toch ook niet om mij te kwetsen?
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb een hekel aan mensen die met twee maten meten. Het feit dat ik dat zelf ook vaak doe is waarom ik me daar zo aan stoor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |