Ook mediageil dus....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef DaanDobber het volgende:
Juf Judith ziet er uit als een millionair!
Ik kan maar een plausibele reden bedenken voor haar komst, en dat is voor veel geld bewoonster worden.quote:
Judith is een veel lekkerder wijf dan Delley.quote:
Ik vertrouw het ook niet echt.... straks blijft ze. Vind het best een leuke vrouw maar niet in het huisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Rudieh het volgende:
die Judith bevalt me niks niet
volgens mij mij heb jij ook een brilletje nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Judith is een veel lekkerder wijf dan Delley.![]()
Ik gok iets met de bewoners doen... Ze wil weer zingen oid denk ik...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Wat is de functie van die Judith? Wat komt ze doen?
volgens mij is zij als bewoonster een echte bitchquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet echt.... straks blijft ze. Vind het best een leuke vrouw maar niet in het huis
juf judith is zanglerares en zij komt over de toekomst praten wat dat ook moge zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Ze kwam gewoon gezellig op bezoek, zo zei ze zelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:50 schreef koejoeloek het volgende:
Ze is wel hardnekkig zeg. Was de boodschap niet duidelijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik gok iets met de bewoners doen... Ze wil weer zingen oid denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |