Ik heb ook een hekel aan mensen die met twee maten meten, maar niet omdat ik dat zelf ook doe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.
is japio nog boos op JJ en omgekeerd eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat is ook zo: Judith zou vandaag voor een kopje koffie komen.
in een rolladejurkjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Lekker in je string met pumps paardrijden.
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
geil voor brainquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Gelukkig had ze wel een string aan en niet helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
oe...slecht voor de baby hoor...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderen![]()
Dat vindt WB geyl.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder zadel... van mij mag ze eraf donderen![]()
Fries is niet vooruit te branden, dat scheeltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda zit dit zooooo lekker. ( wel knap zonder zadel rijden overigens )
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor een rondje Oude Gracht en terrasjes, later.![]()
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Dark het volgende:
Volgens Brian komt juf Judith ook alleen maar terug omdat het zo populair is met de show, echt waar.
Ik meet met zoveel maten ik nodig heb, en bovendien is meten met met maten leuker dan alleen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die snap ik wel, soort projectie, je ziet dingen in anderen die je in jezelf haat. Alleen de meeste mensen hebben niet door dat het zo werk, puntje voor Huub dat hij zich dat wel realiseert.
Reuringquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja denkt dat er een mooie vrouw komt die zorgt dat er ruhring (? weet ik veel hoe je dat moet schrijven) tussen B en A en H en L.
Dat denk ik ook.
Er komt vanavond geen miljonair, volgens Huub
Vanwege Jensen optredens o.a.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?![]()
Jah, dat was een leuke versprekingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Juf Judith heeft zon toffe auto, zo'n Citroen.
Dimitir: O die ja, die heb ik niet zien staan... .uuuuuhm die heb ik wel eens zien staan
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Judith alweer naar huis?
Ze dacht dat Jaap naar huis ging en niet Eric.. Toen ze Jaap zag keek ze verbaasd is ze weer vertrokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Judith alweer naar huis?
ben jij dan niet benieuwd wat jj over de toekomst gaat zeggen is echt heeeeeeeeel belangrijk hoor mag je niet missenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef milk-shake het volgende:
ga ook maar ff iets anders doen dan .....dgk
Ze bekijken regelmatig de kijkcijfers en zien dat DGK vaak het best bekeken programma van TIEN is. Verder zien ze natuurlijk dat heel veel sites de nieuwsberichten plaatsen, tijdschriften (Party, Prive) erover schrijven .....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denken ze toch steeds dat DGK een hype is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |