quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En mij dan kutpostgedrag verwijten.
Ja.quote:
Jawel, gierige honden.quote:
Feijenoord heeft geld, je volgt de laatste ontwikkelingen blijkbaar niet. Verder voeg je ook maar weinig toe aan dit topic, behalve je kansloze gestreep dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Jullie blaten al 3 topics vol welke namen er nu eindelijk gaan komen.
Dat noem ik pas onzin. Want Feyenoord had geen geld, en zal dat voorlopig ook niet krijgen.
Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.quote:
Vette KAOS krijg je danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Nog eventjes en ze zitten in vak 410.
ik ben groter dan 1.50m, dan mag ik er toch niet in?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.
Nog eventjes en ze zitten in vak 410.
Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef BobbyHill het volgende:
Happel, ik weet echt wel hoe het zit met Perez. Hoef je me niet uit te leggen. Feyenoord en Ajax hebben een akkoord, maar Perez wil naar PSV. En als dat mislukt mag hij van jou en Bert niet meer naar Feyenoord. Want Feyenoord moet je eerste keus zijn, of oprotten.
Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.quote:Jammer dat Van Bronckhorst ook pas terug komt als ze hem bij Barca wegtrappen, dus wat is het verschil? En wat als Makaay straks een voorkeur heeft voor een club uit Spanje, maar na mislukte gesprekken toch naar Feyenoord wilt? Mag hij dan ook niet meer komen?
Calimeroquote:Ik geef gewoon alleen aan dat het een beetje krom is. Die uitspraak van BVM was gewoon puur inspelen op het anti-ajax gevoel van de supporters. Meer niet.
Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden. Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.
Perez zou een grotere versterking zijn dan Gio. Maar nogmaals, ik snap dat jullie hem niet willen. Alleen niet om de reden van BVM.quote:Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.
Want?quote:Calimero
Hofland is in ieder geval aardig concreet. Niet dat hij 100% komt, maar wel dat er gesprekken gaande zijn en dat hij het wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo te zien weinig gemist de afgelopen twee dagen, ik was op training en had eigenlijk gehoopt op wellicht een aankoop ofzo, maar het blijven vooral geruchten!
FEYENOORD!
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden.
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs etc. zijn.quote:Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.
Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.quote:Want?
Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.
Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.quote:Als het nou Ronaldinho was ok, maar Perez is ook geen wereldtopper, alleen een aardige speler voor de Nederlandse top.
Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.quote:Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs zijn. Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.
Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef venomsnake het volgende:
4 miljoen is wel een beetje veul voor Hofland als je het mij vraagt..
tevens tvp
Laatste echte centrum dateert al weer evenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, het is wel veel, maar ik zou het toch doen. Ik denk dat Vlaar ook enorm gaat groeien naast Hofland. Krijg je daar uiteindelijk wel weer centen voor.
Heel die vergelijking met van Bronckhorst klopt niet, want die speelt nu bij een club waar hij het naar zijn zin heeft, en als hij niet weg hoeft, dan geef ik hem groot gelijk. Barcelona is wel een stukkie groter dan Feyenoord. Perez moet vertrekken, maar kiest duidelijk stelling voor PSV. Dat is toch echt iets anders, zeker als je in aanmerking neemt dat hij bij PSV minder kans maakt op een basisplaats dan bij Feyenoord, en dat Feyenoord en Ajax er al zo goed als uit zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeft
[..]
Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.
[..]
Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.
2002, Ullie en Kees?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Laatste echte centrum dateert al weer even![]()
2benig en hij is beter met zn rechterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef RayMania het volgende:
Is Vlaar trouwens linksbenig? Ik weet het niet meer, maar als dat zo is dan heb je dus twee linksbenigen in het centrum. Ook niet ideaal.
Het is wel een goede speler idd, maar ook niet meer dan dat imo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.
Deze site vertelt me dat PSV hem toentertijd voor 10 miljoen gulden gekocht heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is wel een goede speler idd, maar ook niet meer dan dat imo.
Kan voor Feyenoord wel eens een belangrijke speler worden, als ie komt tenminste.
Toch vind ik 4m nog vrij fors.
Maar ik moest toch iets neerzetten Ray, anders verwijdert dndiek mijn tvp.![]()
Ok, je hebt een puntquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef DivineJester het volgende:
Heel die vergelijking met van Bronckhorst klopt niet, want die speelt nu bij een club waar hij het naar zijn zin heeft, en als hij niet weg hoeft, dan geef ik hem groot gelijk. Barcelona is wel een stukkie groter dan Feyenoord. Perez moet vertrekken, maar kiest duidelijk stelling voor PSV. Dat is toch echt iets anders, zeker als je in aanmerking neemt dat hij bij PSV minder kans maakt op een basisplaats dan bij Feyenoord, en dat Feyenoord en Ajax er al zo goed als uit zijn.
Dat is zeker waar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het contract van Hofland nog maar een jaar loopt en dat hij geen zin had om bij te tekenen. Vandaar dat ik 4m aan de hoge kant vind.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goede spelers zijn nu eenmaal duur. Topspelers nog veel duurder. En hij is 28, dus hij kan nog wel een jaar of 5 mee.
Zo komen ze dus aan geld....quote:Feyenoord breidt 'Talent Pool' uit
Het investeringsmodel 'Feyenoord Talent Pool' blijkt een succes. De Rotterdammers gaan een tweede pool starten, nadat de participaties van de eerste zeven spelers al zijn verkocht. Investeerders kunnen straks ook beleggen in Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory.
In Feyenoords 'Talent Pool' belegden investeerders minimaal 250.000 euro in het fonds. Daarmee verwierven zij 25 procent van de transferrechten van de geselecteerde talenten uit de selectie. Deelnemers konden investeren in Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder.
De actie bleek een groot succes, want binnen afzienbare tijd waren alle talenten 'uit de markt'. Feyenoord besloot daarom op nog vier spelers in de Pool toe te voegen. Deze Pool is echter nog niet helemaal rond, want er moet nog met de zaakwaarnemers en spelers worden gesproken. De Rotterdammers verwachten echter geen problemen.
Hij is een weekendje weggeweest, ik kwam er ook gisteren ofzo pas achter dat die talent pool zo succesvol was...quote:
Nee, hij maakte een grapje en bedoelde eigenlijk dat jij gewoon met een blok beton aan je poten een bungeejump moet gaan doen met een paar elastiekjes. Kan je weer wat wegstrepen van je ToDo-list onder "spannende avonturen die kleine patrick nog moet beleven".quote:
Denk niet dat Feyenoord een prijs pakt de komende tijd. Tenzij Gio en Makaay besluiten mee te doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Chadi het volgende:
Op het moment dat Perez naar feyenoord gaat geeft ie echt wel de volle 100% want dan weet hij dondersgoed dat het zijn laatste kans is op een prijs.
Jij moet ook alles aangrijpen om Buijs af te branden, hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs etc. zijn.
Zit niet zo te zeiken man. Bert heeft alleen maar gezegd dat als je niet graag naar Feyenoord komt dat je dan beter weg kan blijven. Niet dat Perez een teringjood is, niet dat ie slecht kan voetballen en zelfs niet dat z'n komst onmogelijk is, alleen moet ie met een goed verhaal komen. Feyenoord wilde m, maar hij wilde niet. Ok, dan is het dus klaar, niet meer niet minder. Heeft niets met scoren te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ok, je hebt een puntMaar het is toch op z'n zachts gezegd niet voor het eerst in de voetbalgeschiedenis dat een speler naar club A zou willen, maar uiteindelijk bij club B gaat spelen. Het feit dat perez naar PSV wil, betekent niet automatisch dat hij helemaal niet bij Feyenoord wil spelen. En dat wordt een beetje gesuggereerd. Ik vind het niet gek dat zijn voorkeur uitgaat naar PSV. Maar om dan meteen te roepen dat je hem dan niet meer wilt...ik blijf er bij dat als het om een speler van Roda JC of Groningen ging, dat Van Marwijk niet zo fel gereageerd had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Tiendalli![]()
![]()
Die wil ik nog wel een kans geven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat anders, maar hij krijgt van mij nog wel een kans.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap echt niet dat Zuiverloon weg moest (okej hij speelt liever geen back) en dat die gast van minder nivo gehaald is
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk niet dat Feyenoord een prijs pakt de komende tijd. Tenzij Gio en Makaay besluiten mee te doen...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny Buijs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Och ja, al te veel intelligentie kun je niet verwachten van Mister-I'm-still-Jennie-from-the-block natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
![]()
Het is trouwens "dan dat ene woord", sukkel.
Dat Feyenoord enorm naar geld zat te happen zal een grote rol hebben gespeeld. Kuyt was nog niet verkocht en zou dan een grote druk op de financien leggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap echt niet dat Zuiverloon weg moest (okej hij speelt liever geen back) en dat die gast van minder nivo gehaald is
bron de telegraafquote:Tim de Cler
ROTTERDAM - In navolging van PSV heeft ook Feyenoord het oog laten vallen op AZ-verdediger Tim de Cler. AZ en PSV zaten dinsdag opnieuw om de tafel. Hoewel de gesprekken in een eerder stadium uiterst moeizaam verliepen, is er nu meer optimisme over een snel akkoord
Voor De Cler is PSV nog altijd optie nummer één, maar de Leidenaar staat ook open voor de interesse van Feyenoord, dat vorig seizoen ook al interesse toonde. Met De Cler kan Royston Drenthe, de openbaring van het jeugd-EK, een linie opschuiven naar het middenveld, waar hij veel beter uit de voeten kan.
Zuiverloon was in het begin van het seizoen anders helemaal niet zo goed. Ik vraag me af of hij bij Feyenoord hetzelfde krediet had gekregen als bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Tsja, die zal wel naar psv gaan. Weet ook niet of ik er wel zo weg van ben, wilde de vorige keer best graag naar Feyenoord komen toch?quote:
Ik hoop het toch niet...quote:Obodai hoopt op Feyenoord
Feyenoord informeerde enkele weken geleden bij RKC Waalwijk naar de beschikbaarheid van Obodai. De club werd daarna echter niet concreet. Obodai liet in het Algemeen Dagblad weten dolgraag naar Feyenoord te willen. ,,Ik hoor dat Feyenoord bij RKC Waalwijk naar mij heeft geïnformeerd. Natuurlijk zou ik graag willen. Feyenoord is een geweldige club, maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gehoord. Ik ben deze week op vakantie in Ghana en hoop eigenlijk zo snel mogelijk iets te vernemen. Tegen Feyenoord zeg je geen nee.’’
Staat een heel stuk in het AD, lijkt wel een open sollicitatie. "Als Feyenoord komt zeg ik meteen ja."quote:
quote:Drenthe begint straks weer op nul
Hij wil ze best wel even laten zien, geen probleem. De linkermouw gaat omhoog. De sierlijke, donkere letters vormen het woord Skwala, wat golven betekent. "Hij is voor mijn vader", zegt Royston Drenthe. "Gladde jongen, snap je?".
Hij spreekt de taal van de straat en heeft het nooit over zijn lichaam, maar over zijn body. Die vol met tatoeages zit. Dan stroopt hij zijn rechtermouw op. Van boven naar beneden, op zijn onderarm, de naam van zijn moeder, Miriam. Daaronder Hellen en Sandra, zijn twee tantes. "En op mijn rug staan de namen van mijn twee nichtjes, de kinderen van tante Hellen. Vallery is achttien, Jhannemay negen. Ze betekenen alles voor me."
Zijn ogen glinsteren als hij het over zijn familie heeft. Niet voor niets zoekt hij na elke wedstrijd van Jong Oranje de tribune op waar ze allemaal zitten. Omdat zijn gevoel het hem ingeeft en om ze te bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun.
Als enig kind en jong ventje was hij een straatschoffie, dat kattenkwaad uithaalde in Rotterdam-West. Het liefst was hij buiten, met mensen om zich heen. Hij kon fantastisch inline skaten, maar ook heerlijk voetballen. Al leek hij dat zelf niet altijd te beseffen. Als C-junior van Feyenoord liet hij zich tijdens een trainingskamp in Zwitserland te veel beïnvloeden door oudere spelers. Hij ging over de schreef, werd disciplinair gestraft en mocht alleen nog trainen. Een paar jaar later was de linksbuiten het slachtoffer van een sanering bij de Rotterdamse club.
Als B'tje vertrok hij met pijn in het hart naar Excelsior. "Royston zat toen in een behoorlijke dip", weet Gianni Zuiverloon. De twee kennen elkaar al een jaar of vijftien. Ze woonden bij elkaar in de buurt en speelden jarenlang samen in de jeugd van Feyenoord.
"Ik vind het mooi dat hij het bij Excelsior weer heeft opgepakt", zegt de rechtsback over zijn vriend. "Veel mensen hebben op hem ingepraat. Zijn ouders, ikzelf, mijn vader. Royston was heel druk, veel buiten, veel weg. Tot hij het besef kreeg dat hij wat kon bereiken. Nu is hij héél goed op weg."
De groeibriljant is al weer twee jaar terug bij zíjn Feyenoord. Een moeilijk ventje kun je hem niet noemen. Fatsoenlijk wel. Hij heeft het bij Jong Oranje altijd over trainer Foppe of meneer De Haan. De coach loopt weg met de gangmaker. "Een merkwaardig mens, maar een prachtig joch. Waar Royston is, gebeurt wat. Hij zorgt voor leven in de tent en je kunt niet boos op hem worden. Dat gaat niet."
Drenthe behoort met Ryan Babel, Maceo Rigters, Ryan Donk, Boy Waterman, Kenneth Vermeer en Zuiverloon tot een nieuwe lichting Surinaamse spelers en staat deze weken volop in de spotlights. Het brengt zijn hoofd niet op hol.
"Sinds ik bij Feyenoord in het eerste speel, vind ik het normaal."
De jongste fans jagen dagelijks op zijn handtekening. "Als ik bij mijn tante ben, komen er altijd vriendinnetjes van mijn nichtje. 'Mijn broer', zoals Jhannemay me noemt, 'komt altijd op televisie', zegt ze dan. Dan moet ik meteen handtekeningen uitdelen."
Aan alles is te merken dat hij een volgende stap op weg naar volwassenheid heeft gezet. Drenthe betrekt over enige tijd ook zijn eigen woning. "Ik laat een huis bouwen in Rhoon. Mijn ouders gaan mee, want het is zó groot. Ik heb daar helemaal geen last van ze."
Zonder zijn ouders kan hij nu eenmaal niet. In vrijwel elk gesprek komen ze voorbij. "Mijn moeder is voor elke wedstrijd nog zenuwachtiger dan ik. Voor het EK zei mijn vader dat hij zijn schoenen zou opvreten als ik niet bij de selectie zat. Doe rustig, heb ik gezegd. We zien het wel."
Vanavond wordt weer veel van hem verwacht, in de halve finale tegen Jong Engeland. Over belangstelling van Britse clubs heeft hij niet te klagen. Ze zien in hem een nieuwe sensatie en zijn marktwaarde is in een paar weken tijd flink opgekrikt. Hij is ook in commercieel opzicht een aantrekkelijke speler, met zijn gele schoeisel en lange dreadlocks. Een typische cultheld.
Na het EK en een korte vakantie meldt hij zich weer bij zijn club. Met een andere status dan de voorbije maanden het geval was. Hij wil eigenlijk geen linksback meer zijn, liever speelt hij een linie verder. "Daar voel ik me heerlijk, ik ben een leftwinger."
Maar hij weet ook dat hij niets te eisen heeft. "Ik begin bij Feyenoord weer op nul. Meneer Van Marwijk kent me alleen van de televisie, ik ken hem nog niet persoonlijk. Nieuwe ronde, nieuwe kansen."
sorry dat ik mn mening geef............maar een Danny zoals die in Grunn speelde zou echt wel van waarde zijn.quote:
Stond er wat op www.feyenoord.nl ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Crespo09 het volgende:
Raar gisteren zo bericht bij elke feyenoord staat Vanavond duidleijk over van Bronckhorst kijk ik nu nog steeds niks
K zou het echt kei jammer vinden als Tim gaat maar wel erg begrijpelijk. Wellicht wil Lokhoff hem als vervanger van Slory of wil Mario Been (kan goed met tim opschieten) hem huren. Ik vind een verkoop het domste wat ze op zuid zouden kunnen doen!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef biertapper het volgende:
'Ik heb oren naar een vertrek bij Feyenoord'
20/6/2007 10:45
'Dat ik op het laatste moment nog afviel voor het EK met Jong Oranje, paste uitstekend in mijn seizoen. Wéér een tegenvaller. Nu kijk ik naar de wedstrijden met een moeilijk en zuur gevoel. Stiekem hield ik er natuurlijk wel een beetje rekening mee, aangezien er sowieso een paar spelers moesten afvallen, maar op het moment dat je het bericht krijgt, valt het toch rauw op je dak. Bondscoach Foppe de Haan zei dat hij dacht aan andere jongens meer te hebben. Tja, daar kon ik hem toch weinig ongelijk in geven...'
'Het toernooi van Toulon is best leuk om te mogen spelen, maar qua aanzien en aandacht toch een stuk minder. Ik moet eerlijk zijn dat het ook in Zuid-Frankrijk niet echt lekker met me is gelopen. Ik heb zeker wel mijn best gedaan, maar in de eerste wedstrijd, tegen Ghana (1-1, red.), kwam het er niet voldoende uit. Het laatste duel, met Portugal, heb ik niet eens meegemaakt, doordat ik tegen China in een sprint een hamstringblessure opliep. Ik voelde meteen dat het misging. Uit voorzorg ben ik direct richting huis gegaan, waardoor het seizoen voor mij ook afliep met een kater.'
'Als je me een beetje hebt gevolgd, weet je dat ik het afgelopen jaar van de ene tegenvaller in de andere ben gevallen. Ten eerste was er natuurlijk de algehele malaise in Rotterdam. Feyenoord is al mijn hele leven mijn cluppie en het is dan ook moeilijk te accepteren dat zo'n groot instituut de afgelopen jaren zóver is afgegleden. Oorzaken? Tja, die zullen er ongetwijfeld zijn, maar ik kan ze niet noemen. Sowieso is het een bekend verschijnsel dat je na veel dieptepunten vanzelf in een grote negatieve spiraal terechtkomt, dat is bij ons niet anders geweest. Want wij hebben kwalitatief gezien natuurlijk geen mindere selectie dan een club als FC Groningen. Het loopt niet, dan ontstaan er irritaties en vervolgens loopt het nog veel minder. In de kantlijn speelde zich ook nog eens mijn eigen strijd af. Een strijd tegen mezelf, maar net zo goed tegen de buitenwereld.'
'Telkens leek ik even op te klimmen, maar donderde ik weer net zo hard van de berg af. Het wilde niet. En op dit moment moet ik constateren dat ik niets verder ben dan twee jaar geleden toen ik met Oranje Onder-20 speelden op het WK. Waar het aan ligt? Voor een groot deel natuurlijk aan mezelf. De stappen die ik heb gezet zijn veel te klein geweest, mede door een kuitbeenbreuk.
Intussen merk ik dat mensen een ander beeld van me krijgen. Altijd was ik een groot talent, een snelle speler op de flank, maar inmiddels hebben ze hun vraagtekens. Mijn voorspelbaarheid zou ook te groot zijn. Misschien moet ik meer aan mijn acties werken, maar ik ben ervan overtuigd nog steeds van grote waarde te kunnen zijn op de positie van rechterspits.'
'Tegen Ajax speelde ik dit seizoen mijn beste wedstrijd, je zag de oude Tim, maar kort daarna zat ik weer op de bank. Telkens was het eigenlijk hetzelfde liedje, een lekkere serie heb ik nooit kunnen maken. Misschien volgend jaar wel, en de kans is groot dat het dan in een ander shirt gebeurt. Ik ben erachter dat het op deze manier niet langer kan doorgaan. Of het nu aan mij of aan Feyenoord ligt, er móét iets veranderen. Verhuur of verkoop, de gesprekken zijn al gaande. Doordat ik altijd helemaal Feyenoord-minded ben geweest, kan ik het me niet voorstellen ooit elders te voetballen, maar op dit moment heb ik wel oren naar die optie. Ik heb speelminuten nodig om beter te worden, zodat we volgende zomer weer lekker positief over een mooie toekomst in Rotterdam-Zuid kunnen praten.'
Tim Vincken is speler van Feyenoord.
http://www.vi.nl/vi/show/id=101130/contentid=93943/sc=5797db
Jij blijft bezig hequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:58 schreef patrickt37 het volgende:
Na PSV wil ook Feyenoord Tim de Cler
Gepubliceerd op 20-06-07 om 09:38 door Wijnand Dors
Feyenoord heeft interesse in Tim de Cler zo meldt De Telegraaf. Gister hebben AZ en PSV de onderhandelingen vervolgt en lijkt er op korte termijn een akkoord te gaan komen.
Voor de in Leiden geboren verdediger is PSV optie nummer één. Toch staat de international ook open voor een vertrek naar Feyenoord. Vorig seizoen toonde de Rotterdammers ook al interesse in de linksback die in het verleden uit kwam voor Ajax.
Mocht De Cler naar Feyenoord verhuizen zal Royston Drenthe waarschijnlijk naar het middenveld verhuizen.
Die hoeft dus ook niet te komen, aangezien hij niet voor de volle 100% achter Feyenoord staat.
Wees blij dat ik mijn doorstreepstift niet gebruikt heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij blijft bezig he![]()
Stond er al lang man.
Verhuur is denk inderdaad het beste wat er nu met hem kan gebeuren. In de schaduw, niet alle aandacht op hem gericht, rustig werken aan z'n comeback. Verkoop zou superdom zijn in ieder geval, daar geloof ik ook niet in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zou het echt kei jammer vinden als Tim gaat maar wel erg begrijpelijk. Wellicht wil Lokhoff hem als vervanger van Slory of wil Mario Been (kan goed met tim opschieten) hem huren. Ik vind een verkoop het domste wat ze op zuid zouden kunnen doen!!
Vincken![]()
Ekramy voor Timmer zou nog beter zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef satecl het volgende:
In de nieuwe VI staat de opstelling doe Feyenoord wil aankomend seizoen:
--------------------Timmer-------------------------
Lucius-------Vlaar---------Hofland------De Cler
-----Landzaat/Bruins----------------Gio----------
-------------------De Guzman---------------------
--------Makaay---------------Koevermans------
Als het lukt....
Is niet heel erg realistisch volgens mij en je kan net zo goed Drenthe op de plek van Gio zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef satecl het volgende:
Als het lukt....
Ik zei het al eerder, kampioen 07/08quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef satecl het volgende:
Als het lukt....
Vraagprijs voor Perez is 2 milj. PSV gaat 1,8 milj bieden vandaag.(of heeft het al gedaan)quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb me beircht even gewijzigd ik was vergeten Perez/Slory erbij te zetten...Er stond trouwens ook in de VI dat Feyenoord deze week Hofland probeert te halen. En dat Perez 1,8 miljoen kost...
Naah, ajax en feyenoord waren eruit omtrent Perez voor 1.8quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Vraagprijs voor Perez is 2 milj. PSV gaat 1,8 milj bieden vandaag.(of heeft het al gedaan)
dat bericht kan ik me nog wel herinneren, maar denk toch dat ie naar de lampjes gaat. Maar psv wil alle spelers echt voor een prikkie hebben valt me op. Zoals dat wat ik lees over Perez en de prijs etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef satecl het volgende:
Het wordt trouwens hoog tijd om Castelen te verkopen... nu hebben we geld nodig om A-spelers te halen...
Waarom de Cler voor Feyenoord zou kiezen
Je denkt toch niet serieus dat als van Bronckhorst terugkomt naar feyenoord hij op de linksback positie zal gaan spelen of wel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord nu geïnteresseerd is in De Cler, omdat Van Bronckhorst niet komt...
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat van Bronckhorst niet gehaald word voor de linksback positie, maar voor op het middenveld! Gio heeft aangegeven geen linksback meer te willen spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord nu geïnteresseerd is in De Cler, omdat Van Bronckhorst niet komt...
Anders zou Drenthe linksback spelen, Gio op het middenveld. Nu komt Gio niet, kan Drenthe half spelen en moet er een nieuwe back komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat als van Bronckhorst terugkomt naar feyenoord hij op de linksback positie zal gaan spelen of wel?
Ooit wel eens aan gedacht dat Gio als controlerende middenvelder zou kunnen spelen??quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Anders zou Drenthe linksback spelen, Gio op het middenveld. Nu komt Gio niet, kan Drenthe half spelen en moet er een nieuwe back komen.
En dan Bruins op de plek van Lucius en Lucius op rechtsback.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:38 schreef Snatsie het volgende:
------------------Gio--------------------
Lucius-------------------------Drenthe
--------------Guzman------------------
Dan krijg je wel een erg jong middenveld.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan Bruins op de plek van Lucius en Lucius op rechtsback.
Klopt maar ik vind de Guzman en Drenthe toch al behoorlijk volwassen spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een erg jong middenveld.....
quote:DRENTHE, NUEVO ASTRO HOLANDÉS
Jugador ya de clase mundial, Royston Drenthe está deslumbrando en el Europeo Sub-21. Estén atentos a él.
15.06.2007
Partido inaugural de la Eurocopa Sub-21 entre Holanda e Israel, frío y sin grandes alardes. Incluso se escuchan pitos para Holanda hasta que aparece en la segunda parte Royston Drenthe, un volante zurdo de 20 años del Feyenoord que pone el estadio boca abajo. Anteayer ante Portugal lo mejoró.
Indiscutible estrella para el futuro del fútbol europeo, lo que hizo Drenthe ante los portugueses rozó lo sublime. Una actuación completísima, de las que levantan al público, de las que ponen los pelos de punta. Zurdo, rápido, muy buena técnica individual, trabajador en la recuperación, hacía tiempo que no veía un futbolista joven más completo, y no exagero. Foppe de Haan le colocó de volante, su posición natural, aunque está muy habituado al lateral. Desde la banda se marchó cuando quiso, y en una de los muchos desbordes le regaló a Rigsters el 2-0.
Nacido el 8 de abril de 1987, creció en la cantera del Feyenoord y allí tuvo algunos actos de indisciplina que provocaron su cesión al Excelsior. Impresionó tanto como lateral o volante que los técnicos del Feyenoord provocaron su vuelta. Tres goles al Ajax en la Otten Cup precipitaron su ascenso, y en cuanto le dio la primera oportunidad Erwin Koeman, asombró a todos. Acaba de terminar su primer año como titular, sin duda ha sido el mejor en una decepcionante temporada del Feyenoord y esta Eurocopa le ha puesto en la vitrina.
Laat ze overal maar positief over hem schrijven! Dan word hij alleen maar meer waard!quote:A VER QUÉ INGLÉS ANULA A DRENTHE
20.06.2007
Holanda-Inglaterra es partido grande más allá de que sea un Sub-21. Inglaterra necesita demostrar al mundo que su cantera fluye, que son capaces de generar jugadores jóvenes a pesar de la avalancha de extranjeros que dominan la Premier, que no afecta mucho que por ejemplo el Arsenal componga habitualmente un once sin ingleses. Pero no lo tienen fácil, no salen jugadores como antes. Esta Sub-21 sufrió ante los suplentes de Serbia y hoy debería caer ante una Holanda sin el brillo de la generación del año pasado, de los actuales campeones con Huntelaar y Nicky Hofs. Inglaterra tiene a Lita, un delantero potente pero demasiado fallón en el remate, a un buen central como Anton Ferdinand, a varios futbolistas que prometían más de lo que ahora son como Milner o Routledge y a varios hombres de complemento del que Reo Cocker es abanderado claro. Pero ni un solo superclase. No tiene un jugador del nivel del holandés Drenthe, el serbio Jankovic, el portugués Veloso o los italianos Aquillani o Criscito. Y no hablemos de Nani o Rossi, que se verán juntos dentro de un mes en el vestuario del Manchester United para disgusto de Keiran Richardson. Quizá los ingleses sean capaces de darle tanta velocidad al juego que no se noten sus carencias. Lo hicieron en la primera parte ante Italia y funcionó, antes de que se impusiese la mayor técnica italiana. Los holandeses recuperan a Maduro para el mediocentro, y ahora mismo no se me ocurre un inglés capaz de parar a Drenthe. Hay partidazo, que nadie lo dude.
Mag van mij opzoek naar een andere club.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef satecl het volgende:
En wat gaat er met Greene gebeuren...?
Ik zou eerlijk gezegd willen wachten tot ik weet of BvM hem weer aan het ballen krijgt want hij kan het wel. Alleen zo jammer van zn verledenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Mag van mij opzoek naar een andere club.
Leuk hoor, maar begrijp er niets van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef Snatsie het volgende:
Julio Maldonado (De Spaanse Piet de Visser) kan Drenthe maar niet uit zijn hoofd zetten. Voor de tweede maal deze week heeft de scout én analyst de speler van Feyenoord in zijn column de hemel ingeprezen.
[..]
[..]
Laat ze overal maar positief over hem schrijven! Dan word hij alleen maar meer waard!
Weer zo'n joodquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Geinformeerd bij Landzaat las ik, ze zitten wel in de goede categorie te vissen in ieder geval.
Publiciteit --> scouts grote clubs gaan kopen --> marktwaarde omhoog. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar begrijp er niets van.
Daar heb je gelijk in. Feyenoord supporters moeten eigenlijk wat meer gaan pikken. Anders komen we er nooit bovenop.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Landzaat vind ik daar niet gelijk onder vallen eigenlijk. Met Denny krijg je er een hoop degelijkheid bij als hij wil komen.
Lijkt me een aardig duo voorin, Rigters en Slory ondanks dat het ook wel makkelijk is als je een aanspeelpunt (Koevermans) voorin hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
Dat vind ik nog net iets te voorbarig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat Gio als controlerende middenvelder zou kunnen spelen??
------------------Gio--------------------
Lucius-------------------------Drenthe
--------------Guzman------------------
?
Dan moeten ze die kopen. En niet Gio of Drenthe verneuken op de back positie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jazeker, maar er moet ook iemand linksback spelen.
-Makaayquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Gaan ze een Chinook laten landen met de opendag ofzo?
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Ik heb mun stift weer gevonden.
Hier wordt ik zo moe van, voorlopig hebben alleen Bruins en Slory getekend en de rest nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Maargoed...
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Who's next?
Leuk, maar , ze zijn bezig de selectie aan het inkrimpen........quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Snatsie het volgende:
Rigters heeft toch een clausule in zijn contract staan dat hij voor een paar ton weg mag? Waarom niet proberen? Kost haast niets, en laat leuke dingen zien op het EK.
"Het is maar dat we al die joden hebben gehaald. Anders kwamen we er nooit meer bovenop."quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Feyenoord supporters moeten eigenlijk wat meer gaan pikken. Anders komen we er nooit bovenop.
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet Feijenoord met Kovac? Over onhaalbare en niet interessante spelers gesproken.
Hij is niet Nederlands. En buitenlanders hoeven we niet meer volgens mij, eigen volk eerstquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Hij komt van Juventus, dús is hij goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Komt toch van Juventus, en heeft heel wat ervaring opt hoogste niveau.
Heb ik toch wel kijk op het spelletje, hè.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef EnactedChaos het volgende:
Er wordt heel specifiek op posities gezocht en ik ben ook wel blij te lezen dat er dus echt naar een VM wordt gekeken en dat Lucius dus daar in feite niet voor in aanmerking komt. Verder worden dus een CV, LB en een spits gezocht.
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.quote:En Derijck zou ik nog zeker niet weg doen trouwens, 1 van de weinige verdedigende middenvelders in de selectie en de keren dat ie op die positie mocht spelen heeft ie niet slecht gedaan dacht ik. Hoop dat Bert m nog wel een kans geeft en anders verhuren, zeker niet verkopen.
Daar was ik dus echt fan vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:28 schreef Happel het volgende:
Precies. Verhuren of anders een kans geven, dan wel op de bank zetten als invaller. Absoluut niet wegdoen. Ik vind het ook wel jammer dat Ghaly een paar seizoenen geleden is vertrokken. Daar hadden we echt veel aan kunnen hebben.
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je die stift niet eens ergens plaatsen in een plek waar bij jou de zon nooit schijnt? Of in je oogbal? Doe er iets leuks mee.
Op de een of andere manier kon ik het van m hebben. Hij deed echt fantastische dingen met een bal, uit het niets. Iedereen had dan zoiets van... huhquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Ghaly was idd in potentie een topvoetballer, maar wat een kutmentaliteit (zowel buiten als op het veld)
Remember Ferencvaros uit? Om te huilen was dat
Ik heb hier een touw kan je daar niet aan gaan hangen ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb al alles met die stift gedaan, maar hier strepen geeft me de meeste voldoening.
viquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Kadoc het volgende:
Waar komt het gerucht Landzaat nu weer vandaan?
Ach, het is toch wel een grappig plaatje, verder niks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin dus, aangezien Feyenoord dus wel degelijk riemen schijnt te hebben.
Er heeft nog niemand getekend hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord wordt veels te sterk op deze manier.
Dat wordt vast en zeker een strijd tussen vier clubs, denk ik. Wel weer leuk opzich.
Heb je in je eigen topic ook "Maduro en Babelquote:
Kut bestuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef iank het volgende:
Hofland is dus toch nog niet zo zeker..
De transfer van Kevin Hofland naar Feyenoord zit nog allerminst in een afrondende fase. Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Over de hoogte van het geboden bedrag is weinig bekend. Wel liet Hofland eerder deze week al merken het helemaal geen gekke gedachte te vinden om komend seizoen voor de stadionclub uit te komen, wat overigens tegen het zere been van Wolfsburg-trainer Felix Magath was, die het geflirt van de 28-jarige centrale verdediger met Feyenoord maar moeilijk kon waarderen.
Maandag meldde het Duitse Wolfsburger Allgemeinen Zeitung nog dat de transfer al zo goed als afgerond was. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van de zevenvoudig international afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro. Of deze hoogte ook overeenstemt met het bod wat de club van trainer Bert van Marwijk aan Wolfsburg heeft doorgegeven, is niet bekend.
bron: voetbalzone.nl
Ben jij soms vakkie-W.quote:
quote:Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers inmiddels wel een bod bij VfL Wolfsburg neergelegd, maar vooralsnog weigert de Duitse club om over een transfer van de Limburger te onderhandelen.
Betrouwbare site?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Crespo09 het volgende:
Staat net op FR12.nl
Kevin Hofland zo goed als binnen
EXCLUSIEF - Kevin Hofland is zo goed als binnen. Zo wist iemand uit het bestuur van Feyenoord ons te melden. De aanvoerder van VfL Wolfsburg zal binnenkort in De Kuip een contract tekenen. Ons is nog niet bekend voor hoelang de voormalig PSV’er in Rotterdam te bewonderen zal zijn.
De verdediger kwam eerder uit voor Fortuna Sittard toen Bert van Marwijk daar trainer was. Daarna vertrok de geboren Brunssummer naar Eindhoven en speelde daar vier seizoenen voor PSV. Sinds 2004 staat hij onder contract bij het Duitse Wolfsburg, dat dit seizoen met de hakken over de sloot in de Bundesliga bleef.
Vroeger hadden ze het vaak ook nog bij het rechter eind. De laatste tijd hebben zitten ze er steeds vaker naast.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Crespo09 het volgende:
het lijken wel concurrenten rijnmond tegen feyenoord sites telkens zeg Rijnmond wat anders
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:55 schreef Crespo09 het volgende:
ja me vriend werkt daar en heeft contact met Feyenoord zelf gezien en gehoort
die gozer is meer een kennis en die mag (hij mij ook) en die is 24 dus weet niet wat je lult met 16quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.
en hij si niet de enige die daar werkt pikquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord gaat ook echt aan een jochie van 16 met een eigen site vertellen dat de deal bijna rond is. Tyft toch op, joh.
Oh, pik. Dan is het een 24-jarig jochie die daar 'werkt' (krijgen ze betaald dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
en hij si niet de enige die daar werkt pik
Het was dan ook een groot succes dat topic. Huiliequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
patrick dr is een nieuw topic voor je. Kan je Maduro fijn kraken!!
WTF doet Maruro op het EK-21
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef Snatsie het volgende:
Who's next?
Als gesloten word kan ik het ook niet helpen he, stronthoopquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het was dan ook een groot succes dat topic. Huilie
Gast, ga je site ergens anders spammen. Serieus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Crespo09 het volgende:
Staat net op FR12.nl
Kevin Hofland zo goed als binnen
EXCLUSIEF - Kevin Hofland is zo goed als binnen. Zo wist iemand uit het bestuur van Feyenoord ons te melden. De aanvoerder van VfL Wolfsburg zal binnenkort in De Kuip een contract tekenen. Ons is nog niet bekend voor hoelang de voormalig PSV’er in Rotterdam te bewonderen zal zijn.
De verdediger kwam eerder uit voor Fortuna Sittard toen Bert van Marwijk daar trainer was. Daarna vertrok de geboren Brunssummer naar Eindhoven en speelde daar vier seizoenen voor PSV. Sinds 2004 staat hij onder contract bij het Duitse Wolfsburg, dat dit seizoen met de hakken over de sloot in de Bundesliga bleef.
Daar heeft Feyenoord een handje vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Zuiverloon erg sterk vandaag, misschien toch een blunder geweest om die weg te doen...
Wilde niet op rechtsback bij Feyenoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Zuiverloon erg sterk vandaag, misschien toch een blunder geweest om die weg te doen...
Hij heb niks te willenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wilde niet op rechtsback bij Feyenoord
Hij wilde daarom weg en is ook vertrokken om vervolgens bij Heerenveen weer op de rechtsback-positie te spelen.quote:
Best wel ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord een handje van![]()
Neen, Feyenoord moest verkopen want er was geen geld. Vlak erna wordt Kuyt verkocht en halen ze een vervanger voor 1,5 keer zoveel geld.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef BobbyHill het volgende:
Daar kon Feyenoord weinig aan doen. Zuiverloon wilde zelf weg.
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neen, Feyenoord moest verkopen want er was geen geld. Vlak erna wordt Kuyt verkocht en halen ze een vervanger voor 1,5 keer zoveel geld.
Het beste hadden ze hem gewoon verhuurd aan Heerenveen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.
Maar Feyenoord wilde hem ook niet echt. Hij zat pas één jaar bij het eerste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet dus. Zuiverloon wilde weg. Hij moest niet weg.
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het beste hadden ze hem gewoon verhuurd aan Heerenveen.
Gelijkwaardig, maar duurder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.
Andere verschil is dat we geloof ik 1,2 miljoen ofzo aan die gast besteed hebben en hij bovendien last had van 'Kuip-angst', iets waar Zuiverloon als jeugdspeler minder gauw last van zou hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem niet zo bijzonder. Met Tiendalli heb je een gelijkwaardige speler lopen. Dat is er alleen, net zoals bij zoveel spelers afgelopen seizoen, niet uitgekomen.
Ook de mensen bij de medische keuring waren dus incompetent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
en hij bovendien last had van 'Kuip-angst'
Dat vind ik zo een gezeik, 'Kuip-angst'. Wie heeft dat woord in godsnaam bedacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Andere verschil is dat we geloof ik 1,2 miljoen ofzo aan die gast besteed hebben en hij bovendien last had van 'Kuip-angst', iets waar Zuiverloon als jeugdspeler minder gauw last van zou hebben.
Wat een lol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef w00h00 het volgende:
'Komst Hofland naar Feyenoord moeilijk'
Feyenoord mag dan een bod hebben uitgebracht op Kevin Hofland, de kans lijkt klein dat de verdediger ook daadwerkelijk komt.
Volgens RTV Rijnmond weigert VfL Wolfsburg te praten met Feyenoord over een transfer van Hofland. In de Duitse media werd nog gesproken dat er een akkoord lag over een afkoopsom van vier miljoen euro. Maar dat lijkt (nog) niet aan de orde.
Hofland is wel te porren voor een terugkeer op de Nederlandse velden. Maar de verdediger heeft in een eerder stadium gezegd pas met de Rotterdammers om de tafel te gaan als de clubs er met elkaar uit zijn.
De opmerkingen van Hofland schoten Wolfsburg-trainer Felix Magath in het verkeerde keelgat. De coach was niet te spreken over de openlijke flirt met Feyenoord.
![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk gewoon dat er geen 4 milj. is geboden dooe Feyenoord.
Drenthequote:Royston Drenthe is op het EK onder 21 tot nu toe het meest gewilde object van de internationale voetbalscouts. Dat leidde al tot vele geruchten en daadwerkelijke interesse. In een interview met Voetbal International liet hij weten bij Feyenoord te willen blijven. 'Feyenoord is een geweldige club, mijn club. Ik ben nog steeds ontzettend trots dat ik er mag spelen. [..] Ik wil ook nog helemaal niet weg bij Feyenoord. Ik lees dat er interesse is, maar ik heb nog een contract tot 1 juli 2011. In De Kuip ben ik nog lang niet klaar.'
Zijn zaakwaarnemer Andre Wasiman was minder uitgesproken in datzelfde VI. 'Zeker 15 clubs hebben zich gemeld voor Royston. En het zijn geen kleine clubs. Na het EK ga ik met Royston het een en ander op een rij zetten. De beslissing is aan hem. Oke, hij heeft een contract tot 2011, maar Feyenoord kan nu veel geld voor hem krijgen. Heel veel zal dus afhangen van de financiën, maar vooral van wat Royston zelf wil.'
quote:Volgens de Franse krant L'Equipe staat de Braziliaanse verdediger Rafael Schmitz in de belangstelling van Feyenoord. De 26-jarige centrale verdediger komt momenteel uit voor het Franse Lille. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging. Volgens L'Equipe staat hij in de belangstelling van Feyenoord en het Portugese Benfica. Het lijkt echter niet voor de hand te liggen dat Feyenoord Rafael Schmitz zal aantrekken als de transfer van Hofland doorgaat.
quote:PSV en Ajax hebben ook vandaag geen akkoord kunnen bereiken over de transfer van Kenneth Perez. Ajax technisch directeur Martin van Geel liet zojuist weten een hard hoofd te hebben in het alsnog rondkomen van de transfer. Ajax heeft wel al een akkoord met Feyenoord, maar Perez heeft een voorkeur voor PSV.
Of een transfer van Perez naar Feyenoord nog een optie wordt is de vraag. Van Marwijk liet al weten dat Perez dan wel een heel goed verhaal moet hebben, omdat hij alleen spelers wil die graag naar Feyenoord willen.
Allemaal een spelletje. Drenthe wilt zoveel mogelijk verdienen. En Feyenoord wil zoveel mogelijk voor hem krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Zaakwaarnemers![]()
![]()
[..]
[..]
Mag ik mijn stift gebruiken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maximaal 2.5 miljoen, anders niet.
Om het even op te sommen, we hebben dus interesse in;
- Hofland
- Van Bronckhorst
- Makaay
- Koevermans
- Perez (al hoeft Van Marwijk hem wellicht niet meer)
- De Cler
- Landzaat
- Obodai
- Linz
- Schmitz
- Mosquera
- Neicer Reasco
- Diaz
- Medina
- Bravo
Uiteindelijk stapt alleen Obodai uit de heli, vrees ik.![]()
Jij misschien, ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Allemaal een spelletje. Drenthe wilt zoveel mogelijk verdienen. En Feyenoord wil zoveel mogelijk voor hem krijgen.
Wanneer hij een perfect bod krijgt, is ie weg.
Kijk maar naar Sneijder, die wilde ook persé eerst kampioen worden met Ajax. En nu staat ie ineens te popelen om weg te gaan.
En ik geef ze geen ongelijk. Jij en ik zouden precies hetzelfde doen.
Je kan in een voetbalcarriere omgeveer 10 jaar een topsalaris verdienen. Kan je hier 12,13 of 14 jaar van maken, is de keus vlug gemaakt.
Of 2 ton per jaar verdienen, of 2 milj.
Wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik denk dat de meeste zaakwaarnemers er zitten voor hun eigen bankrekening.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij misschien, ik niet.
Of je nou 10 miljoen of 100 miljoen hebt, je krijgt het toch niet op...
Maar waar mijn boosheid vandaan komt is dat zo'n paardelul voor zichzelf zit te lullen. Zonder volgens mij met Drenthe gesproken te hebben. Dat is toch alle gekheid op een stokje. Drenthe zegt dat ie graag blijft en dat komt zo'n klojo erover heen met zo'n toon van dat zullen we allemaal nog wel eens zien. Oftewel, ik bepaal wat er gebeurt. En dan ook nog net doen alsof het in het belang van Feyenoord is. Ik zou meteen iemand anders nemen als ik dit zou lezen, echt waar. Die lag er meteen uit.
Wat een tyfusvolk zeg![]()
Ik heb mijn vader ook als zaakwaarnemer, maar ik verdien nu niet bepaald veel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je wel gelijk. Ik denk dat de meeste zaakwaarnemers er zitten voor hun eigen bankrekening.
Kan je beter bv je vader als zaakwaarnemer gebruiken.
Maar misschien wel een prettige samenwerking.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader ook als zaakwaarnemer, maar ik verdien nu niet bepaald veel.
Ik weet ineens een goed plek voor mijn doorstreepstift. Jij blij, ik blij, en alle posters in het Feyenoordtopic blij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik de TT zag, dacht ik even dat dit het RBC topic was.
Dan is ie 23/24 jaar oud, en kan ie Feyenoord ook Europees nog ff helpen (als we t halen dit jaar), daarna voor een mooi bedrag weg, als ie wil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:24 schreef satecl het volgende:
Inderdaad, het allerbeste met je 6miljoenDrenthe moet gewoon nog minimaal 2 seizoenen blijven, en dan voor een mooi bedrag vetrekken(misschien mag ook nog wel mee met het grote oranje)
Met andere woorden, ze volgen hem al het hele jaar. En ze willen hem als opvolger voor Roberto Carlos.quote:GUSTA DRENTHE, ESTRELLA CON HOLANDA SUB-21
El Real Madrid continúa con su política de rejuvenecimiento de la plantilla. Tras el fichaje ya confirmado de Metzelder (26 años) y los regresos de Balboa (22) y Soldado (22), el club blanco se ha fijado en otra joven promesa para reforzar el equipo de la próxima temporada. Se trata del veinteañero Roysten Drenthe. Un exquisito zurdo holandés que está triunfando en un Feyenoord de capa caída (no se ha clasificado para la UEFA). Drenthe juega de interior izquierdo y en ocasiones también de lateral, por lo que podría suplir la baja de Roberto Carlos, con el que, por cierto, guarda muchas similitudes: rápido, técnico y potente.
Los ojeadores del Madrid están barajando otras opciones para cubrir el carril izquierdo pero la nueva sensación de la Liga holandesa va ganando muchos enteros. Está siendo una de las estrellas en el campeonato de Europa Sub-21 que se celebra en su país. Julen Lopetegui, responsable de los ojeadores del Madrid, lo lleva siguiendo todo el año (ha disputado 26 partidos de Liga con el Feyenoord), pero su principal valedor es Portugal, el ex entrenador del Racing que entrará en la secretaría técnica madridista este verano.
Madera de crack. Drenthe consiguió meterse ayer en la final con su selección tras derrotar a Inglaterra. Ahí exhibió sus mejores virtudes y ayudó con un gol en la decisiva tanda de penaltis, en la que demostró una gran seguridad, ya que minutos antes, en la primera ronda, había errado uno.
Als Madrid aan de deur klopt mag dat wel wat meer zijn, 20 miljoen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef Happel het volgende:
Voor niet minder dan 15 miljoen mag die weg.
quote:'Komst Hofland naar Feyenoord moeilijk'
20/6/2007 22:59
Feyenoord mag dan een bod hebben uitgebracht op Kevin Hofland, de kans lijkt klein dat de verdediger ook daadwerkelijk komt.
Volgens RTV Rijnmond weigert VfL Wolfsburg te praten met Feyenoord over een transfer van Hofland. In de Duitse media werd nog gesproken dat er een akkoord lag over een afkoopsom van vier miljoen euro. Maar dat lijkt (nog) niet aan de orde.
Hofland is wel te porren voor een terugkeer op de Nederlandse velden. Maar de verdediger heeft in een eerder stadium gezegd pas met de Rotterdammers om de tafel te gaan als de clubs er met elkaar uit zijn.
De opmerkingen van Hofland schoten Wolfsburg-trainer Felix Magath in het verkeerde keelgat. De coach was niet te spreken over de openlijke flirt met Feyenoord.
Bron: VI
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Royston hoort op Zuid de komende 2 jaar en daarmee uit!![/i][/u]
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
gelukkig beslis jij dat even voor ons.
neuh dat niet maar ik geef aan wat ik denk dat Royston moet doen. En meer nog wat de clubleiding moet doen!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
gelukkig beslis jij dat even voor ons.
wat dan? z'n contract verlengen tot 2023?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
En meer nog wat de clubleiding moet doen!!
wijquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Snatsie het volgende:
Precies. En als er clubs komen meteen 20 miljoen vragen. Wij hoeven hem niet kwijt, hun willen hem graag hebben dus moeten ze ook maar betalen.
Rijnmond is, naast Feijenoord zelf, het enige medium wat ik vertrouw als het aankomt op geruchten en andere zaken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Als iedereen naar Rijnmond verwijst blijft het foute nieuws zich verspreiden hahahahaha
Ja, dat had ik dus ook, zeker bij Schelvis maar ze hebben nu toch wel een aantal keer achter elkaar het flink mis gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Rijnmond is, naast Feijenoord zelf, het enige medium wat ik vertrouw als het aankomt op geruchten en andere zaken.
Ach, vergeleken met al die andere bronnen en 'nieuwssites' is Rijnmond nog steeds betrouwbaar te noemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, zeker bij Schelvis maar ze hebben nu toch wel een aantal keer achter elkaar het flink mis gehad![]()
Waarschijnlijk wordt het ook een verhuur, want KV Mechelen is toch soort sattelietclub van feyenoord?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
Derijck misschien naar KV Mechelen. Is het zeker dat ze hem willen verkopen? Ik zou verhuren een betere optie vinden.
Ik zou hem wel eerder aan een nederlandse culb verhuren dan. Maar dan moet er wel interesse zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef Put4 het volgende:
Waarschijnlijk wordt het ook een verhuur, want KV Mechelen is toch soort sattelietclub van feyenoord?
Mischien wil Derijck dat niet omdat ie een Belg isquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eerder aan een nederlandse culb verhuren dan. Maar dan moet er wel interesse zijn.
Volgens velen hier mag Charisteas wel weg...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles heeft al aangegeven nog liefst 2 spelers te willen huren van topclubs. Wie zijn er bij Feyenoord kandidaten volgens jullie?
Vinckenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles heeft al aangegeven nog liefst 2 spelers te willen huren van topclubs. Wie zijn er bij Feyenoord kandidaten volgens jullie?
Biseswar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik ook, die man heeft veel te veel kansen nodig, voor ie er eens eentje induwt....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens velen hier mag Charisteas wel weg...
Met de aankopen die allemaal gepland staan, worden jullie met 1 vinger in de neus kampioen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef mister_popcorn het volgende:
maar zijn we al kampioen dan?
Een boek dikker dan de Bijbel ook nog alst zo doorgaatquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:25 schreef renz0r het volgende:
Je kan ondertussen een boek volschrijven met namen die in verband worden gebracht met Feyenoord
En weet je wat het mooie is, je kan zo ook allemaal weer doorstrepen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:25 schreef renz0r het volgende:
Je kan ondertussen een boek volschrijven met namen die in verband worden gebracht met Feyenoord
word je nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En weet je wat het mooie is, je kan zo ook allemaal weer doorstrepen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
![]()
Je merkt het echt, dat z'n begeleider op vakantie is....quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
word je nooit moe van jezelf?
zal wel een enkeltje geboekt hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je merkt het echt, dat z'n begeleider op vakantie is....
En voor de humor hoef je niet in amsterdam te wezen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
![]()
dat is wel zo'n feest johquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
![]()
Die hangt hier op zolder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je merkt het echt, dat z'n begeleider op vakantie is....
Als jij nou gewoon eens ophoud met doen alsof jij het allemaal wél weet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef patrickt37 het volgende:
Wees nou toch heel eerlijk hoe lachwekkend het is. Er wordt hier in het topic met namen gestrooid alsof het niets is.
Net alsof Feyenoord ineens 20 miljoen te besteden heeft. En ze hebben nog geen kwartje om de buschauffeur een fooi te geven.
Waarom zijn ze er nog niet dan...? Wees realistisch, er is nog geen enkele concrete transfer en er komen alleen maar namen en geruchten bij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens ophoud met doen alsof jij het allemaal wél weet.
Feyenoord heeft wel geld te besteden, en ze kunnen Makaay, Gio en Hofland halen, én betalen.![]()
maar ze moeten wel willen.
da's elk jaar zo manquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er nog niet dan...? Wees realistisch, er is nog geen enkele concrete transfer en er komen alleen maar namen en geruchten bij.
bij die superboeren is het met die amateurspelers binnen 1 dag geregeld ckerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er nog niet dan...? Wees realistisch, er is nog geen enkele concrete transfer en er komen alleen maar namen en geruchten bij.
Dat staat er toch onder?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Net alsof De cler liever bij feyenoord dan bij az speelt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb liever dat Feyenoord werk maakt van de Cler (goed nieuws dat AZ die Belg voor zijn positie heeft gehaald).
Gio hoeft van mij helemaal niet te komen, die eist als vedette meteen een plek links op het middenveld op. Laat Drenthe daar maar lekker strakke voorzetten geven.![]()
Dat dachten ze bij Vlaar ook (en trouwens ik heb liever Gio dan de Clerquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof De cler liever bij feyenoord dan bij az speelt.
quote:CHELSEA BIEDT 6 MILJOEN VOOR DRENTHE
Chelsea heeft Royston Drenthe in het vizier. Volgens The Mirror heeft de ploeg van José Mourinho zes miljoen euro geboden voor één van de smaakmakers van Jong Oranje.
De scouts van de Londernaren dringen aan op een snelle afhandeling van de transfer, om zo de concurrentie voor te blijven. Chelsea hoopt de komst van de 20-jarige Drenthe, die bij Feyenoord nog een contract heeft tot de zomer van 2011, aan het einde van de week te presenteren
die is straks foetsiequote:Volgens de Spaanse krant AS heeft de hoofdscout van Real Madrid Royston Drenthe al het hele afgelopen jaar gevolgd. De Koninklijke zou de veelzijdige Feyenoorder graag willen aantrekken ter vervanging van de gehele selectie. Real Madrid hoopt met de verkoop van haar selectie de schulden af te kunnen lossen. Er gaan geruchten dat er inmiddels meerdere clubs uit zowel de Spaanse als de Italiaanse competities bij Feyenoord hebben geïnformeerd met min of meer dezelfde plannen.
waarom? omdat er 6 (zesquote:
De Cler is in beeld bij PSV omdat de huursom voor Rat te duur is., dus die gaat ook niet naar Feyenoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb liever dat Feyenoord werk maakt van de Cler (goed nieuws dat AZ die Belg voor zijn positie heeft gehaald).
Gio hoeft van mij helemaal niet te komen, die eist als vedette meteen een plek links op het middenveld op. Laat Drenthe daar maar lekker strakke voorzetten geven.![]()
Feyenoord heeft het geld hard nodigquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
waarom? omdat er 6 (zes) mln geboden wordt?
quote:
quote:De Koninklijke zou de veelzijdige Feyenoorder graag willen aantrekken ter vervanging van de gehele selectie.
bullshit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het geld hard nodig
Zal het orginele bericht ook ff plaatsenquote:
quote:Real Madrid wil Drenthe als opvolger van Roberto Carlos'
Volgens de Spaanse krant AS heeft de hoofdscout van Real Madrid Royston Drenthe al het hele afgelopen jaar gevolgd. De Koninklijke zou de Feyenoorder graag willen aantrekken als opvolger van Roberto Carlos voor op de linkerflank. De Braziliaan speelde afgelopen weekend zijn laatste wedstrijd voor Madrid en vertrekt naar het Turkse Fenerbahce
quote:De Koninklijke zou de veelzijdige Feyenoorder graag willen aantrekken ter vervanging van de gehele selectie.
Ze moeten gvd eens opschieten met spelers vastleggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef Siemerink het volgende:
Wat een onzinposts allemaal zeg... Eigenlijk moet dit topic dicht (iiig alle 'transferposts' zodra er iets bekend is op feyenoord.nl
Het is gewoon niet zo.quote:
Tsja, het kan mij niet echt bekoren. Ik hoop eigenlijk meer dat psv m ook heel erg graag wilde hebben maar dat we psv hebben afgetroefdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
De Cler naar Feyenoord, aldus het sportjournaal...
Maar goed, die zeiden ook dat Makaay kwam
Ik hoop dat jullie PSV aftroeven met De Cler: Dramatische speler.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tsja, het kan mij niet echt bekoren. Ik hoop eigenlijk meer dat psv m ook heel erg graag wilde hebben maar dat we psv hebben afgetroefd![]()
quote:Tim de Cler Feyenoorder
ROTTERDAM/ALKMAAR - Tim de Cler speelt de komende seizoenen voor Feyenoord. De linksback van AZ stond ook in de belangstelling van PSV, maar kiest dus verrassenderwijs voor Rotterdam.
Tim de Cler (l.) in duel met toekomstig ploeggenoot Danny Buijs. FOTO ANP
De Cler (28) had in Alkmaar nog een contract voor een jaar, maar mocht vertrekken omdat hij weigerde die verbintenis open te breken. Hoeveel geld Feyenoord voor De Cler betaalt, is niet bekend.
Met zijn overgang naar De Kuip doet De Cler sportief gezien ogenschijnlijk een stapje terug. AZ timmert al een aantal seizoenen nadrukkelijk aan de weg, terwijl Feyenoord vooral het afgelopen jaar maar wat aanmodderde. Het is nog allerminst zeker dat het komend seizoen beter zal gaan.
De Cler kreeg de afgelopen maanden echter steeds nadrukkelijker het gevoel dat hij aan iets anders toe was, ook al omdat vrijwel alle spelers met wie hij bij AZ naar de top groeide inmiddels uit Alkmaar zijn verdwenen.
Met de keuze voor Feyenoord verschaft De Cler zichzelf duidelijkheid. Aanvankelijk leek het erop dat de verdediger zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur, maar toen PSV zich begin mei meldde was zijn belangstelling direct gewekt. In Eindhoven zoeken ze een linksback die ook aanvallend een duit in het zakje doet, in dat profiel past De Cler precies.
De afgelopen weken hadden PSV en AZ regelmatig contact over de transfersom voor De Cler en leek het slechts een kwestie van tijd voordat de international naar Eindhoven zou verhuizen. Hoewel AZ De Cler te kennen had gegeven dat hij moest vertrekken als de back zijn contract niet zou verlengen, stelde het zich in die onderhandelingen niet al te soepel op. In Alkmaar zagen ze de speler liever niet naar een directe concurrent voor de titel gaan.
Op de achtergrond sluimerde steeds de belangstelling vanuit Rotterdam, die de afgelopen dagen tot een akkoord tussen AZ en Feyenoord leidde. Gisteren streken de Rotterdammers ook de laatste plooien met De Cler glad.
Met De Cler slaat Feyenoord een opvallende én belangrijke slag op de transfermarkt. De club is niet alleen een international rijker, de komst van de geboren Leidenaar is ook een signaal naar andere kandidaat-aanwinsten én het Legioen. Vorig seizoen beklaagden de supporters zich, al dan niet terecht, dat Feyenoord het moest doen met afdankertjes van AZ (Stein Huysegems) en Ajax (Angelos Charisteas). Nu is het er dus in geslaagd een international voor de neus van landskampioen PSV weg te kapen.
De Cler is in de Kuip de gedoodverfde nieuwe linksback. Zijn komst stelt trainer Bert van Marwijk in staat om Royston Drenthe - afgelopen seizoen vaak links achterin spelend - als aanjager op het middenveld te gebruiken. In die rol maakt het talent momenteel veel furore op het EK-jeugd.
Met de komst van Van Marwijk en De Cler is de wederopbouw van de gevallen Rotterdamse topclub plotseling in volle gang. Naast de international hoopt Feyenoord ook nog altijd op Kevin Hofland. Verder zoekt het nog een ervaren middenvelder en een topspits. Voor die laatste vacature blijft Roy Makaay de gedroomde kandidaat.
AZ keurt vrijdag opvolger
Sebastien Pocognoli ondergaat vrijdag zijn medische keuring bij AZ. Als de 19-jarige Belgische linksback wordt goed gekeurd, tekent hij een verbintenis voor vijf jaar. De transfersom zou rond de 2,75 miljoen euro liggen. Pocognoli komt over van RC Genk, waar hij een contract tot medio 2008 had, en verloor woensdag op het EK onder 21 jaar met Jong België in de halve finale van Servië.
Hij wordt gezien als de opvolger van de naar Feyenoord vertrekkende Tim de Cler. Ook Pocognoli is een verdediger met een grote aanvalsdrang.
Pocognoli beschikt over een goede traptechniek. Hij stond ook in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar hij achtte het meest verstandig om voor AZ te kiezen. In Alkmaar hoopt de Belg onder coach Van Gaal een stap te maken in zijn ontwikkeling. Bij AZ komt hij zijn landgenoten Maarten Martens en Moussa Dembélé tegen, met hen speelde de vleugelback ook bij Jong België
ad.nl
Jij kan altijd lekker overdrijven he. Vind t zelf ook geen A categorie maar goed, Drenthe dus wel op t middenveld volgend jaar, dat vind ik belangrijker eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie PSV aftroeven met De Cler: Dramatische speler.
Echt??? Waar haal je dit vandaan????????????????????????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarschijnlijk de Cler naar Feyenoord..
Ziet er een stuk beter uit inderdaad... ben benieuwd hoe Feyenoord gaat presteren komend seizoen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:16 schreef Merkie het volgende:
Opzich wel goed. Als Hofland ook nog komt hebben we op papier eigenlijk wel een erg sterke verdediging.
Kampioen, lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ziet er een stuk beter uit inderdaad... ben benieuwd hoe Feyenoord gaat presteren komend seizoen!
De Wedstrijden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt??? Waar haal je dit vandaan????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |