abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:08:16 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50624383

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908 - Pierre, bedankt voor alles!

Hier vind je de OP.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En mij dan kutpostgedrag verwijten .
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Problemen met Zeeuwen?
Ja.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Niks tegen zeeuwen hè
Jawel, gierige honden.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Jullie blaten al 3 topics vol welke namen er nu eindelijk gaan komen.
Dat noem ik pas onzin. Want Feyenoord had geen geld, en zal dat voorlopig ook niet krijgen.
Feijenoord heeft geld, je volgt de laatste ontwikkelingen blijkbaar niet. Verder voeg je ook maar weinig toe aan dit topic, behalve je kansloze gestreep dan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50624428
Nou sta ik zelfs in de OP .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50624553
Zullen we het weer over Feyenoord hebben?
pi_50624555
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou sta ik zelfs in de OP .
Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.
Nog eventjes en ze zitten in vak 410.
pi_50624644
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Vette KAOS krijg je dan
We're the boys from Rotterdam
pi_50624763
4 miljoen is wel een beetje veul voor Hofland als je het mij vraagt..
tevens tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50624972
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Spelers hebben ze van Ajax, en nu mogen we zelfs in hun OP staan.
ik ben groter dan 1.50m, dan mag ik er toch niet in?
pi_50625051
Happel, ik weet echt wel hoe het zit met Perez. Hoef je me niet uit te leggen. Feyenoord en Ajax hebben een akkoord, maar Perez wil naar PSV. En als dat mislukt mag hij van jou en Bert niet meer naar Feyenoord. Want Feyenoord moet je eerste keus zijn, of oprotten.

Jammer dat Van Bronckhorst ook pas terug komt als ze hem bij Barca wegtrappen, dus wat is het verschil? En wat als Makaay straks een voorkeur heeft voor een club uit Spanje, maar na mislukte gesprekken toch naar Feyenoord wilt? Mag hij dan ook niet meer komen?

Ik geef gewoon alleen aan dat het een beetje krom is. Die uitspraak van BVM was gewoon puur inspelen op het anti-ajax gevoel van de supporters. Meer niet.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:29:33 #9
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50625229
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef BobbyHill het volgende:
Happel, ik weet echt wel hoe het zit met Perez. Hoef je me niet uit te leggen. Feyenoord en Ajax hebben een akkoord, maar Perez wil naar PSV. En als dat mislukt mag hij van jou en Bert niet meer naar Feyenoord. Want Feyenoord moet je eerste keus zijn, of oprotten.
Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.
quote:
Jammer dat Van Bronckhorst ook pas terug komt als ze hem bij Barca wegtrappen, dus wat is het verschil? En wat als Makaay straks een voorkeur heeft voor een club uit Spanje, maar na mislukte gesprekken toch naar Feyenoord wilt? Mag hij dan ook niet meer komen?
Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.
quote:
Ik geef gewoon alleen aan dat het een beetje krom is. Die uitspraak van BVM was gewoon puur inspelen op het anti-ajax gevoel van de supporters. Meer niet.
Calimero
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:32:40 #10
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50625354
Zo te zien weinig gemist de afgelopen twee dagen, ik was op training en had eigenlijk gehoopt op wellicht een aankoop ofzo, maar het blijven vooral geruchten!

FEYENOORD!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50625389
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef Malibu-06 het volgende:

Als je Happels posts een beetje las, dan wist je ook wel dat hij Perez nooit in Feyenoord-shirt wil zien. Ik geef hem geen ongelijk.
Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden. Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.
quote:
Verschil is dat Makaay en Gio van topclubs komen.
Perez zou een grotere versterking zijn dan Gio. Maar nogmaals, ik snap dat jullie hem niet willen. Alleen niet om de reden van BVM.
quote:
Calimero
Want?
Woo-loo-loo!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:34:43 #12
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50625433
Beter een gierige zeeuw, dan een buitenlander of een jood

[ Bericht 7% gewijzigd door Maikalo op 19-06-2007 19:42:59 ]
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50625622
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo te zien weinig gemist de afgelopen twee dagen, ik was op training en had eigenlijk gehoopt op wellicht een aankoop ofzo, maar het blijven vooral geruchten!

FEYENOORD!
Hofland is in ieder geval aardig concreet. Niet dat hij 100% komt, maar wel dat er gesprekken gaande zijn en dat hij het wel ziet zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 19-06-2007 19:49:48 ]
Woo-loo-loo!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:26 #14
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50625623
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik ook niet. Het gaat me er gewoon om dat die uitspraak van Van Marwijk belachelijk is. En nogal makkelijk om te roepen dat je iemand niet hoeft, als diegene toch niet ging komen. Ik ergerde me gewoon aan het applaus voor zijn zogenaamde harde woorden.
Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.

Als het nou Ronaldinho was ok, maar Perez is ook geen wereldtopper; slechts een aardige speler voor de Nederlandse top.
quote:
Want iemand afwijzen die toch niet kwam is niks anders dan zieltjes winnen.
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs etc. zijn.
quote:
Want?
Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.
pi_50625868
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Malibu-06 het volgende:

Ik vind het geen belachelijke uitspraak, een speler moet voor 100 % voor Feyenoord kiezen, en niet met tegenzin door een andere club naar ons toe 'gedwongen' worden.
Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeft
quote:
Als het nou Ronaldinho was ok, maar Perez is ook geen wereldtopper, alleen een aardige speler voor de Nederlandse top.
Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.
quote:
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs zijn. Alsof Bert zich druk maakt om Ajax. Eerst Heerenveen, Twente, Roda JC maar weer eens voorbij.
Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.
Woo-loo-loo!
pi_50625967
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef venomsnake het volgende:
4 miljoen is wel een beetje veul voor Hofland als je het mij vraagt..
tevens tvp
Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50626048
Ja, het is wel veel, maar ik zou het toch doen. Ik denk dat Vlaar ook enorm gaat groeien naast Hofland. Krijg je daar uiteindelijk wel weer centen voor.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:52:03 #18
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50626096
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ja, het is wel veel, maar ik zou het toch doen. Ik denk dat Vlaar ook enorm gaat groeien naast Hofland. Krijg je daar uiteindelijk wel weer centen voor.
Laatste echte centrum dateert al weer even
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:53:45 #19
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50626177
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij met tegenzin bij jullie zou spelen. Hij heeft gewoon een voorkeur voor PSV. Er zullen vast meer spelers bij jullie spelen die eigenlijk liever bij de kampioen zouden spelen. Je komt niet altijd te spelen bij de club die je voor ogen had. Betekent niet dat hij er dan meteen geen zin in heeft
[..]

Dat klopt, maar dat is Van Bronckhorst ook.
[..]

Ik kon die uitspraak anders niet verklaren. De meeste spelers die naar Feyenoord en PSV (of een andere betere club) kunnen zouden in eerste instantie naar die betere club willen. Is niets vreemds aan. Maar bij Perez moet er even gezegd worden dat ze hem nu niet meer willen. Aangezien alle supporters er ook zo over denken, vermoed ik dat BVM gewoon een popualire uitspraak wilde doen.
Heel die vergelijking met van Bronckhorst klopt niet, want die speelt nu bij een club waar hij het naar zijn zin heeft, en als hij niet weg hoeft, dan geef ik hem groot gelijk. Barcelona is wel een stukkie groter dan Feyenoord. Perez moet vertrekken, maar kiest duidelijk stelling voor PSV. Dat is toch echt iets anders, zeker als je in aanmerking neemt dat hij bij PSV minder kans maakt op een basisplaats dan bij Feyenoord, en dat Feyenoord en Ajax er al zo goed als uit zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 19-06-2007 19:59:55 ]
pi_50626193
Is Vlaar trouwens linksbenig? Ik weet het niet meer, maar als dat zo is dan heb je dus twee linksbenigen in het centrum. Ook niet ideaal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50626259
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Laatste echte centrum dateert al weer even
2002, Ullie en Kees?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:56:19 #22
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50626284
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef RayMania het volgende:
Is Vlaar trouwens linksbenig? Ik weet het niet meer, maar als dat zo is dan heb je dus twee linksbenigen in het centrum. Ook niet ideaal.
2benig en hij is beter met zn rechter
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:56:43 #23
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50626306
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

2002, Ullie en Kees?
pi_50626455
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor een 28-jarige speler, met ervaring (Europees, internationaal) en bovendien Nederlander mag Feyenoord best wel in zijn handjes knijpen. Goede speler hoor.
Het is wel een goede speler idd, maar ook niet meer dan dat imo.
Kan voor Feyenoord wel eens een belangrijke speler worden, als ie komt tenminste.
Toch vind ik 4m nog vrij fors.

Maar ik moest toch iets neerzetten Ray, anders verwijdert dndiek mijn tvp.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:03:07 #25
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50626550
Hulde voor de TT.
pi_50626608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is wel een goede speler idd, maar ook niet meer dan dat imo.
Kan voor Feyenoord wel eens een belangrijke speler worden, als ie komt tenminste.
Toch vind ik 4m nog vrij fors.

Maar ik moest toch iets neerzetten Ray, anders verwijdert dndiek mijn tvp.
Deze site vertelt me dat PSV hem toentertijd voor 10 miljoen gulden gekocht heeft.

http://www.beijen.net/frank/cvs/hofland-k.htm

Goede spelers zijn nu eenmaal duur. Topspelers nog veel duurder. En hij is 28, dus hij kan nog wel een jaar of 5 mee.
pi_50626749
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef DivineJester het volgende:

Heel die vergelijking met van Bronckhorst klopt niet, want die speelt nu bij een club waar hij het naar zijn zin heeft, en als hij niet weg hoeft, dan geef ik hem groot gelijk. Barcelona is wel een stukkie groter dan Feyenoord. Perez moet vertrekken, maar kiest duidelijk stelling voor PSV. Dat is toch echt iets anders, zeker als je in aanmerking neemt dat hij bij PSV minder kans maakt op een basisplaats dan bij Feyenoord, en dat Feyenoord en Ajax er al zo goed als uit zijn.
Ok, je hebt een punt Maar het is toch op z'n zachts gezegd niet voor het eerst in de voetbalgeschiedenis dat een speler naar club A zou willen, maar uiteindelijk bij club B gaat spelen. Het feit dat perez naar PSV wil, betekent niet automatisch dat hij helemaal niet bij Feyenoord wil spelen. En dat wordt een beetje gesuggereerd. Ik vind het niet gek dat zijn voorkeur uitgaat naar PSV. Maar om dan meteen te roepen dat je hem dan niet meer wilt...ik blijf er bij dat als het om een speler van Roda JC of Groningen ging, dat Van Marwijk niet zo fel gereageerd had
Woo-loo-loo!
pi_50627158
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Goede spelers zijn nu eenmaal duur. Topspelers nog veel duurder. En hij is 28, dus hij kan nog wel een jaar of 5 mee.
Dat is zeker waar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het contract van Hofland nog maar een jaar loopt en dat hij geen zin had om bij te tekenen. Vandaar dat ik 4m aan de hoge kant vind.
Als het contract nu nog een jaar of 3 zou lopen dan was hij het wel waard imo.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:48:48 #29
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_50628185
Die 4 miljoen is toch alleen gebaseerd op een gerucht gepikt van een Fortuna website? Daar had Hofland ook allang getekend...
pi_50630376
En waar is Gio GVD ?
pi_50630454
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
En waar is Gio GVD ?
Die zit momenteel in Johannesburg.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:16:20 #32
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50631627
quote:
Feyenoord breidt 'Talent Pool' uit

Het investeringsmodel 'Feyenoord Talent Pool' blijkt een succes. De Rotterdammers gaan een tweede pool starten, nadat de participaties van de eerste zeven spelers al zijn verkocht. Investeerders kunnen straks ook beleggen in Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory.

In Feyenoords 'Talent Pool' belegden investeerders minimaal 250.000 euro in het fonds. Daarmee verwierven zij 25 procent van de transferrechten van de geselecteerde talenten uit de selectie. Deelnemers konden investeren in Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder.

De actie bleek een groot succes, want binnen afzienbare tijd waren alle talenten 'uit de markt'. Feyenoord besloot daarom op nog vier spelers in de Pool toe te voegen. Deze Pool is echter nog niet helemaal rond, want er moet nog met de zaakwaarnemers en spelers worden gesproken. De Rotterdammers verwachten echter geen problemen.
Zo komen ze dus aan geld....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50632099
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zo komen ze dus aan geld....
Je meent het.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:37:43 #34
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50632563
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je meent het.
Hij is een weekendje weggeweest, ik kwam er ook gisteren ofzo pas achter dat die talent pool zo succesvol was...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:42:08 #35
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50632798
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je meent het.
Nee, hij maakte een grapje en bedoelde eigenlijk dat jij gewoon met een blok beton aan je poten een bungeejump moet gaan doen met een paar elastiekjes. Kan je weer wat wegstrepen van je ToDo-list onder "spannende avonturen die kleine patrick nog moet beleven".
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_50632861
Op het moment dat Perez naar feyenoord gaat geeft ie echt wel de volle 100% want dan weet hij dondersgoed dat het zijn laatste kans is op een prijs.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:44:33 #37
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50632931
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Chadi het volgende:
Op het moment dat Perez naar feyenoord gaat geeft ie echt wel de volle 100% want dan weet hij dondersgoed dat het zijn laatste kans is op een prijs.
Denk niet dat Feyenoord een prijs pakt de komende tijd. Tenzij Gio en Makaay besluiten mee te doen...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:09:03 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50634181
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Je kunt veel van Bert zeggen, maar het is echt geen man die onzin lult om het publiek achter zich te krijgen. Daarvoor moet je bij Buijs etc. zijn.
Jij moet ook alles aangrijpen om Buijs af te branden, hè

Geeft ook wel aan dat jij helemaal niks van de persoon Buijs afweet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50634543
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ok, je hebt een punt Maar het is toch op z'n zachts gezegd niet voor het eerst in de voetbalgeschiedenis dat een speler naar club A zou willen, maar uiteindelijk bij club B gaat spelen. Het feit dat perez naar PSV wil, betekent niet automatisch dat hij helemaal niet bij Feyenoord wil spelen. En dat wordt een beetje gesuggereerd. Ik vind het niet gek dat zijn voorkeur uitgaat naar PSV. Maar om dan meteen te roepen dat je hem dan niet meer wilt...ik blijf er bij dat als het om een speler van Roda JC of Groningen ging, dat Van Marwijk niet zo fel gereageerd had
Zit niet zo te zeiken man. Bert heeft alleen maar gezegd dat als je niet graag naar Feyenoord komt dat je dan beter weg kan blijven. Niet dat Perez een teringjood is, niet dat ie slecht kan voetballen en zelfs niet dat z'n komst onmogelijk is, alleen moet ie met een goed verhaal komen. Feyenoord wilde m, maar hij wilde niet. Ok, dan is het dus klaar, niet meer niet minder. Heeft niets met scoren te maken.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:26:20 #40
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50635002
Danny Buijs

BvM

Vincken

Perez

Angelos

Tiendalli

Bosz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50635156
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:

Tiendalli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik nog wel een kans geven...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:37:30 #42
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50635518
Ik snap echt niet dat Zuiverloon weg moest (okej hij speelt liever geen back) en dat die gast van minder nivo gehaald is
pi_50635602
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap echt niet dat Zuiverloon weg moest (okej hij speelt liever geen back) en dat die gast van minder nivo gehaald is
Dat is wat anders, maar hij krijgt van mij nog wel een kans.
pi_50635915
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Denk niet dat Feyenoord een prijs pakt de komende tijd. Tenzij Gio en Makaay besluiten mee te doen...
maar als speler wil je dan toch wel je kans pakken...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:55:46 #45
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50636229
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny Buijs
SPOILER
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50636474
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het is trouwens "dan dat ene woord", sukkel.
pi_50641426
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het is trouwens "dan dat ene woord", sukkel.
Och ja, al te veel intelligentie kun je niet verwachten van Mister-I'm-still-Jennie-from-the-block natuurlijk.
pi_50641431
quote:
Dat Feyenoord enorm naar geld zat te happen zal een grote rol hebben gespeeld. Kuyt was nog niet verkocht en zou dan een grote druk op de financien leggen.
pi_50641562
quote:
Tim de Cler

ROTTERDAM - In navolging van PSV heeft ook Feyenoord het oog laten vallen op AZ-verdediger Tim de Cler. AZ en PSV zaten dinsdag opnieuw om de tafel. Hoewel de gesprekken in een eerder stadium uiterst moeizaam verliepen, is er nu meer optimisme over een snel akkoord

Voor De Cler is PSV nog altijd optie nummer één, maar de Leidenaar staat ook open voor de interesse van Feyenoord, dat vorig seizoen ook al interesse toonde. Met De Cler kan Royston Drenthe, de openbaring van het jeugd-EK, een linie opschuiven naar het middenveld, waar hij veel beter uit de voeten kan.
bron de telegraaf
pi_50641999
quote:
Zuiverloon was in het begin van het seizoen anders helemaal niet zo goed. Ik vraag me af of hij bij Feyenoord hetzelfde krediet had gekregen als bij Heerenveen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')