Ik weet ineens een goed plek voor mijn doorstreepstift. Jij blij, ik blij, en alle posters in het Feyenoordtopic blij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik de TT zag, dacht ik even dat dit het RBC topic was.
Dan is ie 23/24 jaar oud, en kan ie Feyenoord ook Europees nog ff helpen (als we t halen dit jaar), daarna voor een mooi bedrag weg, als ie wil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:24 schreef satecl het volgende:
Inderdaad, het allerbeste met je 6miljoenDrenthe moet gewoon nog minimaal 2 seizoenen blijven, en dan voor een mooi bedrag vetrekken(misschien mag ook nog wel mee met het grote oranje)
Met andere woorden, ze volgen hem al het hele jaar. En ze willen hem als opvolger voor Roberto Carlos.quote:GUSTA DRENTHE, ESTRELLA CON HOLANDA SUB-21
El Real Madrid continúa con su política de rejuvenecimiento de la plantilla. Tras el fichaje ya confirmado de Metzelder (26 años) y los regresos de Balboa (22) y Soldado (22), el club blanco se ha fijado en otra joven promesa para reforzar el equipo de la próxima temporada. Se trata del veinteañero Roysten Drenthe. Un exquisito zurdo holandés que está triunfando en un Feyenoord de capa caída (no se ha clasificado para la UEFA). Drenthe juega de interior izquierdo y en ocasiones también de lateral, por lo que podría suplir la baja de Roberto Carlos, con el que, por cierto, guarda muchas similitudes: rápido, técnico y potente.
Los ojeadores del Madrid están barajando otras opciones para cubrir el carril izquierdo pero la nueva sensación de la Liga holandesa va ganando muchos enteros. Está siendo una de las estrellas en el campeonato de Europa Sub-21 que se celebra en su país. Julen Lopetegui, responsable de los ojeadores del Madrid, lo lleva siguiendo todo el año (ha disputado 26 partidos de Liga con el Feyenoord), pero su principal valedor es Portugal, el ex entrenador del Racing que entrará en la secretaría técnica madridista este verano.
Madera de crack. Drenthe consiguió meterse ayer en la final con su selección tras derrotar a Inglaterra. Ahí exhibió sus mejores virtudes y ayudó con un gol en la decisiva tanda de penaltis, en la que demostró una gran seguridad, ya que minutos antes, en la primera ronda, había errado uno.
Als Madrid aan de deur klopt mag dat wel wat meer zijn, 20 miljoen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef Happel het volgende:
Voor niet minder dan 15 miljoen mag die weg.
quote:'Komst Hofland naar Feyenoord moeilijk'
20/6/2007 22:59
Feyenoord mag dan een bod hebben uitgebracht op Kevin Hofland, de kans lijkt klein dat de verdediger ook daadwerkelijk komt.
Volgens RTV Rijnmond weigert VfL Wolfsburg te praten met Feyenoord over een transfer van Hofland. In de Duitse media werd nog gesproken dat er een akkoord lag over een afkoopsom van vier miljoen euro. Maar dat lijkt (nog) niet aan de orde.
Hofland is wel te porren voor een terugkeer op de Nederlandse velden. Maar de verdediger heeft in een eerder stadium gezegd pas met de Rotterdammers om de tafel te gaan als de clubs er met elkaar uit zijn.
De opmerkingen van Hofland schoten Wolfsburg-trainer Felix Magath in het verkeerde keelgat. De coach was niet te spreken over de openlijke flirt met Feyenoord.
Bron: VI
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Royston hoort op Zuid de komende 2 jaar en daarmee uit!![/i][/u]
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
gelukkig beslis jij dat even voor ons.
neuh dat niet maar ik geef aan wat ik denk dat Royston moet doen. En meer nog wat de clubleiding moet doen!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
gelukkig beslis jij dat even voor ons.
wat dan? z'n contract verlengen tot 2023?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
En meer nog wat de clubleiding moet doen!!
wijquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Snatsie het volgende:
Precies. En als er clubs komen meteen 20 miljoen vragen. Wij hoeven hem niet kwijt, hun willen hem graag hebben dus moeten ze ook maar betalen.
Rijnmond is, naast Feijenoord zelf, het enige medium wat ik vertrouw als het aankomt op geruchten en andere zaken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Als iedereen naar Rijnmond verwijst blijft het foute nieuws zich verspreiden hahahahaha
Ja, dat had ik dus ook, zeker bij Schelvis maar ze hebben nu toch wel een aantal keer achter elkaar het flink mis gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Rijnmond is, naast Feijenoord zelf, het enige medium wat ik vertrouw als het aankomt op geruchten en andere zaken.
Ach, vergeleken met al die andere bronnen en 'nieuwssites' is Rijnmond nog steeds betrouwbaar te noemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, zeker bij Schelvis maar ze hebben nu toch wel een aantal keer achter elkaar het flink mis gehad![]()
Waarschijnlijk wordt het ook een verhuur, want KV Mechelen is toch soort sattelietclub van feyenoord?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
Derijck misschien naar KV Mechelen. Is het zeker dat ze hem willen verkopen? Ik zou verhuren een betere optie vinden.
Ik zou hem wel eerder aan een nederlandse culb verhuren dan. Maar dan moet er wel interesse zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef Put4 het volgende:
Waarschijnlijk wordt het ook een verhuur, want KV Mechelen is toch soort sattelietclub van feyenoord?
Mischien wil Derijck dat niet omdat ie een Belg isquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eerder aan een nederlandse culb verhuren dan. Maar dan moet er wel interesse zijn.
Volgens velen hier mag Charisteas wel weg...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles heeft al aangegeven nog liefst 2 spelers te willen huren van topclubs. Wie zijn er bij Feyenoord kandidaten volgens jullie?
Vinckenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles heeft al aangegeven nog liefst 2 spelers te willen huren van topclubs. Wie zijn er bij Feyenoord kandidaten volgens jullie?
Biseswar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik ook, die man heeft veel te veel kansen nodig, voor ie er eens eentje induwt....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens velen hier mag Charisteas wel weg...
Met de aankopen die allemaal gepland staan, worden jullie met 1 vinger in de neus kampioen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:59 schreef mister_popcorn het volgende:
maar zijn we al kampioen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |