De Roosendaalse club heeft al interesse getoond in een nieuwe sluitpost, Stefan Postma.quote:RBC denkt na over homodisco iT als sponsor
De Amsterdamse homodisco iT is bereid RBC Roosendaal de komende vijf jaar te sponsoren voor een bedrag van 800.000 euro per jaar. Daarnaast wil het bedrijf de vier ton schuld aan de gemeente Roosendaal aflossen, evenals de vier ton schuld bij de belastingdienst.
RBC-directeur Manfred Laros (foto) praat vandaag met investeerder Stefan Wolvers, zo meldt BN/De Stem. Wolvers wil RBC als publicitair uithangbord gebruiken voor zijn droom, de heropening van de gesloopte disco iT. Hij wil exclusief als hoofdsponsor op de shirts staan en benadrukt dat het om een puur zakelijke deal gaat.
Laros is nog niet overtuigd. ,,Met zulke bedragen kan je in de eredivisie terecht. Ik heb bij Sparta en Den Bosch ook sponsors meegemaakt die veel beloofden, maar op de valreep afhaakten. Dit kan echter interessant zijn, dus bekijken we het. Ik geloof niet in weldoeners of sprookjes, wel in zaken. We hebben al contractuele verplichtingen voor de shirts. En we moeten goed kijken of zo'n disco past bij onze uitstraling."
schopje richting ONZ maar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
De Roosendaalse club heeft Henk Vos een contract voor nog eens 3 jaar aangeboden. "Vos kruipt nog graag in holletjes en past daardoor uitstekend bij het nieuwe imago van de club" Aldus de nieuwe persvoorlichter A. Naal tegenover de gaykrant.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De Roosendaalse club heeft al interesse getoond in een nieuwe sluitpost, Stefan Postma.
Geeft onderstaande tekst toch weer een andere lading...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
De Roosendaalse club heeft Henk Vos een contract voor nog eens 3 jaar aangeboden. "Vos kruipt nog graag in holletjes en past daardoor uitstekend bij het nieuwe imago van de club" Aldus de nieuwe persvoorlichter A. Naal tegenover de gaykrant.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:13 schreef The_Verve het volgende:
Geeft onderstaande tekst toch weer een andere lading...
Arbiter Kuijpers stelde juist dat de bedreiging door Vos pas na diens rode kaart werd gedaan. "Ik pak je na de wedstrijd op de parkeerplaats", zou de spits hem hebben toegebeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |