Enjoyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik koken redelijk afwisselendMaar hij kan beter koken
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja als je het zo gaat stellen..
Ik was nog best braaf met m'n "alleen kijken", maar jij wil ze meteen een Wet T-shirt bezorgen...
Zal wel een leuke fotoreportage worden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Ynske het volgende:
vandaag is t menu op t werk
schoenzoolsteak met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
of
nog glibberige rauwe vis met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
Als je dan toch al aan het bezorgen bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou moet ik in de toekomst dan maar een keer een bordje komen langsbrengen?Zal iig beter smaken dan wat je nu voorschrijft
ook meteen voor de baas, kan ik inlikken voor een bijbaan![]()
Zat jij niet in limboland of zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je dan toch al aan het bezorgen bent.
dan weet ik wel een bijbaantje voor je![]()
Right...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Of beter: ik ontken alles
Ik ben onschuldig![]()
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zat jij niet in limboland of zo?
Ik ben wel heeeeeeeeel duur hoor
Ik zit vol geheimenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Right...:')
Volgens mij houdt je nog allerlei geheimpjes achter. Maar dat komt een andere keer wel weer![]()
Miss ook eens gaan klagen over het eten namens de hele afdeling??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat zometeen maar eens een bestelling voor bijna de hele afdeling plaatsen bij Alcapones
ohhh meen je datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland ja.
Je geeft niets om mequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
ohhh meen je datMja sorry kan niet van iedereen de woonplaats onthouden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss ook eens gaan klagen over het eten namens de hele afdeling??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland ja.
Doe es niet.. Ik ben op dieetquote:
Nee ik geef alleen om mezelfquote:
Beterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef Ynske het volgende:
die klacht ligt al bij het hoofdkantoor
[..]
hier, een stuk gezonderquote:
Die ga je maar zelf googlen, zitten nog altijd in FOTquote:
Dan kom ik bij jou slapenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je eigen huis niet zou weten te vinden.
Oh koel! *tegen poppetje aan gaat praten, jij heet nu chanty en je weet niet waar je huis woont zooooooom*quote:
Je brengt het heel smerig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Ynske het volgende:
vandaag is t menu op t werk
schoenzoolsteak met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
of
nog glibberige rauwe vis met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh koel! *tegen poppetje aan gaat praten, jij heet nu chanty en je weet niet waar je huis woont zooooooom*
je vergeet er alleen bij te zetten dat dit alles al twee weken oud isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je brengt het heel smerig..
Maar eigenlijk is het gewoon een heerlijk gegrilde steak met BBQ-honingsaus en een heerlijke frisse zomersalade voor erbij met friséesla, eikenblad en veldsla, afgemaakt met stukjes Feta, olijven, rode cherrytomaatjes en croutons besprenkeld met olijfolie getrokken uit tijm en kleine pepertjes.
en een schaaltje goudbruin gebakken duchesses besprenkeld met 4 seizoenen kruiden..
of
Nieuwe Haringsalade met dillesaus en sjallotjes en als groenten erbij groene asperges en gebakken krieltjes gekruid met wat paprikapoeder, peper en zout.
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
je vergeet er alleen bij te zetten dat dit alles al twee weken oud is
ok, ik ga dus maar nooit je vriendin worden.... kan ik ook je ex niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef ..zapper het volgende:
Die speld had ik er eerst uitgehaald hoor, dat is nog van m'n vorige ex.
Jou zou ik graag uitnodigen om eens hier te komen eten. Dan draai je wel bijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je brengt het heel smerig..
Maar eigenlijk is het gewoon een heerlijk gegrilde steak met BBQ-honingsaus en een heerlijke frisse zomersalade voor erbij met friséesla, eikenblad en veldsla, afgemaakt met stukjes Feta, olijven, rode cherrytomaatjes en croutons besprenkeld met olijfolie getrokken uit tijm en kleine pepertjes.
en een schaaltje goudbruin gebakken duchesses besprenkeld met 4 seizoenen kruiden..
of
Nieuwe Haringsalade met dillesaus en sjallotjes en als groenten erbij groene asperges en gebakken krieltjes gekruid met wat paprikapoeder, peper en zout.
Kom maar koken dan, zal ik klagenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..
Damnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok, ik ga dus maar nooit je vriendin worden.... kan ik ook je ex niet worden
dat zeg ik niet, maar we klagen wel over t eten dat hier geserveerd wordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..
Ik wil best voor je koken, maar dan moet je maar deze kant op komen hoorquote:
Gelukkig is koken een gezonde hobby voor me.. Ik ben blij dat het niet m'n werk is. Je zou maar op een dag geen inspiratie hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar we klagen wel over t eten dat hier geserveerd word
en ik denk niet dat jij hier werkt, althans dat mag ik voor je hopen
Enschede - Hilversum is geen 300 kmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil best voor je koken, maar dan moet je maar deze kant op komen hoor
Moet ik eerst 300km reizen om voor je te koken, vervolgens het beklag aanhoren en binnen een uur weer de deur uitgeschopt te worden voor mijn gedane moeite, nee dank je
Laat je je zweepje dan wel thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Enschede - Hilversum is geen 300 km
Als ik weer es in Enschede ben kom ik wel langs
Ik doe niet aan zweepjes, ik kietel veel lieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat je je zweepje dan wel thuis
Ik zie het gevaarte weer aankomen
En gewoon effe mailen.. ik ben heel slecht telefonisch bereikbaar..
gaarkeuken checkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gelukkig is koken een gezonde hobby voor me.. Ik ben blij dat het niet m'n werk is. Je zou maar op een dag geen inspiratie hebbenen zoals jij het zegt klinkt het als een gaarkeuken waarin de chef al tig jaar zijn inspiratie en creativiteit verloren is..
Tuurlijk is het handig, stalkende vrouwen zijn waardeloos natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zweepjes, ik kietel veel liever
en telefonisch slecht bereikbaar zijn heb je wel eens als mensen je nummer niet hebben
Niet zo erg als stalkende mannenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk is het handig, stalkende vrouwen zijn waardeloos natuurlijk..
Touché, maar wel voorspelbare reactie hoor..quote:
ok ik doe het overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Touché, maar wel voorspelbare reactie hoor..
deze stalkende vrouw nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ligt eraan wat het referentiekader van gemiddeld isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...
Ik heb al van verschillende kanten mogen vernemen dat jij vanuit je beroep een wat scheef mensbeeld hebt, dus niet vanuit jouw referentiekader...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef An24 het volgende:
[..]
ligt eraan wat het referentiekader van gemiddeld is![]()
Klopt, probleem is dat ik weet dat de mensen van wie jij dat hebt niet weet waar ze het over hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al van verschillende kanten mogen vernemen dat jij vanuit je beroep een wat scheef mensbeeld hebt, dus niet vanuit jouw referentiekader...
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt, probleem is dat ik weet dat de mensen van wie jij dat hebt niet weet waar ze het over hebben![]()
Ligt eraan wat jij onder de waarheid verstaat, mijn scheve mensbeeld kan bijv ook de ware zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?
Deze discussie moesten we maar eens voortzetten na een bepaalde mate van alcohol te hebben genuttigd... ideaal onderwerp!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder de waarheid verstaat, mijn scheve mensbeeld kan bijv ook de ware zijn![]()
haha, mag hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze discussie moesten we maar eens voortzetten na een bepaalde mate van alcohol te hebben genuttigd... ideaal onderwerp!![]()
Ik zit liever op een terras... Dat hangen geeft van die vreemde panische reacties.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet met een collega op een terras gehangen
Goed begin van de vakantie
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet met een collega op een terras gehangen
Goed begin van de vakantie
Aiii deze discussie is leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?
Hier op Fok! verbaasd het me niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...
Ik start "matrix" weer ff opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Aiii deze discussie is leukWij voeren hem tijdens colleges geregeld nuchter
Jullie hebben beide gelijkEr is geen één waarheid, waarheid is subjectief en het scheve beeld kan een prima waarheid zijn net zoals het rechte beeld
En beide tegelijkertijd
![]()
Dus niemand teleurgesteld, iedereen heeft zijn eigen waarheidObjectiviteit en feiten bestaan al evenmin
![]()
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Bij een scheef beeld hou je gewoon je camera wat rechter.....
Ja dat roep ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijn![]()
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zaterdag even een ritje naar Wateringen.
ik vind een scheve horizon echt iets anders dan een scheve foto hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dat roep ik ook altijd.
Maar er zijn altijd mensen die zeggen dat de horizon scheef is.
Dus ja wat is het dan een scheve horizon of een scheve foto![]()
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benVanaf half 8 is de buurt veilig
Delft is zeg maar 10 minuten van Wateringenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?
BTW je ging toch op vakantie of is dat later?
Dan wens ik je veel plezier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
En ja...vanaf 07:30 is P. onderweg naar Normandie
veel plezier Pquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
Woei, lekker hoor! Goeie reis en veel plezier daarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorquote:
Oh ik dacht even morgen vroeg alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorDat duurt nog drie hele werkdagen
Morgenavond eerst een concert fotograferen en een lens wegkapen bij Yoni
En dan donderdagavond ff inpakken, vrijdagmiddag nog ff borrelen op kantoor
en dan... DAN is het vakantie
Hou op ja, squashen waar geen airco isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Misleidende TT![]()
@chanty: je had je cam wel meekunnen slepen naar het sporten. Tis warm genoeg voor een wet-t-shirt
Yup... omgekeerde invasiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hij vlucht gewoon voordat ik Delft binnen kom vallen
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey![]()
Heeft iemand ook een afbeelding waar je de verschillende mm kunt zien? Ik kan em zo 1 2 3 niet vinden.
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup... omgekeerde invasieIk ga nu naar de kust van Frankrijk ipv andersom zoals een jaar of 60 geleden gedaan werd
Zo zou je dat kunnen zien, maar dan ga je mij gelijkstellen aan de duitsersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdt![]()
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zou je dat kunnen zien, maar dan ga je mij gelijkstellen aan de duitsersIk kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
Iemand had eens een afbeelding gemaakt waar je de mm kon vergelijken. Een foto met verschillende hoeklijnen of zo, op deze manier kon je na gaan hoeveel 10mm was, of 300mmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat![]()
Ik heb weleens een serie gemaakt voor hier op fot met verschillende MM.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iemand had eens een afbeelding gemaakt waar je de mm kon vergelijken. Een foto met verschillende hoeklijnen of zo, op deze manier kon je na gaan hoeveel 10mm was, of 300mm
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef Vicky het volgende:
Hee psstt HMII, ik hoorde dat je ws ook naar de OUDmeet komt...
Zal ik je alvast voorbereiden??
Dit was Amber toen:
[afbeelding]
Dit is Amber nu:
[afbeelding]
Dan weet je wie je moet ontwijken![]()
"Ik waarschuw je HMII, als bij mij in de buurt komt, vreet ik je opquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
"Ik waarschuw je HMII, als bij mij in de buurt komt, vreet ik je op"[/i]
er waren toen zoveel van die kleine kinnekesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Vicky het volgende:
Nee, volgens mij is dat Hanne maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Na het bijlezen van de SC kan ik concluderen dat de resulterende zenuwimpulsen die de pixels teweeg hebben gebracht, niet de moeite waard zijn om in chemische verbindingen te registeren. Het op een later tijdstip opvragen van deze chemische signaturen om neuronen te activeren en dus de herinnering op te roepen, lijkt me een dermate lage kans hebben dat ik hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dit kan proclameren.
Of zoiets.
Ik lees deze post nog een keer als ik vijf koffie op heb. Kijken of ik 'm dan wel begrijp...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Na het bijlezen van de SC kan ik concluderen dat de resulterende zenuwimpulsen die de pixels teweeg hebben gebracht, niet de moeite waard zijn om in chemische verbindingen te registeren. Het op een later tijdstip opvragen van deze chemische signaturen om neuronen te activeren en dus de herinnering op te roepen, lijkt me een dermate lage kans hebben dat ik hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dit kan proclameren.
Of zoiets.
Wat een vooruitziende postquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Of zoiets.
Zonder dat ik koffie op heb, zou ik zweren dat je hier een standaard SC-topic beschrijftquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Of zoiets.
Dit is wel in één keer duidelijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Jip en janneke pre koffie versie:
Pak nog maar een handje van die pilletjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Freud ziet nieuwe SC
Wat een mooie SC!
Freud opent de SC
Hij leest de eerste bladzijde
Wat een letters
Maar hola!
Waar is de inhoud?
Inhoud is niet nodig
Dit is de SC!
Gekke Freud!
Freud hoeft het niet te onthouden
Want het is SC!
Freud doet raar
Freud post moeilijke woorden
Bah! Raar zonder koffie
Lees maar snel verder
Freud krijgt pilletje
Nu is het weer leesbaar
Dank je wel pilletje!
Freud pakt koffie
Freud is ook weer blij.
Dag SC!
Ik begrijp dat je zometeen met managers moet gaan praten? En je nu mentaal aan het voorbereiden bent?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Freud ziet nieuwe SC
Wat een mooie SC!
Freud opent de SC
Hij leest de eerste bladzijde
Wat een letters
Maar hola!
Waar is de inhoud?
Inhoud is niet nodig
Dit is de SC!
Gekke Freud!
Freud hoeft het niet te onthouden
Want het is SC!
Freud doet raar
Freud post moeilijke woorden
Bah! Raar zonder koffie
Lees maar snel verder
Freud krijgt pilletje
Nu is het weer leesbaar
Dank je wel pilletje!
Freud pakt koffie
Freud is ook weer blij.
Dag SC!
Leuke lens, ga je veel plezier aan hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik verwacht deze komende week op m'n deurmat
[afbeelding]
Ow, weej als de postbode (Selektvracht) het rare idee in z'n kop haalt om dat ding door de brievenbus probeert te schuivenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Dus jij gaat de komende week op de deurmat liggen om hem te vangen?
Jah ik weet, flauw, nog geengehad dan krijg je dit soort dingen.
Hij gaat ons missenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Net GPRS ingesteld op mijn telefoonKan ik vanuit Frankrijk ook mail lezen
en FOK!ken tegen 0,60 EUR per 20 KB
ff mijn mail checken kostte me trouwens EUR 22 volgens de calculatorKwam omdat er gewoon 4000 mailtjes staan die blijkbaar allemaal gechecked worden (= 750 KB dataverkeer
) Nieuwe mailbox doet wonderen
Ja maar wij zijn lievquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik op vakantie ben. Mis ik Fok! of m'n computer echt niet. Heerlijk geen internet, geen mobiele telefoon. Lekker afgesloten van de NL-samenleving..![]()
En als ik terug kom hoor ik het gezeur weer..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef Vicky het volgende:
Hee psstt HMII, ik hoorde dat je ws ook naar de OUDmeet komt...
Zal ik je alvast voorbereiden??
Dit was Amber toen:
[afbeelding]
Dit is Amber nu:
[afbeelding]
Dan weet je wie je moet ontwijken![]()
Kijk dat is nou oneerlijk hé, beetje van die vrouwelijke charmes in de strijd gooien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn liev
Iedereen zou ons missen, zelfs jij maar dat weet je gewoon nog niet
Geeft niet hoor, komt wel goed met je
Ja maar ik ben heeeeeeeeel lievvvquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kijk dat is nou oneerlijk hé, beetje van die vrouwelijke charmes in de strijd gooien..![]()
Maar ik zwicht niet![]()
Jou altijdquote:
FOK!-ken is geen optie hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik op vakantie ben. Mis ik Fok! of m'n computer echt niet. Heerlijk geen internet, geen mobiele telefoon. Lekker afgesloten van de NL-samenleving..![]()
Prutserquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht wat doet die foto in de SC..
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben er niet bijHeb een foto-opdracht tijdens een volleybaltoernooi op het strand van Zandvoort.
![]()
![]()
Sportende mensen fotograferen.
Geef Amber effe een knuffel van me![]()
![]()
![]()
Ik zal een foto van je bij m'n hart dragen oke? Als ik weer es op vakantie gaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heeeeeeeeel lievvv
*kattenogen*
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Je zou me toch missen?Ja toch
Ga ik mee op vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zal een foto van je bij m'n hart dragen oke? Als ik weer es op vakantie ga![]()
Maar missen, ik ben niet makkelijk om te praten hoor
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie gaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja ik vind het gewoon ronduit vervelend, als mensen je dan tijdens die periode proberen te bellen. Maar wat je altijd standaard krijgt is, allerlei vragen, deadlines en toestanden moeten net een week voordat je weg bent nog allemaal even opgelost wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie ga.
Ik neem m altijd wel mee voor als er iets is en om eens in de zoveel dagen te laten weten dat ik nog leef en zo. Eerst liet ik m gewoon in de kluis liggen, maar dat doe ik niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie ga.
Wat een naar bericht... Sterkte...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Mijn opa wordt niet meer beter. Ze hebben niet de hele tumor weg kunnen halen. Geen idee van "hoe lang nog" (ligt aan wel/niet chemo etc.).
Kutziekte!
sterkte, weet hoe je je voelt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de vrolijkheid in deze SC even om zeep helpen.
Mijn opa wordt niet meer beter. Ze hebben niet de hele tumor weg kunnen halen. Geen idee van "hoe lang nog" (ligt aan wel/niet chemo etc.).
Kutziekte!
Hij mag wel naar huis vandaag. Dat is wel fijn, want hij miste internet zo erg![]()
Hij is anderhalve week geleden geopereerd (tumor verwijderd, stoma aangelegd). Dus daar is 'ie sowieso nog van aan het opknappen. En gezien zijn conditie voorheen, kan hij eigenlijk in vergelijking vrijwel niks meer (hij liep de vierdaagse van Nijmegen nog).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een naar bericht... Sterkte...
Hoe is hij er verder fysiek aan toe? Heeft hij er in het dagelijkse doen en laten last van?
Hmmm, kudt zeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Kutziekte!
Hij mag wel naar huis vandaag. Dat is wel fijn, want hij miste internet zo erg![]()
Ja klopt, maar toch...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hmmm, kudt zeg.![]()
Maar dat gedeelte van "hoe lang nog" is nooit echt mijn ding geweest. Het is niet een kookwekker die na zoveel tijd afgaat.
Het zou maar zo kunnen dat als hij echt vecht en chemo dat hij nog jaren mag genieten van zijn i-net
Ik laat hem als ik hem niet mee neem achter bij een goede vriend of vriendin, die weer in het bezit is van een 06 nummer van iemand om mij heen die wel de mobiel meeneemtquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik neem m altijd wel mee voor als er iets is en om eens in de zoveel dagen te laten weten dat ik nog leef en zo. Eerst liet ik m gewoon in de kluis liggen, maar dat doe ik niet meer.
Twee jaar geleden was ik op vakantie toen ik werd gebeld door een radioprogramma. Ik had een aantal weken ervoor meegedaan aan een wedstrijd. Ze spraken dus op mijn voicemail in dat ze hoopten dat ik tussen half zes en zes die dag bereikbaar zou zijn. Dat bericht hoorde ik twee dagen later dusHierdoor ben ik de kans om een reis naar Brazilie te winnen misgelopen
![]()
Maar toch... er blijft een mogelijkheid om positief te denkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch...
En die chemo is nog niet zeker, daar wordt nog naar gekeken. Kans is aanwezig dat ze het niet gaan doen.
Dat ook, ik ken iemand die inmiddels al vijf jaar met volle teugen van haar leven geniet, die nog maar een paar maanden te leven zou hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, spijtig dat er niks meer aan gedaan kan worden..
Maak er iig nog het beste van, doe veel leuke dingetjes met je opa.
Wellicht doet ie nog wel langer leven dan menig arts zegt...
Positief denken doen we ook zeker, maar het is elke keer weer een klap in je gezicht. De verwachting was namelijk: opereren, stoma en klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar toch... er blijft een mogelijkheid om positief te denken
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Kutziekte!
Is jullie eigen schuld..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Stel:
Je werkt op een IT afdeling en iedereen die hier werkt heeft zo zijn eigen vakgebied. Er is een upgrade aan de gang van de SAP server op het hoofdkantoor. Iedereen heeft daar last van hier op de afdeling, want een nieuwe versie heeft als gevolg nieuwe GUI en alles wat met SAP "praat" moet getest worden. Een bult werk voor iedereen.
Dus uiteindelijk zat ik op vaderdag tot een uur of 20:00 de barcode scanners te testen of ze goed communiceren met SAP.
Uiteindelijk werkte het maandag min of meer, men kon ermee werken wat al meer was dan verwacht.
Maar als nog een hoop gezeur in de helpdeskmailbox.
En gisteren een hoop commentaar van de mensen van een andere vestiging omdat ik daar onsite was.
Maar nu mijn vraag vinden jullie het niet ook een beetje vreemd dat de persoon met SAP als vakgebied de week voor "go live" op vakantie is. En maandags ergens in de middag toch maar een keer naar kantoor komt?
Er van te voren over nadenken kost tijd en geld. In productie nemen = testen is het meest kostenefficiënt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is jullie eigen schuld..Jullie gebruiken Stupid Abnormal Products.
![]()
Iets Live schoppen moet je altijd testen VOOR het wordt ingeschopt...EN daarbij eerst op een testserver parkeren.
Dat je de halve Toko om moet gooien om het werkend te krijgen is al bagger genoeg...![]()
Nee, toen zat ik op het terras te genieten van de zon!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Yoni het volgende:
AirwiN, reed jij gisteren in de Elandstraat? Rond een uur of half zes?
Euh, je telt de kosten van het niet (of nauwelijks) kunnen werken tengevolge van niet geteste situaties niet mee? Manager zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er van te voren over nadenken kost tijd en geld. In productie nemen = testen is het meest kostenefficiënt!
Zelfde autoquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, toen zat ik op het terras te genieten van de zon!
Heb ik een look-a-like?
Nee, adviseur...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, je telt de kosten van het niet (of nauwelijks) kunnen werken tengevolge van niet geteste situaties niet mee? Manager zeker.
Sterker nog, ben nu ook aan het testenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, adviseur...![]()
Ik was benieuwd welke ICT'er er als eerst bovenop zou springen...
Gefeliciteerd!
Ik weet het kenteken ook niet, is ook de auto van mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zelfde auto![]()
Maar ik wist je kenteken niet meer en kon niet zien wie er achter het stuur zat, ik reed er achter![]()
En waarom is dat realistisch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Sterker nog, ben nu ook aan het testen. Helaas ben ik realistisch, dus kan geen manager of projectleider meer worden
.
Als er weer eens eentje vanuit het hoofdkantoor hier is en weer zijn verhaal afsteekt hoe goed SAP is dan vraag ik hem altijd of hij de BSOD van windows kent. Onder het motto blauwe schermen in windows zijn niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is jullie eigen schuld..Jullie gebruiken Stupid Abnormal Products.
![]()
Iets Live schoppen moet je altijd testen VOOR het wordt ingeschopt...EN daarbij eerst op een testserver parkeren.
Dat je de halve Toko om moet gooien om het werkend te krijgen is al bagger genoeg...![]()
Het kan nog, een stopdag helpt. Er is iets met die dingen en de bloed toevoor naar je hoofd. Schijnt enorm te helpen als je manager wil worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Sterker nog, ben nu ook aan het testen. Helaas ben ik realistisch, dus kan geen manager of projectleider meer worden
.
Zullen wij dan maar weer foto's gaan makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Indicatiecijfer nerdgehalte: 8+
schaal 1-10, waar 1 laag is en 10 hoog
Mag ik dan mee op vakantie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar weer foto's gaan makenVeel leuker dan al dat nerd-gedoe hier
Van mij welquote:
Ja maar jij snurktequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van mij welMoet je wel bij mij op de kamer slapen
Ik heb nog oordopjes voor jequote:
Ja maar met oordopjes ben ik lelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes voor jeVan de Landmacht-dagen
(ongebruikt, want dat soort evenementen moet je voelen
)
Kom maar op met je foto's naar aanleiding van jouw TTquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Helaas, er bestaan geen wet t shirt fotos van mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kom maar op met je foto's naar aanleiding van jouw TT
Om maar een gooi te doen naar een ontopic post.
Mijn photoshop zegt van wel...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Helaas, er bestaan geen wet t shirt fotos van mij
Ik dacht al bijna dat dit het nieuwe [DIG SC] topic zou worden..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Wie zegt dat ze al zouden moeten bestaan?
Je bent waarschijnlijk in het bezit van een t-shirt en een camera.
Ik neem maar even aan dat er bij jou ook water uit de kraan komt.
Je zet je camera op een solide ondergrond bij voorkeur een statief. Je zet hem op timer en je neemt dan de volgende Ingrediënten:
1 Chanty in t-shirt liefst wit voor het beter uitkomen van het idee
2 Een hoeveelheid water die meer is dan het t-shirt kan opnemen.
Je kan nu de 2 Ingrediënten combineren. Vergeet hierbij niet dat je wel binnen het bereik van de lens moet gaan staan zodat het resultaat optimaal wordt.
Ik haat mijn poriënquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zoals ik eerder al zei, ik ben wel in voor een fotoreportage...
Kan ik ook meteen even m'n nieuwe lens uittesten, kijken hoe diep we op de poriën kunnen inzoomen![]()
Geeft niet, want dan slaap ik tochquote:
Zie het als een creatieve pauze om een beetje te ontspannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...
Maar helaas, mijn studie gaat nog altijd voor
Ik durf welquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach je durft gewoon niet, beetje onzeker. Maar is niet erg, komt allemaal wel goed met je![]()
Ik ben heel creatief aan het eten nu tijdens mijn pauzequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zie het als een creatieve pauze om een beetje te ontspannen![]()
Opmerking komt 48 uur te laat...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...
Maar helaas, mijn studie gaat nog altijd voor
Ik heb geen ochtendhumeur, dus ik kijk meer zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel altijd leuk als je 's morgens wakker wordt, vervolgens met je camera klaar te gaan zitten om het ontwaakende meisje met eenkop op de gevoelige plaat vast te leggen
Nee hoor, ik kan studeren en fokken best goed combineren, heb alweer aardig wat gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach je, hebt de hele dag toch al pauze
Ow, ik moet nog even taart scoren enzo..
Ik wel, ik doe altijd 's morgensquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur, dus ik kijk meer zo
er was water genoeg op de bbq ja, maar geen wit shirtquote:
Ik heb medelijden met de meid die naast jou wakker moet worden danquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wel, ik doe altijd 's morgenskijken. En dan is het Moggûh met zo'n
en vervolgens ga ik 15 minuutjes onder de douche staan en dan ben ik weer helemaal
![]()
Sorry, mijn mimiek is 's morgens echt een drama.. ik moet ochtendgymnastiek met m'n wenkbrouwen en mondhoeken doen, om er enigzins wakker uit te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de meid die naast jou wakker moet worden dan
zij: "Schat, wil je seks?"
jij:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, mijn mimiek is 's morgens echt een drama.. ik moet ochtendgymnastiek met m'n wenkbrouwen en mondhoeken doen, om er enigzins wakker uit te zien- [afbeelding] - [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |