Enjoyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik koken redelijk afwisselendMaar hij kan beter koken
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja als je het zo gaat stellen..
Ik was nog best braaf met m'n "alleen kijken", maar jij wil ze meteen een Wet T-shirt bezorgen...
Zal wel een leuke fotoreportage worden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Ynske het volgende:
vandaag is t menu op t werk
schoenzoolsteak met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
of
nog glibberige rauwe vis met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
Als je dan toch al aan het bezorgen bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou moet ik in de toekomst dan maar een keer een bordje komen langsbrengen?Zal iig beter smaken dan wat je nu voorschrijft
ook meteen voor de baas, kan ik inlikken voor een bijbaan![]()
Zat jij niet in limboland of zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je dan toch al aan het bezorgen bent.
dan weet ik wel een bijbaantje voor je![]()
Right...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zeg niks
Of beter: ik ontken alles
Ik ben onschuldig![]()
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zat jij niet in limboland of zo?
Ik ben wel heeeeeeeeel duur hoor
Ik zit vol geheimenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Right...:')
Volgens mij houdt je nog allerlei geheimpjes achter. Maar dat komt een andere keer wel weer![]()
Miss ook eens gaan klagen over het eten namens de hele afdeling??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat zometeen maar eens een bestelling voor bijna de hele afdeling plaatsen bij Alcapones
ohhh meen je datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland ja.
Je geeft niets om mequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
ohhh meen je datMja sorry kan niet van iedereen de woonplaats onthouden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss ook eens gaan klagen over het eten namens de hele afdeling??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tsssk, ik woon bij je om de hoek en verder vertoef ik aan het strand of in limboland ja.
Doe es niet.. Ik ben op dieetquote:
Nee ik geef alleen om mezelfquote:
Beterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef Ynske het volgende:
die klacht ligt al bij het hoofdkantoor
[..]
hier, een stuk gezonderquote:
Die ga je maar zelf googlen, zitten nog altijd in FOTquote:
Dan kom ik bij jou slapenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je eigen huis niet zou weten te vinden.
Oh koel! *tegen poppetje aan gaat praten, jij heet nu chanty en je weet niet waar je huis woont zooooooom*quote:
Je brengt het heel smerig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Ynske het volgende:
vandaag is t menu op t werk
schoenzoolsteak met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
of
nog glibberige rauwe vis met smaakloze saladebar en door en door gebakken frietjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh koel! *tegen poppetje aan gaat praten, jij heet nu chanty en je weet niet waar je huis woont zooooooom*
je vergeet er alleen bij te zetten dat dit alles al twee weken oud isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je brengt het heel smerig..
Maar eigenlijk is het gewoon een heerlijk gegrilde steak met BBQ-honingsaus en een heerlijke frisse zomersalade voor erbij met friséesla, eikenblad en veldsla, afgemaakt met stukjes Feta, olijven, rode cherrytomaatjes en croutons besprenkeld met olijfolie getrokken uit tijm en kleine pepertjes.
en een schaaltje goudbruin gebakken duchesses besprenkeld met 4 seizoenen kruiden..
of
Nieuwe Haringsalade met dillesaus en sjallotjes en als groenten erbij groene asperges en gebakken krieltjes gekruid met wat paprikapoeder, peper en zout.
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
je vergeet er alleen bij te zetten dat dit alles al twee weken oud is
ok, ik ga dus maar nooit je vriendin worden.... kan ik ook je ex niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef ..zapper het volgende:
Die speld had ik er eerst uitgehaald hoor, dat is nog van m'n vorige ex.
Jou zou ik graag uitnodigen om eens hier te komen eten. Dan draai je wel bijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je brengt het heel smerig..
Maar eigenlijk is het gewoon een heerlijk gegrilde steak met BBQ-honingsaus en een heerlijke frisse zomersalade voor erbij met friséesla, eikenblad en veldsla, afgemaakt met stukjes Feta, olijven, rode cherrytomaatjes en croutons besprenkeld met olijfolie getrokken uit tijm en kleine pepertjes.
en een schaaltje goudbruin gebakken duchesses besprenkeld met 4 seizoenen kruiden..
of
Nieuwe Haringsalade met dillesaus en sjallotjes en als groenten erbij groene asperges en gebakken krieltjes gekruid met wat paprikapoeder, peper en zout.
Kom maar koken dan, zal ik klagenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..
Damnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok, ik ga dus maar nooit je vriendin worden.... kan ik ook je ex niet worden
dat zeg ik niet, maar we klagen wel over t eten dat hier geserveerd wordquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oi, nog niemand heeft over m'n kookkunsten geklaagd..
Ik wil best voor je koken, maar dan moet je maar deze kant op komen hoorquote:
Gelukkig is koken een gezonde hobby voor me.. Ik ben blij dat het niet m'n werk is. Je zou maar op een dag geen inspiratie hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar we klagen wel over t eten dat hier geserveerd word
en ik denk niet dat jij hier werkt, althans dat mag ik voor je hopen
Enschede - Hilversum is geen 300 kmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil best voor je koken, maar dan moet je maar deze kant op komen hoor
Moet ik eerst 300km reizen om voor je te koken, vervolgens het beklag aanhoren en binnen een uur weer de deur uitgeschopt te worden voor mijn gedane moeite, nee dank je
Laat je je zweepje dan wel thuisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Enschede - Hilversum is geen 300 km
Als ik weer es in Enschede ben kom ik wel langs
Ik doe niet aan zweepjes, ik kietel veel lieverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat je je zweepje dan wel thuis
Ik zie het gevaarte weer aankomen
En gewoon effe mailen.. ik ben heel slecht telefonisch bereikbaar..
gaarkeuken checkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gelukkig is koken een gezonde hobby voor me.. Ik ben blij dat het niet m'n werk is. Je zou maar op een dag geen inspiratie hebbenen zoals jij het zegt klinkt het als een gaarkeuken waarin de chef al tig jaar zijn inspiratie en creativiteit verloren is..
Tuurlijk is het handig, stalkende vrouwen zijn waardeloos natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zweepjes, ik kietel veel liever
en telefonisch slecht bereikbaar zijn heb je wel eens als mensen je nummer niet hebben
Niet zo erg als stalkende mannenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk is het handig, stalkende vrouwen zijn waardeloos natuurlijk..
Touché, maar wel voorspelbare reactie hoor..quote:
ok ik doe het overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Touché, maar wel voorspelbare reactie hoor..
deze stalkende vrouw nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ligt eraan wat het referentiekader van gemiddeld isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...
Ik heb al van verschillende kanten mogen vernemen dat jij vanuit je beroep een wat scheef mensbeeld hebt, dus niet vanuit jouw referentiekader...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef An24 het volgende:
[..]
ligt eraan wat het referentiekader van gemiddeld is![]()
Klopt, probleem is dat ik weet dat de mensen van wie jij dat hebt niet weet waar ze het over hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al van verschillende kanten mogen vernemen dat jij vanuit je beroep een wat scheef mensbeeld hebt, dus niet vanuit jouw referentiekader...
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt, probleem is dat ik weet dat de mensen van wie jij dat hebt niet weet waar ze het over hebben![]()
Ligt eraan wat jij onder de waarheid verstaat, mijn scheve mensbeeld kan bijv ook de ware zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?
Deze discussie moesten we maar eens voortzetten na een bepaalde mate van alcohol te hebben genuttigd... ideaal onderwerp!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder de waarheid verstaat, mijn scheve mensbeeld kan bijv ook de ware zijn![]()
haha, mag hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze discussie moesten we maar eens voortzetten na een bepaalde mate van alcohol te hebben genuttigd... ideaal onderwerp!![]()
Ik zit liever op een terras... Dat hangen geeft van die vreemde panische reacties.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet met een collega op een terras gehangen
Goed begin van de vakantie
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet met een collega op een terras gehangen
Goed begin van de vakantie
Aiii deze discussie is leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?
Hier op Fok! verbaasd het me niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...
Ik start "matrix" weer ff opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Aiii deze discussie is leukWij voeren hem tijdens colleges geregeld nuchter
Jullie hebben beide gelijkEr is geen één waarheid, waarheid is subjectief en het scheve beeld kan een prima waarheid zijn net zoals het rechte beeld
En beide tegelijkertijd
![]()
Dus niemand teleurgesteld, iedereen heeft zijn eigen waarheidObjectiviteit en feiten bestaan al evenmin
![]()
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Bij een scheef beeld hou je gewoon je camera wat rechter.....
Ja dat roep ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijn![]()
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zaterdag even een ritje naar Wateringen.
ik vind een scheve horizon echt iets anders dan een scheve foto hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dat roep ik ook altijd.
Maar er zijn altijd mensen die zeggen dat de horizon scheef is.
Dus ja wat is het dan een scheve horizon of een scheve foto![]()
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benVanaf half 8 is de buurt veilig
Delft is zeg maar 10 minuten van Wateringenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?
BTW je ging toch op vakantie of is dat later?
Dan wens ik je veel plezier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
En ja...vanaf 07:30 is P. onderweg naar Normandie
veel plezier Pquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
Woei, lekker hoor! Goeie reis en veel plezier daarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorquote:
Oh ik dacht even morgen vroeg alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorDat duurt nog drie hele werkdagen
Morgenavond eerst een concert fotograferen en een lens wegkapen bij Yoni
En dan donderdagavond ff inpakken, vrijdagmiddag nog ff borrelen op kantoor
en dan... DAN is het vakantie
Hou op ja, squashen waar geen airco isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Misleidende TT![]()
@chanty: je had je cam wel meekunnen slepen naar het sporten. Tis warm genoeg voor een wet-t-shirt
Yup... omgekeerde invasiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hij vlucht gewoon voordat ik Delft binnen kom vallen
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey![]()
Heeft iemand ook een afbeelding waar je de verschillende mm kunt zien? Ik kan em zo 1 2 3 niet vinden.
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup... omgekeerde invasieIk ga nu naar de kust van Frankrijk ipv andersom zoals een jaar of 60 geleden gedaan werd
Zo zou je dat kunnen zien, maar dan ga je mij gelijkstellen aan de duitsersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdt![]()
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zou je dat kunnen zien, maar dan ga je mij gelijkstellen aan de duitsersIk kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
Iemand had eens een afbeelding gemaakt waar je de mm kon vergelijken. Een foto met verschillende hoeklijnen of zo, op deze manier kon je na gaan hoeveel 10mm was, of 300mmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat![]()
Ik heb weleens een serie gemaakt voor hier op fot met verschillende MM.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iemand had eens een afbeelding gemaakt waar je de mm kon vergelijken. Een foto met verschillende hoeklijnen of zo, op deze manier kon je na gaan hoeveel 10mm was, of 300mm
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef Vicky het volgende:
Hee psstt HMII, ik hoorde dat je ws ook naar de OUDmeet komt...
Zal ik je alvast voorbereiden??
Dit was Amber toen:
[afbeelding]
Dit is Amber nu:
[afbeelding]
Dan weet je wie je moet ontwijken![]()
"Ik waarschuw je HMII, als bij mij in de buurt komt, vreet ik je opquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
"Ik waarschuw je HMII, als bij mij in de buurt komt, vreet ik je op"[/i]
Forum Opties | |
---|---|