klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet met een collega op een terras gehangen
Goed begin van de vakantie
Aiii deze discussie is leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag voor mij is nu: is dat de waarheid, of is dit waardeoordeel een gevolg van dat scheve mensbeeld?
Hier op Fok! verbaasd het me niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
voor de gemiddelde man is een stalkende vrouw een luxeprobleem...
Ik start "matrix" weer ff opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Aiii deze discussie is leukWij voeren hem tijdens colleges geregeld nuchter
Jullie hebben beide gelijkEr is geen één waarheid, waarheid is subjectief en het scheve beeld kan een prima waarheid zijn net zoals het rechte beeld
En beide tegelijkertijd
![]()
Dus niemand teleurgesteld, iedereen heeft zijn eigen waarheidObjectiviteit en feiten bestaan al evenmin
![]()
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Bij een scheef beeld hou je gewoon je camera wat rechter.....
Ja dat roep ik ook altijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
terwijl we net concluderen dat een scheef beeld ook de waarheid kan zijn![]()
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zaterdag even een ritje naar Wateringen.
ik vind een scheve horizon echt iets anders dan een scheve foto hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dat roep ik ook altijd.
Maar er zijn altijd mensen die zeggen dat de horizon scheef is.
Dus ja wat is het dan een scheve horizon of een scheve foto![]()
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik uit de buurt benVanaf half 8 is de buurt veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |