Delft is zeg maar 10 minuten van Wateringenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Daar zit jij toch helemaal niet in de buurt?
BTW je ging toch op vakantie of is dat later?
Dan wens ik je veel plezier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
En ja...vanaf 07:30 is P. onderweg naar Normandie
veel plezier Pquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is zeg maar 10 minuten van WateringenJe komt over de A4.... da's bij mij in de buurt
Woei, lekker hoor! Goeie reis en veel plezier daarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorquote:
Oh ik dacht even morgen vroeg alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoorDat duurt nog drie hele werkdagen
Morgenavond eerst een concert fotograferen en een lens wegkapen bij Yoni
En dan donderdagavond ff inpakken, vrijdagmiddag nog ff borrelen op kantoor
en dan... DAN is het vakantie
Hou op ja, squashen waar geen airco isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Misleidende TT![]()
@chanty: je had je cam wel meekunnen slepen naar het sporten. Tis warm genoeg voor een wet-t-shirt
Yup... omgekeerde invasiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hij vlucht gewoon voordat ik Delft binnen kom vallen
Ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey![]()
Heeft iemand ook een afbeelding waar je de verschillende mm kunt zien? Ik kan em zo 1 2 3 niet vinden.
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup... omgekeerde invasieIk ga nu naar de kust van Frankrijk ipv andersom zoals een jaar of 60 geleden gedaan werd
Zo zou je dat kunnen zien, maar dan ga je mij gelijkstellen aan de duitsersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je dan stellen dat ik Delft bevrijdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |