quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de vrolijkheid in deze SC even om zeep helpen.
Mijn opa wordt niet meer beter. Ze hebben niet de hele tumor weg kunnen halen. Geen idee van "hoe lang nog" (ligt aan wel/niet chemo etc.).
Kutziekte!
Hij mag wel naar huis vandaag. Dat is wel fijn, want hij miste internet zo erg![]()
Is jullie eigen schuld..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Stel:
Je werkt op een IT afdeling en iedereen die hier werkt heeft zo zijn eigen vakgebied. Er is een upgrade aan de gang van de SAP server op het hoofdkantoor. Iedereen heeft daar last van hier op de afdeling, want een nieuwe versie heeft als gevolg nieuwe GUI en alles wat met SAP "praat" moet getest worden. Een bult werk voor iedereen.
Dus uiteindelijk zat ik op vaderdag tot een uur of 20:00 de barcode scanners te testen of ze goed communiceren met SAP.
Uiteindelijk werkte het maandag min of meer, men kon ermee werken wat al meer was dan verwacht.
Maar als nog een hoop gezeur in de helpdeskmailbox.
En gisteren een hoop commentaar van de mensen van een andere vestiging omdat ik daar onsite was.
Maar nu mijn vraag vinden jullie het niet ook een beetje vreemd dat de persoon met SAP als vakgebied de week voor "go live" op vakantie is. En maandags ergens in de middag toch maar een keer naar kantoor komt?
Er van te voren over nadenken kost tijd en geld. In productie nemen = testen is het meest kostenefficiënt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is jullie eigen schuld..Jullie gebruiken Stupid Abnormal Products.
![]()
Iets Live schoppen moet je altijd testen VOOR het wordt ingeschopt...EN daarbij eerst op een testserver parkeren.
Dat je de halve Toko om moet gooien om het werkend te krijgen is al bagger genoeg...![]()
Nee, toen zat ik op het terras te genieten van de zon!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Yoni het volgende:
AirwiN, reed jij gisteren in de Elandstraat? Rond een uur of half zes?
Euh, je telt de kosten van het niet (of nauwelijks) kunnen werken tengevolge van niet geteste situaties niet mee? Manager zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er van te voren over nadenken kost tijd en geld. In productie nemen = testen is het meest kostenefficiënt!
Zelfde autoquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, toen zat ik op het terras te genieten van de zon!
Heb ik een look-a-like?
Nee, adviseur...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, je telt de kosten van het niet (of nauwelijks) kunnen werken tengevolge van niet geteste situaties niet mee? Manager zeker.
Sterker nog, ben nu ook aan het testenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, adviseur...![]()
Ik was benieuwd welke ICT'er er als eerst bovenop zou springen...
Gefeliciteerd!
Ik weet het kenteken ook niet, is ook de auto van mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zelfde auto![]()
Maar ik wist je kenteken niet meer en kon niet zien wie er achter het stuur zat, ik reed er achter![]()
En waarom is dat realistisch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Sterker nog, ben nu ook aan het testen. Helaas ben ik realistisch, dus kan geen manager of projectleider meer worden
.
Als er weer eens eentje vanuit het hoofdkantoor hier is en weer zijn verhaal afsteekt hoe goed SAP is dan vraag ik hem altijd of hij de BSOD van windows kent. Onder het motto blauwe schermen in windows zijn niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is jullie eigen schuld..Jullie gebruiken Stupid Abnormal Products.
![]()
Iets Live schoppen moet je altijd testen VOOR het wordt ingeschopt...EN daarbij eerst op een testserver parkeren.
Dat je de halve Toko om moet gooien om het werkend te krijgen is al bagger genoeg...![]()
Het kan nog, een stopdag helpt. Er is iets met die dingen en de bloed toevoor naar je hoofd. Schijnt enorm te helpen als je manager wil worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Sterker nog, ben nu ook aan het testen. Helaas ben ik realistisch, dus kan geen manager of projectleider meer worden
.
Zullen wij dan maar weer foto's gaan makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Indicatiecijfer nerdgehalte: 8+
schaal 1-10, waar 1 laag is en 10 hoog
Mag ik dan mee op vakantie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar weer foto's gaan makenVeel leuker dan al dat nerd-gedoe hier
Van mij welquote:
Ja maar jij snurktequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van mij welMoet je wel bij mij op de kamer slapen
Ik heb nog oordopjes voor jequote:
Ja maar met oordopjes ben ik lelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes voor jeVan de Landmacht-dagen
(ongebruikt, want dat soort evenementen moet je voelen
)
Kom maar op met je foto's naar aanleiding van jouw TTquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Helaas, er bestaan geen wet t shirt fotos van mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kom maar op met je foto's naar aanleiding van jouw TT
Om maar een gooi te doen naar een ontopic post.
Mijn photoshop zegt van wel...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Helaas, er bestaan geen wet t shirt fotos van mij
Ik dacht al bijna dat dit het nieuwe [DIG SC] topic zou worden..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Wie zegt dat ze al zouden moeten bestaan?
Je bent waarschijnlijk in het bezit van een t-shirt en een camera.
Ik neem maar even aan dat er bij jou ook water uit de kraan komt.
Je zet je camera op een solide ondergrond bij voorkeur een statief. Je zet hem op timer en je neemt dan de volgende Ingrediënten:
1 Chanty in t-shirt liefst wit voor het beter uitkomen van het idee
2 Een hoeveelheid water die meer is dan het t-shirt kan opnemen.
Je kan nu de 2 Ingrediënten combineren. Vergeet hierbij niet dat je wel binnen het bereik van de lens moet gaan staan zodat het resultaat optimaal wordt.
Ik haat mijn poriënquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zoals ik eerder al zei, ik ben wel in voor een fotoreportage...
Kan ik ook meteen even m'n nieuwe lens uittesten, kijken hoe diep we op de poriën kunnen inzoomen![]()
Geeft niet, want dan slaap ik tochquote:
Zie het als een creatieve pauze om een beetje te ontspannenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...
Maar helaas, mijn studie gaat nog altijd voor
Ik durf welquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach je durft gewoon niet, beetje onzeker. Maar is niet erg, komt allemaal wel goed met je![]()
Ik ben heel creatief aan het eten nu tijdens mijn pauzequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zie het als een creatieve pauze om een beetje te ontspannen![]()
Opmerking komt 48 uur te laat...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whehehe het klinkt verleidelijk om het gewoon te doen, gewoon zodat jullie hier met een bek vol tanden zitten...
Maar helaas, mijn studie gaat nog altijd voor
Ik heb geen ochtendhumeur, dus ik kijk meer zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel altijd leuk als je 's morgens wakker wordt, vervolgens met je camera klaar te gaan zitten om het ontwaakende meisje met eenkop op de gevoelige plaat vast te leggen
Nee hoor, ik kan studeren en fokken best goed combineren, heb alweer aardig wat gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach je, hebt de hele dag toch al pauze
Ow, ik moet nog even taart scoren enzo..
Ik wel, ik doe altijd 's morgensquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur, dus ik kijk meer zo
er was water genoeg op de bbq ja, maar geen wit shirtquote:
Ik heb medelijden met de meid die naast jou wakker moet worden danquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wel, ik doe altijd 's morgenskijken. En dan is het Moggûh met zo'n
en vervolgens ga ik 15 minuutjes onder de douche staan en dan ben ik weer helemaal
![]()
Sorry, mijn mimiek is 's morgens echt een drama.. ik moet ochtendgymnastiek met m'n wenkbrouwen en mondhoeken doen, om er enigzins wakker uit te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de meid die naast jou wakker moet worden dan
zij: "Schat, wil je seks?"
jij:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, mijn mimiek is 's morgens echt een drama.. ik moet ochtendgymnastiek met m'n wenkbrouwen en mondhoeken doen, om er enigzins wakker uit te zien- [afbeelding] - [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |