er waren toen zoveel van die kleine kinnekesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef Vicky het volgende:
Nee, volgens mij is dat Hanne maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Na het bijlezen van de SC kan ik concluderen dat de resulterende zenuwimpulsen die de pixels teweeg hebben gebracht, niet de moeite waard zijn om in chemische verbindingen te registeren. Het op een later tijdstip opvragen van deze chemische signaturen om neuronen te activeren en dus de herinnering op te roepen, lijkt me een dermate lage kans hebben dat ik hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dit kan proclameren.
Of zoiets.
Ik lees deze post nog een keer als ik vijf koffie op heb. Kijken of ik 'm dan wel begrijp...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Na het bijlezen van de SC kan ik concluderen dat de resulterende zenuwimpulsen die de pixels teweeg hebben gebracht, niet de moeite waard zijn om in chemische verbindingen te registeren. Het op een later tijdstip opvragen van deze chemische signaturen om neuronen te activeren en dus de herinnering op te roepen, lijkt me een dermate lage kans hebben dat ik hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dit kan proclameren.
Of zoiets.
Wat een vooruitziende postquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Of zoiets.
Zonder dat ik koffie op heb, zou ik zweren dat je hier een standaard SC-topic beschrijftquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef freud het volgende:
Of zoiets.
Dit is wel in één keer duidelijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Jip en janneke pre koffie versie:
Pak nog maar een handje van die pilletjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Freud ziet nieuwe SC
Wat een mooie SC!
Freud opent de SC
Hij leest de eerste bladzijde
Wat een letters
Maar hola!
Waar is de inhoud?
Inhoud is niet nodig
Dit is de SC!
Gekke Freud!
Freud hoeft het niet te onthouden
Want het is SC!
Freud doet raar
Freud post moeilijke woorden
Bah! Raar zonder koffie
Lees maar snel verder
Freud krijgt pilletje
Nu is het weer leesbaar
Dank je wel pilletje!
Freud pakt koffie
Freud is ook weer blij.
Dag SC!
Ik begrijp dat je zometeen met managers moet gaan praten? En je nu mentaal aan het voorbereiden bent?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef freud het volgende:
Freud ziet nieuwe SC
Wat een mooie SC!
Freud opent de SC
Hij leest de eerste bladzijde
Wat een letters
Maar hola!
Waar is de inhoud?
Inhoud is niet nodig
Dit is de SC!
Gekke Freud!
Freud hoeft het niet te onthouden
Want het is SC!
Freud doet raar
Freud post moeilijke woorden
Bah! Raar zonder koffie
Lees maar snel verder
Freud krijgt pilletje
Nu is het weer leesbaar
Dank je wel pilletje!
Freud pakt koffie
Freud is ook weer blij.
Dag SC!
Leuke lens, ga je veel plezier aan hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik verwacht deze komende week op m'n deurmat
[afbeelding]
Ow, weej als de postbode (Selektvracht) het rare idee in z'n kop haalt om dat ding door de brievenbus probeert te schuivenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Dus jij gaat de komende week op de deurmat liggen om hem te vangen?
Jah ik weet, flauw, nog geengehad dan krijg je dit soort dingen.
Hij gaat ons missenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Net GPRS ingesteld op mijn telefoonKan ik vanuit Frankrijk ook mail lezen
en FOK!ken tegen 0,60 EUR per 20 KB
ff mijn mail checken kostte me trouwens EUR 22 volgens de calculatorKwam omdat er gewoon 4000 mailtjes staan die blijkbaar allemaal gechecked worden (= 750 KB dataverkeer
) Nieuwe mailbox doet wonderen
Ja maar wij zijn lievquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik op vakantie ben. Mis ik Fok! of m'n computer echt niet. Heerlijk geen internet, geen mobiele telefoon. Lekker afgesloten van de NL-samenleving..![]()
En als ik terug kom hoor ik het gezeur weer..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef Vicky het volgende:
Hee psstt HMII, ik hoorde dat je ws ook naar de OUDmeet komt...
Zal ik je alvast voorbereiden??
Dit was Amber toen:
[afbeelding]
Dit is Amber nu:
[afbeelding]
Dan weet je wie je moet ontwijken![]()
Kijk dat is nou oneerlijk hé, beetje van die vrouwelijke charmes in de strijd gooien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn liev
Iedereen zou ons missen, zelfs jij maar dat weet je gewoon nog niet
Geeft niet hoor, komt wel goed met je
Ja maar ik ben heeeeeeeeel lievvvquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kijk dat is nou oneerlijk hé, beetje van die vrouwelijke charmes in de strijd gooien..![]()
Maar ik zwicht niet![]()
Jou altijdquote:
FOK!-ken is geen optie hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik op vakantie ben. Mis ik Fok! of m'n computer echt niet. Heerlijk geen internet, geen mobiele telefoon. Lekker afgesloten van de NL-samenleving..![]()
Prutserquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht wat doet die foto in de SC..
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben er niet bijHeb een foto-opdracht tijdens een volleybaltoernooi op het strand van Zandvoort.
![]()
![]()
Sportende mensen fotograferen.
Geef Amber effe een knuffel van me![]()
![]()
![]()
Ik zal een foto van je bij m'n hart dragen oke? Als ik weer es op vakantie gaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heeeeeeeeel lievvv
*kattenogen*
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Je zou me toch missen?Ja toch
Ga ik mee op vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zal een foto van je bij m'n hart dragen oke? Als ik weer es op vakantie ga![]()
Maar missen, ik ben niet makkelijk om te praten hoor
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie gaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja ik vind het gewoon ronduit vervelend, als mensen je dan tijdens die periode proberen te bellen. Maar wat je altijd standaard krijgt is, allerlei vragen, deadlines en toestanden moeten net een week voordat je weg bent nog allemaal even opgelost wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie ga.
Ik neem m altijd wel mee voor als er iets is en om eens in de zoveel dagen te laten weten dat ik nog leef en zo. Eerst liet ik m gewoon in de kluis liggen, maar dat doe ik niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik laat zelfs mijn mobiel het liefste thuis. Mijn klanten worden dan ook altijd zenuwachtig als ik op vakantie ga.
Wat een naar bericht... Sterkte...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Mijn opa wordt niet meer beter. Ze hebben niet de hele tumor weg kunnen halen. Geen idee van "hoe lang nog" (ligt aan wel/niet chemo etc.).
Kutziekte!
sterkte, weet hoe je je voelt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de vrolijkheid in deze SC even om zeep helpen.
Mijn opa wordt niet meer beter. Ze hebben niet de hele tumor weg kunnen halen. Geen idee van "hoe lang nog" (ligt aan wel/niet chemo etc.).
Kutziekte!
Hij mag wel naar huis vandaag. Dat is wel fijn, want hij miste internet zo erg![]()
Hij is anderhalve week geleden geopereerd (tumor verwijderd, stoma aangelegd). Dus daar is 'ie sowieso nog van aan het opknappen. En gezien zijn conditie voorheen, kan hij eigenlijk in vergelijking vrijwel niks meer (hij liep de vierdaagse van Nijmegen nog).quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een naar bericht... Sterkte...
Hoe is hij er verder fysiek aan toe? Heeft hij er in het dagelijkse doen en laten last van?
Hmmm, kudt zeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de vrolijkheid in deze SC even om zeep helpen.
Kutziekte!
Hij mag wel naar huis vandaag. Dat is wel fijn, want hij miste internet zo erg![]()
Ja klopt, maar toch...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hmmm, kudt zeg.![]()
Maar dat gedeelte van "hoe lang nog" is nooit echt mijn ding geweest. Het is niet een kookwekker die na zoveel tijd afgaat.
Het zou maar zo kunnen dat als hij echt vecht en chemo dat hij nog jaren mag genieten van zijn i-net
Ik laat hem als ik hem niet mee neem achter bij een goede vriend of vriendin, die weer in het bezit is van een 06 nummer van iemand om mij heen die wel de mobiel meeneemtquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik neem m altijd wel mee voor als er iets is en om eens in de zoveel dagen te laten weten dat ik nog leef en zo. Eerst liet ik m gewoon in de kluis liggen, maar dat doe ik niet meer.
Twee jaar geleden was ik op vakantie toen ik werd gebeld door een radioprogramma. Ik had een aantal weken ervoor meegedaan aan een wedstrijd. Ze spraken dus op mijn voicemail in dat ze hoopten dat ik tussen half zes en zes die dag bereikbaar zou zijn. Dat bericht hoorde ik twee dagen later dusHierdoor ben ik de kans om een reis naar Brazilie te winnen misgelopen
![]()
Maar toch... er blijft een mogelijkheid om positief te denkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toch...
En die chemo is nog niet zeker, daar wordt nog naar gekeken. Kans is aanwezig dat ze het niet gaan doen.
Dat ook, ik ken iemand die inmiddels al vijf jaar met volle teugen van haar leven geniet, die nog maar een paar maanden te leven zou hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, spijtig dat er niks meer aan gedaan kan worden..
Maak er iig nog het beste van, doe veel leuke dingetjes met je opa.
Wellicht doet ie nog wel langer leven dan menig arts zegt...
Positief denken doen we ook zeker, maar het is elke keer weer een klap in je gezicht. De verwachting was namelijk: opereren, stoma en klaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar toch... er blijft een mogelijkheid om positief te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |