Wou ik ook niet, dacht dat ik 299 hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je niet post 300 plaatsen
Neej, niet echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik was je net voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wou ik ook niet, dacht dat ik 299 had![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, niet echt?
Waarvan dan?check die 2 linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check die spoiler tagquote:
Want Brabantse nachten zijn lang....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef PieterBas het volgende:
LOL Zanger bekogeld met volle fles Breezer
Ikke wel hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
Dus..wie zijn er allemaal in voor een meet? Natuurlijk wel voor de zomer.. anders is iedereen al weer pleite
Voor de zomer wordt lastig, we hebben nog maar 2 dagen te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
Dus..wie zijn er allemaal in voor een meet? Natuurlijk wel voor de zomer.. anders is iedereen al weer pleite
Dat zeker. Doe je dan wel je toffe pet op DaFanquote:
NIEEHIEEET. Zomer begint de 21equote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hahhaah, DaFan, waarom kwijl je bij de gedachte aan Houniet?![]()
Maar sommige moet nog 2 á 3 weken... dus dat is dan voor de zomer. Niet zeuren Roy! Waar is Damzkieeeeee eigenlijk?
Ciao Jslaafquote:
Das mijn exquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gek! Dat is heul wel een lekker wijf in je fotoboek mên![]()
Neej, grapje!111```1!!!!~`````!!~~~~~111!!!einzweidrei!~~~!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, grapje!111```1!!!!~`````!!~~~~~111!!!einzweidrei!~~~!!!!![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef Roycoooooo het volgende:
ff eten koken. Tot mogguh(middag).
's Morgens presentatie dus dan zijn we er niet.
Alvast bedankt voor de mensen die ons succes wensen![]()
![]()
Oh, ik wilde eigenlijk doordeweeksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Utrecht als meetplaats? over uit de buurt gesproken en het moet wel voor juli zijn, want anders kan ik niet meer gratis in het weekend
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eigenlijk doordeweeksDat is voor de meeste gratis! En idd, voordat OV niet meer geldig is
En daar is de korting dan al vanaf??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90en ruim 2 uur an reistijd. (kan dan wel mooi film kijken in de trein
ja ¤ 21,90 is retourtje Utrecht 2de klas met reductie. vol tarief dan is het ¤ 36,50quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En daar is de korting dan al vanaf??
Okay...das balen... Maar volgens mij ben jij de enige met weekend OV, dan betalen we wel met z`n allen voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90en ruim 2 uur an reistijd. (kan dan wel mooi film kijken in de trein
ik ben gewoon de helle zomer thuis, moet in de 3 weken van de bouwvak wel 40 uur per week maken, maar de rest kan ik gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
voor mij is Utrecht wel een geschikte optiequote:
Maakt niet zo uit waar, Utrecht is wel mooie stad voor een meet en op Hoog-Katerijnen (of hoe je dat schrijftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay...das balen... Maar volgens mij ben jij de enige met weekend OV, dan betalen we wel met z`n allen voorDan is iedereen twee euro kwijt ofzo
Waar zou jij willen meeten dan?
Dan zullen jullie t zonder mij moeten doen. Hier zijn dan de lokale feesten die ik absoluut niet wil missenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef miss-scofield het volgende:
OkayEn welke dag spreken we af??
Vrijdagmiddag/ avond 6 juli?
Help mee dan, wanneer kun jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan zullen jullie t zonder mij moeten doen. Hier zijn dan de lokale feesten die ik absoluut niet wil missen!
Die hele week btw! Daarna moet ik 3 weken werken
![]()
dan zijn de zomerfeesten Bentelo dus dan kan ik vrijdag en zaterdag nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef miss-scofield het volgende:
OkayEn welke dag spreken we af??
Vrijdagmiddag/ avond 6 juli?
vanaf volgende week maandag kan ik de meeste dagen wel, dus ik zeg wel gewoon ja of nee als er een datum op tafel komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef miss-scofield het volgende:
En de donderdag? Of de woensdag?
In plaats van zeggen wanneer je niet kan, wil het misschien ook helpen door te zeggen wanneer jullie wel kunnen![]()
![]()
![]()
Mag ik je kaartje voor Faithless kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef Goover het volgende:
ThuisVindPost
en verkapte-ik-probeer-grappig-te-zijn-post
Ik kan eigenlijk alleen volgende weekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanaf volgende week maandag kan ik de meeste dagen wel, dus ik zeg wel gewoon ja of nee als er een datum op tafel komt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen volgende week! Die week daarna is het al de 1e week van juli waarin ik dus niet kan. Die 3 daarop volgende weken werk ik.
Dan is t alweer maand augustus, waar ik op vakantie ga en bezig moet in Rotterdam.
Wordt wel erg krap dag ben ik bang voor![]()
Dat was natuurlijk gewoon ee nverkapte tvp he, jullie begrijpen ook best dat ik jullie geen homo vind!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje homo's!
Hoor ik hier een lama schijten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje homo's!
nou hier in berlijn hoor ik niets, misschien bij jou in [insert woonplaats] wel...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lama schijten?
Ik heb wel een samenvatting:quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:24 schreef ETA het volgende:
morgeh... weer terug van vakantie... wel beetje ziekjes door de combinatie snikhete buitenlucht en prive-auto met chauffeur/gids en overijverige airconditioner.
Wel paar dagen dit topic gemist. Hoe is het gegaan met dat tripje van Goover?? Iemand een samenvatting?
Klinkt als een hele strakke dope deal...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting:
6:00 In de huur auto richting Bussels Airport
7:15 Kopje koffie net over de grens in België
8:00 Auto geparkeerd
8:45 Douane (Apparaat wat mee moest werd raar bekeken, en vrouwtje dat de röntgen scanner bediende keek erg apart)
9:00 bij de gate beetje zitten, kofie drinken etc
9:45 Boarding
9:55 VLIEGEN
12:25 aankomst Italië
12:40 Mannetje komt EINDELIJK aanlopen om pakketje aan te nemen.
12:41 RENNEN naar de douane en gate
12:45 In de bus naar gate naar het vliegtuig
12:55 VLIEGEN
15:25 Aankomst Brussel
16:00 In de auto terug naar huis
18:30 Thuis
Interressant vehaal ETA ik wil wel een paar fotootjes zien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:46 schreef ETA het volgende:
Ik dacht ook al, als ze er nou wat raars in gestopt hebben, dan ben ik de sjaakquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Klinkt als een hele strakke dope deal...![]()
Goedenmorgen trouwens..![]()
welgeteld 30 minuten in Italiequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting:
6:00 In de huur auto richting Bussels Airport
7:15 Kopje koffie net over de grens in België
8:00 Auto geparkeerd
8:45 Douane (Apparaat wat mee moest werd raar bekeken, en vrouwtje dat de röntgen scanner bediende keek erg apart)
9:00 bij de gate beetje zitten, kofie drinken etc
9:45 Boarding
9:55 VLIEGEN
12:25 aankomst Italië
12:40 Mannetje komt EINDELIJK aanlopen om pakketje aan te nemen.
12:41 RENNEN naar de douane en gate
12:45 In de bus naar gate naar het vliegtuig
12:55 VLIEGEN
15:25 Aankomst Brussel
16:00 In de auto terug naar huis
18:30 Thuis
de buitenlucht heeft die alleen door het busraam gezien...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
welgeteld 30 minuten in ItalieBen je nog wel even buiten geweest, ff wat frisse italiaanse zeelucht opsnuiven??
welkomquote:
dan heb ik het nog niet over mijn language partnertje gehad van zondag en de 2 studentes die me een tour gaven op zaterdagquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Interressant vehaal ETA ik wil wel een paar fotootjes zien!Maar een dagje werken voor een paar daagjes vakantie is toch niet zo erg? wat zou je anders op zaterdag doen naast uitslapen en online pokere?
sex...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:44 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik het nog niet over mijn language partnertje gehad van zondag en de 2 studentes die me een tour gaven op zaterdagMijn nieuwe language partner is ook wel cute, maar ze ziet er alleen uit al 15..... verder is ze enorm verlegen, durfde in begin nauwelijks wat te zeggen. Maar ze wil wel andere dingen doen behalve taallessen, ze stelde voor om te gaan honkballen
We zien wel waar dit strandt...
idd! boeken die hap! foto's maken van het mokkeltjequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sex...!![]()
Maar wel leuk dat je ook wat onderneemt met mensen uit de omgeving, dan zie je tenminste ook de niet toeristische dingen enzo.!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
idd! boeken die hap! foto's maken van het mokkeltje
Joah.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Toffe tripjes maken jullie allemaal (Goover & ETA dan)
Zo zie ik mn stage in Berlijn ook! Vakantie...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah.
5 maanden Denemarken is ook iets meer dan een 'tripje'
Is gewoon vakantie
Tussen het vliegtuig en de bus, 30 sec. Tussen de bus en de gate 30 sec. Daarna nog een keer, 30 sec tussen de gate en de bus en weer 30 sec tussen de bus en het vliegtuig. Tussendoor nog wat foto's geschoten waar niets op te zien isquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
welgeteld 30 minuten in ItalieBen je nog wel even buiten geweest, ff wat frisse italiaanse zeelucht opsnuiven??
Precies! Ben heel Denemarken ook al door geweest [zowat] voor de baasquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef ETA het volgende:
als je in buitenland zit, lijkt alles wel vakantieiig maak je op en of ander manier wel vaker iets interesants mee
Ik maak eigenlijk nooit toffe tripjes, altijd vakanties in Nederland enzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Toffe tripjes maken jullie allemaal (Goover & ETA dan)
Ik heb geen kaartje voor Faithlessquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mag ik je kaartje voor Faithless kopen?![]()
lijkt me netjes..! hoeveel uur?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Sok41 het volgende:
Everybody dance now !
Ik ga hier werken de maand juli en aug met een loon van 10,59 bruto per uur... is dat degelijk ?
Gewoon full time, 40u in de week... Geen vakantie voor deze knaapquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lijkt me netjes..! hoeveel uur?
hoe oud ben je.? voor een 22 jarige is dat zeer goed te doen.. voor lagere leeftijd is het veelquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Sok41 het volgende:
Everybody dance now !
Ik ga hier werken de maand juli en aug met een loon van 10,59 bruto per uur... is dat degelijk ?
Komt omdat je ondertitel zegt 'Nu te koop:' en je concertkaartjes avatar er weer staatquote:
Maar 40 uur werken in de week voor 10 per uur is toch leuk 400 euro per week is 1600 euro per maand...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:27 schreef Sok41 het volgende:
Aleen denk ik dat ik mn andere baan op moet gaan geven.. ik ga echt geen 6 dagen in de week blijven werken, fok it
Ze mag je handje toch wel vasthoudenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dochter van 16 jaar
Daar ben ik mee eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe oud ben je.? voor een 22 jarige is dat zeer goed te doen.. voor lagere leeftijd is het veel
q?quote:
Ik zei bruto heh slimmerikquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar 40 uur werken in de week voor 10 per uur is toch leuk 400 euro per week is 1600 euro per maand...!![]()
Wacht, inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komt omdat je ondertitel zegt 'Nu te koop:' en je concertkaartjes avatar er weer staat
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Wacht, inderdaadff veranderen weer
Het oude concertkaartje is wel te koop trouwens![]()
ja, maar als je bij nog een baantje in dienst bent, kun je volgend jaar belasting terugvragen!quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Is iedereen weer klaar voor de woensdag, de dag die bekend staat als spamdag ?
quote:
Als ze mee ging wel...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die dochter als je naar Hostel gaat !!
Zou hij nou ook een blaastest gedaan moeten hebben ?quote:Agent rijdt collega aan
Een motoragent die samen met een andere agent een achtervolging had ingezet, is tijdens zijn werk gewond geraakt. De motoragent werd aangereden door zijn collega, die ook in de achtervolging zat. De agenten waren in Oisterwijk (Brabant) bezig met een gepleegde inbraak. Ze zagen een auto met volle snelheid wegrijden en startten een achtervolging. Hierbij werd de motoragent door zijn collega geschept. De agent is naar het ziekenhuis gebracht, waar na onderzoek bleek dat hij slechts een hersenschudding had. De auto, die woensdagnacht is gestolen, werd later teruggevonden op een parkeerterrein. De inbrekers zijn nog op vrije voeten.
Zit je er helemaal klaar voor ? Bier en eten bij de hand ?quote:
Eten wel maar nog geen bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je er helemaal klaar voor ? Bier en eten bij de hand ?
Wat een domperquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ze mee ging wel...!maar zoals je in het verhaal leest wou dochterlief ook maar mocht niet van haar mams...
![]()
Ja?!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
daarna nog even verteld dat ik naar Hostel 2 ga vanavond
waar is het bier dan?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben even de dagposts aan het bekijken, lijstje komt zo
Mjah... 16 is wel een beetje jong...!quote:
of in ieder geval dat staat bij mij in de planning...!quote:
*Teardrop-NL* mompelt iets over hoe dichter bij de 0quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mjah... 16 is wel een beetje jong...!
hee ben jij niet die klojo van gisteravond die over lama's begon?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:43 schreef leolinedance het volgende:
Vorige week deel 1 van Hostel gekeken. Best een boutfilm. Wel akelige stukken erin (die lui die gemarteld werden op die stoelen, kuiten (of daar in de buurt) wat doorgesneden werd. En dan tegen die vent zeggen: Loop de deur maar uit
fucking ziek)
hoe krapper om jouwn lul, maar niet de mijnequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*Teardrop-NL* mompelt iets over hoe dichter bij de 0
Zulke films kijk ik niet, waste of my time.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:43 schreef leolinedance het volgende:
Vorige week deel 1 van Hostel gekeken. Best een boutfilm. Wel akelige stukken erin (die lui die gemarteld werden op die stoelen, kuiten (of daar in de buurt) wat doorgesneden werd. En dan tegen die vent zeggen: Loop de deur maar uit
fucking ziek)
Hahaha, die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe krapper om jouwn lul, maar niet de mijne
Smeerlap!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*Teardrop-NL* mompelt iets over hoe dichter bij de 0
Nog 1 ding wat op mijn verlanglijst staat, een camera die panoramafoto´s kan maken, dat vind ik zo mooi. Gave foto ETA!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
Als ik dan toch 1 foto ga plaatsen, dan wordt het deze:
voor mensen die nog niet wisten dat ik stage loop op een tropisch eiland:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07253/pano4re.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
toch een best leuk uitzicht...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
Als ik dan toch 1 foto ga plaatsen, dan wordt het deze:
voor mensen die nog niet wisten dat ik stage loop op een tropisch eiland:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07253/pano4re.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zijn 2 foto's aanelkaar geknopt...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nog 1 ding wat op mijn verlanglijst staat, een camera die panoramafoto´s kan maken, dat vind ik zo mooi. Gave foto ETA!![]()
Dat ben ik jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hee ben jij niet die klojo van gisteravond die over lama's begon?![]()
Maar ja, ach weet je... sommige dingen moet je gewoon zien zodat je weer weet dat die domme amerikanen bij alles wat ze doen standaard niet nadenken..:!![]()
ik heb ook geen foto die pano's kan maken.... moet het nu helemaal handmatig doen...... misschien van het weekend maar es een nieuwe kopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nog 1 ding wat op mijn verlanglijst staat, een camera die panoramafoto´s kan maken, dat vind ik zo mooi. Gave foto ETA!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Moeilijk Sok.
Mijn lichaam zegt iig op dit moment dat ik rustiger aan moet gaan doen. Vakantie heb je zowiezo écht nodig. Hoe zit het met jouw klachten?
ik slaap snachts en savonds ben ik wakker..!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ben ik ja![]()
Was het niet 's nachts trouwens![]()
oh okquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik vind sowieso er echt niet uitzien..![]()
Omdat je meer moet posten ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:45 schreef Leinonlein het volgende:
Nou hou, waarom sta ik nou nooit in de lijst?
Dat wou ik zeggen ja!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik slaap snachts en savonds ben ik wakker..!maar het was wel goed tegen de nacht aan..!
![]()
En nog steeds hard aan het spammen zie ikquote:
correctie, 4quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zijn 2 foto's aanelkaar geknopt...!![]()
Ach ja je moet wat hequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nog steeds hard aan het spammen zie ik
Ik denk het 1equote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat je meer moet posten ?
Of omdat ik je over het hoofd heb gezien
Hmm dat wordt mij toch net ietsjes te ingewikkeld, ik wacht wel even op de tijd dat ik veel geld heb. Of ik knip gewoon een dikke rand van de boven/onderkant afquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb ook geen foto die pano's kan maken.... moet het nu helemaal handmatig doen...... misschien van het weekend maar es een nieuwe kopen
Wel... Op elk moment van de dag wil ik naar bed, koffie houd me op de been. Ga deze zaterdag wel met mn baas praten op ander werk..quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
Moeilijk Sok.
Mijn lichaam zegt iig op dit moment dat ik rustiger aan moet gaan doen. Vakantie heb je zowiezo écht nodig. Hoe zit het met jouw klachten?
Ik geef het opquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
[..]
correctie, 4er moet veel overlap inzitten om een vloeiende foto te krijgen.
ps, mag jij raden uit hoeveel fotos deze is opgemaakt
(ps, er zitten 2 "foutjes" in. wie spot de hoofdloze man en de andere fout???):
[afbeelding]
Ik ook, maar niet verder vertellenquote:
oke, mondje dichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet verder vertellen
Eten haal ik straks in de kantine, bier komt na 17en wel weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je er helemaal klaar voor ? Bier en eten bij de hand ?
Ik zie niks, maar ik ben wel benieuwd met wat voorp rogramma je dit doet. Photoshop?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
[..]
correctie, 4er moet veel overlap inzitten om een vloeiende foto te krijgen.
ps, mag jij raden uit hoeveel fotos deze is opgemaakt
(ps, er zitten 2 "foutjes" in. wie spot de hoofdloze man en de andere fout???):
[afbeelding]
Late reactie, maar bier is okequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Eten haal ik straks in de kantine, bier komt na 17en wel weer
Laat me raden, putjes schepper op de noordzee ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een vakantiebaan op HBO niveau![]()
(ja ik heb mijn hbo diploma, maar toch vreemd om een baan op niveau te vinden voor 4 weken ofzo)
Ik ga ook bier drinken, bij het voetballen vanavond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Eten haal ik straks in de kantine, bier komt na 17en wel weer
Hoeft niet hoor, ik had het alllllang in de gaten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet verder vertellen
Ik weet niet precies, iets op een inkoopafdeling ergensquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden, putjes schepper op de noordzee ?
Wat ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik had het alllllang in de gaten!![]()
niet iedereen doet hetzelfde werk wat jij je hele leven doet...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden, putjes schepper op de noordzee ?
gewoon photoshopquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar ik ben wel benieuwd met wat voorp rogramma je dit doet. Photoshop?![]()
opscheppertquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef ETA het volgende:
[..]
gewoon photoshopmoeilijkste is om de belichting goed te krijgen. Ik heb zo'n antieke cheapass sony cybershot die 5 jaar oud is, kan geen hol instellen. Misschien na mijn volgende salaris ff een DSLR kopen, een EOS 400D ofzo.....
Oh dat dacht ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet iedereen doet hetzelfde werk wat jij je hele leven doet...!
Waar zaten de fouten nou ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef ETA het volgende:
[..]
gewoon photoshopmoeilijkste is om de belichting goed te krijgen. Ik heb zo'n antieke cheapass sony cybershot die 5 jaar oud is, kan geen hol instellen. Misschien na mijn volgende salaris ff een DSLR kopen, een EOS 400D ofzo.....
Je staat in de dagposting lijstquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii![]()
Ben ik weer... ik had om 9.30 uur afgesproken op school...en er is nog steeds niemand!!Zit ik hier dan... kutzooi!!
Goed gedaan Goover, uiteindelijk snapte je het!!
Voor mij ook, dan heb ik alleen maar 2 weken vakantie, daarna begint het weer van voor af aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef DaFan het volgende:
Ik ben zo hard aan het aftellen
Nog 7 dagen na vandaag....
Doen ze om jou te treiteren denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom moet Jong Oranje vanavond al om 18:15 uur spelen?Ik moet tot 20:30 uur werken
![]()
Zulke modelletjes gaan mijn budget helaas te boven, maar wel een ontzettend gaaf dingetje! Dat koop je "ff"?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat is vroeg jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom moet Jong Oranje vanavond al om 18:15 uur spelen?Ik moet tot 20:30 uur werken
![]()
Hoooiiquote:
Als je het geld ervoor hebt, waarom niet ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zulke modelletjes gaan mijn budget helaas te boven, maar wel een ontzettend gaaf dingetje! Dat koop je "ff"?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jeeejjjjwelke plek?? Eindelijk weer
![]()
Jezelf quotenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
004. 162 Houniet
096. 053 ReMcOrE
096. 053 DaFan
112. 049 Roycoooooo
117. 048 miss-scofield
176. 038 Goover
193. 036 Kuno_van_Dijk
193. 036 Bootje84
193. 036 Teardrop-nl
En de rest die ik vergeten ben
Bijna taart en bier voor iedereenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whoehoe, best hoog nogIn het midden van iedereen!!
Ik heb bijna 2000 posts
dat denk ik ook, jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doen ze om jou te treiteren denk ik
quote:
wooow! hendig veel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whoehoe, best hoog nogIn het midden van iedereen!!
Ik heb bijna 2000 posts
Op je laatste stagedag kom je erachter dat het hier druk isquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Qwea het volgende:
kolere wat een drukte hier![]()
Normaal zijn we met zes mensen, er zijn er nu wel 16![]()
Ik had koeken meegenomen voor mn collega's omdat dit (of morgen) mn laatste stage dag is... Zijn ze nu al op
Ik had er 10 meegenomendus 6 hebben niet gehad, hebben ze pech gehad hoor
Ik had ook altijd opeens meer vrienden op stage als ik iets te eten mee namquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Qwea het volgende:
Ik had koeken meegenomen voor mn collega's omdat dit (of morgen) mn laatste stage dag is... Zijn ze nu al op
iedereen wou je nog één keer zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Qwea het volgende:
Zo zie je maar, vroeger toen je klein was maakte je vrienden als je iets lekkers had, maar nu je stage loopt, studeert en ouder bent... is dat nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had ook altijd opeens meer vrienden op stage als ik iets te eten mee nam![]()
Stelletje gieren daar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Qwea het volgende:
preciesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo zie je maar, vroeger toen je klein was maakte je vrienden als je iets lekkers had, maar nu je stage loopt, studeert en ouder bent... is dat nog steeds hetzelfde
Iedereen wilde afscheid komen nemen, oh liggen daar koeken, zijn die voor ons ? Dat had je nou niet hoeven doen !quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen wou je nog één keer zien
En zo gaat het je hele leven door. Alleen moet je eten dan vervangen door geldquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had ook altijd opeens meer vrienden op stage als ik iets te eten mee nam![]()
mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
004. 162 Houniet
096. 053 ReMcOrE
096. 053 DaFan
112. 049 Roycoooooo
117. 048 miss-scofield
176. 038 Goover
193. 036 Kuno_van_Dijk
193. 036 Bootje84
193. 036 Teardrop-nl
En de rest die ik vergeten ben
Dat is toch pas op je sterbed ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zo gaat het je hele leven door. Alleen moet je eten dan vervangen door geld
Ik zou het niet pikken !quote:
iets links van het middenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo zie je maar, vroeger toen je klein was maakte je vrienden als je iets lekkers had, maar nu je stage loopt, studeert en ouder bent... is dat nog steeds hetzelfde
Als je geld heb, heb je toch vrienden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
lang verhaal mênquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Brengt me meteen deze tekst in gedachten:
"High School Never Ends"
Four years you think for sure
That’s all you’ve got to endure
All the total dicks
All the stuck up chicks
So superficial, so immature
Then when you graduate
You take a look around and you say HEY WAIT
This is the same as where I just came from
I thought it was over
Aw that’s just great
The whole damn world is just as obsessed
With who‘s the best dressed and who‘s having sex,
Who‘s got the money, who gets the honeys,
Who‘s kinda cute and who‘s just a mess
And you still don’t have the right look
And you don’t have the right friends
Nothing changes but the faces, the names, and the trends
High school never ends
Check out the popular kids
You’ll never guess what Jessica did
How did Mary Kate lose all that weight
And Katie had a baby so I guess Tom’s straight
And the only thing that matters
Is climbing up that social ladder
Still care about your hair and the car you drive
Doesn’t matter if you’re sixteen or thirty-five
Reese Witherspoon,
She’s the prom queen
Bill Gates,
Captain of the chess team
Jack Black, the clown
Brad Pitt, the quarterback
I’ve seen it all before
I want my money back
With who’s the best dressed and who’s having sex,
Who’s in the clubs and who’s on the drugs,
Who’s throwing up before they digest
And you’re still listen to the same shit you did back then
High school never ends
High school never ends
With who‘s the best dressed and who‘s having sex,
Who‘s got the money, who gets the honeys,
Who‘s kinda cute and who‘s just a mess
And I still don’t have the right look
And I still have the same three friends
And I’m pretty much the same as I was back then
High school never ends
High school never ends
High school never ends
Here we go again
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geld heb, heb je toch vrienden?Misschien moet je nep geld uitprinten, kun je zien hoe slim je vrienden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze lief gaan doen zijn ze dus niet zo slim
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
Academisch kwartiertje hequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejj, één medestudent is inmiddels aangekomen (40 minuten te laat!!) Nu wachten op de volgende!!
En jij quote dat hele verhaal ook nog eens een keerquote:
Verhaal over highschool geloof ikquote:
ja kloptquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En jij quote dat hele verhaal ook nog eens een keer
Dat is beter jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
With who’s the best dressed and who’s having sex,
Who’s in the clubs and who’s on the drugs,
Who’s throwing up before they digest
And you’re still listen to the same shit you did back then
High school never ends
Zo dan?
Ik zou het doen jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:18 schreef leolinedance het volgende:
Moet ik nou naar Graspop gaan vrijdag of niet?
METALLLLLquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:18 schreef leolinedance het volgende:
Bij twijfel altijd gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:18 schreef leolinedance het volgende:
Hehe, ja! Maar wel onhandig! We moeten een posterpresentatie maken.. en zij heeft de poster bij zich!!quote:
Eigenlijk is het niet zo mijn ding, maar mijn vriendin vindt het leuk als ik mee gaquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je nep geld uitprinten, kun je zien hoe slim je vrienden zijn
Als ze lief gaan doen zijn ze dus niet zo slim
quote:
75 euroquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo mijn ding, maar mijn vriendin vindt het leuk als ik mee ga![]()
Maar wel 75 euro ofzo![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
Zo ik let even niet op, wat gaat het hard vandaag
Taart en bier voor iedereenquote:
ik wacht totdat ik naar mijn werk kan gaan, anders ben ik daar toch maar te vroegquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie allemaal tijd teveel? Tering zeg
je vriendin wil toch dat je gaat...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel duur (als je de drank, die ik daar wel nodig zal hebben, meerekend)
Het is woensdag vandaag hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
Hebben jullie allemaal tijd teveel? Tering zeg
Met wat drank en eten erbij is het zo 125 euro. Dan ga ik liever een keer uit eten en naar de sauna ofzo..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
75 euroInvesteren in je relatie heet het dan
Voor 75 kun je leukere dingen doen inderdaad. Heb voor 60 euro een ticket voor 2 dagen festival, lang leven Melt! Maar ja, vriendin dr wil is wet he, zo gaat het hier althansquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo mijn ding, maar mijn vriendin vindt het leuk als ik mee ga![]()
Maar wel 75 euro ofzo![]()
waarom staat Houniet er dan inquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken !
Ben je er nou nog niet achter dat je er niet meer bijhoort nu je geen stage meer loopt![]()
![]()
jij hebt je vriend goed onder de duim...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor 75 kun je leukere dingen doen inderdaad. Heb voor 60 euro een ticket voor 2 dagen festival, lang leven Melt! Maar ja, vriendin dr wil is wet he, zo gaat het hier althans![]()
http://panther3.last.fm/s(...)3257740/original.jpg
Helaas zit daar ergens wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor 75 kun je leukere dingen doen inderdaad. Heb voor 60 euro een ticket voor 2 dagen festival, lang leven Melt! Maar ja, vriendin dr wil is wet he, zo gaat het hier althans![]()
http://panther3.last.fm/s(...)3257740/original.jpg
Ik heb de broek aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je vriend goed onder de duim...?![]()
Nou ja zeg, hou die vieze praatjes even voor je, wil je!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe hem eens uit en plaat een foto![]()
Die vraag stel je wel aan je vriendquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja zeg, hou die vieze praatjes even voor je, wil je!![]()
Die is allang wegquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:31 schreef leolinedance het volgende:
potverdriedikkie! Waarom sta ik niet meer in de op (net als Houniet?). Mijn plaatje staat er nog wel inDe ex-slavieres lijst is eruit?
Jepquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:31 schreef leolinedance het volgende:
potverdriedikkie! Waarom sta ik niet meer in de op (net als Houniet?). Mijn plaatje staat er nog wel inDe ex-slavieres lijst is eruit?
Ja sorry, zo rond half 11 is mijn testosterongehalte altijd op zijn hoogtepuntquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja zeg, hou die vieze praatjes even voor je, wil je!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Die vraag stel je wel aan je vriend
[..]
ik heb nog wel een site voor jequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja sorry, zo rond half 11 is mijn testosterongehalte altijd op zijn hoogtepunt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Duurt nogal even voordat ie daar door is niet? Hardhout zekerquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een site voor je
het volgende is NSW (Not Suitable for Work)pron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een site voor je
het volgende is NSW (Not Suitable for Work)hehe thanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Duurt nogal even voordat ie daar door is niet? Hardhout zeker![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom ben ik ook nog thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Print ie een BSOD uit?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik mijn powerpoint-presentatie in hand-out formaat uitprinten, print de printer een foutmelding uit
Zo van wat ik vernomen heb schijnt het maar een zwaar leven te zijn, het mannenleven!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja sorry, zo rond half 11 is mijn testosterongehalte altijd op zijn hoogtepunt![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]ben toch thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nu we toch bezig zijn, dit zijn ook regelrechte klassiekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iets van 30 streams in alle categorieen zeg maar![]()
En deze is misschien nog wel beter (alleen plaatjes, maar wel hele lekkere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen maar lekkere onschuldige next door meisjes (soms in bikini, topless, naakt. Niks aan het doen of bepaalde 'handelingen' aan het verrichten. Of gewoon geil aan het zijn. Je moet het gewoon even zien om het te snappen zeg maar. En iedere dag geupdate met vers (en goed) materiaal!![]()
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo van wat ik vernomen heb schijnt het maar een zwaar leven te zijn, het mannenleven!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, dit zijn ook regelrechte klassiekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iets van 30 streams in alle categorieen zeg maar![]()
En deze is misschien nog wel beter (alleen plaatjes, maar wel hele lekkere:Bookmark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen maar lekkere onschuldige next door meisjes (soms in bikini, topless, naakt. Niks aan het doen of bepaalde 'handelingen' aan het verrichten. Of gewoon geil aan het zijn. Je moet het gewoon even zien om het te snappen zeg maar. En iedere dag geupdate met vers (en goed) materiaal!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik nietgadverdamme (nee, ik keek niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe blijven mooie linkjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
gadverdamme (nee, ik keek niet)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Blue screen of death, oftewel:
http://www.rollanet.org/~benm/graphics/bsod.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis pron sites posten in een stage topic![]()
![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1054202quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de printer printte het volgende uit:
PCL XL error
Subsystem: IMAGE
Error: ExtraData
Operator: ReadImage
Position: 891
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |