Wou ik ook niet, dacht dat ik 299 hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je niet post 300 plaatsen
Neej, niet echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik was je net voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wou ik ook niet, dacht dat ik 299 had![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, niet echt?
Waarvan dan?check die 2 linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check die spoiler tagquote:
Want Brabantse nachten zijn lang....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef PieterBas het volgende:
LOL Zanger bekogeld met volle fles Breezer
Ikke wel hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
Dus..wie zijn er allemaal in voor een meet? Natuurlijk wel voor de zomer.. anders is iedereen al weer pleite
Voor de zomer wordt lastig, we hebben nog maar 2 dagen te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
Dus..wie zijn er allemaal in voor een meet? Natuurlijk wel voor de zomer.. anders is iedereen al weer pleite
Dat zeker. Doe je dan wel je toffe pet op DaFanquote:
NIEEHIEEET. Zomer begint de 21equote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hahhaah, DaFan, waarom kwijl je bij de gedachte aan Houniet?![]()
Maar sommige moet nog 2 á 3 weken... dus dat is dan voor de zomer. Niet zeuren Roy! Waar is Damzkieeeeee eigenlijk?
Ciao Jslaafquote:
Das mijn exquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gek! Dat is heul wel een lekker wijf in je fotoboek mên![]()
Neej, grapje!111```1!!!!~`````!!~~~~~111!!!einzweidrei!~~~!!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, grapje!111```1!!!!~`````!!~~~~~111!!!einzweidrei!~~~!!!!![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef Roycoooooo het volgende:
ff eten koken. Tot mogguh(middag).
's Morgens presentatie dus dan zijn we er niet.
Alvast bedankt voor de mensen die ons succes wensen![]()
![]()
Oh, ik wilde eigenlijk doordeweeksquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Utrecht als meetplaats? over uit de buurt gesproken en het moet wel voor juli zijn, want anders kan ik niet meer gratis in het weekend
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eigenlijk doordeweeksDat is voor de meeste gratis! En idd, voordat OV niet meer geldig is
En daar is de korting dan al vanaf??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90en ruim 2 uur an reistijd. (kan dan wel mooi film kijken in de trein
ja ¤ 21,90 is retourtje Utrecht 2de klas met reductie. vol tarief dan is het ¤ 36,50quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En daar is de korting dan al vanaf??
Okay...das balen... Maar volgens mij ben jij de enige met weekend OV, dan betalen we wel met z`n allen voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks kan ik niet gratis. En retourtje Utreg kost mij doordeweeks ¤ 21,90en ruim 2 uur an reistijd. (kan dan wel mooi film kijken in de trein
ik ben gewoon de helle zomer thuis, moet in de 3 weken van de bouwvak wel 40 uur per week maken, maar de rest kan ik gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef miss-scofield het volgende:
voor mij is Utrecht wel een geschikte optiequote:
Maakt niet zo uit waar, Utrecht is wel mooie stad voor een meet en op Hoog-Katerijnen (of hoe je dat schrijftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay...das balen... Maar volgens mij ben jij de enige met weekend OV, dan betalen we wel met z`n allen voorDan is iedereen twee euro kwijt ofzo
Waar zou jij willen meeten dan?
Dan zullen jullie t zonder mij moeten doen. Hier zijn dan de lokale feesten die ik absoluut niet wil missenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef miss-scofield het volgende:
OkayEn welke dag spreken we af??
Vrijdagmiddag/ avond 6 juli?
Help mee dan, wanneer kun jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan zullen jullie t zonder mij moeten doen. Hier zijn dan de lokale feesten die ik absoluut niet wil missen!
Die hele week btw! Daarna moet ik 3 weken werken
![]()
dan zijn de zomerfeesten Bentelo dus dan kan ik vrijdag en zaterdag nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef miss-scofield het volgende:
OkayEn welke dag spreken we af??
Vrijdagmiddag/ avond 6 juli?
vanaf volgende week maandag kan ik de meeste dagen wel, dus ik zeg wel gewoon ja of nee als er een datum op tafel komtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef miss-scofield het volgende:
En de donderdag? Of de woensdag?
In plaats van zeggen wanneer je niet kan, wil het misschien ook helpen door te zeggen wanneer jullie wel kunnen![]()
![]()
![]()
Mag ik je kaartje voor Faithless kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef Goover het volgende:
ThuisVindPost
en verkapte-ik-probeer-grappig-te-zijn-post
Ik kan eigenlijk alleen volgende weekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanaf volgende week maandag kan ik de meeste dagen wel, dus ik zeg wel gewoon ja of nee als er een datum op tafel komt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen volgende week! Die week daarna is het al de 1e week van juli waarin ik dus niet kan. Die 3 daarop volgende weken werk ik.
Dan is t alweer maand augustus, waar ik op vakantie ga en bezig moet in Rotterdam.
Wordt wel erg krap dag ben ik bang voor![]()
Dat was natuurlijk gewoon ee nverkapte tvp he, jullie begrijpen ook best dat ik jullie geen homo vind!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje homo's!
Hoor ik hier een lama schijten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje homo's!
nou hier in berlijn hoor ik niets, misschien bij jou in [insert woonplaats] wel...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lama schijten?
Ik heb wel een samenvatting:quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:24 schreef ETA het volgende:
morgeh... weer terug van vakantie... wel beetje ziekjes door de combinatie snikhete buitenlucht en prive-auto met chauffeur/gids en overijverige airconditioner.
Wel paar dagen dit topic gemist. Hoe is het gegaan met dat tripje van Goover?? Iemand een samenvatting?
Klinkt als een hele strakke dope deal...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting:
6:00 In de huur auto richting Bussels Airport
7:15 Kopje koffie net over de grens in België
8:00 Auto geparkeerd
8:45 Douane (Apparaat wat mee moest werd raar bekeken, en vrouwtje dat de röntgen scanner bediende keek erg apart)
9:00 bij de gate beetje zitten, kofie drinken etc
9:45 Boarding
9:55 VLIEGEN
12:25 aankomst Italië
12:40 Mannetje komt EINDELIJK aanlopen om pakketje aan te nemen.
12:41 RENNEN naar de douane en gate
12:45 In de bus naar gate naar het vliegtuig
12:55 VLIEGEN
15:25 Aankomst Brussel
16:00 In de auto terug naar huis
18:30 Thuis
Interressant vehaal ETA ik wil wel een paar fotootjes zien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:46 schreef ETA het volgende:
Ik dacht ook al, als ze er nou wat raars in gestopt hebben, dan ben ik de sjaakquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Klinkt als een hele strakke dope deal...![]()
Goedenmorgen trouwens..![]()
welgeteld 30 minuten in Italiequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb wel een samenvatting:
6:00 In de huur auto richting Bussels Airport
7:15 Kopje koffie net over de grens in België
8:00 Auto geparkeerd
8:45 Douane (Apparaat wat mee moest werd raar bekeken, en vrouwtje dat de röntgen scanner bediende keek erg apart)
9:00 bij de gate beetje zitten, kofie drinken etc
9:45 Boarding
9:55 VLIEGEN
12:25 aankomst Italië
12:40 Mannetje komt EINDELIJK aanlopen om pakketje aan te nemen.
12:41 RENNEN naar de douane en gate
12:45 In de bus naar gate naar het vliegtuig
12:55 VLIEGEN
15:25 Aankomst Brussel
16:00 In de auto terug naar huis
18:30 Thuis
de buitenlucht heeft die alleen door het busraam gezien...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
welgeteld 30 minuten in ItalieBen je nog wel even buiten geweest, ff wat frisse italiaanse zeelucht opsnuiven??
welkomquote:
dan heb ik het nog niet over mijn language partnertje gehad van zondag en de 2 studentes die me een tour gaven op zaterdagquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Interressant vehaal ETA ik wil wel een paar fotootjes zien!Maar een dagje werken voor een paar daagjes vakantie is toch niet zo erg? wat zou je anders op zaterdag doen naast uitslapen en online pokere?
sex...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:44 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik het nog niet over mijn language partnertje gehad van zondag en de 2 studentes die me een tour gaven op zaterdagMijn nieuwe language partner is ook wel cute, maar ze ziet er alleen uit al 15..... verder is ze enorm verlegen, durfde in begin nauwelijks wat te zeggen. Maar ze wil wel andere dingen doen behalve taallessen, ze stelde voor om te gaan honkballen
We zien wel waar dit strandt...
idd! boeken die hap! foto's maken van het mokkeltjequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sex...!![]()
Maar wel leuk dat je ook wat onderneemt met mensen uit de omgeving, dan zie je tenminste ook de niet toeristische dingen enzo.!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
idd! boeken die hap! foto's maken van het mokkeltje
Joah.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Toffe tripjes maken jullie allemaal (Goover & ETA dan)
Zo zie ik mn stage in Berlijn ook! Vakantie...!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah.
5 maanden Denemarken is ook iets meer dan een 'tripje'
Is gewoon vakantie
Tussen het vliegtuig en de bus, 30 sec. Tussen de bus en de gate 30 sec. Daarna nog een keer, 30 sec tussen de gate en de bus en weer 30 sec tussen de bus en het vliegtuig. Tussendoor nog wat foto's geschoten waar niets op te zien isquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:32 schreef ETA het volgende:
[..]
welgeteld 30 minuten in ItalieBen je nog wel even buiten geweest, ff wat frisse italiaanse zeelucht opsnuiven??
Precies! Ben heel Denemarken ook al door geweest [zowat] voor de baasquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:11 schreef ETA het volgende:
als je in buitenland zit, lijkt alles wel vakantieiig maak je op en of ander manier wel vaker iets interesants mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |