zo vroeg ben ik nooit wakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef FJD het volgende:
Morgen mag je weerWat beter was geweest was om morgenochtend om kwart voor zeven twee keer keihard aan te vallen en om kwart over zeven weer. Om zeven uur gaat de server namelijk naar een dag verder. Dan doe je vier aanvallen in een half uur en kun je je tegenstander met een beetje geluk direct in anarchy brengen.
Waarom heb je vrede met hem gesloten en daarna aangevallen?quote:
Ik was er ja, ben er nu weer. Heb je al PM gestuurd. Irc moet ik nog steeds eerst ff uitvogelen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:19 schreef Timmehhh het volgende:
descendent je bent derstuur effe PM dan bespreken we de zaken,
Whizzkith hoeft niet, die krijgt al gegarandeerd $20 p.m van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:26 schreef Timmehhh het volgende:
Een topnatie hier interesse in een donatiedeal? 5 miljoen voor 400.000 cash, 200 infra 200 land en 20 tech.
je kan het alleen veranderen door je nation te verwijderen en opnieuw te registrerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef Egamer het volgende:
Ik speel nu ook even CyberNations, kijken of 't wat is. Hoe verander je je resources?
wat zijn je resources dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef Egamer het volgende:
Ik speel nu ook even CyberNations, kijken of 't wat is. Hoe verander je je resources?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=147316quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
wat zijn je resources dan?
Nation link?
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=2&t=399&hilit=quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat sitethief heeft regeld met dat gemekker tussen mij en dragongt222...
moet k nou peace offer aannemen of hoe zit dat? Ik wil graag weer uit oorlog en op defcon 5
Kom eens online.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat sitethief heeft regeld met dat gemekker tussen mij en dragongt222...
moet k nou peace offer aannemen of hoe zit dat? Ik wil graag weer uit oorlog en op defcon 5
Ik heb een peace-offer staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Mike het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=2&t=399&hilit=
Bij het nieuws staat dat die gast 48 uur de tijd had om vrede aan te bieden.
Woefquote:
Ja okay, maar als er gisteren afgesproken is dat-ie 48 uur had, dan heeft-ie nog tot morgen voordat-ie compleet afgemaakt wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb een peace-offer staan
6/15/2007 1:57:20 PM dragongt222 Peace Offer
Dus hij moet een nieuwe peace-offer sturen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja okay, maar als er gisteren afgesproken is dat-ie 48 uur had, dan heeft-ie nog tot morgen voordat-ie compleet afgemaakt wordt.
Het lijkt me beter dat jij zijn peace offer accepteert, dan kan Sitethief repayments regelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus hij moet een nieuwe peace-offer sturen?
idd, stuur hem een P.M en eis vrede en repaymentsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Mike het volgende:
Zolang hij zelf geen vrede wil, zou ik z'n lang gewoon compleet vernietigen.
heb hem al even een pm gestuurdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Mike het volgende:
Zolang hij zelf geen vrede wil, zou ik z'n lang gewoon compleet vernietigen.
Nee, hij had 48 uur om vrede aan te bieden, maar dan moet jij wel accepteren joh.......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus hij moet een nieuwe peace-offer sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |