Daarom deed ik het maar ff (en dat op mijn ''vrije'' dag)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik had geen zin om hem te sluiten...!
Zo vroeg al weer bij ons...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom deed ik het maar ff (en dat op mijn ''vrije'' dag)![]()
moest naar fysio en ga zo weer verder lerenquote:
Succes met leren en tot later op de dag!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
moest naar fysio en ga zo weer verder leren!
Kan jullie natuurlijk zo vroeg niet in de steek laten![]()
Edt: ga nu weer verder leren. Tot straks![]()
Ik zeg : Goed bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:09 schreef DaFan het volgende:
Morgen
Nog 8 daagjes na vandaagHeb gister over gehad qua verder werken maar hij zoekt alleen mensen voor 40 uur en daar zit ik niet op te wachten, ga wel suf baantje zoeken in Enschede
Gister in de trein werd ik gebeld door TBI of ik interesse had in een Traineeship
FF gevraagd of ze thuis wou terugbellen, daarna halve sollicitatie gehad, beetje standaard vraagjes. Maar gaat dus om een traineeship van 2 jaar, vol salaris, auto, meelopen met Raad van Bestuur om ervaring op te doen, na 2 jaar eventueel doorstromen naar een hogere functie binnen het bedrijf.
Best tof dat ik dr zomaar voor benaderd benWel een jaar te vroeg maar ik sta nu uitgebreid in het systeem en volgend jaar bellen ze weer hoe ik er dan voorsta
jij bent alleen maar aant f5en of niet...?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Waar ga je heen?
Prima, laptop en je broertje een week kwijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
Goedemorgen mensen.
Mijn humeur kan niet meer stuk! Werd van morgen wakker, zag dat ik genoeg geld had om een laptop aan te schaven over 2weken. Vervolgens zegt mijn ma: Je broertje gaat morgen op kamp!!!
Zo even een email schrijven naar die docentte om mijn excuses aan te bieden. En dan ook maar gelijk een afspraak maken zodat ik morgen langs kan komen, om mijn RV nog een keer of 10 te laten controleren
En hoe is het bij jullie?!
Net wel inderdaad, maar er kwam maar geen reactie dus ben ik maar alvast werk gaan doen wat ik anders vanmiddag zou moeten doen. Maar daar ben ik nu ook alweer klaar meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent alleen maar aant f5en of niet...?![]()
Laptop is echt een prima aanschaf, lekker in je bed FOK!ken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
Goedemorgen mensen.
Mijn humeur kan niet meer stuk! Werd van morgen wakker, zag dat ik genoeg geld had om een laptop aan te schaven over 2weken. Vervolgens zegt mijn ma: Je broertje gaat morgen op kamp!!!
Zo even een email schrijven naar die docentte om mijn excuses aan te bieden. En dan ook maar gelijk een afspraak maken zodat ik morgen langs kan komen, om mijn RV nog een keer of 10 te laten controleren
En hoe is het bij jullie?!
Danke!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Prima, laptop en je broertje een week kwijt
En beetje lief doen tegen die docente heje zal het nodig hebben
Hier alles prima, zon schijnt eindelijk weer
Hhihii wat een leuke woordspeling!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
laptop aan te schaven
Ik schaaf altijd alles aan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hhihii wat een leuke woordspeling!![]()
Morgen allemaal! Vanmorgen voor mijn werk nog even naar het postkantoor geweest waar 2 boekjes op me lagen te wachten. Heeft iemand "das Boot" wel eens gelezen? wat een pil is dat zeg!
Gewoon kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hhihii wat een leuke woordspeling!![]()
Morgen allemaal! Vanmorgen voor mijn werk nog even naar het postkantoor geweest waar 2 boekjes op me lagen te wachten. Heeft iemand "das Boot" wel eens gelezen? wat een pil is dat zeg!
Dus dan weten jullie het... het is erg belangrijk dat je wel een diploma haaltquote:Man doet voor de 38e keer examen en zakt
Een 73 jaar oude boer die gezworen had niet te trouwen voor hij zijn diploma haalt heeft dit jaar voor de 38e keer examen gedaan, en is weer gezakt. Shiv Charan Yadaf begon met de examens, die normaal door 15-jarigen worden gedaan, in 1969 en elk jaar weer zonder succes. Toen hij in de 30 was besloot hij dat leren misschien zou helpen. Dit jaar zakte hij voor alle vakken behalve Sanskriet, waarin hij 103 van de mogelijke 600 punten haalde. Vooral wiskunde schijnt een breekpunt te zijn. Mocht hij de volgende keer wel slagen hoopt hij een vrouw van onder de 30 te vinden om mee te trouwen.
ze zegt toch dat ze het boek heeft...!quote:
Bij films val ik snel in slaap, ik lees liever </nerdmodus>quote:
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef denB het volgende:
[..]
Jij leest ook altijd maar half volgens mij
Boeken lees je, films kijk je!
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de filmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezig
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezig
Dus ook meer onzinnige dingenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de film
verfilmingen van boeken zijn ALTIJD, standard ALTIJD kut!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de film
En waarom krijg jij sigaretten in een doos bezorgt ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kwam hier trouwens grote doos binnen voor mij, schat zo'n 50 bij 50 bij 60..! Zitten er twee slof sigaretten in en 2 losse pakjes..! Dacht ik ook een keer veel post te krijgen...!zijn het die kankerstaven weer...!
omdat ik voor een sigaretten fabrikant werk misschien en ze gratis krijg?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom krijg jij sigaretten in een doos bezorgt ?
Stuur er eens een paar mijn kant opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik voor een sigaretten fabrikant werk misschien en ze gratis krijg?![]()
Je mag ze wel kopen...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur er eens een paar mijn kant op
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij films val ik snel in slaap, ik lees liever </nerdmodus>
Als ik m uit heb ga ik de film nog wel kijken, maar vaak zijn verfilmingen toch wat beknopter en dat vind ik jammuuuuurrrrr
Ik heb niet voor niets een televisie van 107 cm gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!
Mja, de verfilmingen kijk ik altijd achteraf.
Maar 'gewone' films kijk ik ook hoor!! Leuk!!
En heel veel series
3,50 ipv 4 euro Ik heb alleen goede sigaretten die kosten net ietsje duurderquote:
Je hoeft hier geen reclame te maken hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
3,50 ipv 4 euro Ik heb alleen goede sigaretten die kosten net ietsje duurder
doe ik ook niet, daarom noem ik mn bedrijf niet bij de naam en ook niet de merkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen reclame te maken hoor
quote:
Zoek denB maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
En alle anderen die ik vergeten ben
BIER! Haal dat BIER!!quote:
Het is nog te vroeg voor bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:08 schreef denB het volgende:
[..]
BIER! Haal dat BIER!!
Vrijdag met hele stagaire team schranzen en zuipen! Iedereen is dan klaar met stage
Dat krijg je als je je stage op FOK! doorbrengtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
lalala hard aan het werk, lalala verslag moet vandaag af! lalala (help!)
3 boeken per week red ik echt niet haha, maar ik lees wel heel veel. Denk zo 1 boek per 1 a 2 weken, vaak literatuur. De laatste tijd veel duitse literatuur maar ja, dat gaat toch wat langzamer haha. Verder vind ik romannetjes ook wel lekker weglezen of een thriller.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!
Mja, de verfilmingen kijk ik altijd achteraf.
Maar 'gewone' films kijk ik ook hoor!! Leuk!!
En heel veel series
Veel succes en werksequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
lalala hard aan het werk, lalala verslag moet vandaag af! lalala (help!)
Als ik sommige mensen moet geloven die ik op mijn weg naar werk tegenkom kun je ook best voor je werk al een halve liter naar binnenwerken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor bier! Tenzij je nog moet werken enzo![]()
Zijn jouw concertkaartjes te koop?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor bier! Tenzij je nog moet werken enzo![]()
Het is te vroeg voor bier? Uit welk tijdperk kom jij?quote:
12 uur is wel oke ja, maar nu is het 10.15 dus nog te vroeg voor bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:14 schreef denB het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor bier? Uit welk tijdperk kom jij?
Naa om 12uur mag je beginnen met zuipen hoor!
Ik heb nog wel eens met een lamme Pool in de kantine van me werk gezeten..'s-morgens vroeg om 6:00quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik sommige mensen moet geloven die ik op mijn weg naar werk tegenkom kun je ook best voor je werk al een halve liter naar binnenwerken!![]()
Jaa gaat toch nergens over...! er zit sochtends dicht bij mn werk ook altijd een man al een fles sangria van 2 liter achterover te tikken...! dat zou mij dus nooit lukken zo vroeg...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens met een lamme Pool in de kantine van me werk gezeten..'s-morgens vroeg om 6:00
Nou....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jaa gaat toch nergens over...! er zit sochtends dicht bij mn werk ook altijd een man al een fles sangria van 2 liter achterover te tikken...! dat zou mij dus nooit lukken zo vroeg...!
Das Boot nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verfilmingen van boeken zijn ALTIJD, standard ALTIJD kut!
Weer 39quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
Je doet het gewoon expresquote:
heldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
Dat heb je aan jezelf te danken niet aan mijquote:
Nee gister heb ik maar 1 of 2 berichten gepostquote:
En jij bent vrij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee gister heb ik maar 1 of 2 berichten gepost
ik word regelmatig vergeten..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken niet aan mij
Maar toch leuk dat ik je held ben hoor
van mij mag je naar huis hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef denB het volgende:
Ik wil naar huis, kreeg net een belletje of ik mee ging naar scheveningen vanmiddig, MAAR DAT KAN NIET WANT IK ZIT OP STAGE
Welke programma gebruik je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef miss-scofield het volgende:
Godsamme, heb ik een mooi filmpje in elkaar geknutseld...goed opgeslagen enzo... open ik 'm net..issie helemaal anders!!! Clips staan door elkaar enzoGeluid staat op sommige plekken weer hard ipv zacht!
Kan weer opnieuw beginnen
Nee ik werk fulltime. Over iets minder dan 2 weken wel even vakantiequote:
Ik doe ook wel eens filmpjes knutselenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je?
Voor films en dergelijke hebben wij Acrobat Premiere Pro 1.5
En voor geluid, gebruiken we cool edit pro zodat we deze daarna los toevoegen in de film
gelukkig hebben we dan even rust...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik werk fulltime. Over iets minder dan 2 weken wel even vakantie
Wij kuntselen hiero nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens filmpjes knutselenAlleen dan met Pinnacle Liquid. Pinnacle zuigt alleen een beetje erg
. Alhoewel de Liquid serie al beter is dan Studio
![]()
Naar mn eigen huis en omstrekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig hebben we dan even rust...!waar ga je heen?
![]()
Die wasmachine heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef Goover het volgende:
Komen soms wel leuke dingen uit: http://www.youtube.com/watch?v=-zu2Rw4dVxQ
LOLquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme..! Zaterdag een feestje en op 1 of andere manier hebben die duitsers altijd problemen met mn naamnou heeft diegene die me op alle gastenlijsten zet maar een makkelijkere naam gepakt...
Jan Smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme..! Zaterdag een feestje en op 1 of andere manier hebben die duitsers altijd problemen met mn naamnou heeft diegene die me op alle gastenlijsten zet maar een makkelijkere naam gepakt...
Jan Smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hoop ik daar dan wel weer tegen te komen...!quote:
hahaha ja in die homobar!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"wtf?
![]()
![]()
Dat zeg je fout!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"wtf?
![]()
![]()
Oh ik ben vet goed vandaag, heb alweer 2 sheets gemaakt met tabellen, maar ik dacht steeds dat ik mijn gegevens kwijt was maar ze waren gewoon in wit lettertype, rare powerpoint!![]()
Euhm, gewoon Windows Movie Makerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je?
Voor films en dergelijke hebben wij Acrobat Premiere Pro 1.5
En voor geluid, gebruiken we cool edit pro zodat we deze daarna los toevoegen in de film
Zie je, het bewijs, ik ben geen IT-erquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zeg je fout!
Rare Microsoft applicatie!
Kan niet wachten tot het weekend is !
Miele er is geen beterequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
die wasmachine is bijna identiek aan die wij hebben..
Haal je voor mij ook wat ? heb ook wel zin in lekkere broodjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
Ben zo terug!!Even lekkere broodjes halen!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
voor mij eindigt het vandaag voor 95% presentatie is achter de rug, afsluitende bedrijfsbezoek van de schoolcoach ook... gebak staat er al, fles wijn aan bedrijfscoach gegeven! vanmiddag laatste koffiepauze, ook ff stuk taart etenvolgende week maandag/dinsdag nog ff een keer langsgaan om de directeur (ook veel aan gehad) z'n fles wijn te geven en even te melden hoe onze verdediging ging
Doe ik ook vaak, en dan balen van de foutjes die erin vindtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
MOOI WEER HE![]()
Net ff wezen fitnessen, zo weer ff uurtje leren. Daarna in de zon zitten en ons verslag goed door lezen![]()
We hebben t laten controleren door externe mensen qua spel/taalfouten. Zitten er nog een paar in iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, en dan balen van de foutjes die erin vindt
Klopt.. ik heb mijn eindverslag ook door 3 mensen later controlerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We hebben t laten controleren door externe mensen qua spel/taalfouten. Zitten er nog een paar in idd!
Nik aan te doen, geen enkel verslag is perfect zeg ik maar zo![]()
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal (ben nog op tijd qua morgen)
Hey luctor.et.spammergoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal (ben nog op tijd qua morgen)
dat spammergo valt wel mee hoor in vorige topic maar één post gehad en dit is ook pas mijn tweede in deze.quote:
Daar begint het altijd meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat spammergo valt wel mee hoor in vorige topic maar één post gehad en dit is ook pas mijn tweede in deze.
lekker zonnetje hier in Haaksbergenquote:
idd, die vind je altijd weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, en dan balen van de foutjes die erin vindt
denB PWND z'n school evenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef denB het volgende:
Waar ik op antwoord: Als het zo doorgaat bel ik zelf de inspectie wel, en zeg ik even hoe er aan toe ik bij jullie...
Maar toen viel me er toch een stilte niet normaal!
geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:31 schreef denB het volgende:
Ging ze ook nog eens zeiken dat de inspectie kon komen en dergelijke.
Waar ik op antwoord: Als het zo doorgaat bel ik zelf de inspectie wel, en zeg ik even hoe er aan toe ik bij jullie...
Maar toen viel me er toch een stilte niet normaal!
dat ze überhaupt weten wie er de school in en uit gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stage is toch ook voor school ? hoe kun je dan afwezig zijn, je bent voor school bezig !
Mijn school was nog zo kinderachtig om elke keer te controleren of iedereen er wel was. gewoon zo'n absentielijst elke keer die namen voorlezenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat ze überhaupt weten wie er de school in en uit gaat?
Alleen in het eerste jaar hadden we dat. Maar daarna niet meer. En sommige docenten deden en eens in de zoveel tijdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn school was nog zo kinderachtig om elke keer te controleren of iedereen er wel was. gewoon zo'n absentielijst elke keer die namen voorlezen
Boeiend je bent 18 geweest oftewel niet meer leerplichtigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen in het eerste jaar hadden we dat. Maar daarna niet meer. En sommige docenten deden en eens in de zoveel tijdEn er was één docent die deed het alleen de laatste les
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
Vaak aanwezig kan wel wonderen doen voor je beoordeling trouwens.
heb je 100% gelijk inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
daarom ben ik ook altijd aanwezig...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
want je weet dat je het eigenlijk niet zal halen, maar hierdoor haal je het net welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom ben ik ook altijd aanwezig...!![]()
Eigenlijk ben ik ook te dom voor HBO!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want je weet dat je het eigenlijk niet zal halen, maar hierdoor haal je het net wel
![]()
je zegt het zelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook te dom voor HBO!![]()
![]()
mag ik?quote:
had zondagmiddag feestje van een goede vriendin die HBO heeft gehaald, daarna nog een feestje van een vriendin van mijn vriendinquote:
Ga je je presentatie verwerken in de game die je gaat spelen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga trouwens weer eens gamenterwijl ik ondertussen nog bezig ben met het voorbereiden van mijn presentatie
Ja, dat kan ik tegelijkertijd
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga je je presentatie verwerken in de game die je gaat spelen ?
Heb je je stage nagebouwt in de Sims ofzo ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef Goover het volgende:
eerst lunch trouwens
Wat een telefoongesprek, te mooi
Ik ken die geintjes welook een mooie:
'Je moet je ingeschreven hebben als je die verklaring wil hebben' (verklaring van deelname aan de opleiding)
'De ib groep wil die verklaring over een maand hebben, wanneer kan ik mij inschrijven?'
'Over 2 weken gaan we de formulieren versturen'
'Hoe lang duurt het daarna nog voordat ik die verklaring kan krijgen?'
'3 tot 4 weken'
'dat is te laat'
'ja'
'kan het niet anders'
'je kan ook je formulier mee naar schoon nemen, dan kan ik die verklaring meteen mee geven'
'waarom zei je dat niet meteen?'
'jij vroeg er niet eerder naar'om te huilen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef Goover het volgende:
eerst lunch trouwens
Wat een telefoongesprek, te mooi
{tekst...}
ja vind je hem mooiquote:
quote:
wat een gek zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:00 schreef denB het volgende:
En klasgenoot van mij, is op vakantie gegaan omdat die zelfde lerares hem pas in september wilt beoordelen
waar blijven je foto's??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
ze staat bij de garage, apk. als ze helemaal weer klaar en gewassen is kan je ze verwachtenquote:
Kansloze lapzwans ja! Zomaar een week vrij nemen, spontaan op vakantie.. dat kan toch niet zomaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gare collega @ stagenog zo'n kansloze...!
* ReMcOrE wacht...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ze staat bij de garage, apk. als ze helemaal weer klaar en gewassen is kan je ze verwachten
nee gaat nergens over! naar mijn idee hoor je zulke dingen met je baas te overleggen, en zn standpunt dat je vakantie kan nemen tijdens de zomervakantie gaat ook niet op, aangezien je voor een bedrijf werkt en niet voor school.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Kansloze lapzwans ja! Zomaar een week vrij nemen, spontaan op vakantie.. dat kan toch niet zomaar?of ben ik de enige die dat vind?
Ja precies, want school benadrukt zelfs nog dat je geen vakanties heb, tenzij je dit overlegt met stageplaats.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee gaat nergens over! naar mijn idee hoor je zulke dingen met je baas te overleggen, en zn standpunt dat je vakantie kan nemen tijdens de zomervakantie gaat ook niet op, aangezien je voor een bedrijf werkt en niet voor school.
Zo is het bij mij in iedergeval wel geregeld, ik heb in totaal 8 vakantie dagen voor de hele periode, en fuck it dat ik mn hele zomervakantie er door verneuk, heb ik zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef denB het volgende:
[..]
Ja precies, want school benadrukt zelfs nog dat je geen vakanties heb, tenzij je dit overlegt met stageplaats.
Ja inderdaad, ben ik volledig mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo is het bij mij in iedergeval wel geregeld, ik heb in totaal 8 vakantie dagen voor de hele periode, en fuck it dat ik mn hele zomervakantie er door verneuk, heb ik zelf voor gekozen
Hij komt hier af en toe ook langsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gare collega @ stagenog zo'n kansloze...!
Ik vind het maar een kansloze rukker met zn ideeen over de zomervakantiequote:
als je dit goed afspreekt voordat je aan je stage begint moet er geen probleem zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kansloze rukker met zn ideeen over de zomervakantie
Ok, mijn reactie is standaard en het antwoord is vast: "nee"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef Sok41 het volgende:
Eeen goededag luitjes !!
Vanmogguh ziekenhuis geweest en bloed laten prikken, daarna lekker gaan werken.. Dacht dat mn dag niet slechter kon en dat klopt haha ! Krijg net een foto van een vriendin van me om op tevrolijken... Bijna NSFW hahah
Denk niet dat ik dat kan maken hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Casual-T het volgende:
Vind idd ook dat je ons ook ff uit het diepe dal moet helpen Sok...![]()
bijna niets tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach ja, topics vliegen toch voorbij, dat merk je niet.
Wat heeft ze nog aan oid?![]()
die fotoquote:
mn email adres staat in mn fobo!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mn email adres stuur ik even via PM!![]()
![]()
Of doe het zoals iedereen het doet. Super klein maken en deze vervolgens postenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mn email adres staat in mn fobo!![]()
![]()
Ze staat erop samen met een vriendin, allebei nog alleen broek aan en handen op elkaars chest..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:37 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ach ja, topics vliegen toch voorbij, dat merk je niet.
Wat heeft ze nog aan oid?![]()
een foto zegt meer dan duizend wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ze staat erop samen met een vriendin, allebei nog alleen broek aan en handen op elkaars chest..![]()
als je dat allemaal al verteld, kun je die foto ook net zo goed posten!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ze staat erop samen met een vriendin, allebei nog alleen broek aan en handen op elkaars chest..![]()
Posten in het breezah foto's topicquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
PB!quote:
ik wou het net zeggenquote:
Ik heb wel een aantal DVD boxen van CSI.. en ik had ook in het begin problemen met het opstarten van de dvd's... sommige waren gewoon vies uit de doos..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
PB!
Koop je alle DVD boxen van CSI??
Ik heb namelijk nu al voor de derde keer seizoen 3.1 gekocht... en die discs doen het gewoon niet!!!Echt te belachelijk toch!! Je betaalt 25 euro voor zo'n box..en die disc doet het gewoon niet!! Al voor de derde keer!!!
heb je al wat??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
* Kuno_van_Dijk checked email of hij al een foto heeft ontvangen
nee...!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef Casual-T het volgende:
Beste Sok
Ik koester tegen jou geen wrok
Voor al je vrienden op FOK
Post die foto's nou, neem die gok
En heb je ook nog foto's haar met een rok?
Ja, ik krijg gewoon allemaal blokjes te zien..en het geluid 'stottert'. Dus ik heb ze elke keer maar terug gebracht! Nu wacht ik wel weer tot er een nieuwe oplage is ofzo... Over een half jaar! Wel stom, ik spaar ze in volgorde.. Mja, dan sla ik er wel één over!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal DVD boxen van CSI.. en ik had ook in het begin problemen met het opstarten van de dvd's... sommige waren gewoon vies uit de doos..![]()
Orginele releases? Of copys?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon allemaal blokjes te zien..en het geluid 'stottert'. Dus ik heb ze elke keer maar terug gebracht! Nu wacht ik wel weer tot er een nieuwe oplage is ofzo... Over een half jaar! Wel stom, ik spaar ze in volgorde.. Mja, dan sla ik er wel één over!
Maar, als je ze schoon veegde deden ze het wel? Bij mij ook niet, heb van alles geprobeerd, op drie dvdspelers!!
toen werkte ze wel... in mijn pc werkte het wel... op de dvd speler kreeg ik toen ook blokjes..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon allemaal blokjes te zien..en het geluid 'stottert'. Dus ik heb ze elke keer maar terug gebracht! Nu wacht ik wel weer tot er een nieuwe oplage is ofzo... Over een half jaar! Wel stom, ik spaar ze in volgorde.. Mja, dan sla ik er wel één over!
Maar, als je ze schoon veegde deden ze het wel? Bij mij ook niet, heb van alles geprobeerd, op drie dvdspelers!!
hahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik kom net o het goede moment zie ik.
SOK. PICS![]()
![]()
quote:
Op m'n computer deden ze het al helemaal niet! Kon geen programma vinden om mee af te spelen ofzoiets!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
toen werkte ze wel... in mijn pc werkte het wel... op de dvd speler kreeg ik toen ook blokjes..![]()
Ja, ik heb nu vanmiddag seizoen 4.2 meegekregen (toen ik 3.1 ging ruilen) en die doet het gelukkig!! Siezoen 5.1 had ik vorige keer gekregen en die doet het ook! Die keer daarvoor had ik 'm voor 3.2 geruild en die doet het ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb tot seizoen 4.. en bij de laatste 2 seizoen had ik altijd problemen..
Op dit gebied ben ik het compleet eens met onze Goover!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
Geen gezeik posten die foto's
Dan had je er maar niet over moeten beginnen!
wederom eens!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
Geen gezeik posten die foto's
Dan had je er maar niet over moeten beginnen!
Kijk, zelfs Leinonlein heeft zin in een verzetjequote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kijk, zelfs Leinonlein heeft zin in een verzetje![]()
moet eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu vanmiddag seizoen 4.2 meegekregen (toen ik 3.1 ging ruilen) en die doet het gelukkig!! Siezoen 5.1 had ik vorige keer gekregen en die doet het ook! Die keer daarvoor had ik 'm voor 3.2 geruild en die doet het ook.
Echt alleen 3.1 die het nu al drie keer niet doet!! Echt bizar!
Ga je de rest ook nog sparen?
ben ik het al weer met iemand eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Ik leef onder het motto van, zeggen is showen! Praatjes, daar kopen we niks voor![]()
Haha, dat ken ik ja!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet eigenlijk wel ja.
Bij 4.1 tot 5.1 zat ik een beetje in geldnood.. dus ik loop een beetje achteren moet CSI Miami en New York ook nog compleet zien te krijgen.
Leersequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Pvd jongens en meisjes,
wat zijn we toch eensgezind vandaag!
Heerlijk zo'n dag![]()
Edit: ben weer ff leren. Zie de foto van Sok vanzelf wel een keer![]()
![]()
Succes met leren!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Pvd jongens en meisjes,
wat zijn we toch eensgezind vandaag!
Heerlijk zo'n dag![]()
![]()
ja, suc6 d'r meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
d'r is afgeleid van het persoonlijk voornaamwoord haar.quote:
Klopt wel in sommige dialectenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
d'r is afgeleid van het persoonlijk voornaamwoord haar.
Jij zegt nu dus: Succes haar mee
Klopt niet hè
zie:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
d'r is afgeleid van het persoonlijk voornaamwoord haar.
Jij zegt nu dus: Succes haar mee
Klopt niet hè
quote:
lekker hoor... straks even kijken hoe het met de aardbeien in onze tuin staatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn chef is zeker bang dat ik ongezond leef, krijg opeens een bak aardbeien voor geschoteld
Daar zeg je ook wat...dialectenquote:
ABN? Als je in Rotterdam woont is dat toch Marokkaans of Turks praten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar zeg je ook wat...dialecten![]()
Ik heb het over het algemeen beschaafd Nederlands... zoals het hoort!!!![]()
FOTO'S ASOCIAAL BEN JE!quote:
je weets...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ABN? Als je in Rotterdam woont is dat toch Marokkaans of Turks praten?
Oh leuk kweek jij aardbeien? Wil ik ook wel, heb ik alleen geen ruimte voor op mijn studentenkamer zonder tuin haha. Ik heb wel een basilicumplant die zich echt uit de kluitjes wastquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lekker hoor... straks even kijken hoe het met de aardbeien in onze tuin staat![]()
Ik zie het al voor mij, Pieter Bas vraagt met een hele zwoele stem aan jou "wil jij mijn aardbeitjes zien?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh leuk kweek jij aardbeien? Wil ik ook wel, heb ik alleen geen ruimte voor op mijn studentenkamer zonder tuin haha. Ik heb wel een basilicumplant die zich echt uit de kluitjes wast![]()
Deze aardbeien zijn hemels![]()
Aangezien mijn ouders in de achtertuin een aardbeienplant hebben ze staan en mijn ouders op vakantie zijn, ben ik nu garden managerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh leuk kweek jij aardbeien? Wil ik ook wel, heb ik alleen geen ruimte voor op mijn studentenkamer zonder tuin haha. Ik heb wel een basilicumplant die zich echt uit de kluitjes wast![]()
Deze aardbeien zijn hemels![]()
Hhahahaha, dit doet me denken aan een te grappig liedje! Ken je "ze smelten de paashaas" van de Heideroosjes? (nee, ik ben geen punker), maar dan gaat het opeens zo "zeg, hee, wil jij mijn eitjes zien?" hahahah, oh ja mijn dag is zojuist gemaakt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij, Pieter Bas vraagt met een hele zwoele stem aan jou "wil jij mijn aardbeitjes zien?"
Hehe, ja dat nummer ken ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hhahahaha, dit doet me denken aan een te grappig liedje! Ken je "ze smelten de paashaas" van de Heideroosjes? (nee, ik ben geen punker), maar dan gaat het opeens zo "zeg, hee, wil jij mijn eitjes zien?" hahahah, oh ja mijn dag is zojuist gemaakt!![]()
Wat heb jij een mooie stik om je eitjes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hehe, ja dat nummer ken ik(ben ook geen punker)
Graag gedaan hoor om je dag te maken
* jslavenburg wilt wat terug ervoor![]()
Aaaah, wil jij mijn eitjes zien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie stik om je eitjes!![]()
Is goed hoor, je mag best mijn aardbeitjes zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij, Pieter Bas vraagt met een hele zwoele stem aan jou "wil jij mijn aardbeitjes zien?"
Mmmmm, zien er lekker uit!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is goed hoor, je mag best mijn aardbeitjes zien![]()
http://xs216.xs.to/xs216/07252/DSC00150.JPG
Wat zijn ze toch mooi, rijp en rond. mag ik er aan voelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* Goover hoopte op een andere fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Goover het volgende:
Ik was laatst in zo'n sauna, je weet wel waar het warm is en waar je bloot in moet (oid)
bla bla
Ah wil jij mijn eitjes zien?
Ah wil jij mijn eitjes zien?
Ik hoef die eiren van jou helemaal niet te zien!
Dus ik loop die sauna uit, en ik zie opeens die thermostaat hangen.
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!
quote:Attentie, attentie, hier volgt een EO-dienstmededeling.
Al de intoetsnummer voorkomende functiekwartaal, zeker uitspraken of personen,
rusten niet op historische of waargebeurde feiten. Mocht U hier ongehoopt
aanstoten op nemen dan, dan, ja Jezus Christus dan weet ik het ook niet meer.
Ik zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in
moet enzo en waar het heet is enzo. Komt daar in een keer, zo'n paashaas naar
binnen, weet je wel met van die gróte oren weet je.
Hij legt z'n poten open en zegt tegen mij:,, Wat heb jij een mooie strik om je
eitjes!" Ik zeg,,Wat?!" Hij zegt:,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"
Ik zeg,,Ik heb helemaal geen strik om m'n eitjes man, kijk naar je eigen
eieren!"
Hij zegt,, Aah, wil jij m'n eitjes zien? Aah, wil jij m'n eitjes zien?" Ik zeg,, ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man!" Ik werd daar toch niet
helemaal goed van dat beest zeg man! Ik denk: oprotten hier. Ik loop naar
buiten, ik zie hem niet in m'n status staan, ik denk: hihihi
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet? Jij moet je smoel houweh vuil goor
uit de baarmoeder gesleurde kuttekind! Als jij die tyfusbek nog een keer
opentrekt, knip ik je kloten af! En stel niet van die dommem vragen ja!
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Nou fijn, nou schuif ik de sauna. Ga ik is ff lekker naar de Vip-pas weet je,
bolletje eten. Ik sta daar zo in de rij weet je wel, en ik voel wat op m'n rug.
Ik draai me om, ik denk NEE, NEE, NEE!!! Het is de paashaas!! Ooh jee, ooh nee
niet hij weer. Hij zegt tegen mij, hij zegt:,,Aah, wil jij m'n eitjes zien?"
Mhhmm, Ja ik wil die eitjes wel zien! Kom hier met die balleh! Ik trek z'n
kloten maar af, en z'n eieren vallen over de grond. Het ging van: Poink poink
poink poink. Ik roep,,Ik ben je moe, kutbeest!" Ik pak hem bij z'n oren, en
slinger hem recht in die vetpot weet je. Sssjjjjj.Zo, opgeruimd staat netjes.
Chorus:
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Ze smelten de paashaas!
Vrouwen en snelheidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Leinonlein het volgende:
Voor het gemak:
heb de hele pleuriszooi weggehaald
Aardbeien ftw!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee ook niet echt...
Ik houd niet eens van aardbeien, ben ik allergisch voor
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, ik ga nu afsluiten, alles opruimen en dan voor de laatste keer iedereen gedag zeggen hier op het bedrijf... mijn afstudeerperiode zit erop![]()
wij spreken elkaar thuis wel weer![]()
zo, ik ga nu afsluiten, alles opruimen en dan voor de laatste keer iedereen gedag zeggen hier op het bedrijf... mijn afstudeerperiode zit erop![]()
Uitzwaaisequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Ja, maar na de zomer gaat het vrolijk weer verder...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef leolinedance het volgende:
Zo, bijna vakantie voor de slavieres!
Niet voor iedereen, maar voor mij wel bijnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat het bij mij als nog goed uitpaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, maar voor mij wel bijna![]()
die fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:19 schreef Casual-T het volgende:
Ligt het niet aan je DVD spelert?
[afbeelding]
Zoiets sok?
leoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef leolinedance het volgende:
Ideaal dan hoeven ze dat geouwehoer van elkaar ook niet aan te horen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
die foto
ik heb een poster op me kamer van twee zoenende dames met beide een koptelefoon op![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil pruimen zien! en nat!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef DaFan het volgende:
Op iedereen die aan Bootje zn verzoek voldoet:
LINKJES
Elk topic van dat mens is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hij doet het niet![]()
Jemig dit is echt een schokkend topic: Uit je huis gaan zonder vriendje!![]()
![]()
![]()
Als het allemaal zo is als dit kan ik het me voorstellen en ik voel me niet geprikkeld om het uit te zoeken. Ze zegt dat ze 22 isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Elk topic van dat mens is tenenkrommend.
Jah apart mens man. Om te huilenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als het allemaal zo is als dit kan ik het me voorstellen en ik voel me niet geprikkeld om het uit te zoeken. Ze zegt dat ze 22 is![]()
![]()
Ben 21 en vrijgezelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als het allemaal zo is als dit kan ik het me voorstellen en ik voel me niet geprikkeld om het uit te zoeken. Ze zegt dat ze 22 is![]()
![]()
uitgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef denB het volgende:
[..]
Ben 21 en vrijgezel
Ben helaas ook niet zon uitgaander. Geef mij maar een film in de bios
Of wat drinken op een terrasje
dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef denB het volgende:
[..]
Ben 21 en vrijgezel
Ben helaas ook niet zon uitgaander. Geef mij maar een film in de bios
Of wat drinken op een terrasje
Je bent wel een ontzettende klefbal, maak ons maar jaloers hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zou nu in mijn vriendin haar armen in slaap kunnen vallen
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettende klefbal, maak ons maar jaloers hoor![]()
mensen diequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil pruimen zien! en nat!
Blijft Viswijfjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Elk topic van dat mens is tenenkrommend.
kom maar naar R'dam als je wilt meetenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef miss-scofield het volgende:
Wanneer houden wij nog eindelijk eens een meet?
wanneer ben jij eindelijk vrijgezel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef miss-scofield het volgende:
Wanneer houden wij nog eindelijk eens een meet?
Eensch, vanaf volgend jaar zit ik daar ook hoogstwaarschijnlijk en hopelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
kom maar naar R'dam als je wilt meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |