Daarom deed ik het maar ff (en dat op mijn ''vrije'' dag)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik had geen zin om hem te sluiten...!
Zo vroeg al weer bij ons...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom deed ik het maar ff (en dat op mijn ''vrije'' dag)![]()
moest naar fysio en ga zo weer verder lerenquote:
Succes met leren en tot later op de dag!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
moest naar fysio en ga zo weer verder leren!
Kan jullie natuurlijk zo vroeg niet in de steek laten![]()
Edt: ga nu weer verder leren. Tot straks![]()
Ik zeg : Goed bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:09 schreef DaFan het volgende:
Morgen
Nog 8 daagjes na vandaagHeb gister over gehad qua verder werken maar hij zoekt alleen mensen voor 40 uur en daar zit ik niet op te wachten, ga wel suf baantje zoeken in Enschede
Gister in de trein werd ik gebeld door TBI of ik interesse had in een Traineeship
FF gevraagd of ze thuis wou terugbellen, daarna halve sollicitatie gehad, beetje standaard vraagjes. Maar gaat dus om een traineeship van 2 jaar, vol salaris, auto, meelopen met Raad van Bestuur om ervaring op te doen, na 2 jaar eventueel doorstromen naar een hogere functie binnen het bedrijf.
Best tof dat ik dr zomaar voor benaderd benWel een jaar te vroeg maar ik sta nu uitgebreid in het systeem en volgend jaar bellen ze weer hoe ik er dan voorsta
jij bent alleen maar aant f5en of niet...?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Waar ga je heen?
Prima, laptop en je broertje een week kwijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
Goedemorgen mensen.
Mijn humeur kan niet meer stuk! Werd van morgen wakker, zag dat ik genoeg geld had om een laptop aan te schaven over 2weken. Vervolgens zegt mijn ma: Je broertje gaat morgen op kamp!!!
Zo even een email schrijven naar die docentte om mijn excuses aan te bieden. En dan ook maar gelijk een afspraak maken zodat ik morgen langs kan komen, om mijn RV nog een keer of 10 te laten controleren
En hoe is het bij jullie?!
Net wel inderdaad, maar er kwam maar geen reactie dus ben ik maar alvast werk gaan doen wat ik anders vanmiddag zou moeten doen. Maar daar ben ik nu ook alweer klaar meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent alleen maar aant f5en of niet...?![]()
Laptop is echt een prima aanschaf, lekker in je bed FOK!ken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
Goedemorgen mensen.
Mijn humeur kan niet meer stuk! Werd van morgen wakker, zag dat ik genoeg geld had om een laptop aan te schaven over 2weken. Vervolgens zegt mijn ma: Je broertje gaat morgen op kamp!!!
Zo even een email schrijven naar die docentte om mijn excuses aan te bieden. En dan ook maar gelijk een afspraak maken zodat ik morgen langs kan komen, om mijn RV nog een keer of 10 te laten controleren
En hoe is het bij jullie?!
Danke!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Prima, laptop en je broertje een week kwijt
En beetje lief doen tegen die docente heje zal het nodig hebben
Hier alles prima, zon schijnt eindelijk weer
Hhihii wat een leuke woordspeling!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
laptop aan te schaven
Ik schaaf altijd alles aan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hhihii wat een leuke woordspeling!![]()
Morgen allemaal! Vanmorgen voor mijn werk nog even naar het postkantoor geweest waar 2 boekjes op me lagen te wachten. Heeft iemand "das Boot" wel eens gelezen? wat een pil is dat zeg!
Gewoon kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hhihii wat een leuke woordspeling!![]()
Morgen allemaal! Vanmorgen voor mijn werk nog even naar het postkantoor geweest waar 2 boekjes op me lagen te wachten. Heeft iemand "das Boot" wel eens gelezen? wat een pil is dat zeg!
Dus dan weten jullie het... het is erg belangrijk dat je wel een diploma haaltquote:Man doet voor de 38e keer examen en zakt
Een 73 jaar oude boer die gezworen had niet te trouwen voor hij zijn diploma haalt heeft dit jaar voor de 38e keer examen gedaan, en is weer gezakt. Shiv Charan Yadaf begon met de examens, die normaal door 15-jarigen worden gedaan, in 1969 en elk jaar weer zonder succes. Toen hij in de 30 was besloot hij dat leren misschien zou helpen. Dit jaar zakte hij voor alle vakken behalve Sanskriet, waarin hij 103 van de mogelijke 600 punten haalde. Vooral wiskunde schijnt een breekpunt te zijn. Mocht hij de volgende keer wel slagen hoopt hij een vrouw van onder de 30 te vinden om mee te trouwen.
ze zegt toch dat ze het boek heeft...!quote:
Bij films val ik snel in slaap, ik lees liever </nerdmodus>quote:
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef denB het volgende:
[..]
Jij leest ook altijd maar half volgens mij
Boeken lees je, films kijk je!
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de filmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezig
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon beter de film kijken, ben je minder lang bezig
Dus ook meer onzinnige dingenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de film
verfilmingen van boeken zijn ALTIJD, standard ALTIJD kut!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, maar in het boek worden meer dingen vertelt dan in de film
En waarom krijg jij sigaretten in een doos bezorgt ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kwam hier trouwens grote doos binnen voor mij, schat zo'n 50 bij 50 bij 60..! Zitten er twee slof sigaretten in en 2 losse pakjes..! Dacht ik ook een keer veel post te krijgen...!zijn het die kankerstaven weer...!
omdat ik voor een sigaretten fabrikant werk misschien en ze gratis krijg?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom krijg jij sigaretten in een doos bezorgt ?
Stuur er eens een paar mijn kant opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik voor een sigaretten fabrikant werk misschien en ze gratis krijg?![]()
Je mag ze wel kopen...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur er eens een paar mijn kant op
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Bij films val ik snel in slaap, ik lees liever </nerdmodus>
Als ik m uit heb ga ik de film nog wel kijken, maar vaak zijn verfilmingen toch wat beknopter en dat vind ik jammuuuuurrrrr
Ik heb niet voor niets een televisie van 107 cm gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!
Mja, de verfilmingen kijk ik altijd achteraf.
Maar 'gewone' films kijk ik ook hoor!! Leuk!!
En heel veel series
3,50 ipv 4 euro Ik heb alleen goede sigaretten die kosten net ietsje duurderquote:
Je hoeft hier geen reclame te maken hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
3,50 ipv 4 euro Ik heb alleen goede sigaretten die kosten net ietsje duurder
doe ik ook niet, daarom noem ik mn bedrijf niet bij de naam en ook niet de merkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen reclame te maken hoor
quote:
Zoek denB maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
En alle anderen die ik vergeten ben
BIER! Haal dat BIER!!quote:
Het is nog te vroeg voor bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:08 schreef denB het volgende:
[..]
BIER! Haal dat BIER!!
Vrijdag met hele stagaire team schranzen en zuipen! Iedereen is dan klaar met stage
Dat krijg je als je je stage op FOK! doorbrengtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
lalala hard aan het werk, lalala verslag moet vandaag af! lalala (help!)
3 boeken per week red ik echt niet haha, maar ik lees wel heel veel. Denk zo 1 boek per 1 a 2 weken, vaak literatuur. De laatste tijd veel duitse literatuur maar ja, dat gaat toch wat langzamer haha. Verder vind ik romannetjes ook wel lekker weglezen of een thriller.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik lees ook liever!! ben verslaafd aan lezen!! Ik lees zo'n 3 boeken in een week... en dan echt van alles wat! Jeugdboeken (voor school) tot domme vrouwenromannetjes tot historische boeken!
Mja, de verfilmingen kijk ik altijd achteraf.
Maar 'gewone' films kijk ik ook hoor!! Leuk!!
En heel veel series
Veel succes en werksequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
[..]
lalala hard aan het werk, lalala verslag moet vandaag af! lalala (help!)
Als ik sommige mensen moet geloven die ik op mijn weg naar werk tegenkom kun je ook best voor je werk al een halve liter naar binnenwerken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor bier! Tenzij je nog moet werken enzo![]()
Zijn jouw concertkaartjes te koop?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor bier! Tenzij je nog moet werken enzo![]()
Het is te vroeg voor bier? Uit welk tijdperk kom jij?quote:
12 uur is wel oke ja, maar nu is het 10.15 dus nog te vroeg voor bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:14 schreef denB het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor bier? Uit welk tijdperk kom jij?
Naa om 12uur mag je beginnen met zuipen hoor!
Ik heb nog wel eens met een lamme Pool in de kantine van me werk gezeten..'s-morgens vroeg om 6:00quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik sommige mensen moet geloven die ik op mijn weg naar werk tegenkom kun je ook best voor je werk al een halve liter naar binnenwerken!![]()
Jaa gaat toch nergens over...! er zit sochtends dicht bij mn werk ook altijd een man al een fles sangria van 2 liter achterover te tikken...! dat zou mij dus nooit lukken zo vroeg...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens met een lamme Pool in de kantine van me werk gezeten..'s-morgens vroeg om 6:00
Nou....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jaa gaat toch nergens over...! er zit sochtends dicht bij mn werk ook altijd een man al een fles sangria van 2 liter achterover te tikken...! dat zou mij dus nooit lukken zo vroeg...!
Das Boot nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verfilmingen van boeken zijn ALTIJD, standard ALTIJD kut!
Weer 39quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
Je doet het gewoon expresquote:
heldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
015. 126 Houniet
028. 102 Roycoooooo
074. 068 Damzkieee
116. 051 Goover
155. 041 Deansensitized
161. 040 Kuno_van_Dijk
173. 039 DaFan
189. 037 Bootje84
Dat heb je aan jezelf te danken niet aan mijquote:
Nee gister heb ik maar 1 of 2 berichten gepostquote:
En jij bent vrij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee gister heb ik maar 1 of 2 berichten gepost
ik word regelmatig vergeten..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken niet aan mij
Maar toch leuk dat ik je held ben hoor
van mij mag je naar huis hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef denB het volgende:
Ik wil naar huis, kreeg net een belletje of ik mee ging naar scheveningen vanmiddig, MAAR DAT KAN NIET WANT IK ZIT OP STAGE
Welke programma gebruik je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef miss-scofield het volgende:
Godsamme, heb ik een mooi filmpje in elkaar geknutseld...goed opgeslagen enzo... open ik 'm net..issie helemaal anders!!! Clips staan door elkaar enzoGeluid staat op sommige plekken weer hard ipv zacht!
Kan weer opnieuw beginnen
Nee ik werk fulltime. Over iets minder dan 2 weken wel even vakantiequote:
Ik doe ook wel eens filmpjes knutselenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je?
Voor films en dergelijke hebben wij Acrobat Premiere Pro 1.5
En voor geluid, gebruiken we cool edit pro zodat we deze daarna los toevoegen in de film
gelukkig hebben we dan even rust...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik werk fulltime. Over iets minder dan 2 weken wel even vakantie
Wij kuntselen hiero nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens filmpjes knutselenAlleen dan met Pinnacle Liquid. Pinnacle zuigt alleen een beetje erg
. Alhoewel de Liquid serie al beter is dan Studio
![]()
Naar mn eigen huis en omstrekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig hebben we dan even rust...!waar ga je heen?
![]()
Die wasmachine heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef Goover het volgende:
Komen soms wel leuke dingen uit: http://www.youtube.com/watch?v=-zu2Rw4dVxQ
LOLquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme..! Zaterdag een feestje en op 1 of andere manier hebben die duitsers altijd problemen met mn naamnou heeft diegene die me op alle gastenlijsten zet maar een makkelijkere naam gepakt...
Jan Smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme..! Zaterdag een feestje en op 1 of andere manier hebben die duitsers altijd problemen met mn naamnou heeft diegene die me op alle gastenlijsten zet maar een makkelijkere naam gepakt...
Jan Smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hoop ik daar dan wel weer tegen te komen...!quote:
hahaha ja in die homobar!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"wtf?
![]()
![]()
Dat zeg je fout!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hahahaha te grappig! Mijn naam is ook moeilijk, weet je nog "mayonaise?"wtf?
![]()
![]()
Oh ik ben vet goed vandaag, heb alweer 2 sheets gemaakt met tabellen, maar ik dacht steeds dat ik mijn gegevens kwijt was maar ze waren gewoon in wit lettertype, rare powerpoint!![]()
Euhm, gewoon Windows Movie Makerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Welke programma gebruik je?
Voor films en dergelijke hebben wij Acrobat Premiere Pro 1.5
En voor geluid, gebruiken we cool edit pro zodat we deze daarna los toevoegen in de film
Zie je, het bewijs, ik ben geen IT-erquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zeg je fout!
Rare Microsoft applicatie!
Kan niet wachten tot het weekend is !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |