Homo & Lesbo topicquote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh jongens .. ik ben compleet hetero .. maar toch post ik hier want ... waarom staat dit in onzin voor je leven ?
Naja zeg, waarom dattan?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Na ca 15 seconden begon m'n pc te kokhalzen, dus heb het filmpje niet kunnen uitkijken.
yepquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef NathaN het volgende:
Voor wie is de kwelling, dan? Voor degene met het gezicht, of degene met het uitzicht op het gezicht?
Hoe wil je dan genoemd worden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
IK BEN HET ZAT OM TELKENS LIEF GENOEMD TE WORDEN, MEN DENKT VAAK DAT IK LIEF UITZIE DAT IS NIET LEUK ALS JE 24 BENT!
Ok, ik noem je in het vervolg wel klootzak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
![]()
IK BEN HET ZAT OM TELKENS LIEF GENOEMD TE WORDEN, MEN DENKT VAAK DAT IK LIEF UITZIE DAT IS NIET LEUK ALS JE 24 BENT!
Verkapte ik vind dit stiekem een intressant topic post?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh jongens .. ik ben compleet hetero .. maar toch post ik hier want ... waarom staat dit in onzin voor je leven ?
oeh wat fout, maar dat dacht ik ook even...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkapte ik vind dit stiekem een intressant topic post?![]()
Hmm, niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar ja ik kom dan ook uit de flikkertijd, het tijdperk van strijden voor je rechten, en daar kom ik maar moeilijk uit los![]()
quote:
Waarom zet je het zo vroeg op de dag al op een zuipen, dan?quote:
oh maar dan vind jij www.xfm.nl vast ook een heel fijn webstationquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
De rockbitch-collega is vertrokken. Vanaf nu kan ie op SlamFM..
Sinds wanneer is SLET om te zuipen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zet je het zo vroeg op de dag al op een zuipen, dan?
BOFH's zijn altijd boos op onnozele eindgebruikers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef DennisMoore het volgende:
Could be, maar de BOFH's worden boos op mensen die te veel bandbreedte gebruiken..
Sinds die slet blijkbaar zat is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Lightyear het volgende:
Sinds wanneer is SLET om te zuipen dan?
![]()
Ware het niet dat ik nooit alcohol drink.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:01 schreef Lightyear het volgende:
Ehm, ja!
Als je er vanuit gaat dat ik mezelf bedoelde met die ene slet...dan zou je tot zo'n wazige beredenatie kunnen komen inderdaad.
Heb sterk het idee dat je je eigen toestand op mij aan het projecteren bent...
Hmm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik nooit alcohol drink.![]()
I don't need alcohol. I'm genetically drunk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hmm...
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
- Frank Sinatra
![]()
Mja, duidelijk de woorden van iemand die geen dag nuchter is geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Lightyear het volgende:
Hmm...
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
- Frank Sinatra
![]()
Schattigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
yep, that's all me. Meest recente is de bovenste.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zei de buuv ook al.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan krijg je een mooi bruin kleurtje. [afbeelding].
kom je gezellig bij mij langsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Godver!! Klote werkzaamheden!
Al het water is bruin
Ik wilde gaan koken... nou uh, niet in dat water
En vanavond sporten, wil toch wel graag gaan douchen na afloop........
Hier is het water gewoon normaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou volgens mij stink ik nog liever naar zweet dan dat ik ga ruiken naar dat goedje wat nu uit de kraan komt
tja.. als je hem zo plaatst...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Op zich best een grote usericon..
Op sportschool dan maybe een idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Godver!! Klote werkzaamheden!
Al het water is bruin
Ik wilde gaan koken... nou uh, niet in dat water
En vanavond sporten, wil toch wel graag gaan douchen na afloop........
Kijk... zo word ik nou graag begroet hierquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hier is het water gewoon normaal..
En nee, je mag hier niet komen douchen..
ik zorg wel dat ik klaar sta met een bekertje waterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja lag er maar om
Ik ben fucking allergisch voor zweet en kan het me dus niet veroorloven om niet te douchen na het sporten.
Dat wordt dus echt met bruin water douchen. Liever dat dan morgen onder de vlekken zitten.
komt hij onderweg niet lang/voorbij het floraplein?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zorg wel dat ik klaar sta met een bekertje water
brandweerspuit of tuinslang ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Een flesje Spa met een washandje.
grijp gewoon een fles yoghurt met zulk warm weer, is nog sneller ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef NathaN het volgende:
Zo, of je valt even in slaap en wordt anderhalf uur later wakker, zeg...
Nou moet ik weer wakker worden om te koken.
Mja, liever iets lekkers...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
grijp gewoon een fles yoghurt met zulk warm weer, is nog sneller ook![]()
Ik ga niet in je pannetje liggenquote:
Hier nu ook weerquote:
Zulk lekkers wil ik hele andere dingen mee doen dan koken/eten, natuurlijk...quote:
Herstel: Ik heb te vroeg gesprokenquote:
Als het direkt weer helder is, zet dan meteen een paar emmers klaarquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zulk lekkers wil ik hele andere dingen mee doen dan koken/eten, natuurlijk...
het is net Patty Platier (Maureen Teeuwen) uit Hertenkamp, maar dan miet iets langer haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dacht effe dat 't een vrouw was..
Is geen moment in me opgekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mooi haar, mooie lippen, mooie ogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft ontzettend lekker lichaam zo te zien, alleen zijn gezicht vind ik scheef en ik heb een hekel aan het soort kaspel dat ie heeftquote:
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ontzettend lekker lichaam zo te zien, alleen zijn gezicht vind ik scheef en ik heb een hekel aan het soort kaspel dat ie heeft
Plaag 'm niet zo! Hij is nog jongquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk..
karakter is so 2006quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk..
Do'h. Wie niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik wil verhuizen naar de Kleine Berg..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles is kut. En ik houd niet van kut.
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.quote:
onzinhoekje lieverdquote:
misschien is dit wel iets voor jouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.
Het is ook moeilijk om er trots op te zijn, omdat het (naar mijn mening, althans) niet iets is waar je trots over zou moeten zijn. Je zit zo eenmaal in elkaar, so be it. Trots moet je bewaren voor prestaties. Het lijkt mij dat het eerder een soort van schaamte is om af te wijken, om niet te voldoen aan de standaarden die door je familie blijkbaar als zo vanzelfsprekend worden uitgedragen. Die schaamte moet je zien te overwinnen, door in te zien, of liever, door te gaan voelen, dat je je nergens voor hoeft te schamen. Je verandert door het te zeggen alleen in positieve zin, omdat je zekerder kunt zijn, meer jezelf en vooral ook eerlijk. En zeg nou zelf, Eerlijk en Erik is een goeie combi, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kán gewoon niet de waarheid zeggen. In de afgelopen paar dagen is er door familie al meerdere malen gevraagd of ik ook niet eens een vriendin ga krijgen. Ik kan op zo'n moment net zeggen dat ik hoop een leuke vriend te krijgen. Ik durf het niet. Ik ben te bang voor de reacites en vooral de nasleep. Ik ben zo bang dat ze vervelende dingen over me gaan zeggen of denken. En dan ontwijk ik het antwoord maar weer "nou ik zie wel wat er op mijn pad komt", "ben er niet zo mee bezig". En dan verfoei ik mezelf alweer dat ik niet gewoon trots kan zijn op wie ik ben, dan walg ik van mijn eigen onzekerheid over mijn geaardheid (niet of ik wel homoseksueel ben, maar of ik het zélf wel accepteer).
Heb ik zelf ook nog steeds, hoor, bij sommige dingen. Maar soms moet je niet durven, maar gewoon doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon willen dat het allemaal wat makkelijker was. Of dat ik wat meer durfde.
Je moet gewoon proberen wat meer ruggengraat krijgen, meer Egoïstisch te worden en minden aan te trekken van wat andere nou vinden. als ze lastige vragen stellen gewoon afwimpelen, kan jou het schelen dat ze het niet weten. laat hun maar lekker met zichzelf bemoeien. En gewoon dooraan met leven zoals je dat al tijden doet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
-latig verhaal-
Het gaat nog steeds niet goed met je vriendje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdomme.
Met name dat ja. Ik loop achter qua voorbereiding voor Slovenië, ik moet meer wassen dan gedacht, ik reken mijnzelf vast te rijk qua geld voor volgende week, m'n telefoon is overleden en afgesloten en de ruzie met m'n vriendje verslechtert by the minute dat we elkaar zien. Ben net pissig weggelopen terwijl hij aan het werk was en ik iets met vrienden aan het drinken was daar. Meneer geeft nergens blijk van dat hij ook maar enigzins snapt dat ik me ook kut voel en dingen wil (zoals wat gaan drinken met vrienden).quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds niet goed met je vriendje?
Dat zuigt ja. Lijkt me ook niet fijn weggaan straks (wanneer precies?). Hopelijk kun je er toch wel van genieten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met name dat ja. Ik loop achter qua voorbereiding voor Slovenië, ik moet meer wassen dan gedacht, ik reken mijnzelf vast te rijk qua geld voor volgende week, m'n telefoon is overleden en afgesloten en de ruzie met m'n vriendje verslechtert by the minute dat we elkaar zien. Ben net pissig weggelopen terwijl hij aan het werk was en ik iets met vrienden aan het drinken was daar. Meneer geeft nergens blijk van dat hij ook maar enigzins snapt dat ik me ook kut voel en dingen wil (zoals wat gaan drinken met vrienden).
Op kamers in een verre vreemde stad helpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou gewoon willen dat het allemaal wat makkelijker was. Of dat ik wat meer durfde.
Niet zeiken, je bent om de 5 minuten dol op iemand anders...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
ben ik eens dol op iemand
Eens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
Pff ik haat het, ben ik eens dol op iemand en hij negeert me volkomen.
I'm so sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
Pff ik haat het, ben ik eens dol op iemand en hij negeert me volkomen.
Pfff, mietje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef superhero87 het volgende:
Kan dit topic niet beter naar de General Chat?
Possibly date / of uitgaan in Amsterdamquote:
Nou, er komt een hoop onzin langs, hier, hoor...quote:
schijnt mooie stad te zijn. en het gaat vooral om vergaderingen met htoelketens, eigenaren van plaatselijke agencies etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
Vier dagen vuilnis bekijken lijkt me nou helemaal niets eigenlijk.
Hier zegt dennisMoore een zeer waar ding, geloof mij over een jaar kijk je er zeer anders tegen aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op kamers in een verre vreemde stad helpt.
Hoe heb je hem gesloopt dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat m'n fone gemaakt kan worden
Was de firmware aan het updaten, die stopte halverwege vanwege een fout.quote:
Maar jij blijft mijn lievelingquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zeiken, je bent om de 5 minuten dol op iemand anders...
Vrij vaak maar dat komt meer omdat ik de ware nog niet ben tegengekomen. Ik kan heus wel langer dan een aantal weken op iemand dol zijn. Overigens hij is verleden tijd, ik viel toch op puur uiterlijke kenmerken.quote:
Ow, het zijn mijn 5 minuten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef sammienl het volgende:
Maar jij blijft mijn lievelingMy precous hihi
Het was een glapje, vilnius, vuilnis... hihi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef Jerruh het volgende:
schijnt mooie stad te zijn. en het gaat vooral om vergaderingen met htoelketens, eigenaren van plaatselijke agencies etc.
Voor minder doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef sammienl het volgende:
Je krijgt zelfs 10 minuten stel het jezelf eens voor
Een sauna is toch lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
We hebben een sauna in huis
Kut, wat is het vochtig. En vochtige kutten zijn vies
Ja, als je erom gevraagd hebt. Warm buiten en regen is NIET fijn. Alles plaktquote:
O jakkes, zo'n saunaquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je erom gevraagd hebt. Warm buiten en regen is NIET fijn. Alles plakt
Dan keek je echt bijna mijn slaapkamerraam in manquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[afbeelding]
¤ 195.000 k.k., verkocht onder voorbehoud. Niet aan mij hoor, maar het kan dus wel..
Dat is toch administratie daar zie je nooit klanten dus waarom zou je helemaal in pak moetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, dat was vandaag een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik me echt niet thuis voelde......gaat die man commentaar geven over hoe ik gekleed ben. Ik zou niet representatief zijn naar een klant toe.....ik solliciteerde voor een tijdelijke functie als medewerker op de afdeling debiteuren omdat ze daar het werk niet aankunnen. Waarom zou ik in hemelsnaam representatief gekleed moeten zijn? Ik wil niet eens zo'n functie. Ik haat mensen in pak en ga me dus ook echt niet in een pak hijsen. Ik kleed me zoals ik ben en ik vind dat je op een sollicitatiegesprek gewoon eerlijk moet zijn.
Morgen een gesprek bij Famed in Amersfoort. Ik hoop echt dat dat wat wordt, die functie lijkt me echt heel erg leuk.
Dat was mijn reactie achteraf dus ook. Ik heb niet eens nette schoenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is toch administratie daar zie je nooit klanten dus waarom zou je helemaal in pak moeten![]()
Mijn mening ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is toch administratie daar zie je nooit klanten dus waarom zou je helemaal in pak moeten![]()
Zwengel je msn eens aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef Andyvie het volgende:
Dat was mijn reactie achteraf dus ook. Ik heb niet eens nette schoenen
Het was bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
Gordijnen?
Gewoon na 2 weken mailen, dan sturen ze een nieuwe omdat de postbode hem gejat heeft. Ik had mijn laatste bestelling binnen een week in huis...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... play.com is echt bagger geworden. 'k Wacht nu al langer dan een maand op een dvd.
Maar 's écht overstappen naar een andere winkel.
The Smell Of Reeves & Mortimer hebben ze 3x moeten opsturen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef NathaN het volgende:
Gewoon na 2 weken mailen, dan sturen ze een nieuwe omdat de postbode hem gejat heeft. Ik had mijn laatste bestelling binnen een week in huis...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan keek je echt bijna mijn slaapkamerraam in mandat WIL je toch niet?!
Nou kijk dan zometeen maar eens goed want de blonde met dat fietsje komt zo langsquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Dan kan ik eindelijk eens wat beelden zien bij Ang3l's Real Life Soap..
Vaker nog bij meisjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, leuke jongens zijn bij andere leuke jongens.
Sincerest apologies van een pjoeter, right.quote:Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have
caused you and thank you for your patience and valued custom.
Kind Regards,
Play
learning the hard way ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
*helft wegmik*
Zo, weten we dat ook weer.
Ja ja, maar pas overtuigt zijn na eigen ervaring, en het niet van anderen willen aannemenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Throwing away isn't hard at all.
Zoiets is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef Stroekie het volgende:
Ja ja, maar pas overtuigt zijn na eigen ervaring, en het niet van anderen willen aannemen![]()
daar ga je al de fout in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Vieze nep-sushi uit de vriezer van Appie.
hey babe!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat kunnen homo's het zichzelf toch weer moeilijk maken
Ik niet. Vrienden van me. Alhoewle ik door hen wel een beetje in een rare situatie van verdriet en enorme blijdschap zit, vermengd met kwaadheid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb je nu weer gedaan, Ang3l?
Met mij niks, alleen koppijn.quote:
Eef komt morgen hier eten en dvd's kijken. E ik moet vrijdag werken. maar héél misschien da we wel ff komen kijken dan. HEEEEL misschien.quote:owja, kom je mrogen avond!?
Omdat je altijd weerin lastige/leuke/verwarrende/vreemde situaties terecht weet te komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoezo "Wat heb je nu weer gedaan, Ang3l?" ??
Geeft niks hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Soap soap we willen soap....
Ik kan er ook niks aan doen. Ik trek het blijkbaar aan.
Ang3l en Waxxer lijken allebei magneten voor rare situaties te zijn, maar wel ieder op hun eigen manier. Ang3l is RL-soap, Waxxer meer een absurde britse sketch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je altijd weerin lastige/leuke/verwarrende/vreemde situaties terecht weet te komen.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ang3l en Waxxer lijken allebei magneten voor rare situaties aan te trekken, maar wel ieder op hun eigen manier. Ang3l is RL-soap, Waxxer meer een absurde britse sketch..
Gooi de batterij van je GSM uit het raam en log niet in op MSN. Misschien helpt dat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand de magnee ff uitzetten dan?
Ook al leest mijn dagboek als een vette smeuige soap, ik heb er ff genoeg van!
Een Teleac-cursus fotograferen en photoshoppen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of ik al in aanmerking kom voor een zender/programma.
Net5.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of ik al in aanmerking kom voor een zender/programma.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, dat was vandaag een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik me echt niet thuis voelde......gaat die man commentaar geven over hoe ik gekleed ben. Ik zou niet representatief zijn naar een klant toe.....ik solliciteerde voor een tijdelijke functie als medewerker op de afdeling debiteuren omdat ze daar het werk niet aankunnen. Waarom zou ik in hemelsnaam representatief gekleed moeten zijn? Ik wil niet eens zo'n functie. Ik haat mensen in pak en ga me dus ook echt niet in een pak hijsen. Ik kleed me zoals ik ben en ik vind dat je op een sollicitatiegesprek gewoon eerlijk moet zijn.
Morgen een gesprek bij Famed in Amersfoort. Ik hoop echt dat dat wat wordt, die functie lijkt me echt heel erg leuk.
Mijn lievelingszenderquote:
Vrijwel al mijn lievelingsprogramma's komen daarop.quote:
$44.nogwat hier. Dat was even schrikkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... één tas boodschappen bij de AH: ¤ 49,95.
Ik ga voor Out tvquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ben ik een herhaling van Knoop in je Zakdoek! [afbeelding].
TMFquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerruh is MTV.
Yuri is TMF.
Nathan is Sci-Fi Channel.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vreidninnetje krijg."
Eeen frans vriendje dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vriendinnetje krijg."
Dat zien we dan welquote:
"Dit is mijn vriendin, hij heet Frans."quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vriendinnetje krijg."
Jij? Jij bent RTL5. Stoer, sportief en soms een slechte smaak qua films.quote:
But i'm a laaaaaaaaaaaaaaady, and laaaaaaaaadies do laaaaaaaaaaadythings!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ang3l en Waxxer lijken allebei magneten voor rare situaties te zijn, maar wel ieder op hun eigen manier. Ang3l is RL-soap, Waxxer meer een absurde britse sketch..
Nee, dit is de uitstraling die RTL5 (Vlarp) graag wil hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, wacht! Laat me raden... dit is een satirisch programma?.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sam is RTL7. Herhaling, herhaling, herhaling en nooit wat je wilt zien.
Whehe, u is op dreef.quote:Nee, dit is de uitstraling die RTL5 (Vlarp) graag wil hebben
Mijn eindcijfer voor Frans was een 4. En kijk mij nu.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bied Kevin Brouwer graag een plek om z'n talent te laten zien?quote:
Waar een depressief vriendje allemaal voor kan zorgen.quote:
Die link zie ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar een depressief vriendje allemaal voor kan zorgen.
Voel me kut, dus de zwarte humor kant komt hier naar boven. Zoiets?quote:
Ah, getverquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bied Kevin Brouwer graag een plek om z'n talent te laten zien?
"You're a very lovely looking lady."quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
But i'm a laaaaaaaaaaaaaaady, and laaaaaaaaadies do laaaaaaaaaaadythings!![]()
Wees blij dat we beide geen hele zender zijn maar slechts een genrequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
But i'm a laaaaaaaaaaaaaaady, and laaaaaaaaadies do laaaaaaaaaaadythings!![]()
omdat ik ook in zwaar overspannen toestand het topic heb verlaten en met onbekende bestemming ben vertrokken ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En Stroekie is een politiebericht..
Hij is terug!quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat ik ook in zwaar overspannen toestand het topic heb verlaten en met onbekende bestemming ben vertrokken ?![]()
Ja, ik was gisteravond gewoon alleen op kraamvisite bij m'n nieuwe nichtje, dus alles behalve despressieve toestandquote:
Nee, gay.nl is voor homo's!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Leuke jongens staan niet op gay.nl.
En jij bent net Jaap de Hoop, altijd praatjes en wenst je altijd goede morgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sam is RTL7. Herhaling, herhaling, herhaling en nooit wat je wilt zien.
Ik vind je ook meer de VARA hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
een RVU documentaire, ben ik zo saai
ik had mezelf eerder als de vara gezien
Gemeenteraadslid schoffelt mee met de plantsoendienst. Dat is gewoon aflevering van een RVU-programma.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind je ook meer de VARA hoor.
Sinds wanneer is de RVU saai?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
een RVU documentaire, ben ik zo saai
ik had mezelf eerder als de vara gezien
vergeet niet ook weer in te ademen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo. Da's allemaal gebeurd. *uitadem*
Onbedoeld compliment!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de RVU saai?
Nou. Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
Hier ben ik dan weer eens! De oprichter van deze FANTASTISCHE topicreeks. Aanbid mij!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
Hier ben ik dan weer eens! De oprichter van deze FANTASTISCHE topicreeks. Aanbid mij!
Oh god.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
Dank u. Gij zult beloond worden met vele grote piemelsch.quote:
Ik ken jouw Dudesnude wachtwoord. Maar ik moet nu weg. Nou daa-aag!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Nee.
Hoezee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ken jouw Dudesnude wachtwoord. Maar ik moet nu weg. Nou daa-aag!
Omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik geen EU voorstander meer ben. Sterker nog, ik ben bang dat ik zelfs TEGEN de EU ben.
Ach neen, Gellarboy! Gij moet ons niet verlaten! U zijt ons' herder! Reeds lang hebben wij gewacht op uwe wederkeer. Het licht waar wij allen naar toe moeten, U en U alleen kan ons daar naartoe leiden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dank u. Gij zult beloond worden met vele grote piemelsch.
Nu ga ik weer. Dag.
In tegenstelling tot .... ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Omdat de EU een ondemocratische macht is?
Omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Omdat de EU een ondemocratische macht is?
Namibia?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Jfx_3tqoAJo.
Bij mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij mij thuis geldt: one man, one vote.
Ik ben al bad SBS6quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Yuri is geen TMF. Dat vind ik meer iets voor Sam.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik geen EU voorstander meer ben. Sterker nog, ik ben bang dat ik zelfs TEGEN de EU ben.
Je bedoelt die man die democratisch gekozen plaats heeft mogen nemen in het Europarlement?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoek maar op "Paul van Buitenen" enzo.
Des'ree - Feel so highquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef samjustme het volgende:
Waarom denken meiden dat je als homo altijd zin hebt in hun gezeik, soms heb ik gewoon geen zin om de zoveelste zeik verhaal over ex-vriend aan te horen of te gaan keuren of lingerie wel goed staat![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Des'ree - Feel so high
"When I'm talking to one of my friends you're the subject everytime
I know I bore them but they do it to me sometimes"
Zulks heet ook wel mooi weer spelen. In de realiteit heeft die man 0,0 macht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bedoelt die man die democratisch gekozen plaats heeft mogen nemen in het Europarlement?
Ik heb dezelfde schoenenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Zo. Eíndelijk nieuwe schoenen gekocht.
Bleek nog uitverkoop te zijn ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |