Nou, er komt een hoop onzin langs, hier, hoor...quote:
schijnt mooie stad te zijn. en het gaat vooral om vergaderingen met htoelketens, eigenaren van plaatselijke agencies etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
Vier dagen vuilnis bekijken lijkt me nou helemaal niets eigenlijk.
Hier zegt dennisMoore een zeer waar ding, geloof mij over een jaar kijk je er zeer anders tegen aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op kamers in een verre vreemde stad helpt.
Hoe heb je hem gesloopt dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat m'n fone gemaakt kan worden
Was de firmware aan het updaten, die stopte halverwege vanwege een fout.quote:
Maar jij blijft mijn lievelingquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zeiken, je bent om de 5 minuten dol op iemand anders...
Vrij vaak maar dat komt meer omdat ik de ware nog niet ben tegengekomen. Ik kan heus wel langer dan een aantal weken op iemand dol zijn. Overigens hij is verleden tijd, ik viel toch op puur uiterlijke kenmerken.quote:
Ow, het zijn mijn 5 minuten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef sammienl het volgende:
Maar jij blijft mijn lievelingMy precous hihi
Het was een glapje, vilnius, vuilnis... hihi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef Jerruh het volgende:
schijnt mooie stad te zijn. en het gaat vooral om vergaderingen met htoelketens, eigenaren van plaatselijke agencies etc.
Voor minder doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef sammienl het volgende:
Je krijgt zelfs 10 minuten stel het jezelf eens voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |