quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vreidninnetje krijg."
Eeen frans vriendje dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vriendinnetje krijg."
Dat zien we dan welquote:
"Dit is mijn vriendin, hij heet Frans."quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgesloten met een 5. Heb het toch niet meer nodig. "Wel als je een Frans vriendinnetje krijgt" zei mijn tante. Ik zei "Ik denk niet dat ik ooit een Frans vriendinnetje krijg."
Jij? Jij bent RTL5. Stoer, sportief en soms een slechte smaak qua films.quote:
But i'm a laaaaaaaaaaaaaaady, and laaaaaaaaadies do laaaaaaaaaaadythings!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ang3l en Waxxer lijken allebei magneten voor rare situaties te zijn, maar wel ieder op hun eigen manier. Ang3l is RL-soap, Waxxer meer een absurde britse sketch..
Nee, dit is de uitstraling die RTL5 (Vlarp) graag wil hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, wacht! Laat me raden... dit is een satirisch programma?.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sam is RTL7. Herhaling, herhaling, herhaling en nooit wat je wilt zien.
Whehe, u is op dreef.quote:Nee, dit is de uitstraling die RTL5 (Vlarp) graag wil hebben
Mijn eindcijfer voor Frans was een 4. En kijk mij nu.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bied Kevin Brouwer graag een plek om z'n talent te laten zien?quote:
Waar een depressief vriendje allemaal voor kan zorgen.quote:
Die link zie ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar een depressief vriendje allemaal voor kan zorgen.
Voel me kut, dus de zwarte humor kant komt hier naar boven. Zoiets?quote:
Ah, getverquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bied Kevin Brouwer graag een plek om z'n talent te laten zien?
"You're a very lovely looking lady."quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
But i'm a laaaaaaaaaaaaaaady, and laaaaaaaaadies do laaaaaaaaaaadythings!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |