Homo & Lesbo topicquote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh jongens .. ik ben compleet hetero .. maar toch post ik hier want ... waarom staat dit in onzin voor je leven ?
Naja zeg, waarom dattan?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Na ca 15 seconden begon m'n pc te kokhalzen, dus heb het filmpje niet kunnen uitkijken.
yepquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef NathaN het volgende:
Voor wie is de kwelling, dan? Voor degene met het gezicht, of degene met het uitzicht op het gezicht?
Hoe wil je dan genoemd worden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
IK BEN HET ZAT OM TELKENS LIEF GENOEMD TE WORDEN, MEN DENKT VAAK DAT IK LIEF UITZIE DAT IS NIET LEUK ALS JE 24 BENT!
Ok, ik noem je in het vervolg wel klootzak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef samjustme het volgende:
![]()
IK BEN HET ZAT OM TELKENS LIEF GENOEMD TE WORDEN, MEN DENKT VAAK DAT IK LIEF UITZIE DAT IS NIET LEUK ALS JE 24 BENT!
Verkapte ik vind dit stiekem een intressant topic post?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh jongens .. ik ben compleet hetero .. maar toch post ik hier want ... waarom staat dit in onzin voor je leven ?
oeh wat fout, maar dat dacht ik ook even...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkapte ik vind dit stiekem een intressant topic post?![]()
Hmm, niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar ja ik kom dan ook uit de flikkertijd, het tijdperk van strijden voor je rechten, en daar kom ik maar moeilijk uit los![]()
quote:
Waarom zet je het zo vroeg op de dag al op een zuipen, dan?quote:
oh maar dan vind jij www.xfm.nl vast ook een heel fijn webstationquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
De rockbitch-collega is vertrokken. Vanaf nu kan ie op SlamFM..
Sinds wanneer is SLET om te zuipen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zet je het zo vroeg op de dag al op een zuipen, dan?
BOFH's zijn altijd boos op onnozele eindgebruikers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef DennisMoore het volgende:
Could be, maar de BOFH's worden boos op mensen die te veel bandbreedte gebruiken..
Sinds die slet blijkbaar zat is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Lightyear het volgende:
Sinds wanneer is SLET om te zuipen dan?
![]()
Ware het niet dat ik nooit alcohol drink.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:01 schreef Lightyear het volgende:
Ehm, ja!
Als je er vanuit gaat dat ik mezelf bedoelde met die ene slet...dan zou je tot zo'n wazige beredenatie kunnen komen inderdaad.
Heb sterk het idee dat je je eigen toestand op mij aan het projecteren bent...
Hmm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik nooit alcohol drink.![]()
I don't need alcohol. I'm genetically drunk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hmm...
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
- Frank Sinatra
![]()
Mja, duidelijk de woorden van iemand die geen dag nuchter is geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Lightyear het volgende:
Hmm...
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
- Frank Sinatra
![]()
Schattigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
yep, that's all me. Meest recente is de bovenste.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zei de buuv ook al.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Dan krijg je een mooi bruin kleurtje. [afbeelding].
kom je gezellig bij mij langsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Godver!! Klote werkzaamheden!
Al het water is bruin
Ik wilde gaan koken... nou uh, niet in dat water
En vanavond sporten, wil toch wel graag gaan douchen na afloop........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |