Kammie is er vast ook wel weerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ben benieuwd of er verder nog bekenden komen 'van vroeger'.
Hoezo niet, ik volg de richtlijnen van voedingscentrum alleen speel ik wat ermee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar heb je dit menu op gebasseerd dan?
dit is eenmalig neem ik aan, dit ga je niet elke dag zo eten, neem ik aan
ik vind het ook een vreemde vraag, maar jou kennende, eerst had je een dieet waar je alleen overdag at, dus ik zie je overal voor aan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
*zak chips opentrek*
Meestal neem ik er maar twee handjes van hoor, en dan heb ik geen zin meer en leg ik 'm weer weg.quote:
*meld*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ben benieuwd of er verder nog bekenden komen 'van vroeger'.
Ricky was geil...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei, So You Think You Can Dance toch online
Ik wil m keigraag zienquote:
Oui.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Ook W.v.S.?
Hij komt me bekend voor, volgens mij heb ik hem weleens gezien in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/ridicule
Tjeuh, Jorrit..
Jup.. kwam ik 2 maanden terug tegen in Rotown, met z'n vriend volgens mij zelfs.. was leuk om hem weer eens te spreken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/ridicule
Tjeuh, Jorrit..
jij had toch al een Ipodquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga volgende week een zwarte 30GB iPod kopen denk..
Ik heb nog geen iPod en in m'n PSP gaat max 2.0 gb... dus GJ wil meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij had toch al een Ipod
ik heb een zwarte 8o gig, en daar staat 70 gig muziek op![]()
slovenië?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen iPod en in m'n PSP gaat max 2.0 gb... dus GJ wil meerzeker ivm Slovenië haha.
jeumig, dat is wel weer gaafquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar Slovenië voor de UCUE Youth Meeting over 1.5 week
je hebt een vriendjequote:
10 Gouden Regels voor Gelukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt een vriendje
ontmoet de grootste sterren
en mag nu ook nog naar een internationale conferentie
dat vind ik veel geluk hebben
dat je er gelukkig van wordt beweer ik ook niet
"Kijk eens hoe goed wij kunnen flashdesignen."quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://yugop.com/
ik mis totaal het concept van deze site
kan iemand me dit even uit leggen?
Je bedoelt vandaagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:56 schreef Ang3l het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuck het was echt zo extreem vet!![]()
En ik ben zo trots op m'n Dennisje. Hij deed 't erg goed
En iedereen complimenteerde ons ook, en voor de demo-dans ook.
Op het laatst nog dingen toegevoegd: stofmaskers, witte overallen, glowsticks, zwarte overallen met witte poppenmaskers. Allemaal erg heet maar zag er echt super uit.
Ohhhhh zo leukEn morgen naar Justiiiiin
vast van dr Phill of Oprahquote:
God heeft echt hele mooie foto's gemaakt met z'n spiegelreflex.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Blij dat alles zo goed ging Druifke! Laat je ff weten als t op YouTube staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |