Dan is het heel prettig dat ze dat mededeelden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef DennisMoore het volgende:
- Vorig jaar vond u de standaardvermelding in onze bedrijvenindex voldoende, mede ook vanwege de hogere prijs voor de uitgebreide vermelding van 1000 euro, en omdat u al een eigen website heeft. Ik bel u nu om te vragen of de uitgebreide vermelding dit jaar wel interessant is?
- Ehm... nee hoor, dat is niet nodig, standaard lijkt me voldoende.
- Prima, duidelijk. Dan heb ik nog een prettige mededeling voor u. De prijs van de standaard vermelding is verlaagd van 160 euro naar 140 euro.
- Hó! Ik heb nog nooit van de Bedrijvenindex gehoord. Betaalden wij vorig jaar überhaupt wel voor een of andere vermelding?
- Nee, dat was een gratis introductiejaar.
- Ah. Dan zullen wij dit jaar zelfs geen gebruik maken van de standaard vermelding.
- Okay, duidelijk. *klik*
Linkmiechels!.
Volgens mij klopt die berichtgeving niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef maedel het volgende:
Pentagon onderzocht mogelijkheden 'homobom'
![]()
Dat ze dat nog serieus onderzocht hebben zeg![]()
en het volgende onderzoek gaat over de muziekbomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef maedel het volgende:
Pentagon onderzocht mogelijkheden 'homobom'
![]()
Dat ze dat nog serieus onderzocht hebben zeg![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Guess.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
Nathan, wat niet?
Mwah, ik zie hem vanavond. Ben benieuwd hoe het gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
CDP, is het weer beter?
'k Ga wel voor je duimen, babe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwah, ik zie hem vanavond. Ben benieuwd hoe het gaat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:56 schreef Stroekie het volgende:
de postcode loterij zomer kanjer is niet in jouw wijk gevallen ?
Leuke gokken en ze kloppen ook, zij het dat ik met geen van beide meedoe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mister gay verkiezingen
I'm sure it'll be fine..right?quote:
Sure it will bequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I'm sure it'll be fine..right?
What he said.quote:
Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Ang3l het volgende:
De grote eindshow dus, le grand finale....
Bruce Dance Factory presents: Groove Elements Part III - The Basement.
"Show, don't tell" geldt heir ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef sammienl het volgende:
Geinig, de jongen die een beetje hard to get deed afgelopen zaterdag heeft zich voor zijn gedrag verontschuldigd en zei dat ie eigenlijk aardig en meegaand was.
Oke daar heb je wel gelijk in maar dat hij zich had verontschuldigd daarvoor vond ik wel lief.quote:
Ah, daarom stapte hij in de verkeerde trein?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga er vandoor!
Hopen dat D op tijd komt want die sms't net dat ie in de verkeerde trein stapte.
En die KOMT nota bene uit Helmond!
Liefde maakt blind
Je houdt niet van groente?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef sammienl het volgende:
Oke daar heb je wel gelijk in maar dat hij zich had verontschuldigd daarvoor vond ik wel lief.
Overigens ziet dit een beetje gezond uit, ik ben zelf calorieen tellen zat en probeer gewoon veel te sporten en gewoon gezond te eten.
Ben nog niet vandaag van mijn dagmenu geweken.
s' ochtends
1 banaan, 1 mandarijn
s'middags
4 sneetjes bruin brood
30 gram fricandeau
250 ml halfvolle biologisch melk
s' avonds
garnalensoep 250 ml
Yoghurt met muesli
Appelsap
Ik mis water in dit dieet. Je moet toch echt 1,5 liter water per dag drinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
Oke daar heb je wel gelijk in maar dat hij zich had verontschuldigd daarvoor vond ik wel lief.
Overigens ziet dit een beetje gezond uit, ik ben zelf calorieen tellen zat en probeer gewoon veel te sporten en gewoon gezond te eten.
s' ochtends
1 banaan, 1 mandarijn
s'middags
4 sneetjes bruin brood
30 gram fricandeau
s' avonds
garnalensoep 250 ml
Yoghurt met muesli
Appelsap
Niet echt, fruit kan nog maar groente niet echt.quote:
Ach, de koekjes tussendoor staan er ook niet op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik mis water in dit dieet. Je moet toch echt 1,5 liter water per dag drinken.
Tja, je schijnt het toch echt nodig te hebben...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:11 schreef samjustme het volgende:
Niet echt, fruit kan nog maar groente niet echt.
En water dat probeer ik wel te drinken maar kom niet aan mijn 2 liter per dag op dit moment.
Ik ben er ook hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:01 schreef DennisMoore het volgende:
Eens bedenken of ik nog iemand ga meevragen naar MegaPann (Winkel v Sinkel).
waar heb je dit menu op gebasseerd dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
s' ochtends
1 banaan, 1 mandarijn
s'middags
4 sneetjes bruin brood
30 gram fricandeau
s' avonds
garnalensoep 250 ml
Yoghurt met muesli
Appelsap
Onzin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef NathaN het volgende:
Tja, je schijnt het toch echt nodig te hebben...
Lijkt me idd de beste muziek, zo te lezen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef Vlarp het volgende:
De Winkel van Sinkel uiteraard. En denk dat ik daar ook blijf.
Lacroix heb ik al een aantal keer horen draaien, en die draait erg fijn. Goeie muziek om op te springenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me idd de beste muziek, zo te lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |