Hier is het water gewoon normaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou volgens mij stink ik nog liever naar zweet dan dat ik ga ruiken naar dat goedje wat nu uit de kraan komt
tja.. als je hem zo plaatst...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Op zich best een grote usericon..
Op sportschool dan maybe een idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Godver!! Klote werkzaamheden!
Al het water is bruin
Ik wilde gaan koken... nou uh, niet in dat water
En vanavond sporten, wil toch wel graag gaan douchen na afloop........
Kijk... zo word ik nou graag begroet hierquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hier is het water gewoon normaal..
En nee, je mag hier niet komen douchen..
ik zorg wel dat ik klaar sta met een bekertje waterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja lag er maar om
Ik ben fucking allergisch voor zweet en kan het me dus niet veroorloven om niet te douchen na het sporten.
Dat wordt dus echt met bruin water douchen. Liever dat dan morgen onder de vlekken zitten.
komt hij onderweg niet lang/voorbij het floraplein?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zorg wel dat ik klaar sta met een bekertje water
brandweerspuit of tuinslang ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Een flesje Spa met een washandje.
grijp gewoon een fles yoghurt met zulk warm weer, is nog sneller ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef NathaN het volgende:
Zo, of je valt even in slaap en wordt anderhalf uur later wakker, zeg...
Nou moet ik weer wakker worden om te koken.
Mja, liever iets lekkers...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
grijp gewoon een fles yoghurt met zulk warm weer, is nog sneller ook![]()
Ik ga niet in je pannetje liggenquote:
Hier nu ook weerquote:
Zulk lekkers wil ik hele andere dingen mee doen dan koken/eten, natuurlijk...quote:
Herstel: Ik heb te vroeg gesprokenquote:
Als het direkt weer helder is, zet dan meteen een paar emmers klaarquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zulk lekkers wil ik hele andere dingen mee doen dan koken/eten, natuurlijk...
het is net Patty Platier (Maureen Teeuwen) uit Hertenkamp, maar dan miet iets langer haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dacht effe dat 't een vrouw was..
Is geen moment in me opgekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mooi haar, mooie lippen, mooie ogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft ontzettend lekker lichaam zo te zien, alleen zijn gezicht vind ik scheef en ik heb een hekel aan het soort kaspel dat ie heeftquote:
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft ontzettend lekker lichaam zo te zien, alleen zijn gezicht vind ik scheef en ik heb een hekel aan het soort kaspel dat ie heeft
Plaag 'm niet zo! Hij is nog jongquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk..
karakter is so 2006quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar gelukkig ga jij voor karakter en niet voor uiterlijk..
Do'h. Wie niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik wil verhuizen naar de Kleine Berg..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles is kut. En ik houd niet van kut.
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.quote:
onzinhoekje lieverdquote:
misschien is dit wel iets voor jouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met mezelf, en zou het liefst willen op dit moment dat ik niet op jongens viel, alleen al om gewoon niet op te vallen, niet de vanzelfsprekendheden te hoeven doorbreken, geen vragen te hoeven ontwijken en van mezelf te kunnen houden.
Het is ook moeilijk om er trots op te zijn, omdat het (naar mijn mening, althans) niet iets is waar je trots over zou moeten zijn. Je zit zo eenmaal in elkaar, so be it. Trots moet je bewaren voor prestaties. Het lijkt mij dat het eerder een soort van schaamte is om af te wijken, om niet te voldoen aan de standaarden die door je familie blijkbaar als zo vanzelfsprekend worden uitgedragen. Die schaamte moet je zien te overwinnen, door in te zien, of liever, door te gaan voelen, dat je je nergens voor hoeft te schamen. Je verandert door het te zeggen alleen in positieve zin, omdat je zekerder kunt zijn, meer jezelf en vooral ook eerlijk. En zeg nou zelf, Eerlijk en Erik is een goeie combi, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kán gewoon niet de waarheid zeggen. In de afgelopen paar dagen is er door familie al meerdere malen gevraagd of ik ook niet eens een vriendin ga krijgen. Ik kan op zo'n moment net zeggen dat ik hoop een leuke vriend te krijgen. Ik durf het niet. Ik ben te bang voor de reacites en vooral de nasleep. Ik ben zo bang dat ze vervelende dingen over me gaan zeggen of denken. En dan ontwijk ik het antwoord maar weer "nou ik zie wel wat er op mijn pad komt", "ben er niet zo mee bezig". En dan verfoei ik mezelf alweer dat ik niet gewoon trots kan zijn op wie ik ben, dan walg ik van mijn eigen onzekerheid over mijn geaardheid (niet of ik wel homoseksueel ben, maar of ik het zélf wel accepteer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |